Zoiets.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Permanent op zwart zou natuurlijk wel een episch eerbetoon aan mij zijn.B-)
Een rood hoofd is geen synoniem voor het warm hebben, hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Heb een enorm rood hoofd (schijnt) maar heb het erg koud met 3 lagen aan en een sjaal om. Zometeen nog een vest erover
Welke redenen zijn er nog meer als je geen reet doet, behalve achter je pc zitquote:Op woensdag 12 december 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
Een rood hoofd is geen synoniem voor het warm hebben, hoor.
Ik krijg van kou een rood hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke redenen zijn er nog meer als je geen reet doet, behalve achter je pc zit
En je niet bloost
Zit al een hele tijd op m'n stoel achter m'n bureau. Van kou krijg ik het wel idd bij binnenkomst.. maar allemaal geen optiequote:Op woensdag 12 december 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg van kou een rood hoofd. Als ik van buiten kom en dan naar binnen ga, BAM! en dat houdt best een hele tijd aan.
Je kan ook gewoon ziek zijn, natuurlijk.
Beterschapquote:Op woensdag 12 december 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit al een hele tijd op m'n stoel achter m'n bureau. Van kou krijg ik het wel idd bij binnenkomst.. maar allemaal geen optie![]()
was t maar waar.
Nathalie is er (nog) niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen.
Kontneukn!
Maar Jeffrey welquote:
Nee daar is Justin niet zo vanquote:
Nee iddquote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee daar is Justin niet zo van
Ha meissiequote:
Schoonheidquote:
Wat is DFS Namespacen?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:38 schreef Kreator het volgende:
DFS Namespacen zuigt sowieso.
Schone aquaria zijn sowieso tof.
quote:
Het is een manier om simpele netwerkpaden weer te geven. Je zet op 450 servers allemaal shares en shit. En dan bouw je een DFS namespacecake servert. En dan leg je linkjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Zooooooo... de DFS Namespace... groetjes...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone.
Je moet artikelen voor MS Technet gaan schrijven man!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Het is een manier om simpele netwerkpaden weer te geven. Je zet op 450 servers allemaal shares en shit. En dan bouw je een DFS namespacecake servert. En dan leg je linkjes.
Als iemand dan naar \\spacecake\natteclitjes\ gaat, dan zit ie eigenlijk op \\PC100%Tukker\c$\reallyyoungteens\extreme\fisting\
Lever maar in.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn winterdepressie? Graag!
Bevorderlijk voor een winterdepressie, nare man.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Iemand geintresseerd in een 1 kaartje voor Freek de Jonge voor vanavond 12-12 in de Enschedese schouwburg? Rij 2, 20 euro.
Hoi vreemdeling!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Tinus-1st het volgende:
Zooo de winterbandjes zitten er weer onder, laat de winter nu maar in alle heftigheid uitbarsten.
lekker op tijd ookquote:Op woensdag 12 december 2012 16:18 schreef Tinus-1st het volgende:
Zooo de winterbandjes zitten er weer onder, laat de winter nu maar in alle heftigheid uitbarsten.
Wel opletten, een dag niet gefokt is een dag niet geleefd.quote:
Hallo niet meer vreemdelingquote:Op woensdag 12 december 2012 22:54 schreef Tinus-1st het volgende:
[..]
Wel opletten, een dag niet gefokt is een dag niet geleefd.
dinsdag 11 december 2012 @ 17:52 • 243
Tinus-1st
Ik ben dus Tinus (Martin) 36 lentes jong en woonachtig in het wonderschone Eanske.
Ik ben CNC-frezer van beroep wat inhoud dat ik mbv. een tekening, een stuk metaal en een programmeerbare freesmachine probeer te maken wat een tekenaar/engineer op papier bedacht heeft, dit varieert van bijv. testwielen voor fietsbanden tot onderdelen voor de lucht en ruimtevaart.
Als het weer het toe laat probeer ik met enige regelmaat een stukje te skaten en ik skate ook 2 marathons per jaar en ben verkeersregelaar bij de nightskate in Hengelo, als het weer niet skatebaar is doe ik af en toe een poging om mijn conditie wat bij te houden op de racefiets.
Ik ben, vind ik zelf een enorme muziekliefhebber (geen kenner) ik luister waar mogelijk naar muziek, variërend van dubstep tot blues en van klassiek tot metal.
Verder was ik in het verleden een redelijk fanatiek duiker, dit wil ik komende zomer ook weer eens gaan oppakken.
Eens, een keer een fatsoenlijke plaat in het Twents.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe vaker ik hem hoor, hoe beter ik hem ga vinden
Ik ben trouwens door mijn matties nog wel uitgenodigd om de 21e nog langs te komen. Ik kom niet op de borrel, maar misschien na die tijd nog wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.Ben maar iets later begonnen vandaag.
Dat is wel netjes. Weet nog niet zeker of ik er zelf wel bij ben hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben trouwens door mijn matties nog wel uitgenodigd om de 21e nog langs te komen. Ik kom niet op de borrel, maar misschien na die tijd nog wel.
Tuuuuuuuuuuulk wa.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is wel netjes. Weet nog niet zeker of ik er zelf wel bij ben hoor.Het is niet meer zo gezellig als 'vroegah'...
Waar ben je gisteren geweest dan?
zet je 'm op 24.5 secquote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd leuk om een film op de computer te kijken en dan zodanig met de ondertitelingsvertraging moeten kutten dat je al op 23 sec vertraging zit en NOG komt de ondertiteling 1,5 sec te vroeg
http://www.divx-digest.com/software/subcreator.htmlquote:Op donderdag 13 december 2012 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd leuk om een film op de computer te kijken en dan zodanig met de ondertitelingsvertraging moeten kutten dat je al op 23 sec vertraging zit en NOG komt de ondertiteling 1,5 sec te vroeg
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuulk wa..
Fellini. En daarna Molly's. Ik heb zelfs nog een normaal gesprek met E. gehad..
hi!quote:Op donderdag 13 december 2012 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.Ben maar iets later begonnen vandaag.
quote:
Op zaterdag?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben aanstaande zaterdagkerstborrel van t werk.
quote:
I know. maar heeft twee redenenquote:
En dan is vrijdagavond niet goed?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know. maar heeft twee redenen
Ten eerste omdat ze dat soort dingen niet doordeweeks willen / tijdens werktijd wantja.. slecht voor de productie zeg maar.
Ten tweede omdat buitenkantoren (duitsland/belgie/polen etc) ook zijn uitgenodigd.
Nee, want dan zouden de buitenkantoren vrijdag tijdens werktijd moeten reizenquote:Op donderdag 13 december 2012 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan is vrijdagavond niet goed?
Ah, ja..quote:Op donderdag 13 december 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden de buitenkantoren vrijdag tijdens werktijd moeten reizen
Dat zijn goede redenen ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know. maar heeft twee redenen
Ten eerste omdat ze dat soort dingen niet doordeweeks willen / tijdens werktijd wantja.. slecht voor de productie zeg maar.
Ten tweede omdat buitenkantoren (duitsland/belgie/polen etc) ook zijn uitgenodigd.
Het is gelukkig niet in het bedrijf zelf. Is in een party en poolcentrum.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat zijn goede redenen ja.
Zou het zelf matig vinden om op zaterdag terug te gaan naar de zaak, maar het is niet anders. Pas je wel op voor die Poolse mannen?En wel op de fiets gaan hè!
Haha, goed punt.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het al heel wat dat er 1 borrel per jaar is die je niet zelf moet betalen
Ziek. Maar verder goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met m'n zwoele pöpke?
Derde vrijdag van Januari hebben wij de Kerst/Nieuwjaar/CV borrel ofzo ietsquote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hoor ook mensen die een kerstborrel nog ergens halverwege januari hebben
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Derde vrijdag van Januari hebben wij de Kerst/Nieuwjaar/CV borrel ofzo iets.
Beetje lam, maar verder wel goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, goed punt.
En dat het ook gewoon optijd is. Ik hoor ook mensen die een kerstborrel nog ergens halverwege januari hebben
[..]
Ziek. Maar verder goed.
Met jou?
Nee, dat is net ietsje te ver fietsen. Heb het vroeger ooit eens gedaan na een nachtje stappen (oud & nieuw) bij Jumbo.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet in het bedrijf zelf. Is in een party en poolcentrum.
Ga er met de bus heen, want ga niet naar Oldenzaal fietsen snachts terug en in de kou![]()
Evt laatste bus of taxi.
Tis alleen voor kantoor, dus zoveel polen zullen er wel niet komen
Gewoon de griep te pakken die iedereen momenteel heeftquote:Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje lam, maar verder wel goed.
Gisteravond een beetje laat geworden bij het zaalvoetballen.
Wat is er aan het handje dan?
[ afbeelding ]
Voor jou!
Ik klop af. Nog geen last van griep gelukkig.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon de griep te pakken die iedereen momenteel heeft
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt zin om iemand aan stukken te trekken.
Ik heb wel goed geslapen, jaquote:
Ja, dus ik kan je niet aansteken vanaf hierquote:Op donderdag 13 december 2012 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik klop af. Nog geen last van griep gelukkig.Zit je in Amersfoort dan?
Kijk jij ook altijd Stoute Meiden TV als je 's nachts wakker wordt?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geslapen, ja. Wel twee keer wakker
.
Nee, ik draai me om en probeer weer te slapenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd Stoute Meiden TV als je 's nachts wakker wordt?
Gelukkig maar. Ik heb met je te doen hoor, zo heel alleen in die container.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dus ik kan je niet aansteken vanaf hier![]()
De AH staat naast mijn huis, de boodschappen ga ik vanavond doenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb met je te doen hoor, zo heel alleen in die container.Heb je wel voldoende boodschapjes in huis? Soepjes, toetjes, snoepjes, enz...
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De AH staat naast mijn huis, de boodschappen ga ik vanavond doen
Nouja heb wel in de zomer regelmatig gefietst naar m'n werk. Maar ik zit aan de goede kant van E'de en het bedrijf aan de goede kant O'zaalquote:Op donderdag 13 december 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, dat is net ietsje te ver fietsen. Heb het vroeger ooit eens gedaan na een nachtje stappen (oud & nieuw) bij Jumbo.Nooit weer.
Ik neem de duct tape wel mee...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt zin om iemand aan stukken te trekken.
Waarom?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:52 schreef Mdrop het volgende:
Fuck wat een gedoe, een nieuwe Telefoon abonnement uitkiezen is echt het moeilijkste wat ik de laatste 22 jaar gedaan heb volgens mij.
Nou ik weet alleen dat ik geen T-Mobile meer wil i.v.m. de snelheid maar voor de rest zit ik met deze lijst:quote:Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef Redbaron het volgende:
Waarom?
Tegenwoordig veel data, geen sms en nauwelijks belminuten tegen goed bereik..
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:28 schreef Mdrop het volgende:
Denk toch vodafone als ik dit zo bekijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |