SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nederlands hebben altijd wat te klagen. In de zomer is het ook te heet op kantoor. Vind de sneeuwtijd altijd wel leukquote:Op woensdag 12 december 2012 08:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet "pwetty" Ik zal helemaal onder toen ik 3 minuten gelopen had
![]()
![]()
Nergens last van gehad in de zomer andersquote:Op woensdag 12 december 2012 08:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nederlands hebben altijd wat te klagen. In de zomer is het ook te heet op kantoor. Vind de sneeuwtijd altijd wel leuk.
![]()
Ohquote:Op woensdag 12 december 2012 08:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nergens last van gehad in de zomer anders.
![]()
![]()
Sneeuwpopkequote:Op woensdag 12 december 2012 08:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die mis ik sowieso niet, dat is de eindbestemming van de trein zelf namelijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan mis je in ieder geval je eindbestemming nietGaan we weer..quote:Op woensdag 12 december 2012 08:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Weet je, ik ga wel weg. Doei.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die mis ik sowieso niet, dat is de eindbestemming van de trein zelf namelijk.
[..]
Gaan we weer..![]()
Oh, nou sorry dat ik je van je slaap heb beroofd danquote:Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die mis ik sowieso niet, dat is de eindbestemming van de trein zelf namelijk.
[..]
Gaan we weer..![]()
Ga toch een poging doen, ondanks je enge plaatjequote:Op woensdag 12 december 2012 08:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh, nou sorry dat ik je van je slaap heb beroofd dan
Joh zeik niet zo. Als je mij elke keer zou aanvallen op elk iets zou ik er ook zat van worden.quote:
Laat hem lekker. Irriteer je je er aan lees je het lekker niet.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
En weer door dezelfdequote:Schijt ziek word je er van.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Joh, anders bemoei je je even met iets zonder de achtergrond te weten.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh zeik niet zo. Als je mij elke keer zou aanvallen op elk iets zou ik er ook zat van worden.
Laat hem lekker. Irriteer je je er aan lees je het lekker niet.What you forget, you are gonna repeat.
Succesquote:Op woensdag 12 december 2012 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga toch een poging doen, ondanks je enge plaatje![]()
Mja volgend onderwerp.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:06 schreef Nixx- het volgende:
Ik mis kennelijk weer wat..... BOEIEND!!!
Hoe is het met jou eigenlijk?!![]()
Maar je wilt er toch wel even wat van zeggenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:06 schreef Nixx- het volgende:
Ik mis kennelijk weer wat..... BOEIEND!!!
BOEIEND!![]()
Hier gaat alles prima.
Afgelopen zaterdag met 7 mensen Diplomacy gespeeld.
Zondag lekker relaxed aan gedaan (met erg veel seks).
Gisteren naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je wilt er toch wel even wat van zeggen
BOEIEND!![]()
![]()
Zal mij een rotzorg wezen. Als je echt zo goed met hem voor heb zeik je hem niet publiekelijk af maar doe je dat lekker via telefoon, sms, DM/PM of rooksignalen.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, anders bemoei je je even met iets zonder de achtergrond te weten.
Hiermee verpest je de sfeer in deze SC en daar hoef ik die achtergrond info niet voor te hebben.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
O en weet je dat een goed passende bh gewoon echt geweldig zitHeerlijk zelfs
Godver die dementie zorgt er voor dat ik gister al weinig tot niets gedaan heb en dat ik vandaag niet meer weet WAT ik moet doen
O en wie heeft er geneukt gister?
Maak een lijstje?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:11 schreef Tally het volgende:
Godver die dementie zorgt er voor dat ik gister al weinig tot niets gedaan heb en dat ik vandaag niet meer weet WAT ik moet doen![]()
Daar was ik mee begonnen gister. En deed ik in steno. Maar zo erg dat ik nu niet meer snap wat er staatquote:
Als je je er zo aan stoort lees je er toch gewoon overheen?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal mij een rotzorg wezen. Als je echt zo goed met hem voor heb zeik je hem niet publiekelijk af maar doe je dat lekker via telefoon, sms, DM/PM of rooksignalen.
Hiermee verpest je de sfeer in deze SC en daar hoef ik die achtergrond info niet voor te hebben.
Nee, als mod kan je niet over berichten heen lezenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je je er zo aan stoort lees je er toch gewoon overheen?
Ik denk dat dat niet gaat in combinatie met een mod status.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je je er zo aan stoort lees je er toch gewoon overheen?![]()
Gelijkwaardigheid ten top.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee, als mod kan je niet over berichten heen lezen
Waarom moet ik er dan wel maar overheen lezen?
Neem de boel toch niet zo serieus man, het is Fok maar
En FOK! is er voor je plezier. En dat beleven mensen heel anders als er iemand is die de hele tijd op dezelfde persoon zit te fitten.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid ten top.
Waarom moet ik er dan wel maar overheen lezen?
Neem de boel toch niet zo serieus man, het is Fok maar
En gelijkwaardig? In meeste gevallen wel ja. Maar als je mod ben van het forum waar je in post gaat dat ff niet he.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Hoe vond je vriend de verrassing?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik... in mijn dromen... oh wacht dat kan niet want amper geslapen![]()
Ja werken kan ik nog tot ik 67 benquote:Op woensdag 12 december 2012 09:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch gekozen voor seks en niet voor je werk?![]()
Ik ook eerst in mijn dromen. Maar dat was niet alleen met mijn manquote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik... in mijn dromen... oh wacht dat kan niet want amper geslapen
Daarna wel alleen met mijn man
Liefquote:Op woensdag 12 december 2012 09:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vond je vriend de verrassing?
We gingen gezellig met zijn viertjes gourmetten![]()
Gisteren niet eens aan gedacht, wat is er mis met mequote:Op woensdag 12 december 2012 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook eerst in mijn dromen. Maar dat was niet alleen met mijn man
Daarna wel alleen met mijn man.
![]()
Ik denk aan weinig andersquote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren niet eens aan gedacht, wat is er mis met me.
Wat is er mis met me.
Oh dat is wel leuk.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief
We gingen gezellig met zijn viertjes gourmetten
Dat wil ik dit jaar met kerst doen, gourmet voorbereiden en afwas is nog wel te doen, heb geen zin om urenlang in de keuken te staan. Zeker niet voor het tempo waarin alles hier toch weer op gaat.Gourmetten vul je tenminste een avond mee.
![]()
Door gebrek aan seks zul je a-seksueel worden. Is niet erg, is menselijk.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gisteren niet eens aan gedacht, wat is er mis met me.
![]()
Geef maar wat aan mij danquote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk aan weinig andersWat is er mis met me.
.
![]()
Wat weet jij wat ik niet weetquote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door gebrek aan seks zul je a-seksueel worden. Is niet erg, is menselijk.![]()
![]()
Waarom zou ik, ik ben niet iemand die alles daarover deelt hier.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij geen gebrek aan seks dan?Want dan moet je me echt eens bijpraten hoor.
![]()
![]()
Je bent gezondquote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Is er bij huize tally nog gerommel onder of boven de dekens geweest?
![]()
Maar ik ben wel iemand die alles moet weten hier.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ben niet iemand die alles daarover deelt hier.![]()
Ik slaap op dit moment nog in een kamer een alleen glazen deuren. Je ziet er niet doorheen, hooguit schaduwen. Maar dat is dus wel licht uit nu als ik hier ben. En boven de dekens, of weg met de dekens in ieder geval.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Oh meteen een vraag voor iedereen.
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?![]()
Mogguhlicht vaak aan, maar gedimd.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?
Boven of onder de dekens is afhankelijk van de temperatuurNIEUW: Foto's!![]()
Ja, je mag alles van de anderen weten hierquote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben wel iemand die alles moet weten hier..
Alles eigenlijk wel, dont carequote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?.
![]()
dimlicht aanquote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?
Onder de dekens want tis fris op den slaapkamer![]()
![]()
Hoi Cry!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Cryothic het volgende:
Mogguh
[..]
licht vaak aan, maar gedimd.
Boven of onder de dekens is afhankelijk van de temperatuur
Lang niet gesproken, lekker gegeten gister?![]()
![]()
Persoonlijke voorkeur. Nooit dekens, zelfs in de kou is lichaamswarmte voldoende als je goed bezig bent. En klein licht aan geen spot.![]()
Logica!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoi Cry!
Lang niet gesproken, lekker gegeten gister?
Heerlijk gegeten ja
NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb alleen gister en vandaag wat aan te merken gehad. Ik kan je genoeg namen noemen die het daadwerkelijk altijd doen, en daar word nooit wat van gezegd. Kom op zegquote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
En FOK! is er voor je plezier. En dat beleven mensen heel anders als er iemand is die de hele tijd op dezelfde persoon zit te fitten.
En gelijkwaardig? In meeste gevallen wel ja. Maar als je mod ben van het forum waar je in post gaat dat ff niet he.
En waar gaat dit nog over, serieusDe boel wordt wel mooi opgeblazen
Inderdaad, als het er wat beter aan toe gaat gaan die dekens maar eventjes aan de kantquote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef MeneerLogica het volgende:
Persoonlijke voorkeur. Nooit dekens, zelfs in de kou is lichaamswarmte voldoende als je goed bezig bent. En klein licht aan geen spot..
![]()
Je liegt!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
ferdfbgvhwdeklsfjbhaxsuiokl;swd
Ik sliep niet hoor![]()
Ik de afgelopen dagen ook. Ik vind dat er niks mis mee is.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Jep, maar dat komt ook wel weer goed hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mooiwel balen van je zoontje
Schijnt hier in de regio te heersen. Zijn ze een dagje ziek, en daarna niks aan de hand.
Zolang niemand het bij ons zondag maar heeft.
Hangt geheel van de situatie af.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Licht aan/uit.
Onder/boven de dekens?
's Zomers boven de dekens, 's Winters afhankelijk of de verwarming aanstaat.
Veelal met een flauw lichtje aan.![]()
Nee dat zou de verjaardag wel verpestenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, maar dat komt ook wel weer goed hoor.
Schijnt hier in de regio te heersen. Zijn ze een dagje ziek, en daarna niks aan de hand.
Zolang niemand het bij ons zondag maar heeft.![]()
![]()
I'm too sexy for my love![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee dat zou de verjaardag wel verpestenjep
quote:
Ja true, alleen vind het met dekens zo irritant met standjes wisselen en dat die dekens dan in de tist raken enzo. Meestal met dit weer beginnen we wel onder de dekens maar dat duurt nooit langquote:Op woensdag 12 december 2012 09:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hangt geheel van de situatie af.
's Zomers boven de dekens, 's Winters afhankelijk of de verwarming aanstaat.
Veelal met een flauw lichtje aan.![]()
![]()
Heb liever kwarkquote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik moest nog een appeltaart maken![]()
![]()
je kan de kerk wel een dag missenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, maar dat komt ook wel weer goed hoor.
Zolang niemand het bij ons zondag maar heeft.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Kan niet, moet dit weekend verhuizenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je ook?
Ik heb al een taart gemaakt met jam en gele room vulling![]()
![]()
Ik de kerk wel ja... maar kan de kerk mij ook missen?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan de kerk wel een dag missenNIEUW: Foto's!![]()
ach, dat deed ik pas na 25 jaar (26 jaar volgens de gemeentelijke administratiequote:Op woensdag 12 december 2012 09:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Wel raar om afscheid te nemen van het huis waar ik al 22 jaar woon)
Dat is bizar jaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:43 schreef MeneerLogica het volgende:
Wel raar om afscheid te nemen van het huis waar ik al 22 jaar woon
Waar ga je heen?![]()
OMNOMNOMNOM!!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom je ook?
Ik heb al een taart gemaakt met jam en gele room vulling![]()
500 met verderop. Ik ga nog niet uit huis hoor, wil heel graag samenwonen maar mijn vriendin zit nog op school en ik verlies net mijn baan dus nog maar even wachten. Maar het huis waar we nu wonen gaat neer en er komen nieuwe huizen waar we dan gaan wonen. Dus voor anderhalf jaar komen we in een tussenwoning. Mijn doel is om na dit anderhalf jaar niet meer mee terug te gaan. Dus dan heb ik anderhalf jaar om een baan te vinden en een huisje te vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is bizar ja
Waar ga je heen?![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 december 2012 09:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
500 met verderop. Ik ga nog niet uit huis hoor, wil heel graag samenwonen maar mijn vriendin zit nog op school en ik verlies net mijn baan dus nog maar even wachten. Maar het huis waar we nu wonen gaat neer en er komen nieuwe huizen waar we dan gaan wonen. Dus voor anderhalf jaar komen we in een tussenwoning. Mijn doel is om na dit anderhalf jaar niet meer mee terug te gaan. Dus dan heb ik anderhalf jaar om een baan te vinden en een huisje te vinden.
en bizar dicht bij mijn ex, die zat ook denk ik wel in diezelfde wijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: