Ik heb ervaring met dit soort persoonlijkheden. Het is allemaal heel herkenbaar en gelukkig beaamt TS dit ook. Heeft niets met vooroordelen te maken. Ik hoop oprecht dat zij gaat inzien dat ze een probleem heeft en hier ook actief aan wilt werken. Jij (TS) kan hier niets aan doen en moet er vooral proberen voor haar te zijn, hoe moeilijk dit ook is.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:44 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Gelukkig doe je niet aan vooroordelen, fijn.
Een professional weet dat je op grond van een eenzijdig beeld en 10 zinnen echt geen oordeel kan trekken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:09 schreef MarnixB het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met dit soort persoonlijkheden. Het is allemaal heel herkenbaar en gelukkig beaamt TS dit ook. Heeft niets met vooroordelen te maken. Ik hoop oprecht dat zij gaat inzien dat ze een probleem heeft en hier ook actief aan wilt werken. Jij (TS) kan hier niets aan doen en moet er vooral proberen voor haar te zijn, hoe moeilijk dit ook is.
Nogmaals heel veel succes met alles, maar je gaat hier nooit uit komen zonder 1: haar wil om hieraan te werken en 2: professionele hulp (GGZ oid).
Sterkte!!!
Dat is helemaal waar, dat ik zaken herken in wat er aangegeven wordt, wil nog niet zeggen dat, dat alles ook slaat op borderline een psychose of een depressie. Alleen een professionele hulpverlener die hiervoor opgeleid is kan die conclusie trekken. Het enige wat ik weet is dat ze hulp nodig heeft, maar op dit moment niet van mij wil ontvangen of überhaupt haar het iets kan schelen hoe ik me in de hele situatie voel. Ik vermoed alleen dat ze vandaag nog steeds niet naar huis komt. Wat ze mij en ook de kinderen, maar ook haar ouders aandoet lijkt ze niet te beseffen of wil ze niet beseffen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:10 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Een professional weet dat je op grond van een eenzijdig beeld en 10 zinnen echt geen oordeel kan trekken.
Ik kan me inleven hoe je je moet voelen, ik leef met je mee. Probeer zo min mogelijk haar te what-appen of the bellen. Als ze wel contact heeft met haar ouders laat het contact via die weg verlopen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:16 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, dat ik zaken herken in wat er aangegeven wordt, wil nog niet zeggen dat, dat alles ook slaat op borderline een psychose of een depressie. Alleen een professionele hulpverlener die hiervoor opgeleid is kan die conclusie trekken. Het enige wat ik weet is dat ze hulp nodig heeft, maar op dit moment niet van mij wil ontvangen of überhaupt haar het iets kan schelen hoe ik me in de hele situatie voel. Ik vermoed alleen dat ze vandaag nog steeds niet naar huis komt. Wat ze mij en ook de kinderen, maar ook haar ouders aandoet lijkt ze niet te beseffen of wil ze niet beseffen.
Ik besef dat ik er niets aan kan doen, maar dat neemt mijn zorgen en radeloosheid niet weg.
Toch zullen wij moeten doen wat we kunnen met de informatie die we hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:10 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Een professional weet dat je op grond van een eenzijdig beeld en 10 zinnen echt geen oordeel kan trekken.
Makkelijker gezegd als gedaan. Ze is bij iemand die ik niet ken en heeft daar de kinderen. Omdat ze me niets wil vertellen zit ik in onzekerheid en voel ik me zwaar klote en twijfel aan het nut van deze relatie. Ik ben bang dat ze me verlaat, zonder dat ik enig idee heb waarom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik kan me inleven hoe je je moet voelen, ik leef met je mee. Probeer zo min mogelijk haar te what-appen of the bellen. Als ze wel contact heeft met haar ouders laat het contact via die weg verlopen.
Sterkte.
Geef het even de tijd (hoe vervelend ook) en dan komt de aap uit de mouw en dat is dat ze waarschijnlijk bij een andere man is en het nog niet durft uit te spreken. Jij moet voor jezelf wel je grens aangeven en eisen dat je bijvoorbeeld zaterdag of zondag je kinderen een dagje kan hebben. Dat recht heb je gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:59 schreef chumafor het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd als gedaan. Ze is bij iemand die ik niet ken en heeft daar de kinderen, omdat ze me niets wil vertellen zit ik in onzekerheid en voel ik me zwaar klote en twijfel aan het nut van deze relatie. Ik ben bang dat ze me verlaat, zonder dat ik enig idee heb waarom.
Haar ouders weten ook van niets en daarmee neemt ze ook geen contact op. Zou ze gewoon bij haar ouders zijn gebleven gisteren en me op de hoogte houden van haar stappen, dan zou ik er nog enigszins vrede mee kunnen hebben, hoewel dat ook zeer moeilijk wordt met name door de manier waarop ze dit alles doet.
Maar ze is dus gewoon gisteren morgen bij haar ouders weggegaan, waarbij zij dachten dat ze gewoon naar huis zou gaan. In plaats daarvan is ze toch naar die onbekende persoon gegaan. let wel ze wil me niet zeggen bij wie, waar en ook niet waarom.
Is onze relatie dan zo klote, ben ik dan zo een klootzak dat ze me dit aandoet. Ik weet het niet ik weet alleen dat ik me ontzettende zorgen maak en dat dat haar niets kan schelen.
Dat kan haar niet schelen, mijn gevoel en mijn wensen doen er voor haar (niet meer) toe. Ze blijft zweren dat er geen ander is. Ook haar vader en zus die ik gisteren heb gesproken geven aan dat ze dat zeer onwaarschijnlijk achten. Ook geeft ze aan nog van me te houden en nog steeds mijn vrouw te zijn (letterlijk "ik hou nog wel steeds van je"), maar ik weet niet welke waarde ik daaraan moet geven. Als je van iemand houdt, dan doe je die persoon niet op deze manier zoveel pijn. Helemaal niet als je weet dat die persoon radeloos aan het worden is. Haar echter lijkt dat niet te boeien en blijft ze gewoon weg van huis, mij achterlatend met vragen en onzekerheden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:02 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Geef het even de tijd (hoe vervelend ook) en dan komt de aap uit de mouw en dat is dat ze waarschijnlijk bij een andere man is en het nog niet durft uit te spreken. Jij moet voor jezelf wel je grens aangeven en eisen dat je bijvoorbeeld zaterdag of zondag je kinderen een dagje kan hebben. Dat recht heb je gewoon.
Dit pikken nee en die gedachte is absoluut in mij opgekomen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:04 schreef Baghdaddy het volgende:
Bel haar ouders op en zeg dat ze niet terug hoeft te komen.
Dit pikken.
Wat denk je nou? Ik vind dit zeer slap. Is utmaken geen optie? Overigens knap dat je nog kunt typen. Ikzelf was heel ongerust geweest om de kinderen en had de politie ingeschakeld. Die vrouw is knettergek.quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:08 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dit pikken nee en die gedachte is absoluut in mij opgekomen.
Maar als je van iemand houdt, dan ga je voor die persoon ook in moeilijke situaties. Daarnaast lijkt ook dat haar niet te kunnen schelen, want ik heb al opgegooid dat ze de relatie aan het stukmaken is. Het enige wat ik daarop terugkrijg is, dat ze dat niet doet.
Oeeeeeh, ze zit bij een sekte!quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:06 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dat kan haar niet schelen, mijn gevoel en mijn wensen doen er voor haar (niet meer) toe. Ze blijft zweren dat er geen ander is. Ook haar vader en zus die ik gisteren heb gesproken geven aan dat ze dat zeer onwaarschijnlijk achten. Ook geeft ze aan nog van me te houden en nog steeds mijn vrouw te zijn (letterlijk "ik hou nog wel steeds van je"), maar ik weet niet welke waarde ik daaraan moet geven. Als je van iemand houdt, dan doe je die persoon niet op deze manier zoveel pijn. Helemaal niet als je weet dat die persoon radeloos aan het worden is. Haar echter lijkt dat niet te boeien en blijft ze gewoon weg van huis, mij achterlatend met vragen en onzekerheden.
Dit, dat type moet eerst 'r eigen problemen maar een plekje zien te geven. Haar mooi laten gaan voor nu en zorgen dat die kinderen niet op een rare plek zitten, die gaan op een gegeven moment ook vragen stellen. Wie weet wat ze ze wijs maakt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oeeeeeh, ze zit bij een sekte!
Maar serieus: jij bent net zo gek dat je dit gewoonweg accepteert. En hier het slachtoffer uithangen van 'dit en dat kan er zijn en boehoe'. Je hebt het wel over kinderen en een labiele vrouw. Laat die vrouw maar doen wat ze wil; hoe moeilijk ook. Maar het gaat hier om kinderen.
Ja allebei nog geen 5 jaar oud. Gisteren heb ik al gezocht op een mogelijkheid haar te traceren, maar dat is er niet aangezien ze geen traceer apps heeft op haar telefoon en gps standaard uitstaat bij haar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Dit, dat type moet eerst 'r eigen problemen maar een plekje zien te geven. Haar mooi laten gaan voor nu en zorgen dat die kinderen niet op een rare plek zitten, die gaan op een gegeven moment ook vragen stellen. Wie weet wat ze ze wijs maakt.
Ze zijn te jong voor een eigen telefoon?
En wat als ze inderdaad een depressie heeft of een vorm van psychose, moet ik haar dan aan haar lot overlaten? De persoon waar ik van hou wegduwen, omdat ze een moment van 'weet ik wat' heeft?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Ik vind dit zeer slap. Is utmaken geen optie? Overigens knap dat je nog kunt typen. Ikzelf was heel ongerust geweest om de kinderen en had de politie ingeschakeld. Die vrouw is knettergek.
Psychosequote:Op vrijdag 14 december 2012 09:45 schreef chumafor het volgende:
[..]
En wat als ze inderdaad een depressie heeft of een vorm van psychose, moet ik haar dan aan haar lot overlaten? De persoon waar ik van hou wegduwen, omdat ze een moment van 'weet ik wat' heeft?
Hulp is wat ze nodig heeft en ik ben er voor haar, maar in welke vorm dat weet ik nog niet.
Beter lezenquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef Ziba het volgende:
Sowieso vreemd eigenlijk: vrouw is spoorloos verdwenen met onschuldige kinderen en jij maakt even een accountje aan om hier rustig over te typen. Je hoort in alle staten te zijn. Politie erbij en alles, die kunnen toch wel achterhalen waar ze zit dmv telefoon? Of nog niet aan gedacht?
Politie doet niets omdat er feitelijk geen probleem is, behalve een vrouw met haar kinderen die enkele dagen bij iemand anders logeert. Hoe lullig ook, de politie doet hier niets in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:59 schreef Ziba het volgende:
Sowieso vreemd eigenlijk: vrouw is spoorloos verdwenen met onschuldige kinderen en jij maakt even een accountje aan om hier rustig over te typen. Je hoort in alle staten te zijn. Politie erbij en alles, die kunnen toch wel achterhalen waar ze zit dmv telefoon? Of nog niet aan gedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |