abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120349603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Of het interesseert je eigenlijk vrij weinig....
Ja dat doet het ook. Het interesseert me geen zak en ik geniet van de situatie. Doe even normaal, heb je ooit wel eens een zware emotionele stress situatie meegemaakt? Het is volslagen normaal, dat je dan niet altijd logisch na kan denken, omdat emotie de overhand heeft.
pi_120349652
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ja dat doet het ook. Het interesseert me geen zak en ik geniet van de situatie. Doe even normaal, heb je ooit wel eens een zware emotionele stress situatie meegemaakt? Het is volslagen normaal, dat je dan niet altijd logisch na kan denken, omdat emotie de overhand heeft.
Ah gelukkig, het doet je dus toch wat. Maar de passiviteit die je in dit topic tentoonspreid is tenenkrommend.

Voor hetzelfde geld liggen er ergens drie lijken
pi_120349683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder alsof je met jezelf in de knoop zit en ze even t.b.v. haarzelf en misschien de kinderen afstand van jou heeft genomen.
Ik zit niet met mezelf in de knoop en ook al heb ik veel meegemaakt, wat me momenteel raakt is de situatie zoals hij nu is.
pi_120349736
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ah gelukkig, het doet je dus toch wat. Maar de passiviteit die je in dit topic tentoonspreid is tenenkrommend.

Voor hetzelfde geld liggen er ergens drie lijken
Dat vermoed ik niet, want ik zie haar wel af en toe op whatsapp kijken, wat een teken van leven is.

En passiviteit? Waar heb je het over, alleen omdat ik niet naar de politie ga, door een eerder aangegeven angst en de eerdere mededeling die ik heb gekregen ben ik passief?

Klootzak.
Ik bel met iedereen die we kennen, rij rond, probeer haar te bereiken, heb mensen gevraagd naar haar auto uit te kijken en ben veel in contact met de familie. Dat is inderdaad passief gedrag =. kom op zeg ouwehoer niet zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door chumafor op 15-12-2012 20:23:41 ]
pi_120349962
Je lult veel maar ik vertrouw het voor geen meter..
Ik krijg ook het idee dat het je totaal niet boeit.

Je doet geen snars je laat het zo.. Lekker is dat..

Ik heb het gevoel dat je diep in je hart ook wel weet dat ze voor je gevlucht is en met goede redenen.
Anders snap ik je houding echt absoluut niet.
pi_120350004
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Pvoesss het volgende:

Ik heb het gevoel dat je diep in je hart ook wel weet dat ze voor je gevlucht is en met goede redenen.
Ah, ik ben dus niet de enige
pi_120350088
Je bent gek dat je nog niet de politie hebt gebeld. Straks zijn ze ontvoerd of weet ik het :P
pi_120350191
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Pvoesss het volgende:

Ja ik heb haar van alles aangedaan op zowel lichamelijk als emotioneel vlak, daarom is ze weg en ik ben hier een beetje de passieve ziele piet aan het uithangen. En alle emotie die ik voel is onzin en ik heb alles aan mezelf te danken.

Weet je laat maar en gooi maar een slotje hierop.
pi_120350454
Dat is niet wat ik zeg! Ik zeg niet dat de emoties die je voelt onzin zijn.
Ik zie alleen maar nergens emoties..
De enige emotie die ik wel zie is wanneer iemand iets post dat je niet aan staat..

Iemand heel dicht bij mij is ooit spoorloos geweest en ik weet het nog als de dag van gister ook al is het 15 jaar geleden.. Ik snap niet dat je niet vecht voor je kinderen het op zijn beloop laat.
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:35:58 #260
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_120350481
Jammer ik volg het nu sinds donderdag en wil toch wel weten hoe het gaat aflopen
pi_120351507
Ok TS, ik ging er eerst vanuit dat je zelf niet helemaal bij de tijd was door je verwarde verhaal. Ook lijkt het op een verhaal van iemand die kickt op aandacht en geniet van het feit dat hij dagenlang via een topic aandacht krijgt met een verzonnen verhaal.

Maar ok, mocht het verhaal juist zijn dan kun je maar één ding doen.

Alles aan huisarts vertellen en samen de politie inschakelen. De huisarts kan bepalen of er direct een verplichte opname (door psychische stoornis) geregeld moet worden.

Alle argumenten waarom je dit niet zou moeten doen zijn onjuist. Wanneer je vriendin zo handelt en jezelf niet weet waar je kinderen zijn, al vier dagen lang dan is er iets goed mis.

Een goede vader kiest voor deze optie omdat de moeder dan wel aan zichzelf moét werken en dat heeft ze nodig. De kinderen verdienen een veilige omgeving.

Alle gedachtenkronkels kun je weglaten. Speculeren heeft geen zin. Deze situatie vraagt om passende maatregelen. En dat is de huisarts en politie inschakelen.

Wanneer je vriendin je dit niet zou vergeven doet ze dit wel als ze inziet wat ze heeft misdaan (nadat ze in behandeling is geweest). Mocht ze je het dan nog steeds kwalijk nemen dan zou ik me afvragen of jij nog wel bij haar wil zijn.

Neem de regie in handen en laat je niet manipuleren.

Mocht je nog steeds doorgaan op dezelfde voet met dit topic en geen actie ondernemen dan neem ik aan dat het geen reële situatie is want dan kan ik je niet serieus nemen.

Mocht het wel waar zijn en je kiest voor de beste weg voor je kinderen, veel succes.
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:44:09 #262
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120353278
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef chumafor het volgende:

[..]

Dat vermoed ik niet, want ik zie haar wel af en toe op whatsapp kijken, wat een teken van leven is.

En passiviteit? Waar heb je het over, alleen omdat ik niet naar de politie ga, door een eerder aangegeven angst en de eerdere mededeling die ik heb gekregen ben ik passief?

Klootzak.
Ik bel met iedereen die we kennen, rij rond, probeer haar te bereiken, heb mensen gevraagd naar haar auto uit te kijken en ben veel in contact met de familie. Dat is inderdaad passief gedrag =. kom op zeg ouwehoer niet zo.
Jij doet idd niet niks, maar niemand weet waar ze is. Ook geen spoor van je kinderen, haar auto en ik wed dat ze maandag niet op de zaak is maar ziek of helemaal niks van zich laat horen, Dat doet ze al een paar dagen ten opzichte van iedereen,ook haar dierbaren.

Maar goed, je wilt een slotje.

Lijkt me een goed plan. Niks aan toe te voegen.
pi_120355288
Ik denk dat het heel makkelijk is om TS nu te veroordelen, hij handelt ook enkel maar naar eigen inzicht en kunnen voor het moment... Wat TS nu vooral nodig heeft is steun van zn vrienden, maar nog meer duidelijk waar zn kinderen zijn imho.

Het begint idd allemaal wel heel lang te duren en ik vind dat een moeder zich wel naar de vader van haar kinderen moet verantwoorden, enkel wat betreft de kinderen.

TS ik denk ook dat het tijd wordt dat je het politiebureau binnenstapt, pas op ik verwijt je niks he! Maar tijd voor deze stap is helaas voor jou gekomen vrees ik...
pi_120355963
Ik geloof er echt geen ene zak meer van. Mevrouw neemt de kids zomaar, zit bij een vermoedelijke vrijer, blijft 4 dagen lang weg, waarvan 2 dagen met helemaal geen contact, en ts roept dat ie haar zal steunen als ze terugkomt? Of ts zit ontzettend onder de plak of er wordt hier maar een halve waarheid vertelt.

Wordt dit topic soms straks omgezet in boekvorm als het genoeg is uitgemolken? Zou niet de eerste keer zijn... *kuch* dagboek van een kindermeisje *kuch*.
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:49:54 #265
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_120356119
Als je kids meer dan een uur weg zijn hang ik al aan de tel bij de plaatselijke radio, om, als ze de volgende dag,
(dus max 12 uur later) niet thuis is, aan alle pers, pics te verspreiden en te vragen wie deze vrouw of kids gezien heeft...

Ts echter gebruikt een telefoon met whatsapp... _O-
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_120356185
Misschien houdt TS wel oprecht van zijn vrouw en realiseert hij zich dat zij absoluut zichzelf niet is nu... Niet iedereen geeft n relatie op bij tegenslag..

Wat ik als moeder echter niet helemaal kan snappen is dat TS ervan uitgaat dat zij de kinderen niks zal aandoen. Als zij al zulk gedrag vertoond, hoe kun je daar dan op vertrouwen?

Helaas heb ik n aantal weken geleden zo ong hetzelfde meegemaakt, enkel betrof het hier mn ex en waren de kinderen bij mij. Ex kwam de kinderen niet op afgesproken tijdstip ophalen en is vervolgens drie dagen verdwenen. Hij zit nu in psychiatrie...
pi_120366605
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:05 schreef tjoptjop het volgende:

Sjezus, en dat heb je niet eens ff gecontroleerd :')
Daar stond ik ook van te kijken zeg :o

Je kan zelfs via de kvk kijken wie de baas is van een bedrijf en daar in het weekend aankloppen met de mededeling dat één van hun werknemers zoek is en je graag wat hulp wilt hebben. Je bent wel een heel maffe baas als dat je niks kan schelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 december 2012 @ 11:24:37 #268
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120367175
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar stond ik ook van te kijken zeg :o

Je kan zelfs via de kvk kijken wie de baas is van een bedrijf en daar in het weekend aankloppen met de mededeling dat één van hun werknemers zoek is en je graag wat hulp wilt hebben. Je bent wel een heel maffe baas als dat je niks kan schelen.
Daar is iedereen hier op Fok het wel over eens met elkaar.

Behalve TS. Die wordt boos om dit soort adviezen.

Daarom wil hij een slotje. Slotje dus. Graag..

[ Bericht 2% gewijzigd door Wandtegeltje op 16-12-2012 11:30:52 ]
pi_120367618
Ik heb al eerder de kreet "botderliner" over de vrouw van TS langs zien komen, ik begin me langzaamaan af te vragen of die kreet toen niet richting de verkeerde is gegeven
pi_120367856
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:47 schreef maartend het volgende:
Ik heb al eerder de kreet "botderliner" over de vrouw van TS langs zien komen, ik begin me langzaamaan af te vragen of die kreet toen niet richting de verkeerde is gegeven
Waarom is het toch altijd zo nodig om labeltjes op mensen te plakken? :') Heeft de vrouw van TS geen borderline, dan wel TS zelf, wat een onzin.
pi_120368053
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef Oognip het volgende:

[..]

Waarom is het toch altijd zo nodig om labeltjes op mensen te plakken? :') Heeft de vrouw van TS geen borderline, dan wel TS zelf, wat een onzin.
tuurlijk is dat onzin, alsof ik dat niet weet.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de vrowu van alles wordt aangewreven maar ik langzaam aan mijn vragen krijg bij TS
  zondag 16 december 2012 @ 12:31:54 #272
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_120368724
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:49 schreef Snowballed het volgende:
Als je kids meer dan een uur weg zijn hang ik al aan de tel bij de plaatselijke radio, om, als ze de volgende dag,
(dus max 12 uur later) niet thuis is, aan alle pers, pics te verspreiden en te vragen wie deze vrouw of kids gezien heeft...

Ts echter gebruikt een telefoon met whatsapp... _O-
Niet waar! Hij opent ook een topic op FOK! waarin het enige dat hem interesseert is waarom zij hem toch in godsnaam niet vertrouwt! :')
pi_120369388
heb niet helemaal tot het eind gelezen en ook niet de reacties, maar wat ik wel wil zeggen: geef haar de ruimte nu, juist nu. En, laat de huisarts bij haar ouders langskomen, die weet al dat er wat aan de hand is en als je je bezorgdheid naar hem uit kan hij er wat mee. Denk dat ze psychisch gezien niet lekker in haar vel zit, waar dat door komt is niet 1,2,3 te zeggen natuurlijk. En denk ook dat dat de oorzaak is dat ze argwaan oid. voelt bij jou. Contact opnemen met de huisarts is iets wat ik je echt wil adviseren, hoe sneller jullie dingen duidelijk hebben hoe beter. En het is al wel duidelijk dat ze dat voor zichzelf nog niet zo heeft waardoor ze het niet kan vertellen aan je.
  zondag 16 december 2012 @ 12:59:02 #274
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_120369570
duidelijk dat je het niet gelezen hebt,ze verblijft al 2 dagen op een ook voor de ouders geheime plek
pi_120369695
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:53 schreef wild-r0se het volgende:
heb niet helemaal tot het eind gelezen en ook niet de reacties, maar wat ik wel wil zeggen: geef haar de ruimte nu, juist nu. En, laat de huisarts bij haar ouders langskomen, die weet al dat er wat aan de hand is en als je je bezorgdheid naar hem uit kan hij er wat mee. Denk dat ze psychisch gezien niet lekker in haar vel zit, waar dat door komt is niet 1,2,3 te zeggen natuurlijk. En denk ook dat dat de oorzaak is dat ze argwaan oid. voelt bij jou. Contact opnemen met de huisarts is iets wat ik je echt wil adviseren, hoe sneller jullie dingen duidelijk hebben hoe beter. En het is al wel duidelijk dat ze dat voor zichzelf nog niet zo heeft waardoor ze het niet kan vertellen aan je.
Ze zit al lang niet meer bij haar ouders. Waar ze wel (incl hun kinderen!!) is, weet TS niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')