Zoiets.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Permanent op zwart zou natuurlijk wel een episch eerbetoon aan mij zijn.B-)
Een rood hoofd is geen synoniem voor het warm hebben, hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Heb een enorm rood hoofd (schijnt) maar heb het erg koud met 3 lagen aan en een sjaal om. Zometeen nog een vest erover
Welke redenen zijn er nog meer als je geen reet doet, behalve achter je pc zitquote:Op woensdag 12 december 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
Een rood hoofd is geen synoniem voor het warm hebben, hoor.
Ik krijg van kou een rood hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke redenen zijn er nog meer als je geen reet doet, behalve achter je pc zit
En je niet bloost
Zit al een hele tijd op m'n stoel achter m'n bureau. Van kou krijg ik het wel idd bij binnenkomst.. maar allemaal geen optiequote:Op woensdag 12 december 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg van kou een rood hoofd. Als ik van buiten kom en dan naar binnen ga, BAM! en dat houdt best een hele tijd aan.
Je kan ook gewoon ziek zijn, natuurlijk.
Beterschapquote:Op woensdag 12 december 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit al een hele tijd op m'n stoel achter m'n bureau. Van kou krijg ik het wel idd bij binnenkomst.. maar allemaal geen optie![]()
was t maar waar.
Nathalie is er (nog) niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen.
Kontneukn!
Maar Jeffrey welquote:
Nee daar is Justin niet zo vanquote:
Nee iddquote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee daar is Justin niet zo van
Ha meissiequote:
Schoonheidquote:
Wat is DFS Namespacen?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
DFS Namespacen zuigt sowieso.
Schone aquaria zijn sowieso tof.
quote:
Het is een manier om simpele netwerkpaden weer te geven. Je zet op 450 servers allemaal shares en shit. En dan bouw je een DFS namespacecake servert. En dan leg je linkjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Zooooooo... de DFS Namespace... groetjes...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone.
Je moet artikelen voor MS Technet gaan schrijven man!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Het is een manier om simpele netwerkpaden weer te geven. Je zet op 450 servers allemaal shares en shit. En dan bouw je een DFS namespacecake servert. En dan leg je linkjes.
Als iemand dan naar \\spacecake\natteclitjes\ gaat, dan zit ie eigenlijk op \\PC100%Tukker\c$\reallyyoungteens\extreme\fisting\
Lever maar in.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn winterdepressie? Graag!
Bevorderlijk voor een winterdepressie, nare man.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Iemand geintresseerd in een 1 kaartje voor Freek de Jonge voor vanavond 12-12 in de Enschedese schouwburg? Rij 2, 20 euro.
Hoi vreemdeling!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Tinus-1st het volgende:
Zooo de winterbandjes zitten er weer onder, laat de winter nu maar in alle heftigheid uitbarsten.
lekker op tijd ookquote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Tinus-1st het volgende:
Zooo de winterbandjes zitten er weer onder, laat de winter nu maar in alle heftigheid uitbarsten.
Wel opletten, een dag niet gefokt is een dag niet geleefd.quote:
Hallo niet meer vreemdelingquote:Op woensdag 12 december 2012 22:54 schreef Tinus-1st het volgende:
[..]
Wel opletten, een dag niet gefokt is een dag niet geleefd.
dinsdag 11 december 2012 @ 17:52 • 243
Tinus-1st
Ik ben dus Tinus (Martin) 36 lentes jong en woonachtig in het wonderschone Eanske.
Ik ben CNC-frezer van beroep wat inhoud dat ik mbv. een tekening, een stuk metaal en een programmeerbare freesmachine probeer te maken wat een tekenaar/engineer op papier bedacht heeft, dit varieert van bijv. testwielen voor fietsbanden tot onderdelen voor de lucht en ruimtevaart.
Als het weer het toe laat probeer ik met enige regelmaat een stukje te skaten en ik skate ook 2 marathons per jaar en ben verkeersregelaar bij de nightskate in Hengelo, als het weer niet skatebaar is doe ik af en toe een poging om mijn conditie wat bij te houden op de racefiets.
Ik ben, vind ik zelf een enorme muziekliefhebber (geen kenner) ik luister waar mogelijk naar muziek, variërend van dubstep tot blues en van klassiek tot metal.
Verder was ik in het verleden een redelijk fanatiek duiker, dit wil ik komende zomer ook weer eens gaan oppakken.
Eens, een keer een fatsoenlijke plaat in het Twents.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe vaker ik hem hoor, hoe beter ik hem ga vinden
Ik ben trouwens door mijn matties nog wel uitgenodigd om de 21e nog langs te komen. Ik kom niet op de borrel, maar misschien na die tijd nog wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.Ben maar iets later begonnen vandaag.
Dat is wel netjes. Weet nog niet zeker of ik er zelf wel bij ben hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben trouwens door mijn matties nog wel uitgenodigd om de 21e nog langs te komen. Ik kom niet op de borrel, maar misschien na die tijd nog wel.
Tuuuuuuuuuuulk wa.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wel netjes. Weet nog niet zeker of ik er zelf wel bij ben hoor.Het is niet meer zo gezellig als 'vroegah'...
Waar ben je gisteren geweest dan?
zet je 'm op 24.5 secquote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd leuk om een film op de computer te kijken en dan zodanig met de ondertitelingsvertraging moeten kutten dat je al op 23 sec vertraging zit en NOG komt de ondertiteling 1,5 sec te vroeg
http://www.divx-digest.com/software/subcreator.htmlquote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd leuk om een film op de computer te kijken en dan zodanig met de ondertitelingsvertraging moeten kutten dat je al op 23 sec vertraging zit en NOG komt de ondertiteling 1,5 sec te vroeg
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuulk wa..
Fellini. En daarna Molly's. Ik heb zelfs nog een normaal gesprek met E. gehad..
hi!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.Ben maar iets later begonnen vandaag.
quote:
Op zaterdag?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben aanstaande zaterdagkerstborrel van t werk.
quote:
I know. maar heeft twee redenenquote:
En dan is vrijdagavond niet goed?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know. maar heeft twee redenen
Ten eerste omdat ze dat soort dingen niet doordeweeks willen / tijdens werktijd wantja.. slecht voor de productie zeg maar.
Ten tweede omdat buitenkantoren (duitsland/belgie/polen etc) ook zijn uitgenodigd.
Nee, want dan zouden de buitenkantoren vrijdag tijdens werktijd moeten reizenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan is vrijdagavond niet goed?
Ah, ja..quote:Op donderdag 13 december 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden de buitenkantoren vrijdag tijdens werktijd moeten reizen
Dat zijn goede redenen ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know. maar heeft twee redenen
Ten eerste omdat ze dat soort dingen niet doordeweeks willen / tijdens werktijd wantja.. slecht voor de productie zeg maar.
Ten tweede omdat buitenkantoren (duitsland/belgie/polen etc) ook zijn uitgenodigd.
Het is gelukkig niet in het bedrijf zelf. Is in een party en poolcentrum.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat zijn goede redenen ja.
Zou het zelf matig vinden om op zaterdag terug te gaan naar de zaak, maar het is niet anders. Pas je wel op voor die Poolse mannen?En wel op de fiets gaan hè!
Haha, goed punt.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het al heel wat dat er 1 borrel per jaar is die je niet zelf moet betalen
Ziek. Maar verder goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met m'n zwoele pöpke?
Derde vrijdag van Januari hebben wij de Kerst/Nieuwjaar/CV borrel ofzo ietsquote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hoor ook mensen die een kerstborrel nog ergens halverwege januari hebben
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Derde vrijdag van Januari hebben wij de Kerst/Nieuwjaar/CV borrel ofzo iets.
Beetje lam, maar verder wel goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, goed punt.
En dat het ook gewoon optijd is. Ik hoor ook mensen die een kerstborrel nog ergens halverwege januari hebben
[..]
Ziek. Maar verder goed.
Met jou?
Nee, dat is net ietsje te ver fietsen. Heb het vroeger ooit eens gedaan na een nachtje stappen (oud & nieuw) bij Jumbo.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet in het bedrijf zelf. Is in een party en poolcentrum.
Ga er met de bus heen, want ga niet naar Oldenzaal fietsen snachts terug en in de kou![]()
Evt laatste bus of taxi.
Tis alleen voor kantoor, dus zoveel polen zullen er wel niet komen
Gewoon de griep te pakken die iedereen momenteel heeftquote:Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje lam, maar verder wel goed.
Gisteravond een beetje laat geworden bij het zaalvoetballen.
Wat is er aan het handje dan?
[ afbeelding ]
Voor jou!
Ik klop af. Nog geen last van griep gelukkig.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon de griep te pakken die iedereen momenteel heeft
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt zin om iemand aan stukken te trekken.
Ik heb wel goed geslapen, jaquote:
Ja, dus ik kan je niet aansteken vanaf hierquote:Op donderdag 13 december 2012 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik klop af. Nog geen last van griep gelukkig.Zit je in Amersfoort dan?
Kijk jij ook altijd Stoute Meiden TV als je 's nachts wakker wordt?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geslapen, ja. Wel twee keer wakker
.
Nee, ik draai me om en probeer weer te slapenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd Stoute Meiden TV als je 's nachts wakker wordt?
Gelukkig maar. Ik heb met je te doen hoor, zo heel alleen in die container.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dus ik kan je niet aansteken vanaf hier![]()
De AH staat naast mijn huis, de boodschappen ga ik vanavond doenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb met je te doen hoor, zo heel alleen in die container.Heb je wel voldoende boodschapjes in huis? Soepjes, toetjes, snoepjes, enz...
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De AH staat naast mijn huis, de boodschappen ga ik vanavond doen
Nouja heb wel in de zomer regelmatig gefietst naar m'n werk. Maar ik zit aan de goede kant van E'de en het bedrijf aan de goede kant O'zaalquote:Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, dat is net ietsje te ver fietsen. Heb het vroeger ooit eens gedaan na een nachtje stappen (oud & nieuw) bij Jumbo.Nooit weer.
Ik neem de duct tape wel mee...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt zin om iemand aan stukken te trekken.
Waarom?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:52 schreef Mdrop het volgende:
Fuck wat een gedoe, een nieuwe Telefoon abonnement uitkiezen is echt het moeilijkste wat ik de laatste 22 jaar gedaan heb volgens mij.
Nou ik weet alleen dat ik geen T-Mobile meer wil i.v.m. de snelheid maar voor de rest zit ik met deze lijst:quote:Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef Redbaron het volgende:
Waarom?
Tegenwoordig veel data, geen sms en nauwelijks belminuten tegen goed bereik..
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:28 schreef Mdrop het volgende:
Denk toch vodafone als ik dit zo bekijk.
Ik zit toch al onder de plakkers, duct tape geeft een leuk effect danquote:
Dat dacht ik dus ook, maar nu blijken deze prijzen te gelden t/m 06-01-2013 en kan ik pas de 18e bij hen een abbo aanvragen. Maar weer afwachten wat de prijzen dan zijnquote:
Zijn er geen andere aanbieders met de 1gb datalimiet?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar nu blijken deze prijzen te gelden t/m 06-01-2013 en kan ik pas de 18e bij hen een abbo aanvragen. Maar weer afwachten wat de prijzen dan zijn.
Dat hebben ze bijna allemaal, maar de vodafone limiet is bij deze actie 10GB, niet dat ik het nodig heb maar ivm thetering heb ik aan 1GB net genoeg.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er geen andere aanbieders met de 1gb datalimiet?
Vodafone heb ik zelf trouwens ook, vind hem erg fijn
Dat heb ik ooit als stagiair voor de Dow in Terneuzen mogen doen: picklocaties en productcodes voor producten op een plant in Canada verzinnen. Was wel humor, kreeg na een uurtje een Canadees aan de telefoon met de opmerking dat wij Dutchies zo dom nog niet zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef Kreator het volgende:
Zo. Alle artikelen (18000 x 6 vestigingen) een picklocatie gegeven. nais....
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit als stagiair voor de Dow in Terneuzen mogen doen: picklocaties en productcodes voor producten op een plant in Canada verzinnen. Was wel humor, kreeg na een uurtje een Canadees aan de telefoon met de opmerking dat wij Dutchies zo dom nog niet zijnMeneer had van een snotneus van 17 een lesje in efficiëntie gekregen!
hehe. Altijd goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit als stagiair voor de Dow in Terneuzen mogen doen: picklocaties en productcodes voor producten op een plant in Canada verzinnen. Was wel humor, kreeg na een uurtje een Canadees aan de telefoon met de opmerking dat wij Dutchies zo dom nog niet zijnMeneer had van een snotneus van 17 een lesje in efficiëntie gekregen!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:37 schreef Kreator het volgende:
Dikke haatmail van de ex. Omdat ik 3 minuten in de lobby van mijn oude werk stond (daar werkt ze ook) toen ik uitgenodigd was om uit eten te gaan..
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat is nog eens leuk wakker worden, halve bedrijf lag op z'n gat.
Start Menu snelkoppeling faal waardoor de PC bevriest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]. Want? Iedereen flippen natuurlijk.
Nou zeg. Drama's. 3 meetings, geen lunchpauze's meer en de pieperdienst moet worden uitgebreid.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Start Menu snelkoppeling faal waardoor de PC bevriest.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou zeg. Drama's. 3 meetings, geen lunchpauze's meer en de pieperdienst moet worden uitgebreid.
Wat had ze nu weer te bitchen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 08:37 schreef Kreator het volgende:
Dikke haatmail van de ex. Omdat ik 3 minuten in de lobby van mijn oude werk stond (daar werkt ze ook) toen ik uitgenodigd was om uit eten te gaan..
...dat ik er was, was al genoeg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat had ze nu weer te bitchen dan?Of stond je <insert willekeurige vrouw> te playen?
Die is bijzonder geschikt voor haar nieuwe baan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat ik er was, was al genoeg..
Oh. Nee. niet E.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die is bijzonder geschikt voor haar nieuwe baan.
Maar ze wist niet dat je mee zou gaan?
Twee exen op je oude werkquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh. Nee. niet E..
Ik doelde op N.
Met E. heb ik wel een goed gesprek gehad.
Och ja, die was ik al helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh. Nee. niet E..
Ik doelde op N.
Met E. heb ik wel een goed gesprek gehad.
Ik haat niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Don't hate the players. Hate the game.
Ik heb niet zo'n behoefte aan jouw beerput.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voor €100 trek ik de hele beerput open.
Niet mijn beerput, muts.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n behoefte aan jouw beerput.
Da's 20 Guinness, man!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:27 schreef Kreator het volgende:
Van je vrienden moet je het hebben. Voor 100 euro gooien ze alles op straat.
He, verdoriequote:
Sorry ook niet zo geintresseerd erinquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
KJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Heb je 100 Euro op zak?
Juh, maar dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:33 schreef Kreator het volgende:
Bovendien wil ik het je ook wel gratis vertellen..
Oh, dus eigenlijk zou je niks vertellen maar doe je alsofquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar dat was even om die homo de mond te snoeren..
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb ik ook eens wat scoops...
Jullie bekijken het maar!
Het is beter zo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk zou je niks vertellen maar doe je alsof?
In pints graag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
Tukker hoe wil je die 100 euro? In tientjes, twintigjes, vijftigjes of een biljet van 100?
Totdat er lava uit je punani stroomt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah. Wat niet weet wat niet deert.
zit een afdruk van een boom in de motorkap.quote:
Waarom zou dat gebeurenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Totdat er lava uit je punani stroomt.![]()
Das nie handig he, hoe ist gebeurd?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit een afdruk van een boom in de motorkap.
erg dicht tegen de motor aan zeg maar
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das nie handig he, hoe ist gebeurd?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das nie handig he, hoe ist gebeurd?
gladdigheid.quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat wij regelmatig ongeremde bareback hiv-feestjes organiseren in Casa Tukkert.
Gelukkig zelf niets ernstigs.. Dus deze is niet meer te redden en krijg je alleen nog de oud ijzerprijs?!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
gladdigheid.
mja, is gebeurd niks aan te doen. oog zit beetje dicht, dat is het enige wat ik er aan overgehouden heb.
ik heb al bijna een andere auto gevonden
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
gladdigheid.
mja, is gebeurd niks aan te doen. oog zit beetje dicht, dat is het enige wat ik er aan overgehouden heb.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
Ik was net even naar de winkel toen een vader met zijn zoontje aan de hand met me begon te flirten. Ik ben maar weggelopen en vroeg me af of ik soms 'Ik ben single, jong en zit te wachten op een bok met koters' uitstraal.
Dan heeft hij een cursus signalen opvangen nodigquote:
Pff, alsof wij die honderdduizend signalen kunnen interpreterenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heeft hij een cursus signalen opvangen nodig.
Dat kan ik me nog voorstellen. Maar een vrouw die langs je heen loopt met een walgend gezicht omdat je kledder een dikke snottebel aan de neus heeft hangen geeft niet het signaal af dat er met haar geflirt moet worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pff, alsof wij die honderdduizend signalen kunnen interpreteren
Stond ook een keer in de kroeg, kwam er een meiske naar me toe: "Hey! Zou je niet eens met Claudine gaan praten? Ze heeft je al 10 signalen gegeven dat ze je leuk vindt!"
Eh wat?Niks gezien
Jawel, je speelde alleen hard to get.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog voorstellen. Maar een vrouw die langs je heen loopt met een walgend gezicht omdat je kledder een dikke snottebel aan de neus heeft hangen geeft niet het signaal af dat er met haar geflirt moet worden.
Oh, is dat hetquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, je speelde alleen hard to get.
Je zou je natuurlijk ook vereerd kunnen voelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
Ik was net even naar de winkel toen een vader met zijn zoontje aan de hand met me begon te flirten. Ik ben maar weggelopen en vroeg me af of ik soms 'Ik ben single, jong en zit te wachten op een bok met koters' uitstraal.
Uit de bocht gevlogen of zo? Niet op tijd kunnen remmen? Hoe hard ging het?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
gladdigheid.
Potentiële huismoeders jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jonge vader met kind is trouwens echt een enorme chickmagnet. Collega in de bieb in Bergen op Zoom nam z'n pasgeboren dochter een keer mee om te laten zien en alle meisjes/vrouwen van tussen de 16 en 30 stonden soppend om hem heen
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jonge vader met kind is trouwens echt een enorme chickmagnet. Collega in de bieb in Bergen op Zoom nam z'n pasgeboren dochter een keer mee om te laten zien en alle meisjes/vrouwen van tussen de 16 en 30 stonden soppend om hem heen
Dat zou kunnen. Maar ik vind een vader totaal niet aantrekkelijk en daarbij, wat moet ik ermeequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je zou je natuurlijk ook vereerd kunnen voelen.
Nein, ik ben aan het schilderenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus.
Volgens mij ligt Samzz nu gewoon met haar kittelaar te spelen terwijl ze aan die gast denkt.
Hou eens op.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Iyi gider. Neredeyse bir hafta sonu. Için işten sonra Mix.
Misschien rijdt ie in een nieuwe dikke 760li en heeft ie een vrijstaande villa met zwembad en thuisbioscoop. Misschien was het niet eens zijn kind maar z'n neefje of zo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar ik vind een vader totaal niet aantrekkelijk en daarbij, wat moet ik ermee?
Ja, wie weet. Wie weet was hij wel zo arm als de ratten en heeft ie een hele rits met kinderen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien rijdt ie in een nieuwe dikke 760li en heeft ie een vrijstaande villa met zwembad en thuisbioscoop. Misschien was het niet eens zijn kind maar z'n neefje of zo.
Gemiste kans, Samzz... (dat rijmt hihihi)
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb het niet vertaalf maar ik kan wel raden waar je om 17:05 bent.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Neequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je je avatar ook zelf geschilderd? Valt me nu pas op
Koos, Toos, potato potato.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Koos? Niet Toos? Wist niet dat je zo'n grote kittelaar hebt.
daar zat ik wel aan te denken. kan ik zo de hoedenplank overzetten enzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gelukkig zelf niets ernstigs.. Dus deze is niet meer te redden en krijg je alleen nog de oud ijzerprijs?!
Ook weer zo'n geniale polo?
uit de bocht gevlogen ja. ging ongeveer 60km/hquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uit de bocht gevlogen of zo? Niet op tijd kunnen remmen? Hoe hard ging het?
Ik zou bomen toch gewoon zo knuffelen en niet met je auto. Maar fijn dat je zelf nagenoeg ongedeerd bent. En dat je al een nieuwe auto hebt gevondenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb 'm nog niet gekocht. wil eerst wel even kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zou bomen toch gewoon zo knuffelen en niet met je auto. Maar fijn dat je zelf nagenoeg ongedeerd bent. En dat je al een nieuwe auto hebt gevonden
Haaksbergenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:42 schreef Sylvana het volgende:
Peter is Need for Speed aan het spelen. Het parcours is vlak en hij haalt het in 1 keer. Hij zegt: Ik ben echt een vlakterijder, ik ben niet voor niks in Twente geboren, vlakker dan dit krijg je het niet. De enige bergen die we hier hebben zijn Tubbergen, Albergen en Hardenberg* Sylvana ligt dubbel van het lachen
Ook een keer uitgegleden met 60 km/u. Dat is dan een beste snelheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
uit de bocht gevlogen ja. ging ongeveer 60km/h
Sorry, de ster van Twente telt niet mee zegt hijquote:
Graag een minuut stilte ter nagedachtenis aan deze oerdegelijke auto die ons Wouter overal en nergens naartoe heeft gebracht..quote:
R.I.P.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Graag een minuut stilte ter nagedachtenis aan deze oerdegelijke auto die ons Wouter overal en nergens naartoe heeft gebracht..
boompje, boem, au.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter, sukkel.ja, best wel beetje dom, achterafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben wel oke voor de rest.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Fijn dat jij oke bentquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, best wel beetje dom, achteraf
ik ben wel oke voor de rest.
ja, ik vind het ook jammer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn dat jij oke bent![]()
Alleen jammer van de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook jammer.
vanmiddag hebben we de zooi uit de auto gehaald. D'r kan best nog wat zooi inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
toch?quote:
[..]
vanmiddag hebben we de zooi uit de auto gehaald. D'r kan best nog wat zooi inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vanavond maar pizza besteld, die bezorgers worden betaalt om door dit takke-weer te rijden.
[..]
vanmiddag hebben we de zooi uit de auto gehaald. D'r kan best nog wat zooi indoor de gladheid een boompje aangetikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is zeker een waardige vervanger
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed!Dat klinkt zeker goed ja, fijn hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Goed!Fijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
Goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaan we naar de mix?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat klinkt zeker goed ja, fijn hoor!
Justinquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Geen idee. Na het weekend? Volgende week? Sorry van laatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer gaan we naar de mix?Een ding weet ik wel, dagen van tevoren afspreken gaat mis bij mij. Afzeggen ook trouwens.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Het is sowieso een waardeloze TT.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
De TT van dit topic...
Niet van toepassing op mij.
Flink doorposten (iets zegt me dat je dat al van plan bent) en geef de nieuwe een leuke, positieve TT.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is sowieso een waardeloze TT.
Mwa, topic is al open sinds woensdag, dus met doorposten wil het nog niet echt lukkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Flink doorposten (iets zegt me dat je dat al van plan bent) en geef de nieuwe een leuke, positieve TT.
[..]
Goed!Fijn om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
50 onzin posts moet lukken toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, topic is al open sinds woensdag, dus met doorposten wil het nog niet echt lukken
Zullen we dan ff, schat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
50 onzin posts moet lukken toch?
Kut, en dat weet je best.quote:
Als de periode tussen de reeksen van 6 chemo's is zoals ik het na de operatie heb ervaren (even helemaal niks doen na 3 chemo's) dan zie ik het hoopvol in. Misschien is het ook beter om na 3 keer even een maand of 2 te pauzeren want 6 achter elkaar met 3 weken tussentijd overleef ik echt niet.quote:
Jij ook prettig weekendquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als de periode tussen de reeksen van 6 chemo's is zoals ik het na de operatie heb ervaren (even helemaal niks doen na 3 chemo's) dan zie ik het hoopvol in. Misschien is het ook beter om na 3 keer even een maand of 2 te pauzeren want 6 achter elkaar met 3 weken tussentijd overleef ik echt niet.
Maar genoeg over chemo en ellende.
Fijn weekend iedereen!
Nee, waar dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ook prettig weekend
Wist je al dat ik binnen nu en X maanden weer in Twente woon?
De voorkeur gaat uit naar Bornequote:
En nog wat gevangen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik met B en D op Twentse meisjes aan het jagen was
B iig wel, D en ik gingen maar ernstig pilsen en heel veel brohugs doenquote:
quote:
quote:
Die dingen blijven wel jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik post niet vaak meer dus dingen kunnen veranderen. Maar alles is nog hetzelfde dus.
De afkortingen en jij met je gekke dromen.
Ik niet iig en anders geef ik 'm aan jou.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zul je zien dat iemand anders de lapo pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |