abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2012 @ 23:06:26 #51
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_120251307
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:05 schreef James1988 het volgende:
Brussel Centraal.
Maar dan is het toch niet meer dan logisch, behalve de spelfout?
pi_120251468
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Maar dan is het toch niet meer dan logisch, behalve de spelfout?
spelfouten, drie :P

Los van dat het nogal ridicuul is om in Nederland reizigers de Fyra IN te jagen, en in België erUIT :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 12 december 2012 @ 23:11:13 #53
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_120251540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

spelfouten, drie :P

Los van dat het nogal ridicuul is om in Nederland reizigers de Fyra IN te jagen, en in België erUIT :P
trein is niet bedoeld om lokaal te nemen. Daarvoor pak je maar de fiets :{w

Tenmisnte, ik hoop dat je geen kaartjes brussel noord naar zuid kan reserveren
pi_120251559
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

trein is niet bedoeld om lokaal te nemen. Daarvoor pak je maar de fiets :{w

Tenmisnte, ik hoop dat je geen kaartjes brussel noord naar zuid kan reserveren
Noord stoptie niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 12 december 2012 @ 23:12:14 #55
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_120251586
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Noord stoptie niet
Correctie: Niet gepland :P
pi_120251761
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
trein is niet bedoeld om lokaal te nemen. Daarvoor pak je maar de fiets :{w

Tenmisnte, ik hoop dat je geen kaartjes brussel noord naar zuid kan reserveren
Wat zou het verrekken, in D kan je ook de ICE van Oberhausen naar Duisburg pakken.

Kost je een godsvermogen en je wint er geen seconde mee, maar het KAN :Y

Nahverkehr is Verbundtarif zone A: ¤ 2,40 (6 minuten)
IC ¤ 6,50 (6 minuten)
ICE ¤ 9,00 (6 minuten)

Maar het KAN :Y

Waarom zou je dat verbieden? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 12 december 2012 @ 23:25:00 #57
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_120252124
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat zou het verrekken, in D kan je ook de ICE van Oberhausen naar Duisburg pakken.

Kost je een godsvermogen en je wint er geen seconde mee, maar het KAN :Y

Nahverkehr is Verbundtarif zone A: ¤ 2,40 (6 minuten)
IC ¤ 6,50 (6 minuten)
ICE ¤ 9,00 (6 minuten)

Maar het KAN :Y

Waarom zou je dat verbieden? :?
Ik zeg ook niet dat je het moet verbieden, maar ik zeg ook dat het me niet zal verbazen als het niet kan, met die draak van een trein :{

Ik zit trouwens nog met een Dillema, wat wouden jullie doen?
Ik moet van Chessy naar Massy, anderhalf uur boemelen in het weekend, zit in m'n Weekend vrij abbonement, dus gratis in het weekend, of 11.60 door de weeks :O

of

Of, 23 Minuten met de TGV kosten tussen de 17.00 en 26.00 euro
pi_120252180
Nou, bij de NS zijn ze weer lekker bezig.

Belgische media:
quote:
NMBS-baas wil uitleg over Fyra-problemen

Marc Descheemaecker, de gedelegeerd bestuurder van de NMBS, heeft de top van de Nederlandse Spoorwegen (NS) en NS Hispeed ontboden. Hij wil vrijdag meer uitleg krijgen over de technische problemen van de Fyra. (...)

http://www.standaard.be/a(...)DMF20121212_00399871
Reactie NS:
quote:
(..)
De NS laat weten ''regulier overleg'' te hebben met collega's van NMBS.

''Dergelijke woorden (op het matje roepen red.) zou ik niet gebruiken om de situatie uit te leggen'', zegt een woordvoerder van NS.

Volgens hem zullen beide spoorwegmaatschappijen gewoon als partners de eerste week van de hogesnelheidstrein tussen Amsterdam en Brussel evalueren. ''En dan zullen we gezamenlijk kijken wat er beter moet en beter kan.'' (...)

http://www.nu.nl/buitenla(...)n-hispeed-matje.html
Je kan toch intussen wel een aardige compilatie maken van onnozele uitspraken van NS-woordvoerders, of niet dan?
pi_120252195
ga je dan in het weekend of doordeweeks?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_120252244
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:27 schreef Igen het volgende:
Je kan toch intussen wel een aardige compilatie maken van onnozele uitspraken van NS-woordvoerders, of niet dan?
pak em beet 72 uur geleden was men nog "tevreden over de start van de Fyra".

Overigens denk ik in dit geval dat NS dichter bij de werkelijkheid zit dan de Belgen qua toonzetting.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 12 december 2012 @ 23:29:59 #61
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_120252275
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ga je dan in het weekend of doordeweeks?
Waarschijnlijk moet ik in het weekend opdraven ....
  woensdag 12 december 2012 @ 23:30:05 #62
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_120252280
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

pak em beet 72 uur geleden was men nog "tevreden over de start van de Fyra".

Overigens denk ik in dit geval dat NS dichter bij de werkelijkheid zit dan de Belgen qua toonzetting.
de Belgen lijken de schuld bij de Ollanders te willen leggen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_120252331
De NMBS heeft toch ook maar een zeer gering aandeel in het hele Fyra / NS Hispeed-gebeuren?
  woensdag 12 december 2012 @ 23:31:37 #64
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120252334
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:

[..]

de Belgen lijken de schuld bij de Ollanders te willen leggen
Het is toch ook een project van de Nederlanders?
  woensdag 12 december 2012 @ 23:32:32 #65
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_120252365
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:31 schreef James1988 het volgende:

[..]

Het is toch ook een project van de Nederlanders?
kan me herinneren dat zaken als materiaalkeuze gezamelijk genomen zijn toch?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_120252377
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:

[..]

de Belgen lijken de schuld bij de Ollanders te willen leggen
Stelletje neukfouten. ZIJ wilden zo nodig onafhankelijk worden, ga dan ook maar eens eindelijk op eigen benen staan :(

En niet jarenlang zelf weigeren genoeg treinstellen te bestellen terwijl je dat wel contractueel verplicht bent, en dan nu gaan zeiken dat er te weinig treinen zijn 8)7 Untervolk :r
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 12 december 2012 @ 23:32:47 #67
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_120252382
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Fiets meenemen in de trein is sowieso onzin. Ik bezoell, kies je vervoermiddel en blijf bij je keuze. Wat komt hierna? Hele volksstammen die met auto en al de trem in willen? 8)7 Sommige mensen snappen er echt niks van gewoon :N :P
Als ik weer ergens een toertocht rijd, is het toch erg fijn om met de racefiets in de trein te stappen. En ik ga ook regelmatig met de racert in de trein om daarna terug naar huis te fietsen. Altijd wind mee. :s)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_120252408
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als ik weer ergens een toertocht rijd, is het toch erg fijn om met de racefiets in de trein te stappen. En ik ga ook regelmatig met de racert in de trein om daarna terug naar huis te fietsen. Altijd wind mee. :s)
Smakelijk :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 12 december 2012 @ 23:33:40 #69
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120252418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:

[..]

kan me herinneren dat zaken als materiaalkeuze gezamelijk genomen zijn toch?
Mwoach, ja, in zoverre... de Belgen hebben in het verleden al wel vaker laten blijken dat ze vooral meedoen omdat er contractuele verplichtingen zijn.
  woensdag 12 december 2012 @ 23:34:44 #70
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_120252458
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:33 schreef James1988 het volgende:

[..]

Mwoach, ja, in zoverre... de Belgen hebben in het verleden al wel vaker laten blijken dat ze vooral meedoen omdat er contractuele verplichtingen zijn.
dan hadden ze de hele lijn 100% aan de NS moeten laten en niet achteraf gaan zeuren
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 12 december 2012 @ 23:41:23 #71
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_120252735
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Smakelijk :Y)
Dank je. Wijntje?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_120253294
Heb ff wat zitten zoeken:

Het Belgische deel van de HSL Zuid valt onder de NMBS. Het Nederlandse deel is aanbesteed en de concessie daarvoor is gewonnen door HSA. Deze twee partijen hebben samen de treinen besteld, 16 stuks voor HSA en 3 voor NMBS. De keus voor de V250 is dan ook door beide partijen samen genomen. De tot nu toe geleverde treinen zijn echter allemaal eigendom van HSA.

Dat laatste is het argument dat de NMBS nu gebruikt als stok om mee te slaan: de Nederlandse treinstellen doen het niet goed dus NS Hispeed (en KLM, want die zitten ook voor 10% in HSA) doet het verkeerd. Zij hebben natuurlijk makkelijk praten zolang hun treinstellen nog niet geleverd zijn. Aan de andere kant zijn zij wel duidelijk de (veel) kleinere partner in het Fyra-project dus de verantwoordelijkheid van alle ellende is sowieso niet 50/50 verdeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2012 00:05:03 ]
  donderdag 13 december 2012 @ 00:00:34 #73
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_120253457
Waar is aandeelhouder KLM eigenlijk in dit hele verhaal?
pi_120253548
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waar is aandeelhouder KLM eigenlijk in dit hele verhaal?
Op de beurs. Een joker aan het zoeken voor zijn junk paper.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_120253600
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waar is aandeelhouder KLM eigenlijk in dit hele verhaal?
O ja, vergeten.
  Redactie Sport donderdag 13 december 2012 @ 00:08:13 #76
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_120253727
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:45 schreef b2py het volgende:
1. Vervallen IC-stop Almere Buiten
Valt wel weer in te voeren voor de IC naar Amsterdam, maar die moet dan een minuut of vijf voor de IC naar Schiphol uit Lelystad vertrekken, om vervolgens in Almere zeker 5 minuten stil te staan om de IC naar Schiphol voorbij te laten. En in omgekeerde richting ook.
quote:
2. Apeldoorn en Deventer: minder rechtstreekse treinen naar Utrecht
Eens, maar er zijn treinen naar Amsterdam voor terug gekomen (weliswaar minder dan naar Rotterdam gingen, maar toch)
quote:
3. Vervallen snelle overstappen in Deventer
Weinig aan te doen, het enige dat je kunt doen is de IJssellijn ook een kwartier omgooien (o.a. schrappen stops tussen Arnhem en Nijmegen). Daarmee kom je alleen in Zwolle weer buiten de knoop te liggen, ook niet heel handig...
quote:
4. Langere reistijd Amsterdam - Den Haag door wegvallen Beneluxtrein
Dit is nu 48 minuten naar zowel HS als CS, met de Benelux ging het vorig jaar in 41 minuten. Nu wordt er extra gestopt op Sloterdijk, Lelylaan, Leiden en Laan v. NOI, voor die reizigers is het dus wel een verbetering
quote:
5. De treinen uit Haarlem richting het zuiden zijn te druk
Geen zicht op
quote:
6. Veluwestoptrein heeft slechte overstappen in Amersfoort
10 minuten na aankomst gaat er zowel een IC naar Amsterdam als een IC naar Rotterdam. Er is alleen geen overstap op de sprinter richting Baarn. Die was ook al 22 minuten, maar is nu 29 minuten geworden.
quote:
7. Emmen-Zwolle: Arriva maakt er een zooitje van
Niet zo gek met allemaal nieuwe machinisten op het krapste spoor van Nederland... Bekijk het over 2-3 weken nog eens zou ik zeggen
quote:
8. Overstap Veolia > NS in Heerlen is te kort
Zou best kunnen, ben niet zo thuis in die hoek
quote:
9. Alle stations in Zeeland worden nu door de IC aangedaan
Dat is een wens van de provincie, dus daarvoor zul je toch echt bij de provincie moeten klagen ipv bij NS.
quote:
10. De treinen tussen Amersfoort en Utrecht zijn te druk.
Dat verbaast me niet echt: waar er voorheen nog een trein op lengte van twee treinen (zowel Rotterdam als Den Haag) reed, heeft ie nu de lengte die voldoende is voor één van die plaatsen. Misschien tot de trein op lengte is ook maar de IC uit Rotterdam/Den Haag die tot Utrecht rijdt doortrekken naar Amersfoort als voor/natrein.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  donderdag 13 december 2012 @ 00:14:27 #77
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_120253938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef dennistd het volgende:

[IC stop Almere buiten]

Valt wel weer in te voeren voor de IC naar Amsterdam, maar die moet dan een minuut of vijf voor de IC naar Schiphol uit Lelystad vertrekken, om vervolgens in Almere zeker 5 minuten stil te staan om de IC naar Schiphol voorbij te laten. En in omgekeerde richting ook.
Je kan de IC naar Amsterdam CS wat sneller achter de NO aan sturen te Lelystad. (2 of 3 in plaats van 4 minuten) Als je dan bij Oostvaarders een sneller uitrijwissel plaatst en een extra sein tussen Oostvaarders en Buiten en eentje direct na station Buiten plaatst komt het goed en is het nog aardig robuust ook.
pi_120254422
Kun je niet gewoon een soort HSL bypass om Almere heen maken dan? Heeft niemand meer last van elkaar *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 13 december 2012 @ 00:54:23 #79
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_120254961
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:08 schreef dennistd het volgende:
Dat verbaast me niet echt: waar er voorheen nog een trein op lengte van twee treinen (zowel Rotterdam als Den Haag) reed, heeft ie nu de lengte die voldoende is voor één van die plaatsen.
Maar die trein zat al stampvol. Mij verbaast het dus wel dat ze het toch verkorten, maar wel verwachten dat het wel goed komt. Tot nu toe zijn alle ritten in de spits Utrecht - Amersfoort zo druk geweest dat niet iedereen mee kon. En er zaten al mensen op schoot bij anderen, er kon echt niemand meer bij. Gisteren een trein later gepakt in de hoop dat die beter zou zijn, maar die was net zo erg.

Je zou er nog wat aan kunnen doen als we een minister hadden die het wat kon schelen wat er met belastingbetalende mensen gebeurde, maar die ziet geen vuiltje aan de lucht.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_120256824
En de eerste V250s van vandaag zijn ook weer kapot. Mooi spul.

NSHispeed_info twitterde op donderdag 13-12-2012 om 06:51:50 #ICBrussel 9208: #Fyra naar Brussel [Amsterdam C v. 5.47uur] heeft door defect materieel bij Rotterdam een vertraging van ongeveer 20 (1/2) reageer retweet
Of zou het deze keer een echte trein zijn die voor de vertraging zorgt? :o
For great justice!
pi_120256930
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Maar die trein zat al stampvol. Mij verbaast het dus wel dat ze het toch verkorten, maar wel verwachten dat het wel goed komt. Tot nu toe zijn alle ritten in de spits Utrecht - Amersfoort zo druk geweest dat niet iedereen mee kon. En er zaten al mensen op schoot bij anderen, er kon echt niemand meer bij. Gisteren een trein later gepakt in de hoop dat die beter zou zijn, maar die was net zo erg.

Je zou er nog wat aan kunnen doen als we een minister hadden die het wat kon schelen wat er met belastingbetalende mensen gebeurde, maar die ziet geen vuiltje aan de lucht.
lijkt wel een reis van amsterdam naar alkmaar hedendag :p
pi_120257047
Er zijn trouwens trein Amsterdam Amstel moeilijk veel poortjes defect om uit te checken. Al 2 keer checkout gemist en 1 keer check in..
  donderdag 13 december 2012 @ 08:07:56 #83
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_120257154
Concurrentie voor de NS? Misschien

Onervaren politici bepalen of reizigers gaan kiezen tussen een trein van de NS en van een concurrent. Betrokkenen zijn er niet gerust op. VK van vanmorgen.

Deze is ook online


http://action.fyrafail.eu(...)ea.campaign.id=17806
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  donderdag 13 december 2012 @ 08:12:03 #84
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_120257197
quote:
4s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:07 schreef bork het volgende:
Concurrentie voor de NS? Misschien

Onervaren politici bepalen of reizigers gaan kiezen tussen een trein van de NS en van een concurrent. Betrokkenen zijn er niet gerust op. VK van vanmorgen.

Deze is ook online


http://action.fyrafail.eu(...)ea.campaign.id=17806
Den Haag is ook al naar alternatieven aan het zoeken:

http://www.nu.nl/algemeen(...)inding-brussel-.html

'Verschillende binnen- en buitenlandse partijen'...
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_120257274
Zou echt wel een stunt zijn als de gemeente den haag dat lukt. Ik betwijfel of ze er nog in kunnen voor drgl 2014. Die plannen zijn al in vergevorderd stadium. Ze mogen er iig vaart achter zetten. Ben benieuwd!
  donderdag 13 december 2012 @ 08:32:29 #86
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120257381
Voor dienstregeling 2014 zal het niet lukken, want er zijn maar zeer weinig vervoerders die de benodigde papieren hebben om in België aan personenvervoer te mogen doen. Alleen de NMBS (en wellicht Eurostar) hebben dat.

Het verkrijgen van zulke papieren is een langdurig proces en de eerste deadline voor dienstregeling 2014 is al in april. Als men in januari begint met een onderzoek kan men nooit op tijd die papierne hebben.
pi_120257489
Vandaag werd Den Haag Laan van NOI wéér overgeslagen door de IC Vlissingen - Lelystad. Dat station staat toch echt in de reisplanner. De machinist vond het wel weer nodig om te stoppen te station Hoofddorp wat niet in de planner staat :')

Deze IC is gewoon veel te krap ingepland om zo veel stations aan te doen. Één keer eventjes stilstaan en je hebt al +5 aan je broek en er is op dat traject ook amper mogelijkheid om de vertraging eruit te rijden.

Het traject Winterswijk - Arnhem staat sinds afgelopen maandag bijna onafgebroken bij de storingen. Wat is daar eigenlijk aan de hand :? Er wordt alleen gemeld "door diverse oorzaken" of "door eerdere verstoring".
pi_120257561
Sinds deze TT heb ik alleen maar vertraging :')
Kwam bij Uitgeest achter de sprinter terecht, uiteindelijk +14 op Amsterdam Amstel.
  donderdag 13 december 2012 @ 08:49:19 #89
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_120257588
Whehe, mooie blunder weer:
MatthijsHgsmn twitterde op donderdag 13-12-2012 om 08:39:47 Haha, Hier is #NS blij mee! Ze plaatsen een dure #Fyra outsert. Staat er vervolgens een klote #artikel in de krant! http://t.co/jo6tZAe8 reageer retweet
  donderdag 13 december 2012 @ 09:00:11 #90
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_120257723
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:04 schreef Igen het volgende:

[..]

O ja, vergeten.
Ik bedoelde eigenlijk niet jouw verhaal specifiek :D , eerder dat er sinds een topic of 30 nooit over gesproken is das hun ook een vinger in de pap hebben :P
  donderdag 13 december 2012 @ 09:07:04 #91
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_120257840
Vandaag gaat de 2e kamer discussieren over de Fyra, is dat ergens oline te zien/luisteren, ik moet toch heel de dag op een pakketje wachten thuis..

Edit: Heb al... als iemand het tijdstip weet, graag
pi_120257975
quote:
6s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vandaag gaat de 2e kamer discussieren over de Fyra, is dat ergens oline te zien/luisteren, ik moet toch heel de dag op een pakketje wachten thuis..

Edit: Heb al... als iemand het tijdstip weet, graag
Agenda Wilma Mansveld
quote:
Donderdag 13 december

15.00-21.00 uur: Algemeen Overleg Vervoersconsessie hoofdrailnet, Tweede Kamer
  donderdag 13 december 2012 @ 09:18:37 #93
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_120258051
quote:
Ow :') Nou in Ieder geval bedankt... weet niet of ik dan nog net zo enthousiast naar die blauwe stoeltjes zit te kijken :P
pi_120258275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:41 schreef zoem het volgende:

Het traject Winterswijk - Arnhem staat sinds afgelopen maandag bijna onafgebroken bij de storingen. Wat is daar eigenlijk aan de hand :? Er wordt alleen gemeld "door diverse oorzaken" of "door eerdere verstoring".
De infra moet nog even wennen aan de GTWs.
For great justice!
  donderdag 13 december 2012 @ 09:42:02 #95
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_120258557
Intercity Amersfoort - duivendrecht gaat ook weer fantastisch. 1x 4 bakken Virm dus stamp vol en constant optrekken, stilstaan enz. Enz
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_120259144
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:47 schreef b2py het volgende:
Sinds deze TT heb ik alleen maar vertraging :')
Kwam bij Uitgeest achter de sprinter terecht, uiteindelijk +14 op Amsterdam Amstel.
Ik ben zojuist voor het eerst sinds de nieuwe dienstregeling ergens zonder vertraging aangekomen *O*
  donderdag 13 december 2012 @ 10:27:36 #97
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_120259726
Tussenstand om bijna 10.30

Thalys 9309:

13-12-2012 10:01
Thalys Amsterdam Centraal a 10:41 heeft een onbekende vertraging. Wij houden u op de hoogte.

Thalys 9303:

13-12-2012 09:57
Thalys Amsterdam Centraal a 09:41 heeft een vertraging van ongeveer 50 minuten.

ICE 226:

13-12-2012 09:35
ICE Amsterdam Centraal a 11:26 heeft een vertraging van 15 minuten.

Fyra 921:

13-12-2012 09:24
Fyra uit Breda [Breda v. 10.28 uur] rijdt door een eerdere verstoring niet tussen Breda en Rotterdam. Maak gebruik van binnenlandse treinen of volgende Fyra.

Fyra 922:

13-12-2012 09:22
Fyra naar Breda Amsterdam Centraal v 08:55 rijdt door een eerdere verstoring op de HSL via een andere route tussen Schiphol en Rotterdam Houd rekening met een extra reistijd van ongeveer 20 minuten en rijdt hierdoor niet verder dan Rotterdam.

IC Brussel 9208:

13-12-2012 06:51
Fyra naar Brussel [Amsterdam C v. 5.47uur] heeft door defect materieel bij Rotterdam een vertraging van ongeveer 20 minuten.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 december 2012 @ 10:27:38 #98
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120259727
Hoe kan het zijn dat de trein uit Groningen richting Rotterdam op Groningen al +5 heeft? Kan dat door het andere treinverkeer komen dat ie moet wachten oid?
  Redactie Sport donderdag 13 december 2012 @ 10:29:45 #99
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_120259802
Je, of ziggy vergeet het een rijweg in te stellen :P

Het is ook vaak een defect stel, die moet er dan nog voor weg gehaald worden en dat duurt natuurlijk even
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 13 december 2012 @ 10:38:36 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_120260065
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:31 schreef Q. het volgende:

[..]

De infra moet nog even wennen aan de GTWs.
niet alleen de infra, maar ook de machinisten en de mensen in de achterhoek. Daarnaast zijn er veel storingen. Ook weer veel storingen op Zwolle - Emmen las ik. Met name deurstoringen zijn aan de orde van de dag
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')