Vuile heteroquote:Op woensdag 12 december 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, dat een mens zo snel kan aftakelen.
Belachelijk. Dat doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Jemig. Eerste post hier vandaag. Ik heb gewoon gewerkt!
precies! ik ben ook gewoon thuis gebleven!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Belachelijk. Dat doe ik toch ook niet?
he moet jij niet naar huis?quote:
Heel verstandig.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies! ik ben ook gewoon thuis gebleven!
quote:
Dat is beter voor je.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee wacht. Dan heb ik geen seks meer.
Dit is in principe mijn thuiswerkdag maar ik heb de hele week al thuisgezeten, dacht eens gezellig tussen de mensen weer. Is er natuurlijk niemand.quote:
Alsof je op je werk wel iets nuttigs doet.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef rival het volgende:
thuiswerken, dan zou ik echt niks nuttigs doen
sporadischquote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof je op je werk wel iets nuttigs doet.
Dat is ook het hele idee achter thuiswerken. Online zijn, maar lekker met je luie reet dvd's kijken.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef rival het volgende:
thuiswerken, dan zou ik echt niks nuttigs doen
En eindelijk een keer de afwas doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee achter thuiswerken. Online zijn, maar lekker met je luie reet dvd's kijken.
ik zit regelmatig op vrijdag bij mijn maatje die dan "werkt"quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee achter thuiswerken. Online zijn, maar lekker met je luie reet dvd's kijken.
Je kiest je beroep niet, je beroept kiest jou!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb echt het verkeerde beroep gekozen zo te zien
Heerlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit regelmatig op vrijdag bij mijn maatje die dan "werkt"
als 2 keer zijn telefoon gaat op een dag en hij 10 minuten bezig is dan is het veel
Daarvoor heb ik een vaatwasserquote:
Ik ben wel iets langer bezig hoor, voel me altijd heel schuldig als ik thuiswerk en doe vrij veel. Reageer iig heel snel op e-mail e.d.. Maar ik kijk ook dvd'squote:Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef rival het volgende:
ik zit regelmatig op vrijdag bij mijn maatje die dan "werkt"
als 2 keer zijn telefoon gaat op een dag en hij 10 minuten bezig is dan is het veel
Jij hebt alleen maar mannen om je heen. en je hebt onlangs nog relatie enzoquote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, ik begin uit te vallen naar vrienden.
Teken voor mij dat ik rust moet gaan inbouwen.
Mensne die tegen me gaan zeggen "Wordt toch eens tijd dat je aan de man gaat" maar die zelf 27 zijn, nog bij hun ouders wonen en nog nooit een serieuze relatie hebben gehad langer dan 2 weken.... daar kan ik slecht tegen.
En met de "stress" van de afgelopen maanden kan ik dan behoorlijk kribbig uitvallen
zou ik ook lekker doen de hele dagquote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben wel iets langer bezig hoor, voel me altijd heel schuldig als ik thuiswerk en doe vrij veel. Reageer iig heel snel op e-mail e.d.. Maar ik kijk ook dvd's
misschien moeten je vrienden ook niet van die domme dingen tegen je zeggenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Mensne die tegen me gaan zeggen "Wordt toch eens tijd dat je aan de man gaat" maar die zelf 27 zijn, nog bij hun ouders wonen en nog nooit een serieuze relatie hebben gehad langer dan 2 weken.... daar kan ik slecht tegen.
En met de "stress" van de afgelopen maanden kan ik dan behoorlijk kribbig uitvallen
wat zei je tegen hem? en nu voel je je schuldig?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Wil Freek niet naar jou toekomen?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
Vraag me af of ik vanavond nog wel naar Freek de Jonge ga
Of enkel voor mij optreden of voor een (zowat) uitverkochte zaal.. hmmquote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wil Freek niet naar jou toekomen?
makkelijke keuzequote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of enkel voor mij optreden of voor een (zowat) uitverkochte zaal.. hmm
Ja precies. En door die opmerking had ik echt zoiets van "HO eens even... ben IK nu the pitty-case? Je bent 27 jaar, woont bij je ouders op je oude slaapkamer, hebt nog nooit op eigen benen gestaan en nog nooit een relatie gehad. Toen ik zo oud was als jij had ik al 2 jaar samengewoond en kocht ik verdomme in m'n eentje m'n eerste appartement. Wat nou!!!!"quote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar mannen om je heen. en je hebt onlangs nog relatie enzo
misschien wordt het tijd voor een praatgroepjequote:Op woensdag 12 december 2012 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
ieuw nu zie ik freek de jonge voor me die aan het neuken is met eeen vrouw zonder gezicht
niet iets wat ik wil zien
Nou ziets als bovenstaande dus. Dta iemand die in die situatie zit echt niet moet zeuren dat IK eens aan de man moetquote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
wat zei je tegen hem? en nu voel je je schuldig?
zouden er genoeg mensen zijn met die ervaring om een groepje te starten ja?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien wordt het tijd voor een praatgroepje
Ze vinden vast dat je leuker bent als je een vriend hebtquote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies. En door die opmerking had ik echt zoiets van "HO eens even... ben IK nu the pitty-case? Je bent 27 jaar, woont bij je ouders op je oude slaapkamer, hebt nog nooit op eigen benen gestaan en nog nooit een relatie gehad. Toen ik zo oud was als jij had ik al 2 jaar samengewoond en kocht ik verdomme in m'n eentje m'n eerste appartement. Wat nou!!!!"
Hijquote:Op woensdag 12 december 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
ze projecteert waarschijnlijk gewoon haar eigen ding
wat je irriteert in een ander zegt vaak het meest over jou
Dat lukt mij de hele dag niet hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Qua thuiswerken ben ik wel goed in dingen snel op te lossen, kleine problemen of even snel zaken opzoeken. Maar echt ergens voor gaan zitten dat lukt me echt niet thuis om 8 uur smorgens
Zo vond ik het al genoeg.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
ieuw nu zie ik freek de jonge voor me die aan het neuken is met eeen vrouw zonder gezicht
Gok t ook niet, maar heb hem nog nooit live gezien. Vond wel dat ik dat een keertje 'moest' doen.quote:
Ik las het net even iets anders: "Nu zie ik Freek de Jonge voor die me aan het neuken is"quote:Op woensdag 12 december 2012 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |