doe me even je adres in pm enzo voor de naaldenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer, maar in ieder geval bedankt voor het kijken.
[..]
Graag. Zal wel opsturen worden dan, zijn die bollen een beetje plat te krijgen?
[..]
Mooi.
[..]
Wil ik wel hebben, kan het als brievenpost (desnoods zonder verpakking
)
Ik heb overigens vandaag nog een creatief-kerstbeurs bezocht. Echte schapenwol gekocht )maar wel gesponnen tot wol'. gehaakte sleutelhangeruiltjes, met kraaltjes gehaakte(punniken) halsketting en een serie van halsketting en armband(echt voor een prikkie als je al het werk er aan ziet) en nog een soort gebreid vest van echte schapenwol, heel simpel(rechte lap) maar die wil ik ook als voorbeeld gebruiken. Verder nog een garenschaal (yarnbowl) om je bol tijdens het haken in te leggen in rood met uitgesneden harten
, een paar pennen die je door gehaakte kleding heen kunt steken(b.v. bij sjaals)om ze vast te zetten en nog een halsketting met dikke kralen.
en mijn browser doet nu heel gek(leeg bureaublad, snelkiezer weg en D-schijf is leeg) dus ik kan van alles wel en niet.
Hopelijk is het morgen weer opgelost net als de vorige keer toen alles weer op zijn plek stond nadat de computer een tijd had uitgestaan.
![]()
weet je nog een beetje hoe de colw eruitzag? je kunt ook de vorige delen even doorspitten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef busbreier het volgende:
hoi allemaal,
ik wil de colsjaal maken die pas hier verscheen, ik weet niet meer van wie, maar met breien moet je eerst een proeflapje doen. maar haken jullie ook een proeflapje???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
ja ook leuk!quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef trui het volgende:
cute mutsje! ik heb een paar keer deze gemaakt, die lijkt er wel wat op.
Jouw nicknamequote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef busbreier het volgende:
Gelukkig had ik de colsjaal wel opgeslagen. Hij was van mijn eigen plekkie, maar ik weet niet meer wie dat is.
Ik heb tweedgaren van Zeeman gekocht en hoop dat dat goed is. Ik hoopte eigenlijk dat jullie zouden zeggen dat een proeflapje niet nodig is. Maar helaas, ik heb een hekel aan proeflapjes maken. Stom natuurlijk, maar toch...
Mooiquote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja ook leuk!
ik ben nu die van mijn neefje aan het maken. Meer werk trouwens want hij wilde veertjes....![]()
[ afbeelding ]
hier nog een ^^. ik ben type gewoon doen.. is het niet goed dan haal ik het uit ^^.quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef busbreier het volgende:
ik heb een hekel aan proeflapjes maken. Stom natuurlijk, maar toch...
ik heb nog nooit een proeflapje gemaaktquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef busbreier het volgende:
hoi allemaal,
ik wil de colsjaal maken die pas hier verscheen, ik weet niet meer van wie, maar met breien moet je eerst een proeflapje doen. maar haken jullie ook een proeflapje???
Zou jij voor mij willen meten hoeveel cm ronde 1-6 zijn van jouw calm cowl? Rij 6 is de laatste keer sc tussen 2 sc. Net voor de 2e rij stokjes dusquote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik volg diegene van mijn eigen plekkie via blogger, maar volgens mij is dat geen gebruiker van hier....mssn dat iemand hem daar ook gezien heeft en hier laten zien, zo van deze ga ik maken...
maar goed als je het pateoon nog hebt, kun je ook aan de slag
haha dat doe ik ook meestal tegen het 'einde'. En dan erachter komen dat hij eigenlijk 2 cm kleiner is in doorsnee en dat je dus voor dezelfde maat nog 20 vierkantjes extra nodig hebtquote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef trui het volgende:
ik zelf ook niet.maar ik meet gaandeweg wel eens of de 'gauge' overeenkomst met die uit 't patroon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |