Hij is blank, dan gaat dat toch al niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat tli op een andere man dan mij zat te geilen.
Nee, echt?quote:
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op donderdag 13 december 2012 00:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Dacht dat tli op een andere man dan mij zat te geilen.
Tamara.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:56 schreef krioro het volgende:
Is dat trouwens dezelfde chick als in mijn gif? Naam, NU. (no pedo)
Hm, toevallig zeg, steeds vrouwen genaamd Tamara die m'n aandacht trekken. Misschien is het een teken of iets dergelijks.quote:
Misschien moet je er wat mee doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, toevallig zeg, steeds vrouwen genaamd Tamara die m'n aandacht trekken. Misschien is het een teken of iets dergelijks.
Tamarape bwhehehe.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat mee doen.
Zou niet weten wat.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je er wat mee doen.
quote:
quote:
Dat werkt inderdaad goed in de rechtzaal.quote:
Deny, deny, deny.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad goed in de rechtzaal.
mogguh.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens.. Mensen die denken dat ze hun auto gelijk naar links of rechts kunnen gooien, wanneer ze hun knipperend aanzettenyeahnooo...
kind, wat heb je toch strugglesquote:Op donderdag 13 december 2012 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin om naar het strand te gaan
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!quote:Op donderdag 13 december 2012 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
kind, wat heb je toch struggles
heb ik ook net op.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!
haha, 4ebe is dan net een drukke hamsterquote:Op donderdag 13 december 2012 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net koffie op, ik kan het iedereen aanbevelen!
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben, heel oktober lopen snotteren..quote:Op donderdag 13 december 2012 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook net op.
ik begin nu wel te twijfelen of ik wel genoeg papieren zakdoekjes bij me heb. ik snotter me kapot
Racing rats - Editorsquote:Op donderdag 13 december 2012 09:01 schreef wise het volgende:
[..]
haha, 4ebe is dan net een drukke hamster
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
PvdA-senator Noten verlaat Eerste Kamer
Ik was er klaar mee.
ik wil niet snotterenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben, heel oktober lopen snotteren..Maar soms ontkom je er ook niet aan. Snotterende afdelingen
ik heb weer koffiequote:
quote:
Smokers en bullits zijn ookquote:
ik wel ooitquote:Op donderdag 13 december 2012 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smokers en bullits zijn ookhad jij ze nou al eens live gezien??
waar???quote:
waarschijnlijk pinkpop, maar kan ook pukkelpop zijn geweestquote:
ja, in HMH. Leuke show met vuur enzquote:Op donderdag 13 december 2012 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Smokers en bullits zijn ookhad jij ze nou al eens live gezien??
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
ja, in HMH. Leuke show met vuur enz
Ahh jij ben ook naar Pukkelpop geweest. Ik vind het echt een leuk festivalquote:Op donderdag 13 december 2012 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk pinkpop, maar kan ook pukkelpop zijn geweest
watquote:
hai veerquote:
wel maar 1x (pinkpop 10x)quote:Op donderdag 13 december 2012 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahh jij ben ook naar Pukkelpop geweest. Ik vind het echt een leuk festivalik was er ook toen zij optraden, maar toen kende ik ze nog niet, echt jammer
was het nietquote:
Misschien was ik daar ookquote:Op donderdag 13 december 2012 09:32 schreef wise het volgende:
[..]
ja, in HMH. Leuke show met vuur enz
ik keek waarschijnlijk over je heenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien was ik daar ookal kan ik me dat vuur niet echt herinneren
Ik zag niets, je stond vast voor me, daarom zag ik dat vuur niet ..quote:Op donderdag 13 december 2012 09:36 schreef wise het volgende:
[..]
ik keek waarschijnlijk over je heen
lijkt me lastig op festivals enzo jaquote:Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag niets, je stond vast voor me, daarom zag ik dat vuur niet ..
quote:Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Godverdomme, verkeerde account.
Met Jay-Z en Kanye West een paar maand terug in Antwerpen was er ook vuur. En beetje vuurwerk. En andere shit. Echt leuk, dat maakt zo'n show toch net wat toffer nog.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:36 schreef wise het volgende:
[..]
ik keek waarschijnlijk over je heen
Is het ookquote:Op donderdag 13 december 2012 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me lastig op festivals enzo ja
voor vuurwerk kun je het beste nog naar rammstein gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 09:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met Jay-Z en Kanye West een paar maand terug in Antwerpen was er ook vuur. En beetje vuurwerk. En andere shit. Echt leuk, dat maakt zo'n show toch net wat toffer nog.
lekker tegen het hek aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het ookdaarom vooraan staan en zowat platgedrukt worden
Hoe reusachtig ben je?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me lastig op festivals enzo ja
Nou hou ik wel van die categorie muziek, maar rammstein vind ik net wat te.... duister om heen te gaanquote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor vuurwerk kun je het beste nog naar rammstein gaan
qua lengte vrij normaal 1.83. qua breedte/omvang wat reusachtigerquote:
nja, voor de muziek hoef je niet te gaan neequote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou hou ik wel van die categorie muziek, maar rammstein vind ik net wat te.... duister om heen te gaan
Kleintjequote:Op donderdag 13 december 2012 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua lengte vrij normaal 1.83. qua breedte/omvang wat reusachtiger
.Die zanger is echt een beer van een ventquote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou hou ik wel van die categorie muziek, maar rammstein vind ik net wat te.... duister om heen te gaan
Oh nee, met Oasis in de hmh ging ik ook rustig achterin op een stoel zittenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor vuurwerk kun je het beste nog naar rammstein gaan
[..]
lekker tegen het hek aan.
vroegah toen ik jong was wilde ik ook overal vooraan staan.
tegenwoordig boeit me dat minder
was ook op pinkpopquote:Op donderdag 13 december 2012 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou nooit naar rammstein gaan, wat een herrie
op de tribune van de hmh kun je best goed slapenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, met Oasis in de hmh ging ik ook rustig achterin op een stoel zittenbeetje bejaardengedrag, maar boeiend
kon je het wel zien dan¿quote:Op donderdag 13 december 2012 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, met Oasis in de hmh ging ik ook rustig achterin op een stoel zittenbeetje bejaardengedrag, maar boeiend
ja lekker zondequote:Op donderdag 13 december 2012 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de tribune van de hmh kun je best goed slapen
Trapje meegenomenquote:
Gewoon, leuke show met vuurquote:
tja, elke party waar we heen gaan zijn er altijd wel mensen in onze groep die we een paar uur kwijt zijn, die dan ergens op de tribune liggen te tukkenquote:
Dit doe je nooit weer.quote:
Heb jij ook wangzakken ofso?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ontbeten en nu heb ik weer honger.
fattyquote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ontbeten en nu heb ik weer honger.
Vuur en een waaimachine lijkt me niet zo'n goede combinatiequote:Op donderdag 13 december 2012 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon, leuke show met vuuralsof je naar hans klok kijkt
quote:
Wel als hans klok on stage isquote:Op donderdag 13 december 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vuur en een waaimachine lijkt me niet zo'n goede combinatie
Mensen zonder wangzakkenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij ook wangzakken ofso?met je eten altijd
Nee gewoon een wangwandquote:Op donderdag 13 december 2012 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zonder wangzakkenheb jij daar een gat zitten
?
Doe zelf normaal. Tjonge jonge...quote:
DOE HET!!!!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik de goedemorgen van mijn collega naast me verduisteren?
Kom lief kijken. Ik hou niet van de haat en nijverheid die jij momenteel uitstraalt.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe zelf normaal. Tjonge jonge...
lol wangwandquote:Op donderdag 13 december 2012 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee gewoon een wangwand
[..]
Doe zelf normaal. Tjonge jonge...
Ik meanmugg naar alle mannen en kijk alleen lief naar de vrouwtjes.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom lief kijken. Ik hou niet van de haat en nijverheid die jij momenteel uitstraalt.
Wat doe je bij Fusionfreak dan?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik meanmugg naar alle mannen en kijk alleen lief naar de vrouwtjes.
Als dit geen echt woord is, ben ik echt goed in zelf woorden verzinnenquote:
Wat is Fusionfreak?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat doe je bij Fusionfreak dan?
Ja, maar daar ben jij sowieso wel meester inquote:Op donderdag 13 december 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dit geen echt woord is, ben ik echt goed in zelf woorden verzinnen
Ja i knowquote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Een user. Een travestiet.
[ afbeelding ]
Ik zit te eten.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Een user. Een travestiet.
[ afbeelding ]
Hallo fusionfreak niet kennenquote:
Wow, dank je welquote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben jij sowieso wel meester in
Van Dale Nootjesboek 2013.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dit geen echt woord is, ben ik echt goed in zelf woorden verzinnen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Van Dale Nootjesboek 2013.
Wangwand.
Binnenkant van de wang.
Chiauiau.
Hond; Kleine keffer.
Tachiatella.
Gerecht; Italiaanse pasta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |