SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Grin. Hoe staat het eigenlijk met DJMO en der marathonvoornemen? Over drie maanden zou ze die moeten gaan lopen. We zijn een jaar verder..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik denk dat ze niet loopt. Heb d'r ook niet kunnen vinden in de uitslag van de Bruggenloop.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:52 schreef slacker_nl het volgende:
Grin. Hoe staat het eigenlijk met DJMO en der marathonvoornemen? Over drie maanden zou ze die moeten gaan lopen. We zijn een jaar verder..
Misschien kan ik Blijdorp nu wel vragen of ik voor ze mag lopen
F means you're fucked![]()
Bel ook meteen de ING voor een paar schoenen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet loopt. Heb d'r ook niet kunnen vinden in de uitslag van de Bruggenloop.
Misschien kan ik Blijdorp nu wel vragen of ik voor ze mag lopenJa doei.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik wil wel bij je komen rennen Mo![]()
Ja doei.![]()
Komt goed uit, want mijn beoogde nieuwe paar schoenen is oranjequote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bel ook meteen de ING voor een paar schoenen.
Heb der topicreeks even gekicked, ben benieuwd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oeh, dan moet je oko maar een paar Brooks Ravenna 3 vragenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Komt goed uit, want mijn beoogde nieuwe paar schoenen is oranje![]()
dan hebben we matching schoenen.
Ja doei.![]()
Kun je lang wachten: ze is gebannedquote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef slacker_nl het volgende:
Heb der topicreeks even gekicked, ben benieuwd.
Ja doei.![]()
Goedemiddag wat een zalig weertje! Net 75 min gelopen, gewoon lekker boemelen.
En wat mij opvalt zijn de grote roofvogels die overal rustig in t zonnetje zitten, leuk is dat
Oh ja DJMO ......................
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Wel Brooksquote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, dan moet je oko maar een paar Brooks Ravenna 3 vragen![]()
dan hebben we matching schoenen.
Maar geen Ravenna...
Zijn de opvolgers van de kikkergroene schoenen die ik nu heb, en ze komen als het goed is in januari hier in de winkelsquote:F means you're fucked![]()
Een anderequote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor dezelfde?of voor een andere?
![]()
![]()
Ik heb nu 2 paar, waarvan een paar aan vervanging toe is... dus uiteindelijk hou ik het nog steeds bij twee paar.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef DarkElf het volgende:
leuke schoenenHoeveel paar heb je al?
Totdat ik cross- of trailschoenen erbij ga kopen
oh dat valt mee, ik had het idee dat jij er veel meer had alquote:Op woensdag 12 december 2012 15:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 paar, waarvan een paar aan vervanging toe is... dus uiteindelijk hou ik het nog steeds bij twee paar.
Totdat ik cross- of trailschoenen erbij ga kopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dat zou ik ook best willenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat valt mee, ik had het idee dat jij er veel meer had al
Dat heb ik meegekregen via dat andere topic. FB enzo worden ook niet geupdate. Ik verwacht dat ik gelijk ga krijgenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kun je lang wachten: ze is gebannedIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je bent niet de enige.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat heb ik meegekregen via dat andere topic. FB enzo worden ook niet geupdate. Ik verwacht dat ik gelijk ga krijgen
Goede docu trouwens, die je gisteren postte YUR! Krijg bijna zin om zelf ene marathon te lopen. Bijna.
Ja doei.![]()
Ja nouja....als je ziet wat voor mensen allemaal een marathon uitlopen (ook al is het in dik 6 uur)...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Goede docu trouwens, die je gisteren postte YUR! Krijg bijna zin om zelf ene marathon te lopen. Bijna.
Komt er op neer dat we het allemaal moeten kunnen
Nou, ik lees ook zo af en toe dat blog van T-Rex-Runner!Wat een geweldige meid! En die doet 't ook echt voor de fun en de beleving enzo! Erg 'inspirational'
![]()
Ja doei.![]()
Zo, dat gevarieerd trainen helpt wel zeg. Ik doe nu per week 1 "rondje knallen" (3,3 km zo snel mogelijk), 1 lange duurloop, 1 "normale" loop van 8 km en, afhankelijk van hoe mijn pet staat niets/11 km "normaal"/8 km interval.
Vandaag een hele minuut van mijn ronde van 8 km afgeschaafd, 12,3 per uur gemiddeld gelopen zonder al te veel moeite. Gaat met sprongen vooruit!Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Ik heb les 22 van Evy erop zitten. En heb mijn eerste 5k gelopenwel tussendoor gewandeld en uitlopen erbij...maar dat mag de pret niet drukken
Daarom heb ik ook mijn rondje weer uit moeten breiden, en vooral die eerste paar meters waren wat minder...ik had steeds zoiets van: jeetje ik moet nog zo'n eind, dat ga ik nooit redden. Maar tis toch gelukt en heb gewoon de hele les door kunnen lopen.
Nix geen lessen meer overdoen en eerder opgeven, gewoon doorlopen![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/112780311
alleen dat constant lopen he....![]()
Ow en ik wilde nog een "versnellinkje" (sprintje mag je het niet noemen) inzetten maar nu blijkt dat ik niet veel harder heb gelopen als tijdens een piekje in mijn eerste kmhet leek wel echt zo....
![]()
6 uur over een marathon... Dat is.. 8:32/km. Nah, dan moet je echt eens een goede 10km lopen en een flinke HM.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja nouja....als je ziet wat voor mensen allemaal een marathon uitlopen (ook al is het in dik 6 uur)...
Komt er op neer dat we het allemaal moeten kunnenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
5k hoera!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb les 22 van Evy erop zitten. En heb mijn eerste 5k gelopenwel tussendoor gewandeld en uitlopen erbij...maar dat mag de pret niet drukken
Daarom heb ik ook mijn rondje weer uit moeten breiden, en vooral die eerste paar meters waren wat minder...ik had steeds zoiets van: jeetje ik moet nog zo'n eind, dat ga ik nooit redden. Maar tis toch gelukt en heb gewoon de hele les door kunnen lopen.
![]()
Ow en ik wilde nog een "versnellinkje" (sprintje mag je het niet noemen) inzetten maar nu blijkt dat ik niet veel harder heb gelopen als tijdens een piekje in mijn eerste kmhet leek wel echt zo....
5 kilometer is 5 kilometer!!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Go girl!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
En die eerste meters, da's een mentaal dingetje. Nu lekker een beetje 5k gaan lopen om er wat vertrouwen in te krijgen.
En je vriend, is die inmiddels al overtuigd van jouw kunnen? He should!![]()
![]()
![]()
dank jullie wel....ik was ook erg blij toen ik 5 op endomondo zag staan.
en mijn vriend...tja....ik kreeg een kort maar krachtige goedzo via whatsapp![]()
Dubbele progressiequote:Op woensdag 12 december 2012 16:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
en mijn vriend...tja....ik kreeg een kort maar krachtige goedzo via whatsapp![]()
![]()
![]()
Kort, maar krachtige en tikkeltje jaloerse goedzoquote:Op woensdag 12 december 2012 16:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
en mijn vriend...tja....ik kreeg een kort maar krachtige goedzo via whatsapp
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik ren nu met Running Coach, met Renate, en ik vraag me af zijn er daadwerkelijk zoveel looppassen?
Zij gebruiken deze:
Wandelen Ontspannen lopen/wandelen, 4-5 kilometer per uur
Dribbelpas Kort hardlooppasje waarbij de snelheid even hoog ligt als
de versnelde wandelpas
Joggen Ontspannen hardlopen waarbij de snelheid iets hoger ligt
dan tijdens de dribbel, ook de passen zijn langer.
Matig tempo Tandje meer dan joggen, maar niet maximaal (gevoel dat
je dit tempo langdurig kunt volhouden, zwaar hijgen en
achter adem is een teken dat het te hard gaat.
Wedstrijdtempo Snelheid waarmee je de 5 km denkt te gaan lopen
(snelheid die je op het eind van de weken zeker 30
minuten aan kunt).
Versnellingsloop Tempoloop die boven het wedstrijdtempo ligt, geen sprint
(maximaal 1 minuut)
Wandelen, joggen, wedstrijdtempo en versnellingsloop kan ik bij inkomen. Maar die dribbelpas, wat moet ik me daarbij voorstellen? En in hoeverre is 'matig tempo' dan weer anders van joggen..
Ik heb het idee dat ik nu vooral aan het joggen ben (al vanaf het begin, zit nu op les 7). En maar op 2 manieren 'sneller kan' maar dat langzamer neerkomt op snelwandelen.. kan dat?![]()
Net exacte wetenschap dat hardlopen
Dribbelen, das gewoon een stukje harder dan lopen, echt rustig, bijna sjokkend hardlopen.
Joggen en matig tempo zijn kleine verschillen.
Sprint: 100%
Versnelling: 85+%
Wedstrijdtempo: 80%
Matig tempo: 60-70%
Joggen: 50-60%
Dribbelen: 40%
Denk dat je aan zoiets moet denken. Het zijn minieme verschillen en je moet je imo er als beginner echt niet al te druk om maken.
Mij is ooit eens gevraagd, is dit je 60% en het antwoord van mij daarop was: Geen idee. Waarop de trainer begon te lachen en zei, dat klopt, want je bent nog veels te kort bezig om dat soort verschillen te snappen.
Gewoon rustig lopen, zorgen dat je het vol kan houden. Hanteer het principe: het tempo waarop je uren zou kunnen lopen (al begin je net en zal je dat lang niet altijd denken dat je het vol kan houden). Zolang je maar niet je longen uit je lijf rent.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 12-12-2012 17:45:28 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik loop gewoon nog even niet. Teveel kleine gladde plekjes en ik ben gewoon bang (en zó klunzig dat het een terechte angst is) om te pleuren en er dan langer uit te zijn dan de paar dagen wachten tot de straten en stoepen wél ijsvrij zijn (door dooi danwel door genoeg/goed strooien).
*kras*
Gelukkig heb ik genoeg andere dingen te doen ook![]()
Ja doei.![]()
Gefeliciteerd alle "eerste-keer5k-aantikkers"!
Ik ben vandaag niet gaan hardlopen. Leek me toch verstandiger gelet op de pijn van zondag. Tijdens rondje wandelen wel ff 100 meter aangezet om te zien of het er niet gelijk inschoot. Maar gelukkig geen enkele last! Even kijken wanneer ik nu precies een rondje loop.
![]()
Swets, ben djmo nog tegen gekomen tijdens de loop ter voorbereiding op haar marathon ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Had GotC tijdje geleden al gepost geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2012 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk nou! http://trexrunner.com/2012/11/27/i-found-him/
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had GotC tijdje geleden al gepost geloof ikdamn..
![]()
Pfewquote:Op woensdag 12 december 2012 18:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hem zie, dus je post was niet voor niets![]()
![]()
![]()
voor iedereen die zijn of haar loopkalender al aan het samenstellen is voor volgende jaar, denk aan het volgende als je denk dat een bepaalde wedstrijd iets te hoog gegrepen is...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Wel Brooks
Maar geen Ravenna...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:08 schreef Joene het volgende:
Swets, ben djmo nog tegen gekomen tijdens de loop ter voorbereiding op haar marathon ?Nee, wel gekeken
![]()
![]()
quote:
Ik heb al 2 wedstrijden staan, 1 eind maart (nog 101 dagen te gaan) en 1 in oktober. Misschien toch goed om eens te kijken of ik er nog 1 of 2 tussen kan zetten.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor iedereen die zijn of haar loopkalender al aan het samenstellen is voor volgende jaar, denk aan het volgende als je denk dat een bepaalde wedstrijd iets te hoog gegrepen is...
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
niemand tandeloos gezien ?quote:A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Did it!quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet dit topic maar een beetje blijven volgen, het motiveert best wel. Zat net dat schema te bekijken van 5-10 km en toen dacht ik: "Dat moet mij ook wel lukken!". Morgenavond ga ik weer, eens kijken of ik er 5 minuutjes aan vast kan plakken!
. Vijfendertig minuten gelopen, gemiddelde snelheid 9,4 km per uur.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
kom je nu hier even door mekkeren over DJMO terwijl je hier nooit post?quote:
sorry hoor, maar ik vind het enigzins een beetje zielig dat er maanden na dato nog over door gebalkt wordt.
Volgens mij was het ondertussen al lang bekend dat DJMO geen marathon gaat lopen, en ja, we hebben allemaal het nodige (leed)vermaak beleeft aan haar topic en de posts die ze hier plaatsten maar om dit nu nog een keer op te rattelen....really...??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Did it!. Vijfendertig minuten gelopen, gemiddelde snelheid 9,4 km per uur.
Ja doei.![]()
een week niet lopen is zwaarder dan wel lopen!!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef GotC het volgende:
Ik wil ook weer lopen! Zit nu bijna een week stil
Maar ik zag wel een 1e 5k hierzo![]()
en inderdaad, Tyler Girl bij de club van 5
Pfff als ik de uitslagen van eerdere Lageveldlopen zie ga ik wel ergens achteraan eindigen, zéker in mijn leeftijdsgroepDenk dat ik mooi naast mijn schoonpa blijf lopen, dan denken ze misschien dat ik me voor hem in heb gehouden
(terwijl het tegendeel waarschijnlijk waar is
)
![]()
![]()
Mehquote:Op woensdag 12 december 2012 19:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een week niet lopen is zwaarder dan wel lopen!!
en inderdaad, Tyler Girl bij de club van 5Komt wel goed, maar duurt lang!
![]()
Hee hee! Het gaat om jouw prestatie he! Ik ben ook al een keer gefinished voor de bezemwagen, en bij de laatste 10 deelnemers, en werd ingehaald door degene die 10km liep en ik 5km. Maar! Ik had mezelf overtroffen. En dat is toch zeker het belangrijkstequote:Op woensdag 12 december 2012 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff als ik de uitslagen van eerdere Lageveldlopen zie ga ik wel ergens achteraan eindigen, zéker in mijn leeftijdsgroepDenk dat ik mooi naast mijn schoonpa blijf lopen, dan denken ze misschien dat ik me voor hem in heb gehouden
(terwijl het tegendeel waarschijnlijk waar is
)
![]()
![]()
Nja dat laatste moet ook maar blijken aangezien dit een cross is en ik altijd op asfalt ren. Maar goed, faalangst komt gewoon even boven terwijl mijn ratio best weet dat het geen reet uit maakt..quote:Op woensdag 12 december 2012 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee hee! Het gaat om jouw prestatie he! Ik ben ook al een keer gefinished voor de bezemwagen, en bij de laatste 10 deelnemers, en werd ingehaald door degene die 10km liep en ik 5km. Maar! Ik had mezelf overtroffen. En dat is toch zeker het belangrijkste![]()
![]()
inderdaad.... spot on GotC!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee hee! Het gaat om jouw prestatie he! Ik ben ook al een keer gefinished voor de bezemwagen, en bij de laatste 10 deelnemers, en werd ingehaald door degene die 10km liep en ik 5km. Maar! Ik had mezelf overtroffen. En dat is toch zeker het belangrijkste
ik loop tijdens clubwedstrijden, tussen alle grote jongens, bjina altijd in de achterhoede mee maar ik doe mee om lekker met gelijkgestemden de vrije zaterdag door te brengen.
De ene keer ben ik wel tevreden met mijn eigen prestaties, de andere keer wat minder maar het gaat om het plezier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja dat laatste moet ook maar blijken aangezien dit een cross is en ik altijd op asfalt ren. Maar goed, faalangst komt gewoon even boven terwijl mijn ratio best weet dat het geen reet uit maakt..
En je gaat jezelf toch al overtreffen door die cross uit te lopen: iets wat je nu al blijkbaar niet verwacht.![]()
Jawel dat wel, maar ik krijg gewoon een beetje de bibbersquote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
En je gaat jezelf toch al overtreffen door die cross uit te lopen: iets wat je nu al blijkbaar niet verwacht.Heb ik altijd als ik iets 'voor het eerst' ga doen of een soort 'examen' gevoel krijg. Gaat wel weer over.. (ooit) Wel ff fijn dat er dan wat mensen zijn om me moed in te spreken
![]()
![]()
Jammer dat ik niet mee kan doen. Anders had je een gelijk gestemde.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel dat wel, maar ik krijg gewoon een beetje de bibbersHeb ik altijd als ik iets 'voor het eerst' ga doen of een soort 'examen' gevoel krijg. Gaat wel weer over.. (ooit) Wel ff fijn dat er dan wat mensen zijn om me moed in te spreken
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet mee kan doen. Anders had je een gelijk gestemde.ja jammer.. Was wel fijn geweest, nog iemand met de bibbers
![]()
![]()
Je hebt echt niks om bang voor te zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel dat wel, maar ik krijg gewoon een beetje de bibbersHeb ik altijd als ik iets 'voor het eerst' ga doen of een soort 'examen' gevoel krijg. Gaat wel weer over.. (ooit) Wel ff fijn dat er dan wat mensen zijn om me moed in te spreken
![]()
. Je gaat gewoon een stuk lopen. Toevallig zijn er aardig wat mensen die dezelfde route lopen. Laat je niet gek maken, ook niet door jezelf.
![]()
dat gaat nooit over..ik heb voor elk evenement nog steeds de bibbers..quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja jammer.. Was wel fijn geweest, nog iemand met de bibbers
Thanxquote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt echt niks om bang voor te zijn. Je gaat gewoon een stuk lopen. Toevallig zijn er aardig wat mensen die dezelfde route lopen. Laat je niet gek maken, ook niet door jezelf.
Ben blij dat mijn schoonpa mee loopt
Die geeft me vast een duwtje mocht dat nodig zijn
![]()
![]()
gaat allemaal goedkomen!!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ThanxBen blij dat mijn schoonpa mee loopt
Die geeft me vast een duwtje mocht dat nodig zijn
"its not about the race, it's about the run"!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zal weinig bibbers hebben denk ik. Vroeger zou ik dat wel hebben maar sinds een jaar of 5 boeit het me niet zoveel meer wat mensen van me denken. Ik doe iets voor mezelf, niet voor een ander.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ja jammer.. Was wel fijn geweest, nog iemand met de bibbers
het was mij tot een uur of 19 vanavond niet bekend dat ze het niet ging doen , het was wel vanaf dag 1 mijn verwachting dat ze het niet ging doenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom je nu hier even door mekkeren over DJMO terwijl je hier nooit post?
sorry hoor, maar ik vind het enigzins een beetje zielig dat er maanden na dato nog over door gebalkt wordt.
Volgens mij was het ondertussen al lang bekend dat DJMO geen marathon gaat lopen, en ja, we hebben allemaal het nodige (leed)vermaak beleeft aan haar topic en de posts die ze hier plaatsten maar om dit nu nog een keer op te rattelen....really...??
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
ahh ok! Ik ga dan wel gewoon zo door als hoe ik nu ren, dat vind ik wel prima en als het niet hard genoeg is oefen ik dat in de loop der tijd welquote:Op woensdag 12 december 2012 17:37 schreef slacker_nl het volgende:
Net exacte wetenschap dat hardlopen
Dribbelen, das gewoon een stukje harder dan lopen, echt rustig, bijna sjokkend hardlopen.
Joggen en matig tempo zijn kleine verschillen.
Sprint: 100%
Versnelling: 85+%
Wedstrijdtempo: 80%
Matig tempo: 60-70%
Joggen: 50-60%
Dribbelen: 40%
Denk dat je aan zoiets moet denken. Het zijn minieme verschillen en je moet je imo er als beginner echt niet al te druk om maken.
Mij is ooit eens gevraagd, is dit je 60% en het antwoord van mij daarop was: Geen idee. Waarop de trainer begon te lachen en zei, dat klopt, want je bent nog veels te kort bezig om dat soort verschillen te snappen.
Gewoon rustig lopen, zorgen dat je het vol kan houden. Hanteer het principe: het tempo waarop je uren zou kunnen lopen (al begin je net en zal je dat lang niet altijd denken dat je het vol kan houden). Zolang je maar niet je longen uit je lijf rent.Denk dat ik nu jog - matig tempo.
Thanks!
![]()
Ok, nu weet je het.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef Joene het volgende:
[..]
het was mij tot een uur of 19 vanavond niet bekend dat ze het niet ging doen , het was wel vanaf dag 1 mijn verwachting dat ze het niet ging doenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Deze vind ik geweldig..quote:Op woensdag 12 december 2012 18:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]![]()
is hij ook Ambi... en zo waar...dus die bibbers waar Sunny eerder over postte horen er gewoon bij!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Echt... Alsof het kwartje even viel! Helemaal superquote:Op woensdag 12 december 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
is hij ook Ambi... en zo waar...dus die bibbers waar Sunny eerder over postte horen er gewoon bij!!![]()
![]()
Hm, ik overwoog mijn eerst 10km in wedstrijdverband te gaan doen, maar kan in het laatste weekend van het jaar niets in de buurt vinden
Ik kijk op dutchrunners.nl. Iemand nog een andere (mogelijk meer complete) wedstrijdagenda?![]()
http://www.hardloopkalender.nl/loopagenda/exact-10-km-hardlopenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:02 schreef D. het volgende:
Hm, ik overwoog mijn eerst 10km in wedstrijdverband te gaan doen, maar kan in het laatste weekend van het jaar niets in de buurt vinden
Ik kijk op dutchrunners.nl. Iemand nog een andere (mogelijk meer complete) wedstrijdagenda?![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.hardloopkalender.nl/loopagenda/exact-10-km-hardlopen![]()
![]()
Zo, net thuis van training. Nog geen anderhalf uur getraind en daarna 3 uur aan het bier![]()
Wel gezellig
en wederom een langlauftraining erop zitten.
snelheids piramide training
eerst inlopen en daarna
5 minuten tempo 4(marathontempo)
dan 4 minuten tempo 5 (10 km tempo)
en dan volle bak tempo 6 voor 3 minuten
3 minuten rust
en dan 5 minuten en 4 minuten op tempo 4 en 5
hielen nog steeds kapot helaas tot bloedens toe.
morgen even kijken hoe mijn hielen eraan toe zijn en dan een looptraining.
5 km tempo of 10 duur. even kijken.
is lastig te plannen nu met de verschillende trainingen en dan ook nog het hardlopen er tussendoor plannen maar het moet wel met het oog op de vasaloppet.
vliegreis is geboekt en de kriebels begint nu echt.
voor de geintereseerden
de link van de race.
http://www.vasaloppet.se/(...)interweek/vasaloppethome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef YUR het volgende:
Zo, net thuis van training. Nog geen anderhalf uur getraind en daarna 3 uur aan het bier![]()
Wel gezellig![]()
iets zegt me dat het niet helemaal de meest efficiente training is geweest
Het is een beetje de standaard woensdagavondquote:Op donderdag 13 december 2012 00:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
iets zegt me dat het niet helemaal de meest efficiente training is geweest
off topic.... kreeg net een brief van het ministerie van justicie.
dacht dat het een verkeersboete was maar nee, oproep om als jury te verschijnen..WTF!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Cool!quote:Op donderdag 13 december 2012 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
dacht dat het een verkeersboete was maar nee, oproep om als jury te verschijnen..WTF!
inderdaad.... als oer-conservatief ben je in mijn ogen bij voorbaat al schuldigquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-12-2012 01:50:22 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pfff...nu pas klaar met werken voor vandaag. Al een week niet gelopen vanwege drukte (en een weekendje weg....), morgen weer de hele dag besprekingen met klanten. Alle hoop gevestigd op vrijdag dan maar. Dan wil/moet/ga ik lopen. Eindejaarsdrukte![]()
En iedereen is hier nog wel zo lekker bezig!![]()
net even hardloop-kerstkadootjes gekocht in de uitverkoop want 50% off....
en toen kwam ik er achter dat er helemaal geen andere hardlopers in de familie zijn
Jury? Wat grappig, weet je ook al wat voor soort zaak?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
dacht dat het een verkeersboete was maar nee, oproep om als jury te verschijnen..WTF!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee hee! Het gaat om jouw prestatie he! Ik ben ook al een keer gefinished voor de bezemwagen, en bij de laatste 10 deelnemers, en werd ingehaald door degene die 10km liep en ik 5km. Maar! Ik had mezelf overtroffen. En dat is toch zeker het belangrijkstenog even quoten omdat het waar isquote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Je hebt echt niks om bang voor te zijn. Je gaat gewoon een stuk lopen. Toevallig zijn er aardig wat mensen die dezelfde route lopen. Laat je niet gek maken, ook niet door jezelf.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik las hardloop-kerstkaartjes en had even zoiets van "okeee, dat gaat wel heel ver"quote:Op donderdag 13 december 2012 04:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
net even hardloop-kerstkadootjes gekocht in de uitverkoop want 50% off....
en toen kwam ik er achter dat er helemaal geen andere hardlopers in de familie zijn
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: