Door er geen rechttoe rechtaan verfilming van te maken.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
Hoe ik godsnaam, vraag ik me af, haal je het in je hoofd om dat alleraardigste boekje over NEGEN UUR FILM uit te smeren![]()
De volledige LOTR was al uitgesmeerd over 9 uur film (12 als je de extended versie neemt). The hobbit is maar een boek en daar moet dan ook nog eens 9 uur flim aan besteed worden?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
Hoe ik godsnaam, vraag ik me af, haal je het in je hoofd om dat alleraardigste boekje over NEGEN UUR FILM uit te smeren![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hobbits sowiesox 100000999990000900099909
Ja, preciesquote:Op woensdag 12 december 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De volledige LOTR was al uitgesmeerd over 9 uur film (12 als je de extended versie neemt). The hobbit is maar een boek en daar moet dan ook nog eens 9 uur flim aan besteed worden?
Nee, Peter Jackson heeft nog beschikking over minimaal 100 pagina's aanvullend materiaal. Dat komt ook aan de orde in de films.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De volledige LOTR was al uitgesmeerd over 9 uur film (12 als je de extended versie neemt). The hobbit is maar een boek en daar moet dan ook nog eens 9 uur flim aan besteed worden?
Nee je hebt niet gelijk, jammerquote:Op donderdag 13 december 2012 00:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zie je nou? Ik had gelijk. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Ik vind het helemaal niet lijken op de LOTR filmsquote:Op donderdag 13 december 2012 00:06 schreef Haque het volgende:
Is het een leuke film voor mensen die lotr niet gezien hebben en een beetje voor actie komen met dwergen en elven?
Dat vroeg ik niet. Is er een beetje actie of zijn het weer saaie lange dialogen?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet lijken op de LOTR films
Er is wel actie, maar ik vind het niet passen in de LOTR serie. Weinig lange dialogen anders dan in Rivendel met Gandalf, Elrond, Saruman en Galadriel. Die overigens best wel neukbaar is.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef Haque het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Is er een beetje actie of zijn het weer saaie lange dialogen?
Zijn meer dan genoeg personages die nog lang niet allemaal aan de orde komen in zowel The Hobbit als LOTR. Daarnaast is de genre Fantasy een onderbelichte genre in de filmindustrie. Valt miljarden mee te verdienen. Denk aan Avatar, LOTR, The Hobbit, The Avengers en over een paar jaar The Guardians of the Galaxy.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volwassenen die naar films over dwergen, trollen, tovenaars en orcs kijken.
Van dit lijstje van de groten der Midden-Aarde krijgen we alleen Sauron, Saruman (Curunir), Gandalf (Olórin) en een van de Balrogs te zien.quote:The supreme being in the Middle-Earth: Eru Ilúvatar
Lords of the Valar: Manwë · Ulmo · Aulë · Oromë · Mandos (Námo) · Lórien (Irmo) · Tulkas
Queens of the Valar: Varda · Yavanna · Nienna · Estë · Vairë · Vána · Nessa
The Enemy: Morgoth (Melkor)
Maiar: Eönwë · Ilmarë · Ossë · Uinen · Salmar · Sauron · Melian · Arien · Tilion · Wizards · Saruman (Curunír) · Gandalf (Olórin) · Radagast (Aiwendil) · Blue Wizards · Balrogs · Gothmog · Durin's Bane
Wacht, even je reactie uitprinten. Dan leg ik die in het toilet en schijt ik er overheen.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:10 schreef andreas612 het volgende:
simpel volk in dit topic
tevens TS
onterechte klacht
Radagastquote:Op donderdag 13 december 2012 00:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zijn meer dan genoeg personages die nog lang niet allemaal aan de orde komen in zowel The Hobbit als LOTR.
[..]
Van dit lijstje van de groten der Midden-Aarde krijgen we alleen Sauron, Saruman (Curunir), Gandalf (Olórin) en een van de Balrogs te zien.
picsquote:Op donderdag 13 december 2012 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht, even je reactie uitprinten. Dan leg ik die in het toilet en schijt ik er overheen.
Hoort Smaug niet ook tot de balrogs?quote:
jouw UI is schijtquote:Op donderdag 13 december 2012 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk The Hobbit. Dan zie je schijt op het doek.
Zo een claim moet natuurlijk wel met bewijs geleverd worden..quote:Op donderdag 13 december 2012 00:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er is wel actie, maar ik vind het niet passen in de LOTR serie. Weinig lange dialogen anders dan in Rivendel met Gandalf, Elrond, Saruman en Galadriel. Die overigens best wel neukbaar is.
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo een claim moet natuurlijk wel met bewijs geleverd worden..
Aan wat er allemaal gebeurde in de film.. Jawel zekerquote:Op woensdag 12 december 2012 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, Smaug is een draak en geen balrog. Draken behoren tot de groep die Maiar wordt genoemd.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoort Smaug niet ook tot de balrogs?
Precies, duurt allemaal veel te lang en haalt de vaart uit het verhaal. Is bovendien voor het verhaal volledig onnodig.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aan wat er allemaal gebeurde in de film.. Jawel zeker
Maar dat met die konijnen en die radagast boeide me geen reet eigenlijk...
En die bergen die gingen vechten opeens uit het niets ofzo...![]()
Die ''ork strijder'' die half mythisch tentoongesteld werd maar eigenlijk gewoon fucking saai is.
En die dikke aardmannenkoning die rechtstreeks uit een disney film komt gaat ook nergens over.
Sowieso dat hele gedoe met dat egeltje en dat bos van radagast....quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Precies, duurt allemaal veel te lang en haalt de vaart uit het verhaal. Is bovendien voor het verhaal volledig onnodig.
Ah, zo eentje dus.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, Smaug is een draak en geen balrog. Draken behoren tot de groep die Maiar wordt genoemd.
Dit is een Balrog.
[ afbeelding ]
Yep, uit dat gedeelte van de film.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, zo eentje dus.
[ afbeelding ]
Die spinnen zijn wel aardig, want het geeft een aanzet voor wat er later in ROTK met Frodo gebeurt. Maar verder:quote:Op donderdag 13 december 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso dat hele gedoe met dat egeltje en dat bos van radagast....
Eigenlijk sloeg het allemaal nergens op met radagast behalve dan dat hij dood en verderf vond in zijn bos en een nazgull had gevonden zogezegd.
Het zijn er toch maar 7?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is natuurlijk geen toeval dat die film op 12-12-12 in premiere ging en dat er ook precies 12 dwergen in meespelen.
Het is een complot van Peter Jackson zeg ik je!
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yep, uit dat gedeelte van de film.
Wat! Er zijn 7 Peter Jacksons?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn er toch maar 7?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |