Ontbijten? Godver, ik ben al drie uur bezigquote:Op woensdag 12 december 2012 12:11 schreef Ryon het volgende:
Op het REC is het nu redelijk rustig. Voordeel is dat hier de pc's tot acht uur beschikbaar zijn. Nu eerst even ontbijten en koffiedrinken.
quote:....
Ja, het is de eerste keer dat we dit doen bij aansprakelijkheidsrecht, dus maakt u zich voor het tentamen geen zorgen. Dat zeg ik natuurlijk aan het einde. U bent hier toch maar de mensen die thuis zitten zetten de band dan meteen af.
Hihi![]()
Hi
Iedere avond om 6 uur hoorcolleges in de poortquote:Op woensdag 12 december 2012 12:15 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb ook weer zin om een college bij te wonen
Mijn bed lag een stuk beter dan ik dacht.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ontbijten? Godver, ik ben al drie uur bezig
Het heeft ook wel iets zieligs, lachen om je eigen grappen. Jaar na jaarquote:Op woensdag 12 december 2012 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Iedere avond om 6 uur hoorcolleges in de poort![]()
Maar vooral zijn lachje doet het hem. Hij begint altijd al om zichzelf te lachen voordat hij de grap eruit heeft
Bak er ook gelijk een paar uienringen bij.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:21 schreef Boterbartje het volgende:
Even ontbijten.. bij gebrek aan eten even paar hamburgers in de pan
Uiquote:Op woensdag 12 december 2012 12:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bak er ook gelijk een paar uienringen bij.
geen eten in huis hebben maar wel uien, yeah rightquote:Op woensdag 12 december 2012 12:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bak er ook gelijk een paar uienringen bij.
Als ik denk aan ' eten in huis' is niet het eerste wat ik daarmee associeer uienquote:Op woensdag 12 december 2012 12:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen eten in huis hebben maar wel uien, yeah right
Zou ik ook doen, zit geen Pink Floyd in, stelletje faalhazen (of het zit er ineens wel in, tijd terug nog niet in ieder geval).quote:Op woensdag 12 december 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben bang dat ik m'n spotify account op moet gaan zeggen
ik heb altijd uienquote:Op woensdag 12 december 2012 12:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen eten in huis hebben maar wel uien, yeah right
gewoon gratis nemen, dan maar addsquote:Op woensdag 12 december 2012 12:27 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben bang dat ik m'n spotify account op moet gaan zeggen
Zit een limiet van 10 uur per maand op nuquote:Op woensdag 12 december 2012 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon gratis nemen, dan maar adds
10 uur per maand?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zit een limiet van 10 uur per maand op nu
Maar ik heb nu gratis Xbox music; zit ook alle muziek in maar scheelt dan wel 10tje per maand
Of er moet een spotifyapp uitkomen voor win8 binnen nu en paar weken
Sympathieke man, al wel een beetje vreemd van tijd tot tijd, maar dat kan ik wel waarderenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets zieligs, lachen om je eigen grappen. Jaar na jaar
ga je op youtube luisterenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zit een limiet van 10 uur per maand op nu
Maar ik heb nu gratis Xbox music; zit ook alle muziek in maar scheelt dan wel 10tje per maand
Jup, 1 dag en je kunt niets meerquote:Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt voor het veranderen van mn post (..), maar dan moet je toch alsnog betaald user zijn? En ik neem aan dat die limiet niet voor betalende klanten geldt.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, 1 dag en je kunt niets meer
Dit, vaak kan je ook gewoon hele albums in 1x opzoeken en beluisteren. Ik had sinds oktober mijn spotify stopgezet omdat ik geen zin meer had om 5 euro per maand te betalen, het is dat ik nu SonyMusicUnlimited voor 12 euro in een jaar kan gebruiken, anders had ik mijn cd's, downloads of youtube gebruikt. Spotify verdiend eigenlijk gewoon geld aan ' luiheid' om de muziek goed op te slaan of elke keer aan te moeten klikken om te starten.quote:
nee geldt niet voor betaald, ik heb jouw post trouwens niet veranderd, fok fokt het opquote:Op woensdag 12 december 2012 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bedankt voor het veranderen van mn post (..), maar dan moet je toch alsnog betaald user zijn? En ik neem aan dat die limiet niet voor betalende klanten geldt.
Ook bij enkel een whopper, een gratis whopper !quote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef Boterbartje het volgende:
Vanavond maar bij BK eten; gratis whopper
i know maar bij avondeten moet ik natuurlijk wel frieten hebbenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook bij enkel een whopper, een gratis whopper !
true true, maar aangezien ik een windows phone heb, is daar ook de xboxmusic app op te krijgen.. beetje afwegen dusquote:Op woensdag 12 december 2012 12:52 schreef Ryon het volgende:
De enige reden waarom ik een tientje per maand lap voor spotify is vanwege die super heersende app voor je mobiel. Ook handig voor feesten en partijen aangezien je razendsnel playlists met elkaar kan wisselen.
Big king XXL menu, met gratis whopperquote:Op woensdag 12 december 2012 12:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
i know maar bij avondeten moet ik natuurlijk wel frieten hebben
Ben eigenlijk meer een McDonalds liefhebber dan een Burger King fan, al vond ik die kipburger bij de BK wel zeer lekker (long chicken ofzo?) . Al geniet ik in Nederland het meest van hotwings met een zingerburger bij de KFC. Verder gaat er qua fastfood niets boven de Wendy's in de USA, als die tent ooit naar Nederland gaat komen sta ik vooraan bij de opening.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Big king XXL menu, met gratis whopper![]()
Heb gister wel een cheeseburger aan een zwerver gegeven. Die zat zo koud buiten
wendysquote:Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer een McDonalds liefhebber dan een Burger King fan, al vond ik die kipburger bij de BK wel zeer lekker (long chicken ofzo?) . Al geniet ik in Nederland het meest van hotwings met een zingerburger bij de KFC. Verder gaat er qua fastfood niets boven de Wendy's in de USA, als die tent ooit naar Nederland gaat komen sta ik vooraan bij de opening.
Held!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Big king XXL menu, met gratis whopper![]()
Heb gister wel een cheeseburger aan een zwerver gegeven. Die zat zo koud buiten
Wendys is ok maar niet top vind ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer een McDonalds liefhebber dan een Burger King fan, al vond ik die kipburger bij de BK wel zeer lekker (long chicken ofzo?) . Al geniet ik in Nederland het meest van hotwings met een zingerburger bij de KFC. Verder gaat er qua fastfood niets boven de Wendy's in de USA, als die tent ooit naar Nederland gaat komen sta ik vooraan bij de opening.
Big Lebowski flashbackquote:Op woensdag 12 december 2012 13:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
In 'N' Out Burger
'nough said
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |