SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nederlands hebben altijd wat te klagen. In de zomer is het ook te heet op kantoor. Vind de sneeuwtijd altijd wel leukquote:Op woensdag 12 december 2012 08:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet "pwetty" Ik zal helemaal onder toen ik 3 minuten gelopen had
![]()
![]()
Nergens last van gehad in de zomer andersquote:Op woensdag 12 december 2012 08:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nederlands hebben altijd wat te klagen. In de zomer is het ook te heet op kantoor. Vind de sneeuwtijd altijd wel leuk.
![]()
Ohquote:Op woensdag 12 december 2012 08:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nergens last van gehad in de zomer anders.
![]()
![]()
Sneeuwpopkequote:Op woensdag 12 december 2012 08:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die mis ik sowieso niet, dat is de eindbestemming van de trein zelf namelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan mis je in ieder geval je eindbestemming nietGaan we weer..quote:Op woensdag 12 december 2012 08:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Weet je, ik ga wel weg. Doei.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die mis ik sowieso niet, dat is de eindbestemming van de trein zelf namelijk.
[..]
Gaan we weer..![]()
Oh, nou sorry dat ik je van je slaap heb beroofd danquote:Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die mis ik sowieso niet, dat is de eindbestemming van de trein zelf namelijk.
[..]
Gaan we weer..![]()
Ga toch een poging doen, ondanks je enge plaatjequote:Op woensdag 12 december 2012 08:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh, nou sorry dat ik je van je slaap heb beroofd dan
Joh zeik niet zo. Als je mij elke keer zou aanvallen op elk iets zou ik er ook zat van worden.quote:
Laat hem lekker. Irriteer je je er aan lees je het lekker niet.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
En weer door dezelfdequote:Schijt ziek word je er van.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Joh, anders bemoei je je even met iets zonder de achtergrond te weten.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh zeik niet zo. Als je mij elke keer zou aanvallen op elk iets zou ik er ook zat van worden.
Laat hem lekker. Irriteer je je er aan lees je het lekker niet.What you forget, you are gonna repeat.
Succesquote:Op woensdag 12 december 2012 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga toch een poging doen, ondanks je enge plaatje![]()
Mja volgend onderwerp.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:06 schreef Nixx- het volgende:
Ik mis kennelijk weer wat..... BOEIEND!!!
Hoe is het met jou eigenlijk?!![]()
Maar je wilt er toch wel even wat van zeggenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:06 schreef Nixx- het volgende:
Ik mis kennelijk weer wat..... BOEIEND!!!
BOEIEND!![]()
Hier gaat alles prima.
Afgelopen zaterdag met 7 mensen Diplomacy gespeeld.
Zondag lekker relaxed aan gedaan (met erg veel seks).
Gisteren naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je wilt er toch wel even wat van zeggen
BOEIEND!![]()
![]()
Zal mij een rotzorg wezen. Als je echt zo goed met hem voor heb zeik je hem niet publiekelijk af maar doe je dat lekker via telefoon, sms, DM/PM of rooksignalen.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, anders bemoei je je even met iets zonder de achtergrond te weten.
Hiermee verpest je de sfeer in deze SC en daar hoef ik die achtergrond info niet voor te hebben.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
O en weet je dat een goed passende bh gewoon echt geweldig zitHeerlijk zelfs
Godver die dementie zorgt er voor dat ik gister al weinig tot niets gedaan heb en dat ik vandaag niet meer weet WAT ik moet doen
O en wie heeft er geneukt gister?
Maak een lijstje?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:11 schreef Tally het volgende:
Godver die dementie zorgt er voor dat ik gister al weinig tot niets gedaan heb en dat ik vandaag niet meer weet WAT ik moet doen![]()
Daar was ik mee begonnen gister. En deed ik in steno. Maar zo erg dat ik nu niet meer snap wat er staatquote:
Als je je er zo aan stoort lees je er toch gewoon overheen?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal mij een rotzorg wezen. Als je echt zo goed met hem voor heb zeik je hem niet publiekelijk af maar doe je dat lekker via telefoon, sms, DM/PM of rooksignalen.
Hiermee verpest je de sfeer in deze SC en daar hoef ik die achtergrond info niet voor te hebben.
Nee, als mod kan je niet over berichten heen lezenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je je er zo aan stoort lees je er toch gewoon overheen?
Ik denk dat dat niet gaat in combinatie met een mod status.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je je er zo aan stoort lees je er toch gewoon overheen?![]()
Gelijkwaardigheid ten top.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee, als mod kan je niet over berichten heen lezen
Waarom moet ik er dan wel maar overheen lezen?
Neem de boel toch niet zo serieus man, het is Fok maar
En FOK! is er voor je plezier. En dat beleven mensen heel anders als er iemand is die de hele tijd op dezelfde persoon zit te fitten.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid ten top.
Waarom moet ik er dan wel maar overheen lezen?
Neem de boel toch niet zo serieus man, het is Fok maar
En gelijkwaardig? In meeste gevallen wel ja. Maar als je mod ben van het forum waar je in post gaat dat ff niet he.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Hoe vond je vriend de verrassing?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik... in mijn dromen... oh wacht dat kan niet want amper geslapen![]()
Ja werken kan ik nog tot ik 67 benquote:Op woensdag 12 december 2012 09:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch gekozen voor seks en niet voor je werk?![]()
Ik ook eerst in mijn dromen. Maar dat was niet alleen met mijn manquote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik... in mijn dromen... oh wacht dat kan niet want amper geslapen
Daarna wel alleen met mijn man
Liefquote:Op woensdag 12 december 2012 09:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vond je vriend de verrassing?
We gingen gezellig met zijn viertjes gourmetten![]()
Gisteren niet eens aan gedacht, wat is er mis met mequote:Op woensdag 12 december 2012 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook eerst in mijn dromen. Maar dat was niet alleen met mijn man
Daarna wel alleen met mijn man.
![]()
Ik denk aan weinig andersquote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren niet eens aan gedacht, wat is er mis met me.
Wat is er mis met me.
Oh dat is wel leuk.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief
We gingen gezellig met zijn viertjes gourmetten
Dat wil ik dit jaar met kerst doen, gourmet voorbereiden en afwas is nog wel te doen, heb geen zin om urenlang in de keuken te staan. Zeker niet voor het tempo waarin alles hier toch weer op gaat.Gourmetten vul je tenminste een avond mee.
![]()
Door gebrek aan seks zul je a-seksueel worden. Is niet erg, is menselijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren niet eens aan gedacht, wat is er mis met me.
![]()
Geef maar wat aan mij danquote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk aan weinig andersWat is er mis met me.
.
![]()
Wat weet jij wat ik niet weetquote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door gebrek aan seks zul je a-seksueel worden. Is niet erg, is menselijk.![]()
![]()
Waarom zou ik, ik ben niet iemand die alles daarover deelt hier.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij geen gebrek aan seks dan?Want dan moet je me echt eens bijpraten hoor.
![]()
![]()
Je bent gezondquote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Is er bij huize tally nog gerommel onder of boven de dekens geweest?
![]()
Maar ik ben wel iemand die alles moet weten hier.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ben niet iemand die alles daarover deelt hier.![]()
Ik slaap op dit moment nog in een kamer een alleen glazen deuren. Je ziet er niet doorheen, hooguit schaduwen. Maar dat is dus wel licht uit nu als ik hier ben. En boven de dekens, of weg met de dekens in ieder geval.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Oh meteen een vraag voor iedereen.
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?![]()
Mogguhlicht vaak aan, maar gedimd.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?
Boven of onder de dekens is afhankelijk van de temperatuurNIEUW: Foto's!![]()
Ja, je mag alles van de anderen weten hierquote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben wel iemand die alles moet weten hier..
Alles eigenlijk wel, dont carequote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?.
![]()
dimlicht aanquote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?
Onder de dekens want tis fris op den slaapkamer![]()
![]()
Hoi Cry!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Cryothic het volgende:
Mogguh
[..]
licht vaak aan, maar gedimd.
Boven of onder de dekens is afhankelijk van de temperatuur
Lang niet gesproken, lekker gegeten gister?![]()
![]()
Persoonlijke voorkeur. Nooit dekens, zelfs in de kou is lichaamswarmte voldoende als je goed bezig bent. En klein licht aan geen spot.![]()
Logica!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoi Cry!
Lang niet gesproken, lekker gegeten gister?
Heerlijk gegeten ja
NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb alleen gister en vandaag wat aan te merken gehad. Ik kan je genoeg namen noemen die het daadwerkelijk altijd doen, en daar word nooit wat van gezegd. Kom op zegquote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
En FOK! is er voor je plezier. En dat beleven mensen heel anders als er iemand is die de hele tijd op dezelfde persoon zit te fitten.
En gelijkwaardig? In meeste gevallen wel ja. Maar als je mod ben van het forum waar je in post gaat dat ff niet he.
En waar gaat dit nog over, serieusDe boel wordt wel mooi opgeblazen
Inderdaad, als het er wat beter aan toe gaat gaan die dekens maar eventjes aan de kantquote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef MeneerLogica het volgende:
Persoonlijke voorkeur. Nooit dekens, zelfs in de kou is lichaamswarmte voldoende als je goed bezig bent. En klein licht aan geen spot..
![]()
Je liegt!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
ferdfbgvhwdeklsfjbhaxsuiokl;swd
Ik sliep niet hoor![]()
Ik de afgelopen dagen ook. Ik vind dat er niks mis mee is.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Jep, maar dat komt ook wel weer goed hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mooiwel balen van je zoontje
Schijnt hier in de regio te heersen. Zijn ze een dagje ziek, en daarna niks aan de hand.
Zolang niemand het bij ons zondag maar heeft.
Hangt geheel van de situatie af.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?
's Zomers boven de dekens, 's Winters afhankelijk of de verwarming aanstaat.
Veelal met een flauw lichtje aan.![]()
Nee dat zou de verjaardag wel verpestenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, maar dat komt ook wel weer goed hoor.
Schijnt hier in de regio te heersen. Zijn ze een dagje ziek, en daarna niks aan de hand.
Zolang niemand het bij ons zondag maar heeft.![]()
![]()
I'm too sexy for my love![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee dat zou de verjaardag wel verpestenjep
quote:
Ja true, alleen vind het met dekens zo irritant met standjes wisselen en dat die dekens dan in de tist raken enzo. Meestal met dit weer beginnen we wel onder de dekens maar dat duurt nooit langquote:Op woensdag 12 december 2012 09:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hangt geheel van de situatie af.
's Zomers boven de dekens, 's Winters afhankelijk of de verwarming aanstaat.
Veelal met een flauw lichtje aan.![]()
![]()
Heb liever kwarkquote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik moest nog een appeltaart maken![]()
![]()
je kan de kerk wel een dag missenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, maar dat komt ook wel weer goed hoor.
Zolang niemand het bij ons zondag maar heeft.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Kan niet, moet dit weekend verhuizenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je ook?
Ik heb al een taart gemaakt met jam en gele room vulling![]()
![]()
Ik de kerk wel ja... maar kan de kerk mij ook missen?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan de kerk wel een dag missenNIEUW: Foto's!![]()
ach, dat deed ik pas na 25 jaar (26 jaar volgens de gemeentelijke administratiequote:Op woensdag 12 december 2012 09:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Wel raar om afscheid te nemen van het huis waar ik al 22 jaar woon)
Dat is bizar jaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Wel raar om afscheid te nemen van het huis waar ik al 22 jaar woon
Waar ga je heen?![]()
OMNOMNOMNOM!!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je ook?
Ik heb al een taart gemaakt met jam en gele room vulling![]()
500 met verderop. Ik ga nog niet uit huis hoor, wil heel graag samenwonen maar mijn vriendin zit nog op school en ik verlies net mijn baan dus nog maar even wachten. Maar het huis waar we nu wonen gaat neer en er komen nieuwe huizen waar we dan gaan wonen. Dus voor anderhalf jaar komen we in een tussenwoning. Mijn doel is om na dit anderhalf jaar niet meer mee terug te gaan. Dus dan heb ik anderhalf jaar om een baan te vinden en een huisje te vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is bizar ja
Waar ga je heen?![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 december 2012 09:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
500 met verderop. Ik ga nog niet uit huis hoor, wil heel graag samenwonen maar mijn vriendin zit nog op school en ik verlies net mijn baan dus nog maar even wachten. Maar het huis waar we nu wonen gaat neer en er komen nieuwe huizen waar we dan gaan wonen. Dus voor anderhalf jaar komen we in een tussenwoning. Mijn doel is om na dit anderhalf jaar niet meer mee terug te gaan. Dus dan heb ik anderhalf jaar om een baan te vinden en een huisje te vinden.
en bizar dicht bij mijn ex, die zat ook denk ik wel in diezelfde wijk![]()
Ik ga maar aan de koffie en dan de was ophangen
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 09:52:59 ]![]()
DW? Zie je ze vliegen of zo ?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mogguh Vin en DW
Ik aan het ontbijt![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde LL natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Hoi MK![]()
![]()
Welke wijk woonde die?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed
en bizar dicht bij mijn ex, die zat ook denk ik wel in diezelfde wijkquote:![]()
![]()
Wel meer ja... maar ik drink normaal amper koffie... dus dat verschil heb ik ook alquote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt meer geslapen dan ik
geen stukjes in de wasmachien![]()
"
En jeej voor geen brokken!
Stukjes knakworst, en stukjes hamburger...quote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Wil ik weten wat voor brokken en stukjes?Koffie!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mister Logica
En Cryotic
't gaat toch niet weer over menstruatiebloed he?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Wil ik weten wat voor brokken en stukjes?![]()
![]()
Ik wilde het dus niet wetenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Stukjes knakworst, en stukjes hamburger....
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't gaat toch niet weer over menstruatiebloed he?![]()
![]()
Kaasbrokjes denk ikquote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Gadverdammequote:Op woensdag 12 december 2012 09:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't gaat toch niet weer over menstruatiebloed he?Nee
Hun zoontje is ziek en heeft moeten overgeven.
![]()
Ook niet frisquote:Op woensdag 12 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GadverdammeNee
Hun zoontje is ziek en heeft moeten overgeven.
![]()
![]()
Ik lees het liever ja, dan dat ik het op moet ruimenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, je leest t nu... wij veegde ze vanacht van de grond met een handdoek..
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
![]()
Mogge @ allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er ligt nog wel wat in de badkamerquote:Op woensdag 12 december 2012 10:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik volgende keer een foto kan maken voor je![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik volgende keer een foto kan maken voor je
[..]fietsie
Cryo
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er ligt nog wel wat in de badkamer
Stukjes in de wasmachine?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ahja het heerst..... hier ook 2 zieken....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Post 'm gelijk op Facebookquote:Op woensdag 12 december 2012 10:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik volgende keer een foto kan maken voor je
[..]fietsie
![]()
![]()
Mijn roomblanke dochter had ernstig donkere trekjes in haar pyamaquote:Op woensdag 12 december 2012 10:05 schreef fietsie het volgende:
Ahja het heerst..... hier ook 2 zieken....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En dan jou taggen : Speciaal voor Vinquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 10:06:19 ]![]()
Nou, ik ga eens even heerlijk wat stukjes naar binnen werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang ik het lees en niet hoef op te ruimen vind ik het best!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Helaas pakt hij "Vin" nietquote:Op woensdag 12 december 2012 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan jou taggen : Speciaal voor Vin.
![]()
idd, midden in de nacht de verschillende stukjes vlees van elkaar kunnen onderscheiden is geen pretje.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:06 schreef Tally het volgende:
Zolang ik het lees en niet hoef op te ruimen vind ik het best!
Misschien moeten we hem beter leren kauwen
*grin* dat dacht mijn wederhelft ook en sliep verderquote:Op woensdag 12 december 2012 10:06 schreef Tally het volgende:
Zolang ik het lees en niet hoef op te ruimen vind ik het best!
Ik heb dat idd ook geleerd toen ik steeds vaker moest spugenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, midden in de nacht de verschillende stukjes vlees van elkaar kunnen onderscheiden is geen pretje.
Misschien moeten we hem beter leren kauwenZe heeft groot gelijk!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* dat dacht mijn wederhelft ook en sliep verderWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Of hem vragen iets te wachten tot het in de verdere helft van de spijsvertering zit, dan is de verkleuring wat meer ehm "effen"quote:Op woensdag 12 december 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, midden in de nacht de verschillende stukjes vlees van elkaar kunnen onderscheiden is geen pretje.
Misschien moeten we hem beter leren kauwen
Ik ga maar es Roosvicee en fruit enzo halen; kijken of ik daarna die luiwammessen zo ver krijg dat er iets te eten ingaat....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ja, hij had eerst nog een luier om, voor de zekerheid. Maar het kwam uiteindelijk toch de andere kant op.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of hem vragen iets te wachten tot het in de verdere helft van de spijsvertering zit, dan is de verkleuring wat meer ehm "effen"
Ook zo prettig, ondanks al meerdere keren m'n handen gewassen te hebben... heb ik het idee dat ik het af en toe nog steeds ruik
Lekker als je brood gaat eten.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, hij had eerst nog een luier om, voor de zekerheid. Maar het kwam uiteindelijk toch de andere kant op.
Ook zo prettig, ondanks al meerdere keren m'n handen gewassen te hebben... heb ik het idee dat ik het af en toe nog steeds ruik![]()
Damn, m'n laatste feessie voor het einde van de wereld is cancelled
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Prut
water blijft er ook nog niet echt in...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 10:26:47 ]![]()
Ja, hopen dat t dan weg is. of ik er iig niet aan denk.quote:isn't it ironic.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:21 schreef Koen66 het volgende:
Damn, m'n laatste feessie voor het einde van de wereld is cancelledNIEUW: Foto's!![]()
Moet je het glas niet op de kop houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Prut
water blijft er ook nog niet in...![]()
Ik help je er wel even aan herinneren.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, hopen dat t dan weg is. of ik er iig niet aan denk.
[..]
isn't it ironic.![]()
![]()
ze bedoeld in Koenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je het glas niet op de kop houden.Tegen de tijd dat het lunch is, ben ik hier al weg. Gaat t me weer te snel en te druk enzo vrees ikquote:Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik help je er wel even aan herinneren.
Is er geen Fok meet toevallig vanavond?. Kan ik daar heengaan ipv dat feest op minute werk. Thuisfront verwacht me toch niet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh, ja dat werkt bij mij ook niet. Water kots ik gelijk weer uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ze bedoeld in Koen
[..]
Tegen de tijd dat het lunch is, ben ik hier al weg. Gaat t me weer te snel en te druk enzo vrees ik
Hmm, FB-berichtje dan maar![]()
![]()
ik weet wat ik moet vermijden dus tegen 1'nquote:Op woensdag 12 december 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja dat werkt bij mij ook niet. Water kots ik gelijk weer uit.
Hmm, FB-berichtje dan maarNIEUW: Foto's!![]()
Ik weet nog wel een andere manier.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik weet wat ik moet vermijden dus tegen 1'n![]()
cool, kan niet wachtenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een andere manier.
Jij zat op die bejaardenboot met Norovirus?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Prut
water blijft er ook nog niet echt in...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik zat op heul geen bootquote:Op woensdag 12 december 2012 10:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij zat op die bejaardenboot met Norovirus?![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ze willen de maximum snelheid op de A10 weer terughalen naar 80
Sneu volkDit account is niet meer in gebruik.![]()
Mja, als ik 80 in zijn 2 ga rijden hebben ze daar ook weinig aanquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Daarom moet je ook 80 in zijn 5 rijdenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als ik 80 in zijn 2 ga rijden hebben ze daar ook weinig aan.
![]()
Neuh, ik ben dwars... Stomme maatregelen...quote:Op woensdag 12 december 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 80 in zijn 5 rijden.
100 op die vijfbaansweg naar Utrecht... En dan nog zeggen dat het geen melkkoe is
Geef mij maar Duitsland
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Thanks. Ben er zeer content mee.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Trajectcontrole ditdatquote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben dwars... Stomme maatregelen...
100 op die vijfbaansweg naar Utrecht... En dan nog zeggen dat het geen melkkoe is
Geef mij maar DuitslandKeer met 130 overheen gereden, mijn motor werd niet gedetecteerd
.
Wat voor baan is het?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks. Ben er zeer content mee.
En wanneer gaan we erop proosten?
![]()
goeiemorgen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
gefeliciteerdquote:
Det Som En Gang Var
yooo man alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
BAMquote:Op woensdag 12 december 2012 11:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks. Ben er zeer content mee.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
morguhquote:gaat wel?quote:
kan beter dus?
mja hier wel goed ben klaar met far cry 3
Det Som En Gang Var
Kantoorbaan met eerst een training van 3 weken met een kleine stop met kerst.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trajectcontrole ditdatKeer met 130 overheen gereden, mijn motor werd niet gedetecteerd
.
[..]
Wat voor baan is het?
En wanneer gaan we erop proosten?
![]()
HMMM, zeg het maar! Whenever, where ever!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja, komt door het weet denk ikquote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
morguh
[..]
gaat wel?
kan beter dus?
mja hier wel goed ben klaar met far cry 3.
Nice, goed voor elkaarquote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kantoorbaan met eerst een training van 3 weken met een kleine stop met kerst.![]()
HMMM, zeg het maar! Whenever, where ever!
Ehm, geen idee?Ik weet niet wanneer je kunt enzulks
![]()
![]()
Whihoooooooooo blosjes liefjonnnnnnquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks. Ben er zeer content mee.![]()
![]()
Mwahhhquote:
Ik wou vragen "met jou?", maar dat heb je net al gezegd
quote:
Det Som En Gang Var
mja vies koud ik kom ook alleen maar buiten als het moetquote:Op woensdag 12 december 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, komt door het weet denk ik.
[..]
Nice, goed voor elkaar
Ehm, geen idee?Ik weet niet wanneer je kunt enzulks
Det Som En Gang Var
Nahwquote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mwahhh
Ik wou vragen "met jou?", maar dat heb je net al gezegd
Hehe ja, kan wat beter, maar komt door het weer denk ik. Er ligt hier sneeuw![]()
![]()
Ja, dat ook. En er ligt sneeuw.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja vies koud ik kom ook alleen maar buiten als het moet![]()
heey rokjequote:
Det Som En Gang Var
Hier ook.. Ik vind het mooooooooooiquote:Op woensdag 12 december 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nahw
Hehe ja, kan wat beter, maar komt door het weer denk ik. Er ligt hier sneeuwmaar granted, tijdens het fietsen/rijden e.d is het kut ja
quote:haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii
hier niet zo te zienquote:Op woensdag 12 december 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat ook. En er ligt sneeuw.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
wat een enthousiasmequote:Op woensdag 12 december 2012 11:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii
tijdje niet gesproken hier
hoe issie?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik zat zaterdag in de trein, toen vond ik het wel mooi. Weilanden onder gesneeuwd en dan met een misbank en een zonnetjequote:Op woensdag 12 december 2012 11:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hier ook.. Ik vind het mooooooooooimaar granted, tijdens het fietsen/rijden e.d is het kut ja
Wut? Vanmorgen lag in Apeldoorn nog sneeuwquote:.
![]()
nou hier ligt echt niks hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag in de trein, toen vond ik het wel mooi. Weilanden onder gesneeuwd en dan met een misbank en een zonnetje
[..]
Wut? Vanmorgen lag in Apeldoorn nog sneeuw.
Det Som En Gang Var
het begint hier nou net te sneeuwen
Det Som En Gang Var
Zo, da's beter :$En "mwahh" dus.. Beetje verkouden enzulks, maar verder wel ok hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 11:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat een enthousiasme
tijdje niet gesproken hier
hoe issie?Met jou ook dus?
Het IS ook mooi.. Het hoor bij december vind ik.. BETER GAAT HET NIET MEER WEGquote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat zaterdag in de trein, toen vond ik het wel mooi. Weilanden onder gesneeuwd en dan met een misbank en een zonnetje
[..]
Wut? Vanmorgen lag in Apeldoorn nog sneeuw.
Zolang ik er niet doorheen hoef vind ik het primaquote:Op woensdag 12 december 2012 11:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zo, da's beter :$
[..]
En "mwahh" dus.. Beetje verkouden enzulks, maar verder wel ok hoorMet jou ook dus?
[..]
Het IS ook mooi.. Het hoor bij december vind ik.. BETER GAAT HET NIET MEER WEG.
![]()
mja ook verkoudenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zo, da's beter :$
[..]
En "mwahh" dus.. Beetje verkouden enzulks, maar verder wel ok hoorMet jou ook dus?
[..]
Het IS ook mooi.. Het hoor bij december vind ik.. BETER GAAT HET NIET MEER WEGmaar overleef het wel
verder beetje veel gamen
mijn verjaardag voorbereiden enzulks
Det Som En Gang Var
Ik wel helaas, op m'n fietsjequote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zolang ik er niet doorheen hoef vind ik het prima.
.. But I'll live
Ook bijna zover? Die van mij ligt ook op de loerquote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ook verkoudenmaar overleef het wel
verder beetje veel gamen
mijn verjaardag voorbereiden enzulks
ja maandag is het zover dan word ik 29quote:Op woensdag 12 december 2012 11:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ook bijna zover? Die van mij ligt ook op de loer
Det Som En Gang Var
Oehhhhh alvast gefeliciteerd danquote:Op woensdag 12 december 2012 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja maandag is het zover dan word ik 29.. Oh god, bijna 30
![]()
![]()
Betaald krijgen om te FOK!en, come on.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of juist meer tijd. Maar dat hoop ik niet voor je
.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
mja i know mijn geliefde vrienden wrijven me dat al in dat ik bijna 30 wordquote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oehhhhh alvast gefeliciteerd dan.. Oh god, bijna 30
![]()
![]()
Det Som En Gang Var
That's what friends are for, rightquote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja i know mijn geliefde vrienden wrijven me dat al in dat ik bijna 30 word
Ik mag nog 3 jaartjes en ong 2 weken daarop wachten gelukkig
ach ja ik vind het allemaal wel grappig hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 11:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
That's what friends are for, right
Ik mag nog 3 jaartjes en ong 2 weken daarop wachten gelukkig
mja ik zag het al jij bent op oudjaarsdag jarig he
ook wel apart
Det Som En Gang Var
Ik weet het. Ik vind 2 minuten naar de bus fietsen al een ramp. Laat staan jijquote:Op woensdag 12 december 2012 11:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wel helaas, op m'n fietsje.. But I'll live
Nou, ik ben liever keihard aan het werkquote:Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Betaald krijgen om te FOK!en, come on..
![]()
Ach uiteraard, maar het idee dat de 30 eraan komt vind ik toch wel engquote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach ja ik vind het allemaal wel grappig hoor
mja ik zag het al jij bent op oudjaarsdag jarig he
ook wel apart!!!
En klopt ja.. Is niet veel aan hoor doorgaans.. Alleen de laatste paar jaar is t wel leuk
1,5 uur per dagquote:Op woensdag 12 december 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik vind 2 minuten naar de bus fietsen al een ramp. Laat staan jij
[..]
Nou, ik ben liever keihard aan het werk.
!!
gewoon lekker leuk vieren met vrienden enzulksquote:Op woensdag 12 december 2012 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach uiteraard, maar het idee dat de 30 eraan komt vind ik toch wel eng!!!
En klopt ja.. Is niet veel aan hoor doorgaans.. Alleen de laatste paar jaar is t wel leuk
mja nou ja 30 is maar een getal he
jij bent vast nog jong van geestLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik wil ook FOK!ken op m'n werk
Alleen ben ik dan wsl pas om 10/11 uur thuis en daar krijg ik idd niet voor betaald
Ik vond het niet erg toen ik 30 werd want er veranderd niets.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach uiteraard, maar het idee dat de 30 eraan komt vind ik toch wel eng!!!
Alleen vond ik het vreselijk dat ik 30 werd en nog geen kinderen had. We hebben altijd geroepen voor onze 30ste ouders te willen worden.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ik zit nog in de luiers qua geestelijke leeftijdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon lekker leuk vieren met vrienden enzulks
mja nou ja 30 is maar een getal he
jij bent vast nog jong van geest![]()
En dat ja, daarom is t de laatste paar jaren wel tofIk ben al een ijskoningin eh, dus dat scheelt.. En ik blijf wel mooi in vorm zoquote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WUT?!?!?!?!?! Ik heb medelijden met je
Je zal wel als sneeuwpop thuis komen
Maar ja, fijn is anders met dit weer
Uiteraard veranderd er niks, I know, maar het is het idee.. Had ik overigens ook toen ik 20 en 25 werd hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond het niet erg toen ik 30 werd want er veranderd niets.
Alleen vond ik het vreselijk dat ik 30 werd en nog geen kinderen had. We hebben altijd geroepen voor onze 30ste ouders te willen worden.
Over de rest kan ik niet echt meepraten
daarom komt wel goed bij jouquote:Op woensdag 12 december 2012 11:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zit nog in de luiers qua geestelijke leeftijd![]()
En dat ja, daarom is t de laatste paar jaren wel tof
[..]
Ik ben al een ijskoningin eh, dus dat scheelt.. En ik blijf wel mooi in vorm zo
Maar ja, fijn is anders met dit weer
Det Som En Gang Var
Bij mijn vorige werk was het andersom ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wel in de weekenden vrij?Nu weekend rotatie, dus 1 keer per 4 weken zaterdag. Maar nooit meer zondag.
Ouderwetsch uitslapen op den zondagquote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk was het andersom ja.Nu weekend rotatie, dus 1 keer per 4 weken zaterdag. Maar nooit meer zondag.
1 keer per 4 weken op zaterdag is niet slecht hoorvalt te overzien
![]()
Haha, dat is waarquote:Op woensdag 12 december 2012 11:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zit nog in de luiers qua geestelijke leeftijd![]()
En dat ja, daarom is t de laatste paar jaren wel tof
[..]
Ik ben al een ijskoningin eh, dus dat scheelt.. En ik blijf wel mooi in vorm zo
Maar ja, fijn is anders met dit weer.
Niet echt nee. Ik hoop dat het droog is als je moet fietsen![]()
![]()
quote:Heck yeahhhhquote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk was het andersom ja.Nu weekend rotatie, dus 1 keer per 4 weken zaterdag. Maar nooit meer zondag.
![]()
Ik zal sushi inslaan
wat voor werk ga je eigenlijk doen?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Det Som En Gang Var
Ik ook.. Mja, liever sneeuw dan regen.. REGEN MAAKT ME WOESTquote:Op woensdag 12 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, dat is waar.
Niet echt nee. Ik hoop dat het droog is als je moet fietsen.. EN HAGEL OOK
Ze werkt voor mijquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor werk ga je eigenlijk doen?
Gutenmittag.
Het sneeuwt hier. Ik haat het, hondje loves it.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook.. Mja, liever sneeuw dan regen.. REGEN MAAKT ME WOEST.. EN HAGEL OOK
. Sneeuw in je ogen
. Hagel is helemaal kut
.
![]()
ben jij haar pimp?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hoiquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
Gutenmittag.
Het sneeuwt hier. Ik haat het, hondje loves it.
Ik liep vanmorgen naar beneden en ik zag sneeuw. En nu nog steeds. Maar het zonnetje komt eraan
![]()
![]()
Dat had ik gisteren ja, deed pijnquote:Op woensdag 12 december 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Sneeuw in je ogen
. Hagel is helemaal kut
.
.. Ik moet een zonnebril voor in de winter, maar dan zie ik alleen niks wsl wanneer ik naar huis terug fiets
In nette termen ben ik haar werkgeefsterquote:![]()
HATSJOE x9583473484593737648945044What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Zo'n nightvision bril, met van die gele glazenquote:Op woensdag 12 december 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ja, deed pijn.. Ik moet een zonnebril voor in de winter, maar dan zie ik alleen niks wsl wanneer ik naar huis terug fiets
![]()
![]()
Gezondheidquote:Op woensdag 12 december 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
HATSJOE x9583473484593737648945044![]()
![]()
ah oke coolquote:Op woensdag 12 december 2012 11:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
In nette termen ben ik haar werkgeefster
gezondheidquote:Op woensdag 12 december 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
HATSJOE x9583473484593737648945044Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat matched toch niet bij mijn duistere uiterlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n nightvision bril, met van die gele glazenThanksquote:
Zeker wel.. En nogmaals thanksquote:
Dat ziet toch niemand in het donkerquote:Op woensdag 12 december 2012 11:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat matched toch niet bij mijn duistere uiterlijk
[..]
Thanks![]()
![]()
Touchéquote:Op woensdag 12 december 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ziet toch niemand in het donker
Ja toch, dat dacht ik ook. Totaal geen problemen mee. Wel met het feit dat ik nu elk weekend moest werken en doordeweeks veel vrij was.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ouderwetsch uitslapen op den zondag
1 keer per 4 weken op zaterdag is niet slecht hoorvalt te overzien
Kantoorbaan! Mantelpakken en pantalons.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor werk ga je eigenlijk doen?
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kantoorbaan! Mantelpakken en pantalons.Waar is het eigenlijk?
![]()
sexayquote:Op woensdag 12 december 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kantoorbaan! Mantelpakken en pantalons.
Det Som En Gang Var
Ik zal je royaal betalenquote:quote:Op woensdag 12 december 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kantoorbaan! Mantelpakken en pantalons.
en het is alweer opgehouden met sneeuwen hier
Det Som En Gang Var
Hier sneeuwt het nogquote:Op woensdag 12 december 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
Ik liep vanmorgen naar beneden en ik zag sneeuw. En nu nog steeds. Maar het zonnetje komt eraan
.
Ik ben ziekjes ... Lievelingsvak gemist.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Beterschapquote:Op woensdag 12 december 2012 11:55 schreef Fera het volgende:
Ik ben ziekjes ... Lievelingsvak gemist.![]()
![]()
Ja neeeeeeeeee gewoon even normaal doenquote:
beterschapquote:Op woensdag 12 december 2012 11:55 schreef Fera het volgende:
Ik ben ziekjes ... Lievelingsvak gemist.
Det Som En Gang Var
quote:Coen krijgt tijdens Serious Request zijn eigen cafe in Enschede, vlakbij het glazen huis! Het is daar elke avond feest! Kom ook naar Coen's cafe aan de Walstraat 4 in Enschede!
Elke dag krijgt Coen een opdracht, want iedere avond is een andere! Maar reken maar dat het gezellig wordt. En...elke dag op televisie! Kaarten zijn aan de deur te krijgen!
COEN'S CAFE: WALSTRAAT 4, ENSCHEDE...VOL = VOL!![]()
![]()
wij gaan er op donderdag heenquote:
Det Som En Gang Var
weet ik veel ik ben er donderdag met mijn vrienden en wie ik dan tegen kom zie ik vanzelf welquote:Op woensdag 12 december 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is er al een datum voor de SR meet geprikt?
[..]
Ja, hier ookLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
SR meet. Ik heb niks met SR
. Ik heb wel wat met meets.
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 12 december 2012 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik veel ik ben er donderdag met mijn vrienden en wie ik dan tegen kom zie ik vanzelf wel.
![]()
Meets zijn tofquote:Op woensdag 12 december 2012 12:00 schreef Samzz het volgende:
SR meet. Ik heb niks met SR
. Ik heb wel wat met meets.
Duiken we een kroeg in?
![]()
![]()
het is bijna 12-12-12 en dan 12:12:12
Det Som En Gang Var
Thanks Gier en Vin.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik ga werkentoedels iedereen
Det Som En Gang Var
Nog 9 dagen en dan gaan we allemaal deaud.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nice. Neukend ten onderquote:Op woensdag 12 december 2012 12:16 schreef Fera het volgende:
Nog 9 dagen en dan gaan we allemaal deaud., dat zou ideaal zijn.
Overigens gaat het toch om een apocalyps? Dat betekent niet automatisch dood.
Ik heb dan een feestje, geen neuken voor mijquote:Op woensdag 12 december 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Neukend ten onder, dat zou ideaal zijn.
![]()
![]()
Ik ook waarschijnlijk. Beste manier om te gaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Neukend ten onder, dat zou ideaal zijn.
of 11, volgens Wikipedia waren de mayas niet zo goed in tellen en kan het de 21ste of 23ste zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 12:16 schreef Fera het volgende:
Nog 9 dagen en dan gaan we allemaal deaud.NIEUW: Foto's!![]()
Ik zie mezelf geen overlevende zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
Overigens gaat het toch om een apocalyps? Dat betekent niet automatisch dood.
Nederland raakt vast overspoeld ofzo.
True. Het is naar alle waarschijnlijkheid niet eens waar, maar ben ergens toch benieuwd hoe de dag gaat verlopen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
of 11, volgens Wikipedia waren de mayas niet zo goed in tellen en kan het de 21ste of 23ste zijn
Ik ga in de schuilkelder zitten denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Het is naar alle waarschijnlijkheid niet eens waar, maar ben ergens toch benieuwd hoe de dag gaat verlopen.![]()
Ligt eraan of je de Bijbelse betekenis voor apocalyps wilt gebruiken of de Griekse betekenisquote:Op woensdag 12 december 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie mezelf geen overlevende zijn.Nederland raakt vast overspoeld ofzo.
.
Ik ga maar voor de Griekse, de Maya's waren niet bekend met de Bijbel. Of ze dat wel met Grieks waren weet ik niet, maar het lijkt me wel logischer.
De wereld vergaat op een vrijdag, lullig, na een hele week werken/school/weetikveelwat, ga je dood voor je vrije dagen.
Hier merk je minder van dan de milenium-wisselingquote:Op woensdag 12 december 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Het is naar alle waarschijnlijkheid niet eens waar, maar ben ergens toch benieuwd hoe de dag gaat verlopen.
Sterker nog, de mayas gebruikte geen schrikkeljaar. Dat princiepe was toen nog niet bekend.
Dus als we die niet mee tellen zou de wereld 7 maanden geleden al vergaan moeten zijn
Smerige bitchesquote:Op woensdag 12 december 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
De wereld vergaat op een vrijdag, lullig, na een hele week werken/school/weetikveelwat, ga je dood voor je vrije dagen.
![]()
![]()
Maar goed, apocalyps betekent gewoon een openbaring. Wellicht zijn de grote multinationals/banken/verzekeraars/blabla eindelijk zover dat ze achterlijk bezig zijn of zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: