Mozy en Chai, Tli en Laster, Wise en jij. Eigenlijk 4, als je Bob en Dqod meetelt.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zijn hier een fokstel dan?
quote:und Erwachsene ebenso.
Eigenlijk vier.. ado en jb?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Mozy en Chai, Tli en Laster, Wise en jij. Eigenlijk 4, als je Bob en Dqod meetelt.
haterquote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woensdag gehaktdag.. en wise, kun je even die tekst uit de OP halen?
Die staat er nu al 2 delen in
[..]
donequote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Woensdag gehaktdag.. en wise, kun je even die tekst uit de OP halen?
Die staat er nu al 2 delen in
[..]
Die zijn al oud. Telt niet mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk vier.. ado en jb?
Ik las 'boelertekst'quote:
quote:
donequote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
Wise, kun jij even mijn UI in de OP even aanpassen? Die met de vlinderdas er uit, deze er in.
Jaquote:
quote:
Wise wil jij mijn huis schoonmaken en voor me koken?quote:
iedereen toch¿quote:
ben je lui ofzoquote:Op woensdag 12 december 2012 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wise wil jij mijn huis schoonmaken en voor me koken?
Ik ben blij voor ze.quote:
Oh, dan loop ik achter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
ECHT HÈ! BEN JE DIK OF ZO LUI BIGGETJE?
quote:
Ik las;quote:Op woensdag 12 december 2012 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaIk lees gewoon wat ik wil lezen
Jij wil maanden aan de smakeloze astronautenvoeding?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las;
"Ga op mijn gezicht zitten"
haha lol
zit je nu nog steeds in het OV?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Germano, ga eens aan je stage.
Is dat jouw smaak?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij wil maanden aan de smakeloze astronautenvoeding?
Nee, ik heb een ongekend lekkere smaakquote:
Sinds wanneer zijn Dqod en ik een stel dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Mozy en Chai, Tli en Laster, Wise en jij. Eigenlijk 4, als je Bob en Dqod meetelt.
Ik ben echt moe eigenlijkquote:
Kan mij niet concentreren.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Germano, ga eens aan je stage.
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Dqod en ik een stel dan?
gebakken 4ebe met pijnboompitten en rucola?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ongekend lekkere smaak![]()
Moet je geproefd hebben voor je dood gaat.
Gisteren.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Dqod en ik een stel dan?
Eerste is herkenbaar, dan ga ik ook altijd adhd-en en vrolijk doenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben echt moe eigenlijk.
[..]
Kan mij niet concentreren.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gebakken 4ebe met pijnboompitten en rucola?
Nee, doe normaal.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik mijn kauwgom naar hem gooien?
Nou ja, dat vrolijk valt wel mee. Te diep in het glaasje gekeken gisterenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste is herkenbaar, dan ga ik ook altijd adhd-en en vrolijk doen![]()
Fuck logic..
Spuug op hem. Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en het tweede ook herkenbaar.. aangezien ik tegenover een soort zotheid zit.![]()
Zal ik mijn kauwgom naar hem gooien?
Bah. Moet er niet aan denkenquote:
Okequote:
Heb je hoofdpijn?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou ja, dat vrolijk valt wel mee. Te diep in het glaasje gekeken gisteren.
[..]
Spuug op hem. Dat zal hem leren.
ik vond het zelf wel grappigquote:
Ik zit standaard te gniffelen als ik achter fok zit.quote:
Rivella lightquote:Op woensdag 12 december 2012 11:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit. Nadorst wel.
Oké.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit standaard te gniffelen als ik achter fok zit.
en nu?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ineens zin in Grieks eten...
Niets, want ik zit in de bieb en ineens heb ik snel internetquote:
Dat ruikt best naar urine..quote:Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Halve liter ijsthee op. Nog even wachten en dan maak ik bouillonsoep.
Dan heb jij lekkere pis.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ruikt best naar urine.._
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ongekend lekkere smaak![]()
Moet je geproefd hebben voor je dood gaat.
rot voor je.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, want ik zit in de bieb en ineens heb ik snel internet
Pepsi krijg je bij de kfc toch?quote:
Geen idee, nog nooit geproefd.quote:
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pepsi krijg je bij de kfc toch?
Ja hier in Agga ook wel hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rot voor je.
we hebben best een goede griek in het dorp.
Oh.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geproefd.
Agga?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hier in Agga ook wel hoor
Agga slaanquote:
Fattyquote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jabeter dan coke.
Ik had vanochtend zwaar zin in naturel chipsterwijl ik geen brood door mijn strot krijg
raar
Gewoon chips op je brood..quote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jabeter dan coke.
Ik had vanochtend zwaar zin in naturel chipsterwijl ik geen brood door mijn strot krijg
raar
Nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon chips op je brood..![]()
![]()
Je bent zelf.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Agga
quote:[slang]
Dus je kan nie vliegen nie?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, heb gwn zware botten :S
Er zijn dingen die ik oversla voordat ik dood gaquote:
Magical hips, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga paddo's kopen en laat het je weten of ik kan vliegen ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus je kan nie vliegen nie?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:24 schreef kappahh het volgende:
Er was eens een snol uit Den Helder.
Ik was in de buurt dus ik bel der.
Ze was het neuken niet weerd.
Ik heb een lul als een peerd.
Maar zij had een kut als een kelder.
Daar heb ik ook wel een paar van iddquote:Op woensdag 12 december 2012 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik oversla voordat ik dood ga
Vas plsquote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel vage shit.. met mijn mentale gezondheid ga ik vast hele enge dingen zienquote:Op woensdag 12 december 2012 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga paddo's kopen en laat het je weten of ik kan vliegen ja.
Wil je die delen?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel een paar van idd
HAHEHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:32 schreef Germano het volgende:
Ik was even ZH zijn postgeschiedenis aan het doorspitten.
[..]
Ik ben zijn psychopatenopmerkingen aan het zoeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHEHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Waarom?
Ik zal jou eens delen.quote:
Nu de treinen nog.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Winterbanden voor fietsen?
Get real!
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben zijn psychopatenopmerkingen aan het zoeken.
quote:
Oh dat weerquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SERIEUS
FLIKKER GODVERDOMME EENS OP MAN
quote:
Wat is dezequote:
vertelquote:Op woensdag 12 december 2012 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wel vage shit.. met mijn mentale gezondheid ga ik vast hele enge dingen zien_
Hoeveel account heb jij wel nietquote:Op woensdag 12 december 2012 11:32 schreef Germano het volgende:
Ik was even ZH zijn postgeschiedenis aan het doorspitten. Kom ik een kwaliteitspost van mijzelf tegen.
[..]
You sayin im fat huh?quote:
Hahah, is vet grappig juistquote:Op woensdag 12 december 2012 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wel vage shit.. met mijn mentale gezondheid ga ik vast hele enge dingen zien_
quote:
Dat komt ook omdat een flink aantal posts van deze meneer verwijderd zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef Germano het volgende:
Ik kan het niet vinden. Was aan het zoeken naar de 'break up-drama'.
Kan het topic tentijde van de break up niet vinden, wel dezequote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef Germano het volgende:
Ik kan het niet vinden. Was aan het zoeken naar de 'break up-drama'.
Ja. Je hebt vetjes idd.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel account heb jij wel niet
[..]
You sayin im fat huh?
[..]
Hahah, is vet grappig juist
Nu nog maar eentje. In die tijd kon je rustig posten onder een kloon als je een ban had. Heb denk ik in mijn hoogtijdagen zo'n 10 accounts gehadquote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel account heb jij wel niet
Oh, wat gek.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat een flink aantal posts van deze meneer verwijderd zijn.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:14 schreef Crack_slet het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een beetje zaad van mij zit als je dr likt.
Haha.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan het topic tentijde van de break up niet vinden, wel deze
KLB / [KLB SC#2288] Waarbij Crack zoekt op 'premature ejaculation'
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:13 schreef Crack_slet het volgende:
Of ga je het nu weer met andere mensen erover hebben om een baksteen door m'n raam te gooien?
Gast echtquote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Nu nog maar eentje. In die tijd kon je rustig posten onder een kloon als je een ban had. Heb denk ik in mijn hoogtijdagen zo'n 10 accounts gehad.
Wel jammerquote:
Dat is niet hetzelfde als dik zijnquote:
Wtf, wat bezielt je om dit via FOK! te doen?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nou 4ebe heb je die kaartjes nog bezorgd of niet? ze zou ze met de post versturenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had je toen wel nodig. Echt waar. Linkse ONZ-strijders altijd.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast echtneem een leven. 10 accounts. Sheeeet.
quote:
Omdat ze via andere kanalen niet reageerde ofzo. Dus ging hij het publiekelijk doenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als dik zijn
[..]
Wtf, wat bezielt je om dit via FOK! te doen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:16 schreef Crack_slet het volgende:
We kunnen nu trouwens naaktfoto's van dr uitwisselen.
Gewoon 1 account. Als een directeurquote:Op woensdag 12 december 2012 11:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Die had je toen wel nodig. Echt waar. Linkse ONZ-strijders altijd.
Klopt. Dus je hebt vetjes maar ben ni dik. Grgr.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als dik zijn
[..]
Wtf, wat bezielt je om dit via FOK! te doen?
Niet te doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon 1 account. Als een directeur
Jezussssquote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ze via andere kanalen niet reageerde ofzo. Dus ging hij het publiekelijk doen
beetje houvast togquote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
Klopt. Dus je hebt vetjes maar ben ni dik. Grgr.
Nee, dit moet je lezen met een lage negerstemquote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik lees dit met een hoge stem, klopt dit?
Shitquote:Op woensdag 12 december 2012 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dit moet je lezen met een lage negerstem
Wel nodig. Zou tekeer gaanquote:Op woensdag 12 december 2012 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezussss
[..]
beetje houvast tog
Want?quote:
Nee, nee. 'Sheeeeet'quote:
quote:
quote:
jij, ik, fietsenhok na schooltijd. ik ga je opwachtenquote:
quote:
Wat een agressie.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij, ik, fietsenhok na schooltijd. ik ga je opwachten
Fokkers in een kantoortuin, dan krijg je datquote:
insert pic van negerin op motorkapquote:
Hahahahaquote:
quote:
Houd die bakkes toch eens dicht, godverdomme!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fokkers in een kantoortuin, dan krijg je dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is in mijn dunnere periode.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:49 schreef Germano het volgende:
Ik heb een foto van 4E gevonden.
[ afbeelding ]
Help mequote:Op woensdag 12 december 2012 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fokkers in een kantoortuin, dan krijg je dat
Die is niet zo langquote:Op woensdag 12 december 2012 11:49 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
chai toen ze nog een klein dikkertje wasquote:Op woensdag 12 december 2012 11:49 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je back.quote:
Ik moet altijd niezen van de printers...quote:Op woensdag 12 december 2012 11:50 schreef Germano het volgende:
Gewoon een woonhuis met een paar kepjoeters.
het was een ijslanderquote:Op woensdag 12 december 2012 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volwassen mensen die hun shetlander met roze elfenvleugels optuigen_
Veredelde shettenquote:
Sowieso volwassen mensen met shetlandersquote:Op woensdag 12 december 2012 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volwassen mensen die hun shetlander met roze elfenvleugels optuigen_
Da's meer Chaiquote:Op woensdag 12 december 2012 11:49 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
smaakt allemaal hetzelfdequote:
Ja, welk merk is jouw favo?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:59 schreef mymoodfentje het volgende:
Is dit nu het BOKT! forum ofzo?
Dit jaquote:Op woensdag 12 december 2012 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso volwassen mensen met shetlanders
quote:Optuigen met elfenvleugeltjes.
scapa whiskyquote:Op woensdag 12 december 2012 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, welk merk is jouw favo?
Eurostar of Scapa?
die oorbellenquote:
Ja, nee.quote:
van die kekke polo shirtjes dan?quote:
Alles kan uit.quote:
Moeilijkquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die kekke polo shirtjes dan?
Slomequote:
die hype is toch al lang weer voorbij?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeilijk
[..]Ik wil er een
Voor zo'n tuigje spannenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Wat moet je er mee?
[..]
Insert plaatje van je moedahhhquote:
Dat lijkt me echt nietsquote:
Nou en.. ?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hype is toch al lang weer voorbij?
Heerlijkquote:
oke oke, maatje xs?quote:
4EBE is pas sinds kort op de hoogte van de thuisbezorgd app dus dit kan ook nog welquote:Op woensdag 12 december 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die hype is toch al lang weer voorbij?
Insert maar eens plaatjes naar mij. Weet niet eens wie je bent.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Insert plaatje van je moedahhh
dat weet bijna niemandquote:Op woensdag 12 december 2012 12:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Insert maar eens plaatjes naar mij. Weet niet eens wie je bent.
Je moeder, dat zeg ik net.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Insert maar eens plaatjes naar mij. Weet niet eens wie je bent.
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke oke, maatje xs?
zal voor je klaarliggen onder de kerstboom
Ik loop een beetje achter met dingenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4EBE is pas sinds kort op de hoogte van de thuisbezorgd app dus dit kan ook nog wel
oke, wanneer kom je het ophalen?quote:
Flauw hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moeder, dat zeg ik net.
Dag zoon.
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:14 schreef Salatrel het volgende:
en zij die het wel weten kunnen het niet navertellen
Die zijn ondersteboven getwerkt door haar.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:14 schreef Salatrel het volgende:
en zij die het wel weten kunnen het niet navertellen
Mij ook niet, maar ik weet nog wel toen ik nog kleiner dan 1.60 was dat ik wel lekker op die shetlanders ging racen, want dat kunnen ze wel goedquote:
vas 2night salvia, doe je meequote:Op woensdag 12 december 2012 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik weet nog wel toen ik nog kleiner dan 1.60 was dat ik wel lekker op die shetlanders ging racen, want dat kunnen ze wel goed
als jij dat lekker vindtquote:Op woensdag 12 december 2012 12:24 schreef Germano het volgende:
Luur, doe jij zo ook de ramen zemen?
i see what you did tharquote:Op woensdag 12 december 2012 12:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4EBE is pas sinds kort op de hoogte van de thuisbezorgd app dus dit kan ook nog wel
lekker out gaanquote:Op woensdag 12 december 2012 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha dope, hoop dat het goed gaat tho want salvia gata echt 9 van de 10 keer fout
mensen zoals jij?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die in een professionele organisatie hun e-mail afsluiten met 'groetjes'
Of hun naam boven hun e-mail 'handtekening' zetten, zodat hun naam twee keer staat_
Of als je een heel formele mail stuurt en vervolgens een mail terugkrijgt die heel slordig geschreven is met 'je' enzo erinquote:Op woensdag 12 december 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die in een professionele organisatie hun e-mail afsluiten met 'groetjes'
Of hun naam boven hun e-mail 'handtekening' zetten, zodat hun naam twee keer staat_
Zal wel door 2 NutZ zijn verstuurdquote:Op woensdag 12 december 2012 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of als je een heel formele mail stuurt en vervolgens een mail terugkrijgt die heel slordig geschreven is met 'je' enzo erin
mails die mijn baas stuurt dusquote:Op woensdag 12 december 2012 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of als je een heel formele mail stuurt en vervolgens een mail terugkrijgt die heel slordig geschreven is met 'je' enzo erin
13-13-13.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef BobbyB het volgende:
Voor alle mensen die denken dat vandaag, 12-12-12 de laatste bijzondere datum is, is er volgens Sp!ts volgend jaar nog een kans.
[ afbeelding ]
Wiiiiiijooooquote:Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal wel door 2 NutZ zijn verstuurd
Ja weet ik.quote:
Zovaak gedaan?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha dope, hoop dat het goed gaat tho want salvia gata echt 9 van de 10 keer fout
M'n tong leg op m'n kin.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je piemel in je broek wil je
Wil je niet zulke woorden in je mond nemen?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je piemel in je broek wil je
Nee heb t nognooit gedaan maar dat is bekend van salviaquote:
HEquote:Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal wel door 2 NutZ zijn verstuurd
Niet zo vloeken, barbaarquote:Op woensdag 12 december 2012 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HEaltijd mij de zwarte piet toespelen gvd
In m'n mond hihi, see what u did therequote:Op woensdag 12 december 2012 12:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je niet zulke woorden in je mond nemen?
De porno in je ogen en het schuim uit die raketta.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ik vind haar al lekker.
En dan toch lekker gewoon doen hequote:Op woensdag 12 december 2012 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb t nognooit gedaan maar dat is bekend van salviaOok als je die filmpjes op internet ziet, damn
Maak me gek. Nederlandse versie van Kapri Styles en haar bubble butt.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
De porno in je ogen en het schuim uit die raketta.
Barbaar?quote:
Fock ik verrek m'n nek.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Maak me gek. Nederlandse versie van Kapri Styles en haar bubble butt.
HET MOE NI GEKKAH HET SCHUIM STAAT OP MN BEKKAHHquote:Op woensdag 12 december 2012 12:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Noem je Ally nou een mongooltje?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan toch lekker gewoon doen hemongooltjes.
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HEaltijd mij de zwarte piet toespelen gvd
Je bent gewoon jellyquote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kate Upton is echt overrated sorry heurr
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent zelf overrated.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
plsquote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noem je Ally nou een mongooltje?
Je dikke juinen die bullekuh uit je natte hemd.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn FOK! alarm ging af.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dacht dat jij lunchpauze had
quote:
Post nou gvd eens wat jij lekker vind dan. En Amber Heard telt niet.quote:
Deed ik toch eergister, die Alisha uit misfitsquote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Post nou gvd eens wat jij lekker vind dan. En Amber Heard telt niet.
Ohjaquote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deed ik toch eergister, die Alisha uit misfits
Dat ging zeker zo: Sheeeeet?quote:
omgquote:Op woensdag 12 december 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ging zeker zo: Sheeeeet?
Pardon?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja oke ze heeft lekkere tieten maar d;r figuur is raar man ze heeft geen heupen en kont
Uhh ik vind er niets raars aan. Leuk hoofd ook, alleen ze moet haar smoel houden. Verder lekkah.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja oke ze heeft lekkere tieten maar d;r figuur is raar man ze heeft geen heupen en kont
Hoe kun je dan met je vleesboom infiltreren?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh ik vind er niets raars aan. Leuk hoofd ook, alleen ze moet haar smoel houden. Verder lekkah.
quote:
Jij moet altijd etenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik moet eten geloof ik..
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
Echt hou met de plaatjes in krijg een harde.
Is goedquote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook, mn rug hol maken en mn kont naar achter
voor negers valt dat onder de categorie "geen kont"quote:
Doe dan.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook, mn rug hol maken en mn kont naar achter
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In de categorie wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor negers valt dat onder de categorie "geen kont"
voor mij in de categorie
Wat krijgen we te zien als we op jouw lippen inzoomen met een hoge resolutie camera?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahahha ik krijg dit:
[ afbeelding ]
Ik denk stukjes zaad :Squote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat krijgen we te zien als we op jouw lippen inzoomen met een hoge resolutie camera?
True..quote:
Garnaal?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True..![]()
Ik ga vandaag voor de luxe broodjes
Stukjes ookquote:
quote:
Hahahaquote:
Bedankt voor de beeldvorming, damn...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaik bedoel eigenlijk krioelende spermatozoiden
Garnaaltjes niet lusten? SRS!?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee dat lust ik niet..
Iets met mozzarella ofzo
Sta altijd voor je klaar schatquote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de beeldvorming, damn...
Ik heb het nog nooit gegeten, maar het trekt niet zoquote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Garnaaltjes niet lusten? SRS!?
Mozerellla, meh.
Na drie dagen zijn ze dood he..quote:
Serieus, koop hollandse garnaaltjes en eet die op een bolletje met beetje mayo, of toastje kan ookquote:Op woensdag 12 december 2012 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, maar het trekt niet zo
[..]
Na drie dagen zijn ze dood he..
Dus dan krioelen ze niet meer.
Ja, maar het ziet er vies uitquote:Op woensdag 12 december 2012 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus, koop hollandse garnaaltjes en eet die op een bolletje met beetje mayo, of toastje kan ook
En je weet wel veel van zaad af zeg
scampi/gambas enz ook niet dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, maar het trekt niet zo
hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er vies uitAlsof je mini-aliens eet
Heb paraveterinair gedaan, dus daarom kennis mattie.
Ik at het laatst en vond het niet zo heel erg lekker..quote:Op woensdag 12 december 2012 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scampi/gambas enz ook niet dan?
En ze hebben nog ogen toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahahadat vond ik ook, deed me denken aan die ene die uit de buik van zo'n man knalt
![]()
En, ok ja vast, daar komt die kennis vandaan... viezerik.
dat kanquote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik at het laatst en vond het niet zo heel erg lekker..
Gefrituurd wel.
Ja.quote:
Neequote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ze hebben nog ogen toch?![]()
gefrituurd welquote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik at het laatst en vond het niet zo heel erg lekker..
Gefrituurd wel.
Gamba's tn tijgergarnalen zijn juist lekkerderquote:Op woensdag 12 december 2012 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neealthans hollandse garnaaltjes zijn die kleine roze... zijn zacht.
Ik zou raar opkijken als ze knoerthard warenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neealthans hollandse garnaaltjes zijn die kleine roze... zijn zacht.
[..]
gefrituurd welongehoord jij.
Hoezo ga je denken dat je mijn mening beter kent dan ik zelfquote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gamba's tn tijgergarnalen zijn juist lekkerder
Ik ben knoerthard nuquote:Op woensdag 12 december 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou raar opkijken als ze knoerthard waren![]()
Ja sorry.. dacht misschien zijn ze dan wel lekker, net als kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |