Ik ben 17, nu denk je puber maar nee. Ik ben niet het typische 17 jarige meisje.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is niet relevant volgens TS. Waarschijnlijk omdat het haar niet in een goed daglicht zet
Ja, en daar gaat het dus mis, met die "referentiekaders". Die kerel die aan TS zat met zijn handen dacht waarschijnlijk ook dat ze wel wou omdat ze weer terugkwam nadat hij eerder al aan haar had gezeten. Dat was blijkbaar zijn "referentiekader".quote:Op donderdag 13 december 2012 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Een drankje drinken' blijkbaar. Nu weet ik niet wat daar onder valt, maar in de meeste gevallen is dat een ontmoeting om te kijken of het 'klikt' voor eventuele batsafspraken. Dat is althans mijn referentiekader.
Nou als je een sexdate wil doen bijvoorbeeld en later spijt krijgt dan krijg je ook zulke situaties dat je vriend het weet (aangezien je bent vreemdgegaan) maar je geen aangifte wil doen en er zulke rare signalen zijn waarom je er wel heenging e.d. Zeg niet dat het zo is maar ja er zijn wel mogelijkheden waarom het haar in een kwader daglicht zou kunnen zetten ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is ook niet relevant
al ging TS daar heen om eens lekker uit elkaar getrokken te worden
op het moment dat zij dat niet (meer) wil moet dat ook niet gebeuren
er is dus niets wat TS in een kwaad daglicht kan zetten
al lag ze in een alcoholcoma met alleen een bh aan, dan was dat misschien niet zo slim of netjes, maar het wil ook echt niet zeggen dat ze daardoor aandeel had in wat haar gebeurd is of dat het oke was wat die kerel deed
Jullie maken het veel raarder dan het is. Ik zie heus wel dat er veel vraagtekens staan, maar om dat meteen 'abnormaal' te vinden...quote:Op donderdag 13 december 2012 14:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wat wil je nou zeggen? Dat als er allerlei rare zaken naar voren komen dat het dan alsnog niet vaag is? Jij vindt het allemaal wel normaal? Je vraagt nu letterlijk naar bronnen voor wanneer iets vaag/raar is en wanneer niet? Je hebt toch wel wat inzicht of wat?
Dus als ik het goed begrijp zijn er echt daadwerkelijk vrouwen die denken dat mannen voor de lol een drankje met hun wil drinken in hun eigen huis? Vrouwen die ze nog nooit eerder gezien of gesproken hebben? En die vrouwen die dat denken he, die denken dus ook dat de man in kwestie daar geen verborgen agenda bij heeft?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, en daar gaat het dus mis, met die "referentiekaders". Die kerel die aan TS zat met zijn handen dacht waarschijnlijk ook dat ze wel wou omdat ze weer terugkwam nadat hij eerder al aan haar had gezeten. Dat was blijkbaar zijn "referentiekader".
ik zie die mogelijkheden nietquote:Op donderdag 13 december 2012 14:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou als je een sexdate wil doen bijvoorbeeld en later spijt krijgt dan krijg je ook zulke situaties dat je vriend het weet (aangezien je bent vreemdgegaan) maar je geen aangifte wil doen en er zulke rare signalen zijn waarom je er wel heenging e.d. Zeg niet dat het zo is maar ja er zijn wel mogelijkheden waarom het haar in een kwader daglicht zou kunnen zetten ja.
Dat is dus het verschil ze is jong , dus staat daar wat onervaren in denk ik. Dan maak je soms keuzes die niet altijd verstandig zijn. Mijn 17 jarige ik was een stuk naiever dan ik nu ben. En als je jong bent denk je soms dat er geen slechte dingen kunnen gebeuren en helaas gebeuren ze welquote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zijn er echt daadwerkelijk vrouwen die denken dat mannen voor de lol een drankje met hun wil drinken in hun eigen huis? Vrouwen die ze nog nooit eerder gezien of gesproken hebben? En die vrouwen die dat denken he, die denken dus ook dat de man in kwestie daar geen verborgen agenda bij heeft?
Zijn er serieus vrouwen die zo denken?
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil ze is jong , dus staat daar wat onervaren in denk ik. Dan maak je soms keuzes die niet altijd verstandig zijn. Mijn 17 jarige ik was een stuk naiever dan ik nu ben. En als je jong bent denk je soms dat er geen slechte dingen kunnen gebeuren en helaas gebeuren ze wel
Ja ik weet ook niet of ik dit dan moet typen want krijg misschien toch de volle lading over me heen. Maar voor het geval ze het verzonnen zou hebben en wel sex wou maar spijt kreeg achteraf zou je precies hetzelfde verhaal met rare factoren kunnen krijgen als nu het geval is. Voor mij is het gewoon niet zo vanzelfsprekend dat het echt zo is gebeurd.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie die mogelijkheden niet
en ik kan eerlijk gezegd ook dit stuk tekst niet begrijpen?
Welk antwoord bevalt mij niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet als je mijn posts las
Nee, die gast had dat recht per definitie niet. Maar, het is wél raar dat TS afspreekt met die gast obv facebook. Dat is niet om elkaar mopjes te gaan vertellen hoor. Ik denk stiekem ook dat het ging om aantrekkingskracht. Dat geeft die gozer nog steeds geen enkel recht, maar dat maakt het verhaal wel anders.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef Joanne35 het volgende:
Volgens mij maakt het geen ene moer uit hoeveel details TS post, er wordt toch net zo lang gezocht totdat de 'jury' hier een excuus heeft om te kunnen roepen 'zie je wel, ze heeft er om gevraagd' of 'zie je wel, het is allemaal maar verzonnen'.
[..]
Ja, en daar gaat het dus mis, met die "referentiekaders". Die kerel die aan TS zat met zijn handen dacht waarschijnlijk ook dat ze wel wou omdat ze weer terugkwam nadat hij eerder al aan haar had gezeten. Dat was blijkbaar zijn "referentiekader".
Ach vent, wat lul je nou allemaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:57 schreef Joanne35 het volgende:
Volgens mij maakt het geen ene moer uit hoeveel details TS post, er wordt toch net zo lang gezocht totdat de 'jury' hier een excuus heeft om te kunnen roepen 'zie je wel, ze heeft er om gevraagd' of 'zie je wel, het is allemaal maar verzonnen'.
Blijkbaar denk jij dus "Als een vrouw bij me langs komt om een drankje te drinken mag ik er van uit gaan dat ze me wil.".quote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zijn er echt daadwerkelijk vrouwen die denken dat mannen voor de lol een drankje met hun wil drinken in hun eigen huis? Vrouwen die ze nog nooit eerder gezien of gesproken hebben? En die vrouwen die dat denken he, die denken dus ook dat de man in kwestie daar geen verborgen agenda bij heeft?
Zijn er serieus vrouwen die zo denken?
ik vind de conclusie dat TS dit verzonnen heeft een verregaande conclusiequote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet of ik dit dan moet typen want krijg misschien toch de volle lading over me heen. Maar voor het geval ze het verzonnen zou hebben en wel sex wou maar spijt kreeg achteraf zou je precies hetzelfde verhaal met rare factoren kunnen krijgen als nu het geval is. Voor mij is het gewoon niet zo vanzelfsprekend dat het echt zo is gebeurd.
Elke vrouw die bij mij thuis een drankje komt doen, die verkracht ik ja. Alleen omdat ik vraagtekens stel bij dingen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:04 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Blijkbaar denk jij dus "Als een vrouw bij me langs komt om een drankje te drinken mag ik er van uit gaan dat ze me wil.".
Sorry, maar zo werkt het dus niet. Je mag er pas van uit gaan dat ze je wil als ze dat aangeeft. Als ze een drankje met je wil drinken is that all there is, ze wil wat met je drinken, en je moet maar afwachten of daar meer uit komt. Maar je mag er niet automatisch van uit gaan.
Wel mooi die post van je, beschrijft precies waarom het zo vaak misgaat in situaties als deze...
Sorry, maar zo naief ben ik zo nog niet tegengekomen. Dat wil niet zeggen dat ik dan het recht heb ze aan te raken (wat ik overigens nergens claim), maar kinderlijk naief, nee, ronduit dom is het wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:04 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Blijkbaar denk jij dus "Als een vrouw bij me langs komt om een drankje te drinken mag ik er van uit gaan dat ze me wil.".
Sorry, maar zo werkt het dus niet. Je mag er pas van uit gaan dat ze je wil als ze dat aangeeft. Als ze een drankje met je wil drinken is that all there is, ze wil wat met je drinken, en je moet maar afwachten of daar meer uit komt. Maar je mag er niet automatisch van uit gaan.
Wel mooi die post van je, beschrijft precies waarom het zo vaak misgaat in situaties als deze...
Ik richtte dan ook meer in het algemeen in dit topic dan alleen jij, sorry.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welk antwoord bevalt mij niet?![]()
Ik vind het gewoon raar.
Als het iets simpels was als een mobieltje zou ze dat gewoon kunnen zeggen, dus dan ga je je bedenken dat het iets bijzonders zal zijn.
Iets bijzonders dat veel geld waard is.
Wat neem jij voor bijzonder waardevolle dingen mee naar mensen die je voor de 2e keer ziet?
Nee, daar magje niet van uit gaan en je mag er zeker niet naar handelen, maar het geeft je wel het idee in die richting. Iemand die met je af wil spreken omdat ze je op facebook heeft gezien en bij je thuis komt, die doet dat over het algemeen simpelweg NIET om gewoon gezellig wat te praten.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:04 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
erg naiefquote:Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ging er eerst ook niet vanuit maar goed. Mag mijn mening geven en zal haar vast niet zo erg schaden als iemand haar niet direct gelooft. Ik ga er misschien ook niet vanuit direct, maar vind het verhaal wel zo dat het mogelijk is. Maar goed ik hou me er wel buiten verder is wel beter. Wil nog even zeggen dat ik die conclusie ook niet trek. Maar er wel rekening mee hou
Maar dat was het sowieso al niet, trouwens, dat maakt voor het verhaal ook niet uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik richtte dan ook meer in het algemeen in dit topic dan alleen jij, sorry.
Al was het iets simpels als een mobieltje, dan was het nog niet relevant geweest. Het hoeft niet iets bijzonders te zijn om zelf te bepalen wat relevant is om te delen en wat niet.
En stel dat het iets is wat jij denk "ga je daarvoor echt terug?" en dan wordt het vage verhaal dikker.
Nee natuurlijk wil je dat niet...als je normaal bent. Als je niet normaal bent trek je je daar niks van aan. Ik ben ook van mening dat die gast dan afgeslacht moet worden, maar feit is dat zulke lui rondlopen. Daar zul je je op moeten aanpassen, als je de kans dat dit je NIET overkomt wil vergroten.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:11 schreef GeertJan88 het volgende:
Of je er nou maar vanuit moet gaan dat een meisje iets wil of niet als ze bepaalde dingen wel of niet doet of zich op bepaalde manieren kleed. Op het moment dat je merkt dat ze alsnog niet wil hoe kun je het dan in je botte kop halen om alsnog verder te gaan. Zou het niet eens willen.
Jaja. Als het wel zo is dan hebben veel mensen tijd gespendeerd aan iets wat niet zo is maar niemand mag dat opperen omdat ze er zo mee kan zitten. Terwijl ze nog hele rare posts heeft gedaan gezien haar situatie, het verhaal raar is e.d. Heeft niks met fatsoen te maken kom op zeg. Het is niet zo dat ik de enige ben die eraan twijfelt en ook niet dat ik het overdreven hard stel ofzo. Het is eerder naief dat jij zo fel doet en stelt geen redenen ervoor te zien terwijl juist meer mensen die wel zien. Hoef me niet de mond te laten snoeren in zo'n situatie, ik denk ook niet snel zo dus jaquote:Op donderdag 13 december 2012 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
erg naief
zo'n meisje is emotioneel helemaal kapot nu
er zijn mensen die gewoon verkrachtingen niet durven te vertellen tegen vrienden/familie/politie omdat ze bang zijn niet geloof te worden
als jij zo al gaat reageren hoe reageert de politie dan? dat denkt zo'n meisje
of ze gaan aan zichzelf twijfelen
prima dat je dat denkt, maar heb het fatsoen om dat niet te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |