Vuile heteroquote:Op woensdag 12 december 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, dat een mens zo snel kan aftakelen.
Belachelijk. Dat doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Jemig. Eerste post hier vandaag. Ik heb gewoon gewerkt!
precies! ik ben ook gewoon thuis gebleven!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Belachelijk. Dat doe ik toch ook niet?
he moet jij niet naar huis?quote:
Heel verstandig.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies! ik ben ook gewoon thuis gebleven!
quote:
Dat is beter voor je.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee wacht. Dan heb ik geen seks meer.
Dit is in principe mijn thuiswerkdag maar ik heb de hele week al thuisgezeten, dacht eens gezellig tussen de mensen weer. Is er natuurlijk niemand.quote:
Alsof je op je werk wel iets nuttigs doet.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef rival het volgende:
thuiswerken, dan zou ik echt niks nuttigs doen
sporadischquote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof je op je werk wel iets nuttigs doet.
Dat is ook het hele idee achter thuiswerken. Online zijn, maar lekker met je luie reet dvd's kijken.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:08 schreef rival het volgende:
thuiswerken, dan zou ik echt niks nuttigs doen
En eindelijk een keer de afwas doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee achter thuiswerken. Online zijn, maar lekker met je luie reet dvd's kijken.
ik zit regelmatig op vrijdag bij mijn maatje die dan "werkt"quote:Op woensdag 12 december 2012 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is ook het hele idee achter thuiswerken. Online zijn, maar lekker met je luie reet dvd's kijken.
Je kiest je beroep niet, je beroept kiest jou!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:32 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb echt het verkeerde beroep gekozen zo te zien
Heerlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit regelmatig op vrijdag bij mijn maatje die dan "werkt"
als 2 keer zijn telefoon gaat op een dag en hij 10 minuten bezig is dan is het veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |