Ja doei en bedankt voor je bijdrage aan dit topicquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei en bedankt voor je bijdrage aan dit topic
bitch plsquote:
Nee, dat zijn Ezio en Broekpalingquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:42 schreef VeerEli het volgende:
Wat ben je toch ook een vuile lapo hunter he
Ah toch, ja, de vergissing is snel gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Ezio en Broekpaling
Ik begrijp je verwarring.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah toch, ja, de vergissing is snel gemaakt natuurlijk..
Harry Potter avond?quote:
nee moest een keer op dr fb zijn 1000 freaky shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Oh, dat was zelfs al een tijd voorbij hoor. Ninja's die Frank en Pharkus.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef n8n het volgende:
KLB SC centraal zetten is ook het enige waar ik ludo in zijn moderator-rol van herken
nu heb je een nieuwe binnenkomen nodigquote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, dat was zelfs al een tijd voorbij hoor. Ninja's die Frank en Pharkus.
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef n8n het volgende:
[..]
nee moest een keer op dr fb zijn 1000 freaky shitDat was geen fijne sensatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
neutraal, ze heeft wel prima tettenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was geen fijne sensatie?
Ik heb geen binnenkomer, ik behoor al jaren tot het meubilair hier.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:50 schreef n8n het volgende:
[..]
nu heb je een nieuwe binnenkomen nodig
Oke, dan is het goed.quote:
Oepsquote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, dat was zelfs al een tijd voorbij hoor. Ninja's die Frank en Pharkus.
quote:
Ik had niets anders verwacht.quote:
Ja hou hem aan het lijntje hoor ludiequote:Op woensdag 12 december 2012 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht.
quote:
Hai haiquote:
We zorgen goed voor je erfenisquote:Op woensdag 12 december 2012 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht.
lekkerquote:
De lijken de kast nog niet uitgekomen blijkbaar.quote:
laten we lekker zitten, na ons de zondvloedquote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De lijken de kast nog niet uitgekomen blijkbaar.
Waarom google je dat woord.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Google naar pillenpik, eerste en tweede hit: Fernandes. Typical![]()
Lijkt me een rare kwibus, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
Edward is ook een beetje wereldvreemd.
Waarom moet ik mij daar voor verantwoorden?quote:
Een snaak, een snuiter, een snoeshaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me een rare kwibus, ja.
Waarom ontwijk jij de vraag?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom moet ik mij daar voor verantwoorden?
Nieuwsgierigheid. En ik probeerde iemand uit te leggen wat een pillenpik is, daarna vroeg ik mij af wat je eigenlijk als hits krijgt als je t googled. This could get awkward.quote:
Je hebt het piemelopmeetevenement gemist.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een snaak, een snuiter, een snoeshaan.
[..]
Waarom ontwijk jij de vraag?
Dodged the bullitquote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt het piemelopmeetevenement gemist.
Klinkt plausibel. Is het dat wormpieletje dat je overhoudt met xtc in je mik?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid. En ik probeerde iemand uit te leggen wat een pillenpik is, daarna vroeg ik mij af wat je eigenlijk als hits krijgt als je t googled. This could get awkward.
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Is het dat wormpieletje dat je overhoudt met xtc in je mik?
Dan is die definitie mijn bijdrage aan google. Graag gedaan.quote:
Moest ik de 1ste keer ookquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:58 schreef WAHRHEIT het volgende:
Germano: 15.5
Nick-Gizm0: 23
dWc_RuffRyder: 19
Chocolatebear: 14
Zosk: 21.5
Krioro: 24.5
dqod: 25
BobbyB: 16
Modus: 17.5
Broekpaling: 20
Mozy: 22.5
Ffffuuuuuuuuuuuuuquote:
Finland boycot t ?quote:
Nee, ik kom er gewoon nooit. Ook nog nooit op reddit, twitter, 9gag of instagram geweestquote:
Lekker veiligquote:''Ze had een open snee onder elke borst'', aldus de politie.
Je doet je ondertitel eer aanquote:Op donderdag 13 december 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, ik kom er gewoon nooit. Ook nog nooit op reddit, twitter, 9gag of instagram geweest
Ik zit momenteel onder je bed.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan
Zal JB leuk vinden, die ligt erin. Ik zit benedenquote:
JB is dood en ik draag nu haar huid. Welterusten alvast.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zal JB leuk vinden, die ligt erin. Ik zit beneden
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
JB is dood en ik draag nu haar huid. Welterusten alvast.
Wel vet veel ruimte hier in die huid.quote:
Ew. You crazy fuck.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
JB is dood en ik draag nu haar huid. Welterusten alvast.
Ik neem aan dat je het over die billen hebt?quote:
Whehehe ze schudden wanneer die koekert landt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja wat danquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:51 schreef Fascination het volgende:
Probeer het eens, misschien vind je het wel geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ja daar gaat het ook om.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehehe ze schudden wanneer die koekert landt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |