abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120290281
Even voor de goede orde. Waar moet ik haar en de kinderen zoeken? Ik heb iedereen die we kennen gebeld en iedereen is even geschokt als ik. Moet ik iedere deur in alle omliggende plaatsen langsgaan? De politie bellen? Die zeggen dat het relationeel is en doen verder niets. De huisarts weet ook niet wat hij ermee aanmoet.
Het enige wat ze zegt tegen iedereen die haar probeerd te bereiken is dat ze even rust wil en dat ze niet verteld waar of bij wie ze is (of hoe lang het duurt).

En nee mijn vragen zijn niet irrelevant, maar zijn mijn beleving, mijn gevoel, mijn radeloosheid.

Ik wil haar helpen met alle kracht die ik bezit, maar zij laat dat niet toe. Zij sluit mij buiten, zij ondermijnt op alle facetten de relatie, zij geeft blijk dat ze me niet vertrouwd, zij maakt me zo langszamerhand kapot. En ja ik zit daarmee en dat het niet goed tussen mijn oren zit, dat is een belediging van een hoge graad op dit moment, want ik kan verder niets doen ook al zou ik willen.

Ik bel, ik bericht, ik bel ik vraag, maar krijg nul op het rekest.

En of dit waar is? Waarom zou iemand zoiets verzinnen? Aandacht? Dan zou ik meerdere topics openen over allerlei vage zooi, maar dat doe ik niet. Dit zit mij dwars en o peen forum kun je je ei vaak redelijk goed kwijt. Mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben kunnen opduiken. Je kan tips krijgen en vaak ook gewoon van je afschrijven, wat het voordeel aan een forum is. Daarbij omt dat het redelijk anoniem is en ook dat kan een voordeel zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door chumafor op 14-12-2012 08:22:35 ]
pi_120290565
Psychose misschien?
pi_120292445
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:44 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Gelukkig doe je niet aan vooroordelen, fijn.
Ik heb ervaring met dit soort persoonlijkheden. Het is allemaal heel herkenbaar en gelukkig beaamt TS dit ook. Heeft niets met vooroordelen te maken. Ik hoop oprecht dat zij gaat inzien dat ze een probleem heeft en hier ook actief aan wilt werken. Jij (TS) kan hier niets aan doen en moet er vooral proberen voor haar te zijn, hoe moeilijk dit ook is.

Nogmaals heel veel succes met alles, maar je gaat hier nooit uit komen zonder 1: haar wil om hieraan te werken en 2: professionele hulp (GGZ oid).

Sterkte!!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 07:10:27 #104
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_120293888
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:09 schreef MarnixB het volgende:

[..]

Ik heb ervaring met dit soort persoonlijkheden. Het is allemaal heel herkenbaar en gelukkig beaamt TS dit ook. Heeft niets met vooroordelen te maken. Ik hoop oprecht dat zij gaat inzien dat ze een probleem heeft en hier ook actief aan wilt werken. Jij (TS) kan hier niets aan doen en moet er vooral proberen voor haar te zijn, hoe moeilijk dit ook is.

Nogmaals heel veel succes met alles, maar je gaat hier nooit uit komen zonder 1: haar wil om hieraan te werken en 2: professionele hulp (GGZ oid).

Sterkte!!!
Een professional weet dat je op grond van een eenzijdig beeld en 10 zinnen echt geen oordeel kan trekken.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_120293908
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 07:10 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Een professional weet dat je op grond van een eenzijdig beeld en 10 zinnen echt geen oordeel kan trekken.
Dat is helemaal waar, dat ik zaken herken in wat er aangegeven wordt, wil nog niet zeggen dat, dat alles ook slaat op borderline een psychose of een depressie. Alleen een professionele hulpverlener die hiervoor opgeleid is kan die conclusie trekken. Het enige wat ik weet is dat ze hulp nodig heeft, maar op dit moment niet van mij wil ontvangen of überhaupt haar het iets kan schelen hoe ik me in de hele situatie voel. Ik vermoed alleen dat ze vandaag nog steeds niet naar huis komt. Wat ze mij en ook de kinderen, maar ook haar ouders aandoet lijkt ze niet te beseffen of wil ze niet beseffen.

Ik besef dat ik er niets aan kan doen, maar dat neemt mijn zorgen en radeloosheid niet weg.

[ Bericht 3% gewijzigd door chumafor op 14-12-2012 07:45:43 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 07:50:24 #106
34974 trigt013
pi_120294053
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 07:16 schreef chumafor het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar, dat ik zaken herken in wat er aangegeven wordt, wil nog niet zeggen dat, dat alles ook slaat op borderline een psychose of een depressie. Alleen een professionele hulpverlener die hiervoor opgeleid is kan die conclusie trekken. Het enige wat ik weet is dat ze hulp nodig heeft, maar op dit moment niet van mij wil ontvangen of überhaupt haar het iets kan schelen hoe ik me in de hele situatie voel. Ik vermoed alleen dat ze vandaag nog steeds niet naar huis komt. Wat ze mij en ook de kinderen, maar ook haar ouders aandoet lijkt ze niet te beseffen of wil ze niet beseffen.

Ik besef dat ik er niets aan kan doen, maar dat neemt mijn zorgen en radeloosheid niet weg.
Ik kan me inleven hoe je je moet voelen, ik leef met je mee. Probeer zo min mogelijk haar te what-appen of the bellen. Als ze wel contact heeft met haar ouders laat het contact via die weg verlopen.

Sterkte.
pi_120294054
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 07:10 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Toch zullen wij moeten doen wat we kunnen met de informatie die we hebben. :)
pi_120294087
Wat een vaag kutwijf :')
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_120294123
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 07:50 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Ik kan me inleven hoe je je moet voelen, ik leef met je mee. Probeer zo min mogelijk haar te what-appen of the bellen. Als ze wel contact heeft met haar ouders laat het contact via die weg verlopen.

Sterkte.
Makkelijker gezegd als gedaan. Ze is bij iemand die ik niet ken en heeft daar de kinderen. Omdat ze me niets wil vertellen zit ik in onzekerheid en voel ik me zwaar klote en twijfel aan het nut van deze relatie. Ik ben bang dat ze me verlaat, zonder dat ik enig idee heb waarom.

Haar ouders weten ook van niets en daarmee neemt ze ook geen contact op. Zou ze gewoon bij haar ouders zijn gebleven gisteren en me op de hoogte houden van haar stappen, dan zou ik er nog enigszins vrede mee kunnen hebben, hoewel dat ook zeer moeilijk wordt met name door de manier waarop ze dit alles doet.

Maar ze is dus gewoon gisteren morgen bij haar ouders weggegaan, waarbij zij dachten dat ze gewoon naar huis zou gaan. In plaats daarvan is ze toch naar die onbekende persoon gegaan. let wel ze wil me niet zeggen bij wie, waar en ook niet waarom.

Is onze relatie dan zo klote, ben ik dan zo een klootzak dat ze me dit aandoet. Ik weet het niet ik weet alleen dat ik me ontzettende zorgen maak en dat dat haar niets kan schelen.
  vrijdag 14 december 2012 @ 08:02:04 #110
34974 trigt013
pi_120294134
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 07:59 schreef chumafor het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd als gedaan. Ze is bij iemand die ik niet ken en heeft daar de kinderen, omdat ze me niets wil vertellen zit ik in onzekerheid en voel ik me zwaar klote en twijfel aan het nut van deze relatie. Ik ben bang dat ze me verlaat, zonder dat ik enig idee heb waarom.

Haar ouders weten ook van niets en daarmee neemt ze ook geen contact op. Zou ze gewoon bij haar ouders zijn gebleven gisteren en me op de hoogte houden van haar stappen, dan zou ik er nog enigszins vrede mee kunnen hebben, hoewel dat ook zeer moeilijk wordt met name door de manier waarop ze dit alles doet.

Maar ze is dus gewoon gisteren morgen bij haar ouders weggegaan, waarbij zij dachten dat ze gewoon naar huis zou gaan. In plaats daarvan is ze toch naar die onbekende persoon gegaan. let wel ze wil me niet zeggen bij wie, waar en ook niet waarom.

Is onze relatie dan zo klote, ben ik dan zo een klootzak dat ze me dit aandoet. Ik weet het niet ik weet alleen dat ik me ontzettende zorgen maak en dat dat haar niets kan schelen.
Geef het even de tijd (hoe vervelend ook) en dan komt de aap uit de mouw en dat is dat ze waarschijnlijk bij een andere man is en het nog niet durft uit te spreken. Jij moet voor jezelf wel je grens aangeven en eisen dat je bijvoorbeeld zaterdag of zondag je kinderen een dagje kan hebben. Dat recht heb je gewoon.
pi_120294152
Bel haar ouders op en zeg dat ze niet terug hoeft te komen.

Dit pikken :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_120294170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:02 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Geef het even de tijd (hoe vervelend ook) en dan komt de aap uit de mouw en dat is dat ze waarschijnlijk bij een andere man is en het nog niet durft uit te spreken. Jij moet voor jezelf wel je grens aangeven en eisen dat je bijvoorbeeld zaterdag of zondag je kinderen een dagje kan hebben. Dat recht heb je gewoon.
Dat kan haar niet schelen, mijn gevoel en mijn wensen doen er voor haar (niet meer) toe. Ze blijft zweren dat er geen ander is. Ook haar vader en zus die ik gisteren heb gesproken geven aan dat ze dat zeer onwaarschijnlijk achten. Ook geeft ze aan nog van me te houden en nog steeds mijn vrouw te zijn (letterlijk "ik hou nog wel steeds van je"), maar ik weet niet welke waarde ik daaraan moet geven. Als je van iemand houdt, dan doe je die persoon niet op deze manier zoveel pijn. Helemaal niet als je weet dat die persoon radeloos aan het worden is. Haar echter lijkt dat niet te boeien en blijft ze gewoon weg van huis, mij achterlatend met vragen en onzekerheden.
pi_120294187
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Bel haar ouders op en zeg dat ze niet terug hoeft te komen.

Dit pikken :').
Dit pikken nee en die gedachte is absoluut in mij opgekomen.
Maar als je van iemand houdt, dan ga je voor die persoon ook in moeilijke situaties. Daarnaast lijkt ook dat haar niet te kunnen schelen, want ik heb al opgegooid dat ze de relatie aan het stukmaken is. Het enige wat ik daarop terugkrijg is, dat ze dat niet doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door chumafor op 14-12-2012 08:20:30 ]
  vrijdag 14 december 2012 @ 08:51:25 #114
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_120294599
Stuur ff een what-appy en vraag wat haar plannen zijn voor het weekend .
Zodat jij ook plannen kan gaan maken..

Wel zwaar K*T dat er 2 kleintjes bij betrokken zijn. :N
Lijkt mij sterk dat ze bij een andere vent zit (met 2 kids)

Maar ik zou zeggen neem het ervan dit weekend ,ga lekker stappen met wat vrienden en gooi je gedachten op een ander level.
pi_120294913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:08 schreef chumafor het volgende:

[..]

Dit pikken nee en die gedachte is absoluut in mij opgekomen.
Maar als je van iemand houdt, dan ga je voor die persoon ook in moeilijke situaties. Daarnaast lijkt ook dat haar niet te kunnen schelen, want ik heb al opgegooid dat ze de relatie aan het stukmaken is. Het enige wat ik daarop terugkrijg is, dat ze dat niet doet.
Wat denk je nou? Ik vind dit zeer slap. Is utmaken geen optie? Overigens knap dat je nog kunt typen. Ikzelf was heel ongerust geweest om de kinderen en had de politie ingeschakeld. Die vrouw is knettergek.
pi_120294998
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:06 schreef chumafor het volgende:

[..]

Dat kan haar niet schelen, mijn gevoel en mijn wensen doen er voor haar (niet meer) toe. Ze blijft zweren dat er geen ander is. Ook haar vader en zus die ik gisteren heb gesproken geven aan dat ze dat zeer onwaarschijnlijk achten. Ook geeft ze aan nog van me te houden en nog steeds mijn vrouw te zijn (letterlijk "ik hou nog wel steeds van je"), maar ik weet niet welke waarde ik daaraan moet geven. Als je van iemand houdt, dan doe je die persoon niet op deze manier zoveel pijn. Helemaal niet als je weet dat die persoon radeloos aan het worden is. Haar echter lijkt dat niet te boeien en blijft ze gewoon weg van huis, mij achterlatend met vragen en onzekerheden.
Oeeeeeh, ze zit bij een sekte! :D

Maar serieus: jij bent net zo gek dat je dit gewoonweg accepteert. En hier het slachtoffer uithangen van 'dit en dat kan er zijn en boehoe'. Je hebt het wel over kinderen en een labiele vrouw. Laat die vrouw maar doen wat ze wil; hoe moeilijk ook. Maar het gaat hier om kinderen. :')
pi_120295390
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:14 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oeeeeeh, ze zit bij een sekte! :D

Maar serieus: jij bent net zo gek dat je dit gewoonweg accepteert. En hier het slachtoffer uithangen van 'dit en dat kan er zijn en boehoe'. Je hebt het wel over kinderen en een labiele vrouw. Laat die vrouw maar doen wat ze wil; hoe moeilijk ook. Maar het gaat hier om kinderen. :')
Dit, dat type moet eerst 'r eigen problemen maar een plekje zien te geven. Haar mooi laten gaan voor nu en zorgen dat die kinderen niet op een rare plek zitten, die gaan op een gegeven moment ook vragen stellen. Wie weet wat ze ze wijs maakt.
Ze zijn te jong voor een eigen telefoon?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_120295413
Wat een verhaal, TS. Sterkte.
Misschien kun je haar wel opzoeken met een app als 'zoek mijn iPhone'. Moet ze natuurlijk wel een iPhone hebben. Op Android zijn er vast ook zulke apps
New in town
pi_120295595
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:33 schreef Quir het volgende:

[..]

Dit, dat type moet eerst 'r eigen problemen maar een plekje zien te geven. Haar mooi laten gaan voor nu en zorgen dat die kinderen niet op een rare plek zitten, die gaan op een gegeven moment ook vragen stellen. Wie weet wat ze ze wijs maakt.
Ze zijn te jong voor een eigen telefoon?
Ja allebei nog geen 5 jaar oud. Gisteren heb ik al gezocht op een mogelijkheid haar te traceren, maar dat is er niet aangezien ze geen traceer apps heeft op haar telefoon en gps standaard uitstaat bij haar.
pi_120295653
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wat denk je nou? Ik vind dit zeer slap. Is utmaken geen optie? Overigens knap dat je nog kunt typen. Ikzelf was heel ongerust geweest om de kinderen en had de politie ingeschakeld. Die vrouw is knettergek.
En wat als ze inderdaad een depressie heeft of een vorm van psychose, moet ik haar dan aan haar lot overlaten? De persoon waar ik van hou wegduwen, omdat ze een moment van 'weet ik wat' heeft?

Hulp is wat ze nodig heeft en ik ben er voor haar, maar in welke vorm dat weet ik nog niet.
pi_120295751
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:45 schreef chumafor het volgende:

[..]

En wat als ze inderdaad een depressie heeft of een vorm van psychose, moet ik haar dan aan haar lot overlaten? De persoon waar ik van hou wegduwen, omdat ze een moment van 'weet ik wat' heeft?

Hulp is wat ze nodig heeft en ik ben er voor haar, maar in welke vorm dat weet ik nog niet.
Psychose :')! En dan wil jij niet dat je kinderen veilig zijn? Gaat erom dat het mijn inziens vanzelfsprekend is dat de kinderen in goede handen zijn. De rest komt later wel. Maar zo zie jij dat overduidelijk niet. :') Dat vind ik wel enigszins slap van je. Treurig bijna.
pi_120295761
Stop met haar zo te pamperen met vragen wat er is en wanhopig reageren, maak jezelf hard en blijf hameren op dat je wil dat de kinderen op een vertrouwde plek zijn. Verander je prioriteit naar puur op de kinderen, dan zal ze misschien beseffen waar ze mee bezig is.

Elke stap die jij nu naar haar toe zet drijft haar verder weg, dus blijf staan en laat haar naar je toe komen, voor de kinderen enzo.

Denk je dat jij wanhopig bent? Zij is waarschijnlijk compleet radeloos, jij moet de sterke figuur zijn, hoe hard het ook is.

My 2 cents.
pi_120295974
Sowieso vreemd eigenlijk: vrouw is spoorloos verdwenen met onschuldige kinderen en jij maakt even een accountje aan om hier rustig over te typen. Je hoort in alle staten te zijn. Politie erbij en alles, die kunnen toch wel achterhalen waar ze zit dmv telefoon? Of nog niet aan gedacht?
pi_120296064
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef Ziba het volgende:
Sowieso vreemd eigenlijk: vrouw is spoorloos verdwenen met onschuldige kinderen en jij maakt even een accountje aan om hier rustig over te typen. Je hoort in alle staten te zijn. Politie erbij en alles, die kunnen toch wel achterhalen waar ze zit dmv telefoon? Of nog niet aan gedacht?
Beter lezen
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:09:10 #125
34974 trigt013
pi_120296191
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef Ziba het volgende:
Politie doet niets omdat er feitelijk geen probleem is, behalve een vrouw met haar kinderen die enkele dagen bij iemand anders logeert. Hoe lullig ook, de politie doet hier niets in.
pi_120296195
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:03 schreef emmyemmy het volgende:

[..]

Beter lezen
Wat?

En al een idee wie 'persoon X' is?
pi_120296253
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:09 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Politie doet niets omdat er feitelijk geen probleem is, behalve een vrouw met haar kinderen die enkele dagen bij iemand anders logeert. Hoe lullig ook, de politie doet hier niets in.
Raar van de politie, hoor. Ik geloof dat als je het hele verhaal vertelt en erbij zegt dat ze mogelijk gevaarlijk kan zijn, wel wat doen, eigenlijk.
pi_120296260
Oke.

Paar zaken.
Stop met de zieligaard uit te hangen en over vertrouwen te zeiken en ik ben zo goed voor haar en ze kan alles van me krijgen en ik sta volledig voor haar open.

Je gaat als de wiedeweerga naar de politie, verteld je verhaal opnieuw, geeft aan dat je toch enige twijfels hebt over de psychische vermogens van je vrouw (ook ik zie wat kenmerken van een persoonlijkheidsstoornis) en geeft daar aan dat je je dus ernstig zorgen maakt over je kids.
Mochten ze je niet helpen, stap je gewoon naar de lokale pers.

Als je weet dat je kids veilig zijn, dan kun je naar de volgende stappen kijken. Heeft ze hulp nodig, wil ze die, waar ga je die halen?

Tot die tijd, opzouten van dit forum en naar buiten. 100% zekerheid krijgen dat je kids veilig zitten.
pi_120296406
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:12 schreef maartend het volgende:
Oke.

Paar zaken.
Stop met de zieligaard uit te hangen en over vertrouwen te zeiken en ik ben zo goed voor haar en ze kan alles van me krijgen en ik sta volledig voor haar open.

Je gaat als de wiedeweerga naar de politie, verteld je verhaal opnieuw, geeft aan dat je toch enige twijfels hebt over de psychische vermogens van je vrouw (ook ik zie wat kenmerken van een persoonlijkheidsstoornis) en geeft daar aan dat je je dus ernstig zorgen maakt over je kids.

Als je weet dat je kids veilig zijn, dan kun je naar de volgende stappen kijken. Heeft ze hulp nodig, wil ze die, waar ga je die halen?

Tot die tijd, opzouten van dit forum en naar buiten. 100% zekerheid krijgen dat je kids veilig zitten.
Dit dus: stap naar de media (gewoon krant) met het verhaal dat de politie niet wil helpen - als dat echt zo is :') - en je hebt sowieso hulp.
  Redactie Games vrijdag 14 december 2012 @ 10:59:26 #130
181272 crew  Noppie2000
pi_120297355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:12 schreef maartend het volgende:
Oke.

Paar zaken.

Dit. 100x Dit. Doe er wat aan man.
pi_120297488
Nu heb ik 45 minuten terug al geschreven dat hij moet wegwezen hier, zit hij nog op het forum.
pi_120297520
Wat zou er gebeuren als je concreet tegen d'r zegt:
Luister, dat je tijd nodig hebt voor wat dan ook dat je dwars zit a la, maar dat je m'n kinderen meeneemt en niet vertelt waar ze zijn, KAN echt niet. Dit beschouw ik als ontvoering en als je ze niet vandaag/morgen terugbrengt hoefje niet meer terug te komen.
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_120297729
Als er een ander in het spel zou zijn, waarom houdt ze dan de kinderen bij TS weg? Raar verhaal.
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:30:54 #134
34974 trigt013
pi_120299967
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:11 schreef Ziba het volgende:

[..]

Raar van de politie, hoor. Ik geloof dat als je het hele verhaal vertelt en erbij zegt dat ze mogelijk gevaarlijk kan zijn, wel wat doen, eigenlijk.
Nee, want ze heeft geen verleden in de psychiatrie.
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:31:22 #135
34974 trigt013
pi_120299979
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als er een ander in het spel zou zijn, waarom houdt ze dan de kinderen bij TS weg? Raar verhaal.
Ze houdt de kinderen niet bij de ander weg, ze houdt de kinderen vooral bij zichzelf.
pi_120300101
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Nee, want ze heeft geen verleden in de psychiatrie.
Daarom ook de volgende stap. Medis. Gezien de signalen zou ik me toch zorgen maken. En niet zielig op een forum rondhangen na 48 uur.
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:09:22 #137
34974 trigt013
pi_120300929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:37 schreef maartend het volgende:

[..]

Daarom ook de volgende stap. Medis. Gezien de signalen zou ik me toch zorgen maken. En niet zielig op een forum rondhangen na 48 uur.
Hij heeft geen keuze....zo simpel is dat. Hij voelt zich alleen en verloren en wilt gewoon iemand hebben om dit te delen.
pi_120301289
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:52 schreef SilentHunterNL het volgende:
Vroeger dacht ik dat ik de enige mongool was die een relatie met een borderliner had, nu ik op fok zit schrik ik gewoon van de hoeveelheid herkenningspunten :')
Ik ook. Blij dat ik van die trut verlost ben.

TS pak dit voorzichtig aan. En zoals anderen zeggen, leg de schuld vooral niet bij jezelf. Daar zijn dit soort types goed in.
pi_120301336
Borderliners zijn leuk. Weet echter ook niet of ik er mee zou kunnen samenwonen.
pi_120301814
Wat zit iedereen nu vaag hard tegen hem te doen?! Hij weet toch ook niet wie de mevr/men. X is en hij heeft al gebeld met de politie en die komen nu (nog) niet in actie. Hij heeft ook al geprobeerd haar telefoon te traceren en staat veel in contact met haar familie. Wat moet hij nog meer dan? Ik kan me goed voorstellen dat hij radeloos is, maar zo vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen hè :') De pers inlichten :D Tuurlijk. En wat moet de politie dan met 'ja, ze zit ergens bij iemand die ik niet ken en waarvan ik geen flauwe idee heb waar die persoon woont' :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:51:23 #141
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120302180
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Je kan je eigen kinderen niet ontvoeren als moeder.
Tuurlijk wel.
Jij lult echt uit je nek in dit topic.
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:27:27 #142
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_120303372
quote:
Dat dacht ik dus ook
pi_120303674
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:09 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Hij heeft geen keuze....zo simpel is dat. Hij voelt zich alleen en verloren en wilt gewoon iemand hebben om dit te delen.
Inderdaad ik heb geen keuze, want zoals Isabeau ook al aangeeft, wat kan ik nog meer doen als dat wat ik al gedaan heb. Ik weet niet bij wie ze is en al helemaal niet waar die persoon woont. Zou ik dat weten, dan zou ik direct daar op de stoep staan en in ieder geval mijn kinderen naar huis nemen.

En inderdaad ik wil van me afschrijven. Natuurlijk kan ik ook bij vrienden terecht, maar ik wil voorkomen dat ze haar of mij gaan beoordelen. Zoals al gezegd in een eerdere reply van me, kan de anonimiteit van een forum zeer veel betekenen in dit soort situaties.
  Redactie Games vrijdag 14 december 2012 @ 14:41:09 #144
181272 crew  Noppie2000
pi_120303949
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:34 schreef chumafor het volgende:

[..]

Inderdaad ik heb geen keuze, want zoals Isabeau ook al aangeeft, wat kan ik nog meer doen als dat wat ik al gedaan heb. Ik weet niet bij wie ze is en al helemaal niet waar die persoon woont. Zou ik dat weten, dan zou ik direct daar op de stoep staan en in ieder geval mijn kinderen naar huis nemen.

En inderdaad ik wil van me afschrijven. Natuurlijk kan ik ook bij vrienden terecht, maar ik wil voorkomen dat ze haar of mij gaan beoordelen. Zoals al gezegd in een eerdere reply van me, kan de anonimiteit van een forum zeer veel betekenen in dit soort situaties.
Nog steeds niets vernomen verder? Kan je ze ondertussen niet als vermist opgeven ofzo? Misschien dat iemand er dan wel achterna gaat. Nu weten immers vrienden en familie niet meer waar ze is, laat staan de kinderen.
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:48:00 #145
34974 trigt013
pi_120304199
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
Jij lult echt uit je nek in dit topic.
Alleen als je de grens over gaat. Binnen Nederland lukt je dat echt niet, tevens zijn getrouwd en is er geen omgangsregeling. Hij kan geen aangifte doen van ontvoering van zijn kinderen door de moeder. Hij zou heel misschien aangifte doen van vermissing van zijn kinderen, klein beetje misleiding van justitie en ze zullen het niet in dank afnemen.
pi_120305273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nog steeds niets vernomen verder? Kan je ze ondertussen niet als vermist opgeven ofzo? Misschien dat iemand er dan wel achterna gaat. Nu weten immers vrienden en familie niet meer waar ze is, laat staan de kinderen.
Nee niets vernomen. Geen bericht geen telefoon nada. Ze is niet vermist, dat is het lastige. Ze is bij iemand waarvan ik de naam niet ken en niet weet waar die persoon woont. Aangezien ze vrijwillig is weggegaan heb ik geen poot om op te staan.
pi_120305901
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:18 schreef chumafor het volgende:

[..]

Nee niets vernomen. Geen bericht geen telefoon nada. Ze is niet vermist, dat is het lastige. Ze is bij iemand waarvan ik de naam niet ken en niet weet waar die persoon woont. Aangezien ze vrijwillig is weggegaan heb ik geen poot om op te staan.
Begint het ondertussen geen zaak voor Bureau Jeugdzorg te worden??

Vind het redelijk abnormaal worden dat jij niet weet waar je kids zijn en dan al die weirdo dingen erbij :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_120306258
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:34 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Begint het ondertussen geen zaak voor Bureau Jeugdzorg te worden??

Vind het redelijk abnormaal worden dat jij niet weet waar je kids zijn en dan al die weirdo dingen erbij :')
Probleem is dat bureau jeugdzorg meer slecht doet als goed, daarover zijn diverse voorbeelden te vinden. Ik hoop dat ze bij zinnen komt en vannacht thuis is.
pi_120308548
En waarom wil ze niet laten weten aan jou noch haar ouders en familie wie die mysterieuze persoon x is? Bitch gaat vreemd yo!
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:50:06 #150
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_120308639
Ik denk eerder dat ze denkt dat JIJ vreemd gaat (achterdochtig door liedjes etc) en iemand op haar inpraat en haar angst voedt. Wat waarschijnlijk wel een man is en die in haar broekje wilt. Alleen heeft ze dit zelf nog niet door want ze ziet hem als vriend die haar alleen maar wilt helpen.

Hoe dan ook kan ze het echt niet maken om je kids zonder uitleg mee te nemen.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')