Zoiets.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Permanent op zwart zou natuurlijk wel een episch eerbetoon aan mij zijn.B-)
Een rood hoofd is geen synoniem voor het warm hebben, hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Heb een enorm rood hoofd (schijnt) maar heb het erg koud met 3 lagen aan en een sjaal om. Zometeen nog een vest erover
Welke redenen zijn er nog meer als je geen reet doet, behalve achter je pc zitquote:Op woensdag 12 december 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
Een rood hoofd is geen synoniem voor het warm hebben, hoor.
Ik krijg van kou een rood hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke redenen zijn er nog meer als je geen reet doet, behalve achter je pc zit
En je niet bloost
Zit al een hele tijd op m'n stoel achter m'n bureau. Van kou krijg ik het wel idd bij binnenkomst.. maar allemaal geen optiequote:Op woensdag 12 december 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg van kou een rood hoofd. Als ik van buiten kom en dan naar binnen ga, BAM! en dat houdt best een hele tijd aan.
Je kan ook gewoon ziek zijn, natuurlijk.
Beterschapquote:Op woensdag 12 december 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit al een hele tijd op m'n stoel achter m'n bureau. Van kou krijg ik het wel idd bij binnenkomst.. maar allemaal geen optie![]()
was t maar waar.
Nathalie is er (nog) niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen.
Kontneukn!
Maar Jeffrey welquote:
Nee daar is Justin niet zo vanquote:
Nee iddquote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee daar is Justin niet zo van
Ha meissiequote:
Schoonheidquote:
Wat is DFS Namespacen?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
DFS Namespacen zuigt sowieso.
Schone aquaria zijn sowieso tof.
quote:
Het is een manier om simpele netwerkpaden weer te geven. Je zet op 450 servers allemaal shares en shit. En dan bouw je een DFS namespacecake servert. En dan leg je linkjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Zooooooo... de DFS Namespace... groetjes...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone.
Je moet artikelen voor MS Technet gaan schrijven man!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Het is een manier om simpele netwerkpaden weer te geven. Je zet op 450 servers allemaal shares en shit. En dan bouw je een DFS namespacecake servert. En dan leg je linkjes.
Als iemand dan naar \\spacecake\natteclitjes\ gaat, dan zit ie eigenlijk op \\PC100%Tukker\c$\reallyyoungteens\extreme\fisting\
Lever maar in.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn winterdepressie? Graag!
Bevorderlijk voor een winterdepressie, nare man.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Iemand geintresseerd in een 1 kaartje voor Freek de Jonge voor vanavond 12-12 in de Enschedese schouwburg? Rij 2, 20 euro.
Hoi vreemdeling!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Tinus-1st het volgende:
Zooo de winterbandjes zitten er weer onder, laat de winter nu maar in alle heftigheid uitbarsten.
lekker op tijd ookquote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Tinus-1st het volgende:
Zooo de winterbandjes zitten er weer onder, laat de winter nu maar in alle heftigheid uitbarsten.
Wel opletten, een dag niet gefokt is een dag niet geleefd.quote:
Hallo niet meer vreemdelingquote:Op woensdag 12 december 2012 22:54 schreef Tinus-1st het volgende:
[..]
Wel opletten, een dag niet gefokt is een dag niet geleefd.
dinsdag 11 december 2012 @ 17:52 • 243
Tinus-1st
Ik ben dus Tinus (Martin) 36 lentes jong en woonachtig in het wonderschone Eanske.
Ik ben CNC-frezer van beroep wat inhoud dat ik mbv. een tekening, een stuk metaal en een programmeerbare freesmachine probeer te maken wat een tekenaar/engineer op papier bedacht heeft, dit varieert van bijv. testwielen voor fietsbanden tot onderdelen voor de lucht en ruimtevaart.
Als het weer het toe laat probeer ik met enige regelmaat een stukje te skaten en ik skate ook 2 marathons per jaar en ben verkeersregelaar bij de nightskate in Hengelo, als het weer niet skatebaar is doe ik af en toe een poging om mijn conditie wat bij te houden op de racefiets.
Ik ben, vind ik zelf een enorme muziekliefhebber (geen kenner) ik luister waar mogelijk naar muziek, variërend van dubstep tot blues en van klassiek tot metal.
Verder was ik in het verleden een redelijk fanatiek duiker, dit wil ik komende zomer ook weer eens gaan oppakken.
Eens, een keer een fatsoenlijke plaat in het Twents.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe vaker ik hem hoor, hoe beter ik hem ga vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |