Ik heb daar gewoon één fout geteld.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
coûte-que-coûte is twee fout want twee onnodige koppeltekens. Zo moet je tellen toch?
Dan 11.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon één fout geteld.
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Oke, als ik even streng als jullie ga rekenen, kom ik op 28. Nog slechter. Haters
Hahaquote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben veel liever voor mezelf
wel een fout in je onderschrift.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:00 schreef RunForrestRun het volgende:
Nah tien fouten, da's dus best oké.
Het is toch fout?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef qazplm het volgende:
Slauerhoff telt toch niet als fout...
Dat maakt het toch niet minder fout? Ik heb het fout gerekend bij mezelf. Een fout is een foutquote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef qazplm het volgende:
Dat staat toch niet in 't groene boekje of de Vandale?
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 12 december 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Dat rekenen ze toch ook gewoon fout? Slauerhof.
Ik heb het niet fout gerekend.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder fout? Ik heb het fout gerekend bij mezelf. Een fout is een fout
Wut :-(quote:
l teveelquote:Op woensdag 12 december 2012 22:05 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Wut :-(
Ik kan mijn onderschrift niet eens lezen op die smartphone.. Daar val ik toch even door de mand!
until met dubbel Lquote:Op woensdag 12 december 2012 22:05 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Wut :-(
Ik kan mijn onderschrift niet eens lezen op die smartphone.. Daar val ik toch even door de mand!
te veelquote:
Die negeren we natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Eenskijken het volgende:
apart dat nog niemand de fout in de TT heeft ontdekt... jullie stellen me teleur![]()
We don't carequote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Eenskijken het volgende:
apart dat nog niemand de fout in de TT heeft ontdekt... jullie stellen me teleur![]()
Ik zag hem gelijk, maar ik die grap was in deze setting zo voor de hand liggendquote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Eenskijken het volgende:
coute que coute is één fout imo. De ander is wel twee foutenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef Chloroform het volgende:
coûte-que-coûte (2)
no go-area (2)
scheepsartsdichter (1)
nouveaux-riches (1)
minitieus (1)
brokes (1)
casuarissen (1)
liefrij (1)
wijds (1)
Swiebertje (1)
Zo heb ik gerekend.
Is liefrij dan niet twee fouten?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef Chloroform het volgende:
coûte-que-coûte (2)
no go-area (2)
scheepsartsdichter (1)
nouveaux-riches (1)
minitieus (1)
brokes (1)
casuarissen (1)
liefrij (1)
wijds (1)
Swiebertje (1)
Zo heb ik gerekend.
nouveau rîche (hoeveel fouten zijn dat? ik heb er 2 geteld) imo één, daar de fout is dat het enkelvoud is.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef Bleie het volgende:
Paar enorm stomme fouten, maar overall ben ik redelijk tevreden. Weet alleen niet goed hoe de officiële telling zou zijn:
verukkelijke (in de categorie stom)
nouveau rîche (hoeveel fouten zijn dat? ik heb er 2 geteld)
gecalligrafeerd
orang oetans (2)
leeuwerikken (stom)
varieteit (stom)
cassouarisen (hoeveel fouten zijn dat?)
missionarisen (stom, heb ik nota bene nog veranderd)
ja-en-amen (1 keer geteld)
Eifeltoren (doe ik altijd fout, maar is stom)
wijds (zie Eifeltoren)
tegoed
Swiebertje
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
Het Dictee was nog nooit zo spannend:
[ afbeelding ]
en het dakje.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nouveau rîche (hoeveel fouten zijn dat? ik heb er 2 geteld) imo één, daar de fout is dat het enkelvoud is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |