Ja doei en bedankt voor je bijdrage aan dit topicquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei en bedankt voor je bijdrage aan dit topic
bitch plsquote:
Nee, dat zijn Ezio en Broekpalingquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef VeerEli het volgende:
Wat ben je toch ook een vuile lapo hunter he
Ah toch, ja, de vergissing is snel gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Ezio en Broekpaling
Ik begrijp je verwarring.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah toch, ja, de vergissing is snel gemaakt natuurlijk..
Harry Potter avond?quote:
nee moest een keer op dr fb zijn 1000 freaky shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Oh, dat was zelfs al een tijd voorbij hoor. Ninja's die Frank en Pharkus.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef n8n het volgende:
KLB SC centraal zetten is ook het enige waar ik ludo in zijn moderator-rol van herken
nu heb je een nieuwe binnenkomen nodigquote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, dat was zelfs al een tijd voorbij hoor. Ninja's die Frank en Pharkus.
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef n8n het volgende:
[..]
nee moest een keer op dr fb zijn 1000 freaky shitDat was geen fijne sensatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
neutraal, ze heeft wel prima tettenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was geen fijne sensatie?
Ik heb geen binnenkomer, ik behoor al jaren tot het meubilair hier.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:50 schreef n8n het volgende:
[..]
nu heb je een nieuwe binnenkomen nodig
Oke, dan is het goed.quote:
Oepsquote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, dat was zelfs al een tijd voorbij hoor. Ninja's die Frank en Pharkus.
quote:
Ik had niets anders verwacht.quote:
Ja hou hem aan het lijntje hoor ludiequote:Op woensdag 12 december 2012 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht.
quote:
Hai haiquote:
We zorgen goed voor je erfenisquote:Op woensdag 12 december 2012 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht.
lekkerquote:
De lijken de kast nog niet uitgekomen blijkbaar.quote:
laten we lekker zitten, na ons de zondvloedquote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De lijken de kast nog niet uitgekomen blijkbaar.
Waarom google je dat woord.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Google naar pillenpik, eerste en tweede hit: Fernandes. Typical![]()
Lijkt me een rare kwibus, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
Edward is ook een beetje wereldvreemd.
Waarom moet ik mij daar voor verantwoorden?quote:
Een snaak, een snuiter, een snoeshaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me een rare kwibus, ja.
Waarom ontwijk jij de vraag?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom moet ik mij daar voor verantwoorden?
Nieuwsgierigheid. En ik probeerde iemand uit te leggen wat een pillenpik is, daarna vroeg ik mij af wat je eigenlijk als hits krijgt als je t googled. This could get awkward.quote:
Je hebt het piemelopmeetevenement gemist.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een snaak, een snuiter, een snoeshaan.
[..]
Waarom ontwijk jij de vraag?
Dodged the bullitquote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt het piemelopmeetevenement gemist.
Klinkt plausibel. Is het dat wormpieletje dat je overhoudt met xtc in je mik?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid. En ik probeerde iemand uit te leggen wat een pillenpik is, daarna vroeg ik mij af wat je eigenlijk als hits krijgt als je t googled. This could get awkward.
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Is het dat wormpieletje dat je overhoudt met xtc in je mik?
Dan is die definitie mijn bijdrage aan google. Graag gedaan.quote:
Moest ik de 1ste keer ookquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
Germano: 15.5
Nick-Gizm0: 23
dWc_RuffRyder: 19
Chocolatebear: 14
Zosk: 21.5
Krioro: 24.5
dqod: 25
BobbyB: 16
Modus: 17.5
Broekpaling: 20
Mozy: 22.5
Ffffuuuuuuuuuuuuuquote:
Finland boycot t ?quote:
Nee, ik kom er gewoon nooit. Ook nog nooit op reddit, twitter, 9gag of instagram geweestquote:
Lekker veiligquote:''Ze had een open snee onder elke borst'', aldus de politie.
Je doet je ondertitel eer aanquote:Op donderdag 13 december 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, ik kom er gewoon nooit. Ook nog nooit op reddit, twitter, 9gag of instagram geweest
Ik zit momenteel onder je bed.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan
Zal JB leuk vinden, die ligt erin. Ik zit benedenquote:
JB is dood en ik draag nu haar huid. Welterusten alvast.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal JB leuk vinden, die ligt erin. Ik zit beneden
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
JB is dood en ik draag nu haar huid. Welterusten alvast.
Wel vet veel ruimte hier in die huid.quote:
Ew. You crazy fuck.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
JB is dood en ik draag nu haar huid. Welterusten alvast.
Ik neem aan dat je het over die billen hebt?quote:
Whehehe ze schudden wanneer die koekert landt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja wat danquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:51 schreef Fascination het volgende:
Probeer het eens, misschien vind je het wel geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ja daar gaat het ook om.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehehe ze schudden wanneer die koekert landt.
Hij is blank, dan gaat dat toch al niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat tli op een andere man dan mij zat te geilen.
Nee, echt?quote:
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat tli op een andere man dan mij zat te geilen.
Tamara.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
Is dat trouwens dezelfde chick als in mijn gif? Naam, NU. (no pedo)
Hm, toevallig zeg, steeds vrouwen genaamd Tamara die m'n aandacht trekken. Misschien is het een teken of iets dergelijks.quote:
Misschien moet je er wat mee doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, toevallig zeg, steeds vrouwen genaamd Tamara die m'n aandacht trekken. Misschien is het een teken of iets dergelijks.
Tamarape bwhehehe.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat mee doen.
Zou niet weten wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat mee doen.
quote:
quote:
Dat werkt inderdaad goed in de rechtzaal.quote:
Deny, deny, deny.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad goed in de rechtzaal.
mogguh.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens.. Mensen die denken dat ze hun auto gelijk naar links of rechts kunnen gooien, wanneer ze hun knipperend aanzettenyeahnooo...
kind, wat heb je toch strugglesquote:Op donderdag 13 december 2012 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om naar het strand te gaan
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!quote:Op donderdag 13 december 2012 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
kind, wat heb je toch struggles
heb ik ook net op.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!
haha, 4ebe is dan net een drukke hamsterquote:Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben, heel oktober lopen snotteren..quote:Op donderdag 13 december 2012 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook net op.
ik begin nu wel te twijfelen of ik wel genoeg papieren zakdoekjes bij me heb. ik snotter me kapot
Racing rats - Editorsquote:Op donderdag 13 december 2012 09:01 schreef wise het volgende:
[..]
haha, 4ebe is dan net een drukke hamster
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
PvdA-senator Noten verlaat Eerste Kamer
Ik was er klaar mee.
ik wil niet snotterenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben, heel oktober lopen snotteren..Maar soms ontkom je er ook niet aan. Snotterende afdelingen
ik heb weer koffiequote:
quote:
Smokers en bullits zijn ookquote:
ik wel ooitquote:Op donderdag 13 december 2012 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smokers en bullits zijn ookhad jij ze nou al eens live gezien??
waar???quote:
waarschijnlijk pinkpop, maar kan ook pukkelpop zijn geweestquote:
ja, in HMH. Leuke show met vuur enzquote:Op donderdag 13 december 2012 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smokers en bullits zijn ookhad jij ze nou al eens live gezien??
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
ja, in HMH. Leuke show met vuur enz
Ahh jij ben ook naar Pukkelpop geweest. Ik vind het echt een leuk festivalquote:Op donderdag 13 december 2012 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk pinkpop, maar kan ook pukkelpop zijn geweest
watquote:
hai veerquote:
wel maar 1x (pinkpop 10x)quote:Op donderdag 13 december 2012 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahh jij ben ook naar Pukkelpop geweest. Ik vind het echt een leuk festivalik was er ook toen zij optraden, maar toen kende ik ze nog niet, echt jammer
was het nietquote:
Misschien was ik daar ookquote:Op donderdag 13 december 2012 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
ja, in HMH. Leuke show met vuur enz
ik keek waarschijnlijk over je heenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien was ik daar ookal kan ik me dat vuur niet echt herinneren
Ik zag niets, je stond vast voor me, daarom zag ik dat vuur niet ..quote:Op donderdag 13 december 2012 09:36 schreef wise het volgende:
[..]
ik keek waarschijnlijk over je heen
lijkt me lastig op festivals enzo jaquote:Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag niets, je stond vast voor me, daarom zag ik dat vuur niet ..
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Godverdomme, verkeerde account.
Met Jay-Z en Kanye West een paar maand terug in Antwerpen was er ook vuur. En beetje vuurwerk. En andere shit. Echt leuk, dat maakt zo'n show toch net wat toffer nog.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:36 schreef wise het volgende:
[..]
ik keek waarschijnlijk over je heen
Is het ookquote:Op donderdag 13 december 2012 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me lastig op festivals enzo ja
voor vuurwerk kun je het beste nog naar rammstein gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 09:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met Jay-Z en Kanye West een paar maand terug in Antwerpen was er ook vuur. En beetje vuurwerk. En andere shit. Echt leuk, dat maakt zo'n show toch net wat toffer nog.
lekker tegen het hek aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het ookdaarom vooraan staan en zowat platgedrukt worden
Hoe reusachtig ben je?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me lastig op festivals enzo ja
Nou hou ik wel van die categorie muziek, maar rammstein vind ik net wat te.... duister om heen te gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor vuurwerk kun je het beste nog naar rammstein gaan
qua lengte vrij normaal 1.83. qua breedte/omvang wat reusachtigerquote:
nja, voor de muziek hoef je niet te gaan neequote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou hou ik wel van die categorie muziek, maar rammstein vind ik net wat te.... duister om heen te gaan
Kleintjequote:Op donderdag 13 december 2012 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua lengte vrij normaal 1.83. qua breedte/omvang wat reusachtiger
Die zanger is echt een beer van een ventquote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou hou ik wel van die categorie muziek, maar rammstein vind ik net wat te.... duister om heen te gaan
Oh nee, met Oasis in de hmh ging ik ook rustig achterin op een stoel zittenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor vuurwerk kun je het beste nog naar rammstein gaan
[..]
lekker tegen het hek aan.
vroegah toen ik jong was wilde ik ook overal vooraan staan.
tegenwoordig boeit me dat minder
was ook op pinkpopquote:Op donderdag 13 december 2012 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou nooit naar rammstein gaan, wat een herrie
op de tribune van de hmh kun je best goed slapenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, met Oasis in de hmh ging ik ook rustig achterin op een stoel zittenbeetje bejaardengedrag, maar boeiend
kon je het wel zien dan¿quote:Op donderdag 13 december 2012 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, met Oasis in de hmh ging ik ook rustig achterin op een stoel zittenbeetje bejaardengedrag, maar boeiend
ja lekker zondequote:Op donderdag 13 december 2012 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de tribune van de hmh kun je best goed slapen
Trapje meegenomenquote:
Gewoon, leuke show met vuurquote:
tja, elke party waar we heen gaan zijn er altijd wel mensen in onze groep die we een paar uur kwijt zijn, die dan ergens op de tribune liggen te tukkenquote:
Dit doe je nooit weer.quote:
Heb jij ook wangzakken ofso?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ontbeten en nu heb ik weer honger.
fattyquote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ontbeten en nu heb ik weer honger.
Vuur en een waaimachine lijkt me niet zo'n goede combinatiequote:Op donderdag 13 december 2012 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon, leuke show met vuuralsof je naar hans klok kijkt
quote:
Wel als hans klok on stage isquote:Op donderdag 13 december 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vuur en een waaimachine lijkt me niet zo'n goede combinatie
Mensen zonder wangzakkenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij ook wangzakken ofso?met je eten altijd
Nee gewoon een wangwandquote:Op donderdag 13 december 2012 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zonder wangzakkenheb jij daar een gat zitten
?
Doe zelf normaal. Tjonge jonge...quote:
DOE HET!!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik de goedemorgen van mijn collega naast me verduisteren?
Kom lief kijken. Ik hou niet van de haat en nijverheid die jij momenteel uitstraalt.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe zelf normaal. Tjonge jonge...
lol wangwandquote:Op donderdag 13 december 2012 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee gewoon een wangwand
[..]
Doe zelf normaal. Tjonge jonge...
Ik meanmugg naar alle mannen en kijk alleen lief naar de vrouwtjes.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom lief kijken. Ik hou niet van de haat en nijverheid die jij momenteel uitstraalt.
Wat doe je bij Fusionfreak dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik meanmugg naar alle mannen en kijk alleen lief naar de vrouwtjes.
Als dit geen echt woord is, ben ik echt goed in zelf woorden verzinnenquote:
Wat is Fusionfreak?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat doe je bij Fusionfreak dan?
Ja, maar daar ben jij sowieso wel meester inquote:Op donderdag 13 december 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dit geen echt woord is, ben ik echt goed in zelf woorden verzinnen
Ja i knowquote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Een user. Een travestiet.
[ afbeelding ]
Ik zit te eten.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Een user. Een travestiet.
[ afbeelding ]
Hallo fusionfreak niet kennenquote:
Wow, dank je welquote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben jij sowieso wel meester in
Van Dale Nootjesboek 2013.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dit geen echt woord is, ben ik echt goed in zelf woorden verzinnen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Van Dale Nootjesboek 2013.
Wangwand.
Binnenkant van de wang.
Chiauiau.
Hond; Kleine keffer.
Tachiatella.
Gerecht; Italiaanse pasta.
eten doe je maar in je eigen tijdquote:
HAHAHAquote:Op donderdag 13 december 2012 10:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Wangwand.
Binnenkant van de wang.
Chiauiau.
Hond; Kleine keffer.
Tachiatella.
Welk geslacht? Dat is een raadselquote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i knowmaar welk geslacht? juist man.. dus die meanmugg ik ook
Ik had ook een koekje vast hoor.quote:
Noobs zijn hetquote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo fusionfreak niet kennen!
Dit is mijn eigen tijd namelijk pauze.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
eten doe je maar in je eigen tijd
Tuurlijk ken ik diequote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo fusionfreak niet kennen!
Oh, fijne pauze ..quote:Op donderdag 13 december 2012 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen tijd namelijk pauze.
Nee, dat heb ik ook bij broekpalingquote:Op donderdag 13 december 2012 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik diemaar geslacht snap ik niet.
ah 10:15. Hoe is het in de schoolaulaquote:Op donderdag 13 december 2012 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen tijd namelijk pauze.
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:21 schreef wise het volgende:
[..]
ah 10:15. Hoe is het in de schoolaula
Ja, ik ook. Ik zie hem ook voor me als een man in tutuquote:Op donderdag 13 december 2012 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook bij broekpaling
De horrorquote:Op donderdag 13 december 2012 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]plastic brooddoos en een pakje drinken mee
Dit was de dag waarop ze je voor altijd sjocoprins noemden?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:25 schreef Germano het volgende:
[..]
De horror. Toen ik de eerste dag op de middelbare school was sprong direct mijn pakje chocolademelk kapot in mijn tas. Alles nat
.
Ja, maar ik wilde wel per se dat ze het 'sjoco' noemde.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit was de dag waarop ze je voor altijd sjocoprins noemden?
kan die gezellig fokken. welkome afwisseling van het gezellige fokken terwijl hij geen pauze heeftquote:
Hoe zie jij de rest van de KLB SC voor je?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zie hem ook voor me als een man in tutu
Choco is ook maar sosoquote:Op donderdag 13 december 2012 10:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde wel per se dat ze het 'sjoco' noemde.
Sjocoprins.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Wangwand.
Binnenkant van de wang.
Chiauiau.
Hond; Kleine keffer.
Tachiatella.
Noem een naam en ik geef een beschrijvingquote:Op donderdag 13 december 2012 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe zie jij de rest van de KLB SC voor je?ik ben nu wel heel benieuwd na deze beschrijving
2Nutz.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem een naam en ik geef een beschrijving
Marieke heeft haar melkbeker over Joost gemorst en Bram heeft het broodtrommeltje van Marielle in de vuilnisbak gegooid en die zit nu te huilen dat ze naar huis wil.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:21 schreef wise het volgende:
[..]
ah 10:15. Hoe is het in de schoolaula
Zo lompquote:Op donderdag 13 december 2012 10:25 schreef Germano het volgende:
[..]
De horror. Toen ik de eerste dag op de middelbare school was sprong direct mijn pakje chocolademelk kapot in mijn tas. Alles nat
.
niet Lastpak?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, Eastpak. De letters had ik natuurlijk wel met Tipp-Ex aangepast naar Astbak.
Lekkere boi, stylo maar wel een beetje dom.quote:
iedereen in de OP ?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem een naam en ik geef een beschrijving
Met sausquote:
Ik vind je leuk zoals je bent.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekkere boi, stylo maar wel een beetje dom.
Boh, dat is wel veel werk zegquote:
Erg blij mee, ik ben wie ik ben.quote:
Ik ben veeleisend jaquote:
gemaakt van kibbeling ja?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat voor saus?
inb4kibbelingsaus
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gemaakt van kibbeling ja?
Waarom vind je dit zo interessant? Je hebt al een vleestasquote:Op donderdag 13 december 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gemaakt van kibbeling ja?
neequote:Op donderdag 13 december 2012 10:38 schreef Germano het volgende:
Germano.
Leuke, mooie jongen met zelfspot en droge humor. Heeft soms last van een egotrip en rare uitspattingen.
Vertel me meer over die vleestasquote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom vind je dit zo interessant? Je hebt al een vleestas [ afbeelding ].
Ik kan je die energie niet geven. Sorry.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben veeleisend jamaar WTF een tutu ?
!
Ik ben in staat om nu naar Scheveningen te rijdenquote:
is de taart al op?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben in staat om nu naar Scheveningen te rijdendamn..
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben in staat om nu naar Scheveningen te rijdendamn..
Prima vleestas, alleen jammer van de kleine draaghandvatten.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel me meer over die vleestas
Salatrel;quote:
Ja, maar jij vind BP zo'n fladderig type?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan je die energie niet geven. Sorry.
Tutu is toch zo'n roze rokje voor ballerina's?
Daarom juist.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan je die energie niet geven. Sorry.
Tutu is toch zo'n roze rokje voor ballerina's?
LievelingsFOK!er van Socios.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Salatrel;
Van middelbare leeftijd, leeft voor zijn werk... treinen.
Houd er van om mensen voor de gek te houden in de trein. Maar ook van menselijk contact.
Rijd graag op zijn motor, vooral op momenten als de meeste mensen hem maar laten staan en het OV pakken
Ja, het kan een man zijn maar ook een vrouw. Het is echt fifty fiftyquote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij vind BP zo'n fladderig type?inclusief spitzen trouwens?
ik heb nog een kwart overquote:
hahahahaquote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik heb nog een kwart overen was gisteren misselijk
en ik¿quote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Salatrel;
Van middelbare leeftijd, leeft voor zijn werk... treinen.
Houd er van om mensen voor de gek te houden in de trein. Maar ook van menselijk contact.
Rijd graag op zijn motor, vooral op momenten als de meeste mensen hem maar laten staan en het OV pakken
Nu gaan we het krijgen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wise is een flitsende boi met vaak hele smoothe opmerkingen. Helaas ziet alleen hij zelf dit zo en valt daardoor vaak door de mand.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef Salatrel het volgende:
HEY JONGENS IK KEN NOG EEN TREINMOP!
kennen jullie die mop van die man die met de fyra naar brussel ging?de man of de trein¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise is een flitsende boi met vaak hele smoothe opmerkingen. Helaas ziet alleen hij zelf dit zo en valt daardoor vaak door de mand.
gelukkiig nietquote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise is een flitsende boi met vaak hele smoothe opmerkingen. Helaas ziet alleen hij zelf dit zo en valt daardoor vaak door de mand.
wise houd van provoceren en shockeren. Dit doet hij met enige regelmaat middels het posten van vulgaire, aparte of gewoonweg zieke plaatjens.
wise is verder wel een warme en attente jongeman met liefde voor kleine meisjes (lol 4ebe) en iemand die intens geniet van pijnboompitten, wilde kastanjes en geroosterd brood.
Jouw analyses zijn scherp boiquote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wise houd van provoceren en shockeren. Dit doet hij met enige regelmaat middels het posten van vulgaire, aparte of gewoonweg zieke plaatjens.
wise is verder wel een warme en attente jongeman met liefde voor kleine meisjes (lol 4ebe) en iemand die intens geniet van pijnboompitten, wilde kastanjes en geroosterd brood.
kennen jullie die mop van die man die met de fyra naar brussel ging?De Fyra is een mop op zichzelf ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zou je doen?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:50 schreef wise het volgende:
[..]
gelukkiig nietDe rest is redelijk correct. Alhoewel je die opmerking over kleine meisjes wel weg zou kunnen laten
die filenamequote:
60% gewijzigdquote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef wise het volgende:
doe 4ebe.
iets met eten/hamsters en vingeren denk ik
quote:
4ebe is een jonge vrouw die weet wat ze wil. Een drukke meid die tonnen met energie bezit, terwijl je zou zeggen dat dit nooit zou kunnen gezien haar geringe afmeting.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef wise het volgende:
doe 4ebe.
iets met eten/hamsters en vingeren denk ik
Mijn collega vroeg of het leuk was, dank je welquote:Op donderdag 13 december 2012 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4ebe is een jonge vrouw die weet wat ze wil. Een drukke meid die tonnen met energie bezit, terwijl je zou zeggen dat dit nooit zou kunnen gezien haar geringe afmeting.
4ebe is dol op cavias maar zij niet op haar, shetlandpony's rijden net zo graag op haar dan zij op hen. Verder is 4ebe dol op koken en voedsel echter word ze niet dik, dit is te verklaren door haar onuitputtende drang om bezig te zijn. Behalve als haar bedje op de bank gereedstaat, dan moet zelfs haar boi op staan om haar neus te snuiten.
kennen jullie die mop van die man die met de fyra naar brussel ging?Mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou je mond, man van middelbare leeftijdquote:Op donderdag 13 december 2012 11:00 schreef Salatrel het volgende:
hall 4ebe is ook geen 25 meer hoor
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn collega vroeg of het leuk was, dank je wel!!
Jullie zijn echt een perfect match. Allebei over de helft van jullie leven.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je mond, man van middelbare leeftijd
Is dat nog steeds niet geregeld ?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Vas, fix even mijn UI in de OP, schatje.
Hoe vaak ga je wisselen? homo.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Vas, fix even mijn UI in de OP, schatje.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
germano
Deze jonge opkomende wannabe architect is erg onzeker over zijn uiterlijk. Vooral zijn kin is bij menig persoon een doorn in het oog. Hij geeft geen fuck, alles kan de klere krijgen maar hij staat er wel op om te bewijzen waar hij voor staat door bewijs te leveren. Dit staat in schril contrast met zijn uittingen.
Verder heeft germano ook een zachte kant en is hij extravert genoeg om de dames nat te krijgen.
Hetzij van onder of van boven (lol). Ondanks alle tegenslagen laat hij zich niet uit de weg ruimen en steekt zijn kin regelmatig boven de menigte uit.
Tli maakt mij niet meer hard.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je wisselen? homo.
alleen rijpen mannen als whisky en vrouwen als melkquote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Jullie zijn echt een perfect match. Allebei over de helft van jullie leven.
Pak jij hem maar dan.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kut voor je, mij maakt ze wel nat dus hij blijft
je vriend bedoel jequote:Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn collega vroeg of het leuk was, dank je wel!!
Gun hem mij dan. Lolita verdient het.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe m er maar in als jij lapo hebt
Ik heb geen uitstekende kin. Word wakker.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat je zusje? Bijna dezelfde kin.
Op die dronken foto welquote:Op donderdag 13 december 2012 11:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb geen uitstekende kin. Word wakker.
Vaselinequote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Cool nu wil ik wel eens weten wat voor leuks 2NutZ over mij schrijft.
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vaseline
Kleine grote meid met een klein hartje en grote tieten.
Vind zichzelf goed in spelling maar praat als een dronken jamaicaan. Deze opkomende proffesionele feestganger houd wel van een nakkie en een plakkie.
Ze laat zich niet uit de weg slaan door niemand ni en gaat met volle kracht vooruit. Ze is niet te stoppen, grotendeels door haar fysiek van een goederentrein.
Grote bek? ze klapt je op je bakkes.
Verder is ze dol op paardjes en gaat ze graag in galop... misschien met jou?
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op die dronken foto wel [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |