Mwah, ik kreeg ze sowieso wel. Musical of niet.quote:
Nee hoor, mannen willen toch wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden vrouwen ook zoiets doen?
Dat is waarquote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, mannen willen toch wel.
Ik wil best iets doen wat niet helemaal mijn ding is, maar sowieso geen dingen waar ik weerzin tegen voel erheen te gaanquote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil dat boek ook wel eens lezen, gewoon om te weten waar al die ophef over gaat.
Overigens vind ik er ook niets mis mee iets te doen wat je partner leuk vind en andersom
Nu hebben wij veelal dezelfde interesses maar over de kerstmarkt kan heel gezellig zijn
Heb een keer gehad dat ik mee ging naar een feestje, waar ik niemand kende en mij te pletter verveelde. Dat doe ik inderdaad niet snel weer. Maar dat zeg ik, we hebben zoveel dezelfde interesses dat die kans verder nagenoeg nihil isquote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best iets doen wat niet helemaal mijn ding is, maar sowieso geen dingen waar ik weerzin tegen voel erheen te gaan
Ik heb ze hier liggen en geef ze binnenkort als cadeau aan een vriendin van mij.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil dat boek ook wel eens lezen, gewoon om te weten waar al die ophef over gaat.
Overigens vind ik er ook niets mis mee iets te doen wat je partner leuk vind en andersom
Nu hebben wij veelal dezelfde interesses maar over de kerstmarkt kan heel gezellig zijn
Ik ben overal wel voor te porren denk ik. Heb laatst zelfs My Little Pony gekeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil best iets doen wat niet helemaal mijn ding is, maar sowieso geen dingen waar ik weerzin tegen voel erheen te gaan
Ik ook. Je moet het op z'n minst geprobeerd hebben (of iets soortgelijksquote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben overal wel voor te porren denk ik. Heb laatst zelfs My Little Pony gekeken.
Godver moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben overal wel voor te porren denk ik. Heb laatst zelfs My Little Pony gekeken.
Welk boek? En wat is er zo speciaal aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Zo'n beetje ieder meisje op mijn opleiding heeft dat boek gelezen. Zelfs de types die zo dom zijn dat ik eerst twijfelde of ze wel konden lezen. Al die heisa om een boek, het is toch geen 1950 meer dat een boek zo bijzonder kan zijn.
Ik keek laatst Doraquote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeloopgedrag.... om de zoveel tijd is er weer een ander middelmatig makkelijk weglezend boek dat helemaal de rage is. Ik noem maar een 'Komt een vrouw bij de dokter' en 'De Vliegeraar'.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Zo'n beetje ieder meisje op mijn opleiding heeft dat boek gelezen. Zelfs de types die zo dom zijn dat ik eerst twijfelde of ze wel konden lezen. Al die heisa om een boek, het is toch geen 1950 meer dat een boek zo bijzonder kan zijn.
50 shades of grey, God mag het weten.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk boek? En wat is er zo speciaal aan?
De staatsschuld.quote:I want you to become well acquainted.. <knip>...it's so big and growing" rara waar gaat het over
Ik ken bijna niemand die het gelezen heeft behalve 40+ vrouwen, eigenlijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
Jij wilt het niet lezen?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken bijna niemand die het gelezen heeft behalve 40+ vrouwen, eigenlijk.
Dit komt uit 50 shades of grey? Lijkt meer een doorsnee seksgeorienteerd streekromannetje of zoquote:Op woensdag 12 december 2012 20:49 schreef karton2 het volgende:
Voor de liefhebbers:
"He stops and reaches for a washcloth as I pant against him, wanting...needing. My hands rest on his firm, muscular thighs. Squirting more soap onto the washcloth, he leans down and washes between my legs. I hold my breath. His fingers skillfully stimulating me through the cloth, it's heavenly, and my hips start moving at their own rhythm, pushign against his hand. As the sensation takes over, I tilt my head back, my eyes rolling to the back of my head, my mouth slack, and i groan. The pressure is building slowly, up inside me... oh my"
"I want you to become well acquainted.. <knip>...it's so big and growing" rara waar gaat het over
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
If she watches my little pony or Dora then she's to young for you broquote:Op woensdag 12 december 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek laatst Dorade meest frustrerende race ooit. Hij bleef maar stoppen midden in die race.
Ze is 20.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:57 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
If she watches my little pony or Dora then she's to young for you bro
Dat is het ook naar wat ik ervan heb gezien.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit komt uit 50 shades of grey? Lijkt meer een doorsnee seksgeorienteerd streekromannetje of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |