SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Als je mee moet naar 50 shades of grey om een keer een goede beurt te krijgen dien je gelijk een andere vriendin te zoeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef opreis het volgende:
Waarom zou je niet met je vriendin naar 50 shades of grey gaan, ik heb dat boek niet gelezen maar wat ik ervan hoor worden chicks daar behoorlijk geil van, ik zou wel natuurlijk even zeggen 'eigenlijk vind ik het niet zo leuk maar voor jou heb ik het over'. Daarna blowjob alles, jwz![]()
![]()
Sorry zie nu pas dat ik vorig topic gesloten heb
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Foei, niet meer doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef ook_gek het volgende:
Sorry zie nu pas dat ik vorig topic gesloten heb"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Dat kan ik niet belovenquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Even een vraagje...
k had dus zaterdag een eerste date en ze liet weten meer te willen daten...
De volgende dag heeft ze gesmst dat ze t leuk vond enz...
Wanneer moet ik haar vragen voor de tweede date en hoe?![]()
Nu bijvoorbeeld. Sms terug dat je het ook leuk vond, en wanneer ze het wil herhalen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:21 schreef kossikvassik2 het volgende:
Even een vraagje...
Niet via sms maar via telefonisch contact zou ik doen. En ze vond je leuk dus het maakt niet zoveel uit hoe je het vraagt verder en wanneer. Wanneer het jullie beide uitkomt maar wel met een beetje tempo erachter zou ik doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:21 schreef kossikvassik2 het volgende:
Even een vraagje...
Wanneer moet ik haar vragen voor de tweede date en hoe?we dan![]()
Waarom niet direct gedaan op haar smsje..quote:Op woensdag 12 december 2012 17:21 schreef kossikvassik2 het volgende:
Even een vraagje...
![]()
Hard to get spelen. Niet te snel reageren joh gekkiequote:Op woensdag 12 december 2012 17:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waarom niet direct gedaan op haar smsje..je weet toch
we dan![]()
bumsen in die biosssss!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je mee moet naar 50 shades of grey om een keer een goede beurt te krijgen dien je gelijk een andere vriendin te zoeken.![]()
![]()
Ontopic: als versieren niet zo gemakkelijk gaat moet je zorgen dat je een sociaal leven/vriendengroep krijgt waardoor je zaken meemaakt, hebt om over te vertellen, met mensen leert omgaan, sneller met meiden in contact komt e.d. Prioriteit moet niet liggen bij de meid zelf maar bij je algehele leven. Anders heb je een vriendin straks en heb je niks te lullen en ben je oninteressant en heb je haar een maand voordat ze weggaatwe dan![]()
Smerig man, broek en jas onder het kwak... :/ leuk als je naar huis loopt met je eigen zaad over je heenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ervaring mee? Dan vertelIk alleen een handjob met jas eroverheen, ik ben amateur
![]()
Of bij degene voor je in z'n nek klaarkomen natuurlijk... dat is al meteen veel minder smerig
![]()
![]()
Weet eigenlijk niet meer of ik wel klaar ben gekomenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:44 schreef HansWurst het volgende:
[..]
Smerig man, broek en jas onder het kwak... :/ leuk als je naar huis loopt met je eigen zaad over je heenOf bij degene voor je in z'n nek natuurlijk... dat is al meteen veel minder smerig
Denk het niet eigenlijk, zaten mensen achter ons ook. Maar toch wel meegemaakt dat dan weer wel. Herinner me haar mond eromheen niet dus het zal wel niet op de ideale manier afgelopen zijn wat dat betreft ja
we dan![]()
Zijn wel echt bepaalde vrouwen die boeken van 50 shades leuk vinden, ja. Ik probeer uit te vinden wat mensen nou zo opwindend aan een boek vinden waarin een vrouw in feite niet echt fijn wordt behandeld maar ik kom er maar niet achter.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je mee moet naar 50 shades of grey om een keer een goede beurt te krijgen dien je gelijk een andere vriendin te zoeken.![]()
Hoewel ik die film absoluut ga kijken zodra Matt Bomer erin speelt.![]()
![]()
![]()
Nou ja als je het fijn vindt om niet op rode roosjes te worden gedragen.. is een soort van mannelijkheid die wat te ver doorschiet en vrouwen die wat te ver doorschieten in het idee van wat mannelijk is vinden dat mooi.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zijn wel echt bepaalde vrouwen die boeken van 50 shades leuk vinden, ja. Ik probeer uit te vinden wat mensen nou zo opwindend aan een boek vinden waarin een vrouw in feite niet echt fijn wordt behandeld maar ik kom er maar niet achter.![]()
Hoewel ik die film absoluut ga kijken zodra Matt Bomer erin speelt.![]()
we dan![]()
Constant op handen gedragen worden is vervelend, maar dat boek word ik een beetje naar van en ik zie ook geen mannelijkheid. Eerder ziekigheid. Maar dat kan best aan mij liggen. Misschien ben ik heul preuts ofzo.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja als je het fijn vindt om niet op rode roosjes te worden gedragen.. is een soort van mannelijkheid die wat te ver doorschiet en vrouwen die wat te ver doorschieten in het idee van wat mannelijk is vinden dat mooi.![]()
![]()
Oke ja ik heb het boek niet gelezen dus ik weet het nietquote:Op woensdag 12 december 2012 17:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Constant op handen gedragen worden is vervelend, maar dat boek word ik een beetje naar van en ik zie ook geen mannelijkheid. Eerder ziekigheid. Maar dat kan best aan mij liggen. Misschien ben ik heul preuts ofzo.Je had het over niet fijn behandelen dus dacht zo'n bad boy. Maar ziekigheid val je niet snel op. Meer net als een bovennatuurlijke horror als the grudge of the ring dat je het interessant vindt en eng. Alles heeft aantrekkingskracht op zekere personen
we dan![]()
Deze hele discussie over Fifty Shades of Grey doet me denken aan die aflevering van South Park waarin mannen hun vrouwen meenemen naar musicals omdat ze daarna willen pijpen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Goede aflevering wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Deze hele discussie over Fifty Shades of Grey doet me denken aan die aflevering van South Park waarin mannen hun vrouwen meenemen naar musicals omdat ze daarna willen pijpen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Was het maar zo in het echt.quote:C'est la vie
Zouden vrouwen ook zoiets doen?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
@TT: Versieren gaat niet makkelijk omdat iemand niet veel vrouwen in zijn kennissenkring heeft of versieren gaat niet makkelijk omdat iemand gewoon niet met vrouwen om kan gaan.
Pro tip:
Mijn ervaring is dat vrouwen speels zijn (net zoals mannen dus, maar dan op een andere manier). Als je een vriendschappelijke klik met iemand hebt probeer haar dan eens te plagen. Beetje plagen en humor (niet de clown uithangen natuurlijk) zijn vaak de manier om de sympathie van een vrouw te winnen.
Verder ook interesse tonen in wat haar bezig houdt is ook een goede manier om haar aandacht op je gericht te krijgen. Onthoud wat ze zegt en laat dat in een volgend gesprek terugkomen (is ook meteen een goede gespreksopener voor de volgende keer).
Op dit moment heb ik een erg goede klik met een studiegenote en ze was een tijdje terug een handschoen kwijtgeraakt. Week later zag ik haar weer en informeerde naar de verloren handschoen, haar gezicht bloeide op en zei dat ze hem weer had gevonden. Je laat hierdoor merken dat je luistert naar wat ze zegt en dat je graag je aandacht op haar richt als ze praat.
Laat haar ook het praatwerk doen, over jezelf praten is niet interessant...tenzij zij begint te vragen. Geef haar gewoon de aandacht en zie verder wat er van komt.
Of je haar uiteindelijk ook voor je weet te winnen... dat weet alleen zij.![]()
Maar goed. Afgelopen vrijdag wilde ik deze studiegenote uitvragen (mijn zwakke punt) maar ze was helaas afwezig. Hopen dat ze er vrijdag weer is.. ik word al zenuwachtig als ik eraan denk![]()
![]()
Mwah, ik kreeg ze sowieso wel. Musical of niet.quote:
Alleen krijg ik ze nu niet terwijl ik er werk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee hoor, mannen willen toch wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden vrouwen ook zoiets doen?![]()
Ik wil dat boek ook wel eens lezen, gewoon om te weten waar al die ophef over gaat.
Overigens vind ik er ook niets mis mee iets te doen wat je partner leuk vind en andersom
Nu hebben wij veelal dezelfde interesses maar over de kerstmarkt kan heel gezellig zijn![]()
![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, mannen willen toch wel.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik wil best iets doen wat niet helemaal mijn ding is, maar sowieso geen dingen waar ik weerzin tegen voel erheen te gaanquote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil dat boek ook wel eens lezen, gewoon om te weten waar al die ophef over gaat.
Overigens vind ik er ook niets mis mee iets te doen wat je partner leuk vind en andersom
Nu hebben wij veelal dezelfde interesses maar over de kerstmarkt kan heel gezellig zijn![]()
![]()
Heb een keer gehad dat ik mee ging naar een feestje, waar ik niemand kende en mij te pletter verveelde. Dat doe ik inderdaad niet snel weer. Maar dat zeg ik, we hebben zoveel dezelfde interesses dat die kans verder nagenoeg nihil isquote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best iets doen wat niet helemaal mijn ding is, maar sowieso geen dingen waar ik weerzin tegen voel erheen te gaan
Ik wilde graag naar Joss Stone, die kende Bart niet (goed). Amsterdam was uitverkocht. Heeft ie me meegenomen naar een concert van haar in Keulen. En hij vond het zelf nog leuk ook![]()
![]()
De Kerstmarkt is echt zo'n plek waar je me echt met geen mogelijkheid mee naartoe krijgt.C'est la vie
Ik heb ze hier liggen en geef ze binnenkort als cadeau aan een vriendin van mij.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Nu hebben wij veelal dezelfde interesses maar over de kerstmarkt kan heel gezellig zijn
Zal eens een mooie quote opzoeken.![]()
Ik ben overal wel voor te porren denk ik. Heb laatst zelfs My Little Pony gekeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best iets doen wat niet helemaal mijn ding is, maar sowieso geen dingen waar ik weerzin tegen voel erheen te gaan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ook. Je moet het op z'n minst geprobeerd hebben (of iets soortgelijksquote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben overal wel voor te porren denk ik. Heb laatst zelfs My Little Pony gekeken.)
![]()
Godver moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben overal wel voor te porren denk ik. Heb laatst zelfs My Little Pony gekeken.
Ik zwaai naar dieren.![]()
Zo'n beetje ieder meisje op mijn opleiding heeft dat boek gelezen. Zelfs de types die zo dom zijn dat ik eerst twijfelde of ze wel konden lezen. Al die heisa om een boek, het is toch geen 1950 meer dat een boek zo bijzonder kan zijn.
C'est la vie
Welk boek? En wat is er zo speciaal aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Zo'n beetje ieder meisje op mijn opleiding heeft dat boek gelezen. Zelfs de types die zo dom zijn dat ik eerst twijfelde of ze wel konden lezen. Al die heisa om een boek, het is toch geen 1950 meer dat een boek zo bijzonder kan zijn.![]()
Voor de liefhebbers:
"He stops and reaches for a washcloth as I pant against him, wanting...needing. My hands rest on his firm, muscular thighs. Squirting more soap onto the washcloth, he leans down and washes between my legs. I hold my breath. His fingers skillfully stimulating me through the cloth, it's heavenly, and my hips start moving at their own rhythm, pushign against his hand. As the sensation takes over, I tilt my head back, my eyes rolling to the back of my head, my mouth slack, and i groan. The pressure is building slowly, up inside me... oh my"
"I want you to become well acquainted.. <knip>...it's so big and growing" rara waar gaat het over![]()
![]()
Ik keek laatst Doraquote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben overal wel voor te porren denk ik. Heb laatst zelfs My Little Pony gekeken.de meest frustrerende race ooit. Hij bleef maar stoppen midden in die race.
C'est la vie
Meeloopgedrag.... om de zoveel tijd is er weer een ander middelmatig makkelijk weglezend boek dat helemaal de rage is. Ik noem maar een 'Komt een vrouw bij de dokter' en 'De Vliegeraar'.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Zo'n beetje ieder meisje op mijn opleiding heeft dat boek gelezen. Zelfs de types die zo dom zijn dat ik eerst twijfelde of ze wel konden lezen. Al die heisa om een boek, het is toch geen 1950 meer dat een boek zo bijzonder kan zijn.
Ach leuk dat sommige vrouwen er door gaan lezen toch![]()
![]()
50 shades of grey, God mag het weten.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk boek? En wat is er zo speciaal aan?C'est la vie
De staatsschuld.quote:I want you to become well acquainted.. <knip>...it's so big and growing" rara waar gaat het overC'est la vie
Ik ken bijna niemand die het gelezen heeft behalve 40+ vrouwen, eigenlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Zo'n beetje ieder meisje op mijn opleiding heeft dat boek gelezen. Zelfs de types die zo dom zijn dat ik eerst twijfelde of ze wel konden lezen. Al die heisa om een boek, het is toch geen 1950 meer dat een boek zo bijzonder kan zijn.![]()
Jij wilt het niet lezen?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken bijna niemand die het gelezen heeft behalve 40+ vrouwen, eigenlijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit komt uit 50 shades of grey? Lijkt meer een doorsnee seksgeorienteerd streekromannetje of zoquote:Op woensdag 12 december 2012 20:49 schreef karton2 het volgende:
Voor de liefhebbers:
"He stops and reaches for a washcloth as I pant against him, wanting...needing. My hands rest on his firm, muscular thighs. Squirting more soap onto the washcloth, he leans down and washes between my legs. I hold my breath. His fingers skillfully stimulating me through the cloth, it's heavenly, and my hips start moving at their own rhythm, pushign against his hand. As the sensation takes over, I tilt my head back, my eyes rolling to the back of my head, my mouth slack, and i groan. The pressure is building slowly, up inside me... oh my"
"I want you to become well acquainted.. <knip>...it's so big and growing" rara waar gaat het over![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben overal wel voor te porren denk ik. Heb laatst zelfs My Little Pony gekeken.If she watches my little pony or Dora then she's to young for you broquote:Op woensdag 12 december 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek laatst Dorade meest frustrerende race ooit. Hij bleef maar stoppen midden in die race.
![]()
Ze is 20.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:57 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
If she watches my little pony or Dora then she's to young for you broEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is het ook naar wat ik ervan heb gezien.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit komt uit 50 shades of grey? Lijkt meer een doorsnee seksgeorienteerd streekromannetje of zo
Het zal wel komen omdat het strak staat van de seks en dat heel erg uitgebreid beschreven wordt hoe het er aan toe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |