Ja dat doet het ook. Het interesseert me geen zak en ik geniet van de situatie. Doe even normaal, heb je ooit wel eens een zware emotionele stress situatie meegemaakt? Het is volslagen normaal, dat je dan niet altijd logisch na kan denken, omdat emotie de overhand heeft.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Of het interesseert je eigenlijk vrij weinig....
Ah gelukkig, het doet je dus toch wat. Maar de passiviteit die je in dit topic tentoonspreid is tenenkrommend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef chumafor het volgende:
[..]
Ja dat doet het ook. Het interesseert me geen zak en ik geniet van de situatie. Doe even normaal, heb je ooit wel eens een zware emotionele stress situatie meegemaakt? Het is volslagen normaal, dat je dan niet altijd logisch na kan denken, omdat emotie de overhand heeft.
Ik zit niet met mezelf in de knoop en ook al heb ik veel meegemaakt, wat me momenteel raakt is de situatie zoals hij nu is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat klinkt eerder alsof je met jezelf in de knoop zit en ze even t.b.v. haarzelf en misschien de kinderen afstand van jou heeft genomen.
Dat vermoed ik niet, want ik zie haar wel af en toe op whatsapp kijken, wat een teken van leven is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ah gelukkig, het doet je dus toch wat. Maar de passiviteit die je in dit topic tentoonspreid is tenenkrommend.
Voor hetzelfde geld liggen er ergens drie lijken
Ah, ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Pvoesss het volgende:
Je lult veel maar ik vertrouw het voor geen meter..
Ik krijg ook het idee dat het je totaal niet boeit.
Je doet geen snars je laat het zo.. Lekker is dat..
Ik heb het gevoel dat je diep in je hart ook wel weet dat ze voor je gevlucht is en met goede redenen.
Anders snap ik je houding echt absoluut niet.
Ja ik heb haar van alles aangedaan op zowel lichamelijk als emotioneel vlak, daarom is ze weg en ik ben hier een beetje de passieve ziele piet aan het uithangen. En alle emotie die ik voel is onzin en ik heb alles aan mezelf te danken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Pvoesss het volgende:
Je lult veel maar ik vertrouw het voor geen meter..
Ik krijg ook het idee dat het je totaal niet boeit.
Je doet geen snars je laat het zo.. Lekker is dat..
Ik heb het gevoel dat je diep in je hart ook wel weet dat ze voor je gevlucht is en met goede redenen.
Anders snap ik je houding echt absoluut niet.
Jij doet idd niet niks, maar niemand weet waar ze is. Ook geen spoor van je kinderen, haar auto en ik wed dat ze maandag niet op de zaak is maar ziek of helemaal niks van zich laat horen, Dat doet ze al een paar dagen ten opzichte van iedereen,ook haar dierbaren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat vermoed ik niet, want ik zie haar wel af en toe op whatsapp kijken, wat een teken van leven is.
En passiviteit? Waar heb je het over, alleen omdat ik niet naar de politie ga, door een eerder aangegeven angst en de eerdere mededeling die ik heb gekregen ben ik passief?
Klootzak.
Ik bel met iedereen die we kennen, rij rond, probeer haar te bereiken, heb mensen gevraagd naar haar auto uit te kijken en ben veel in contact met de familie. Dat is inderdaad passief gedrag =. kom op zeg ouwehoer niet zo.
Daar stond ik ook van te kijken zegquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:05 schreef tjoptjop het volgende:
Sjezus, en dat heb je niet eens ff gecontroleerd
Daar is iedereen hier op Fok het wel over eens met elkaar.quote:Op zondag 16 december 2012 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar stond ik ook van te kijken zeg![]()
Je kan zelfs via de kvk kijken wie de baas is van een bedrijf en daar in het weekend aankloppen met de mededeling dat één van hun werknemers zoek is en je graag wat hulp wilt hebben. Je bent wel een heel maffe baas als dat je niks kan schelen.
Waarom is het toch altijd zo nodig om labeltjes op mensen te plakken?quote:Op zondag 16 december 2012 11:47 schreef maartend het volgende:
Ik heb al eerder de kreet "botderliner" over de vrouw van TS langs zien komen, ik begin me langzaamaan af te vragen of die kreet toen niet richting de verkeerde is gegeven
tuurlijk is dat onzin, alsof ik dat niet weet.quote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom is het toch altijd zo nodig om labeltjes op mensen te plakken?Heeft de vrouw van TS geen borderline, dan wel TS zelf, wat een onzin.
Niet waar! Hij opent ook een topic op FOK! waarin het enige dat hem interesseert is waarom zij hem toch in godsnaam niet vertrouwt!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:49 schreef Snowballed het volgende:
Als je kids meer dan een uur weg zijn hang ik al aan de tel bij de plaatselijke radio, om, als ze de volgende dag,
(dus max 12 uur later) niet thuis is, aan alle pers, pics te verspreiden en te vragen wie deze vrouw of kids gezien heeft...
Ts echter gebruikt een telefoon met whatsapp...
Ze zit al lang niet meer bij haar ouders. Waar ze wel (incl hun kinderen!!) is, weet TS niet.quote:Op zondag 16 december 2012 12:53 schreef wild-r0se het volgende:
heb niet helemaal tot het eind gelezen en ook niet de reacties, maar wat ik wel wil zeggen: geef haar de ruimte nu, juist nu. En, laat de huisarts bij haar ouders langskomen, die weet al dat er wat aan de hand is en als je je bezorgdheid naar hem uit kan hij er wat mee. Denk dat ze psychisch gezien niet lekker in haar vel zit, waar dat door komt is niet 1,2,3 te zeggen natuurlijk. En denk ook dat dat de oorzaak is dat ze argwaan oid. voelt bij jou. Contact opnemen met de huisarts is iets wat ik je echt wil adviseren, hoe sneller jullie dingen duidelijk hebben hoe beter. En het is al wel duidelijk dat ze dat voor zichzelf nog niet zo heeft waardoor ze het niet kan vertellen aan je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |