oh okquote:Op donderdag 13 december 2012 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
TS heeft mij een pm gestuurd met haar leeftijd maar ze wil het niet openbaar maken ivm privacy
Het is gewoon weer een extra dingetje dat het verhaal raarder maakt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:19 schreef Lithia het volgende:
Dat ze het hier niet deelt, wil natuurlijk niet zeggen dat ze het niet gaat delen bij een aangifte hè.
Dat was het dus hier niet hè, hier was het erheen gaan voor de eerste keer (ze kende hem via fb), de kerel werd handtastelijk, TS ging weg en kwam thuis, waar TS bedacht dat ze een mysterieus voorwerp had achtergelaten, waarna ze in haar eentje naar een al handtastelijke kerel terugging. Hier is dus een les uit te leren, hoewel als je thuis verkracht wordt bv er vaak geen les uit geleerd kan worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het punt is dus, de enige reden waarom mensen het soms ongeloofwaardig vinden is, omdat mensen het niet normaal vinden dat iemand verkracht wordt. Je denkt dus liever dat zo'n jongen, de eerste keer dat hij zo'n meid ziet, bij hem thuis, z'n tengels gewoon thuis houdt. Of dat TS wel graag wilde maar achteraf dacht, kut, ik heb een vriend.
Omgedraaid, denken heel veel slachtoffers ook, verkrachting is abnormaal. Wat is er dan erg aan om bij iemand thuis af te spreken? Waarom is het een probleem om 's avonds met de hond een blokje om te gaan of na een feestje zelf naar huis te fietsen.
Veel vrouwen denken dat ze veilig zijn, omdat ze aan risico-management doen. Omdat ze opletten waar ze lopen en met wie en bij wie ze thuis langskomen en bij wie niet. Helaas zijn het dus meestal juist die bekenden die je te grazen nemen, terwijl je soms al jaren een vriendschapsrelatie hebt of partners of ex-partners. Jij vindt het niet doordacht om de eerste keer bij een vreemde thuis te gaan zitten, maar hij kan ook gewoon een jaar doen alsof hij je beste vriend is (of een keer of 3 z'n tengels bij zich houden of 5x of 10x totdat je je veilig genoeg voelt om met hem naar huis te gaan) en je daarna te grazen nemen.
Niet de eerste keer. De tweede keer als ik 't goed heb. Detail, maar toch.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat was het dus hier niet hè, hier was het erheen gaan voor de eerste keer (ze kende hem via fb), de kerel werd handtastelijk, TS ging weg en kwam thuis, waar TS bedacht dat ze een mysterieus voorwerp had achtergelaten, waarna ze in haar eentje naar een al handtastelijke kerel terugging. Hier is dus een les uit te leren, hoewel als je thuis verkracht wordt bv er vaak geen les uit geleerd kan worden.
of het kan nog een extra reden zijn om het verhaal vaag te vinden als het antwoord je niet bevalt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een extra dingetje dat het verhaal raarder maakt.
1. ik zeg nergens dat ik TS niet geloof en dat wil ik niet implicerenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:35 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het punt is dus, de enige reden waarom mensen het soms ongeloofwaardig vinden is, omdat mensen het niet normaal vinden dat iemand verkracht wordt. Je denkt dus liever dat zo'n jongen, de eerste keer dat hij zo'n meid ziet, bij hem thuis, z'n tengels gewoon thuis houdt. Of dat TS wel graag wilde maar achteraf dacht, kut, ik heb een vriend.
Omgedraaid, denken heel veel slachtoffers ook, verkrachting is abnormaal. Wat is er dan erg aan om bij iemand thuis af te spreken? Waarom is het een probleem om 's avonds met de hond een blokje om te gaan of na een feestje zelf naar huis te fietsen.
Veel vrouwen denken dat ze veilig zijn, omdat ze aan risico-management doen. Omdat ze opletten waar ze lopen en met wie en bij wie ze thuis langskomen en bij wie niet. Helaas zijn het dus meestal juist die bekenden die je te grazen nemen, terwijl je soms al jaren een vriendschapsrelatie hebt of partners of ex-partners. Jij vindt het niet doordacht om de eerste keer bij een vreemde thuis te gaan zitten, maar hij kan ook gewoon een jaar doen alsof hij je beste vriend is (of een keer of 3 z'n tengels bij zich houden of 5x of 10x totdat je je veilig genoeg voelt om met hem naar huis te gaan) en je daarna te grazen nemen.
Doe liever wel aan risico-management ipv niet. Maar echt veilig is gewoon niemand. Zo is het nou eenmaal. En vrouwen die er niet aan doen of hebben gedaan, deden dat echt niet omdat ze liever naief zijn of liever verkracht willen worden. Eerder omdat ze geen idee hebben van het feit dat het kan gebeuren... net als dat horror-film-slachteroffer dat gewoon 's avonds als het donker is en het kraakt naar boven gaat.
Meestal wordt een verhaal niet vaag doordat je gericht zoekt naar vaagheden maar is iets vaag omdat het vaag is. Omdraaien dan van enkele van zulke zaken alsof je er naar zoekt klopt dan niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
of het kan nog een extra reden zijn om het verhaal vaag te vinden als het antwoord je niet bevalt.
Prima. Ga je aangifte doen?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef zeefje het volgende:
Dan vinden jullie heyt verhaal maar lekker raar. Het ding wat ik vergeten was is niet relevant om te vertelle. Leeftijd daarbij ook niet.
Dat is best vaag.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meestal wordt een verhaal niet vaag doordat je gericht zoekt naar vaagheden maar is iets vaag omdat het vaag is. Omdraaien dan van enkele van zulke zaken alsof je er naar zoekt klopt dan niet.
'meestal'... waar haal je deze informatie vandaan?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meestal wordt een verhaal niet vaag doordat je gericht zoekt naar vaagheden maar is iets vaag omdat het vaag is. Omdraaien dan van enkele van zulke zaken alsof je er naar zoekt klopt dan niet.
Als het antwoord je niet bevalt? Wat is dat voor een bijzondere opmerking?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
of het kan nog een extra reden zijn om het verhaal vaag te vinden als het antwoord je niet bevalt.
Uit gezond verstand. O.a. ook omdat bij 9 op de 10 topics mensen wel stellen dat het normaal is. En als iets opvalt door allerlei rare zaken zoals in dit topic dan wordt het vaag gevonden. Of denk je dat mensen informatie die logisch in elkaar past vaag vinden?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
'meestal'... waar haal je deze informatie vandaan?
Leeftijd vind ik hierbij wel een rol spelen want het geeft ook aan hoe je in je ervaring staat. Iemand van 20 staat anders in het leven dan een 14 jarige/16jarige . Ook in de verwerking enzoquote:Op donderdag 13 december 2012 14:44 schreef zeefje het volgende:
Dan vinden jullie heyt verhaal maar lekker raar. Het ding wat ik vergeten was is niet relevant om te vertelle. Leeftijd daarbij ook niet.
Zo bijzonder is het niet als je mijn posts lasquote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als het antwoord je niet bevalt? Wat is dat voor een bijzondere opmerking?
Uit je duim dus.quote:
Is niet relevant volgens TS. Waarschijnlijk omdat het haar niet in een goed daglicht zetquote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom sprak TS nou af met die gast? Wat was daar de reden voor? Obv van facebook denken dat je iemand IRL wil zien is meestal niet omdat je een boom wil opzetten over quantumfysica, maar heeft een hele andere reden.
Ik heb nog geen antwoord gezien op de vraag WAAROM TS hem wilde ontmoeten.
Sorry hoor maar wat wil je nou zeggen? Dat als er allerlei rare zaken naar voren komen dat het dan alsnog niet vaag is? Jij vindt het allemaal wel normaal? Je vraagt nu letterlijk naar bronnen voor wanneer iets vaag/raar is en wanneer niet? Je hebt toch wel wat inzicht of wat?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet als je mijn posts las
[..]
Uit je duim dus.
'Een drankje drinken' blijkbaar. Nu weet ik niet wat daar onder valt, maar in de meeste gevallen is dat een ontmoeting om te kijken of het 'klikt' voor eventuele batsafspraken. Dat is althans mijn referentiekader.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom sprak TS nou af met die gast? Wat was daar de reden voor? Obv van facebook denken dat je iemand IRL wil zien is meestal niet omdat je een boom wil opzetten over quantumfysica, maar heeft een hele andere reden.
Dit vind ik relevanter dan wat ze mee wilde nemen wat ze vergeten was. Ben er ook nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
het is ook niet relevantquote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Is niet relevant volgens TS. Waarschijnlijk omdat het haar niet in een goed daglicht zet
Handtastelijk betekend toch niet gelijk aanranding?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat was het dus hier niet hè, hier was het erheen gaan voor de eerste keer (ze kende hem via fb), de kerel werd handtastelijk, TS ging weg en kwam thuis, waar TS bedacht dat ze een mysterieus voorwerp had achtergelaten, waarna ze in haar eentje naar een al handtastelijke kerel terugging. Hier is dus een les uit te leren, hoewel als je thuis verkracht wordt bv er vaak geen les uit geleerd kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |