SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
Kwestie Sno is opgeklopt door de media. Storm in 'n glas water.
Bouma en Bommel zie ik idd ook wel 'n kaart pakken. Net als Palssonquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:19 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb geld ingezet op een gele kaart voor Bouma![]()
(En ook voor Stroot en Bommel)
Als 1 van de 3 geel pakt is het al winstgevend.
Ah, U bent Ajacied?quote:Op zondag 16 december 2012 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
Netjes jongens. Bedankt voor uw bijdrage aan onze zegetocht richting het kampioenschap.
He's back!quote:Op zondag 16 december 2012 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
Netjes jongens. Bedankt voor uw bijdrage aan onze zegetocht richting het kampioenschap.
Ik ben ook Ajacied, met een seizoenskaart van NEC voor de rest van dit seizoen.quote:
Er werd de eerste paar corners sowieso heeeel matig verdedigdquote:Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Puntje is lekker, maar ow ow ow wat heb ik me weer lopen ergeren. George was echt zeer matig... pfff.... gelukkig had ie het zelf ook door. Die kans voor rust had er echt in gemoeten.
Opvallend trouwens dat er geen kaarten vielen.
owja, waarom worden de palen niet meer gedekt bij corners?
Nou ADO uit winnen en ik ben een orakelquote:Op maandag 26 november 2012 18:01 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt NAC thuis enorm tegen. RKC uit kan verloren worden. PSV thuis onverwacht resultaat en ADO uit nipt gewonnen.
Omdat Foor al weken heel matig loopt te ballen. Terecht ernaast dus. Hij heeft gewoon de dip waar ieder talent op een gegeven moment mee te maken krijgt, hij moet de volgende stap zetten naar het worden van een dragende kracht. Met alleen leuke momentjes gaat hij het nu niet meer redden.quote:
Balen voor mij dan. (profcoach)quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef larry91 het volgende:
[..]
Omdat Foor al weken heel matig loopt te ballen. Terecht ernaast dus. Hij heeft gewoon de dip waar ieder talent op een gegeven moment mee te maken krijgt, hij moet de volgende stap zetten naar het worden van een dragende kracht. Met alleen leuke momentjes gaat hij het nu niet meer redden.
Naast Palsson en Stutter mis je Breuer in deze. Misschien wel de grootste verrassing van dit jaar.quote:Op maandag 17 december 2012 14:18 schreef larry91 het volgende:
Ik las het net ook op het SV forum maar ik moet ook toegeven dat Stutter het verrassend goed doet. Wat betreft nieuwe spelers vind ik hem het samen met Palsson toch wel verrassend goed doen.
Palsson is natuurlijk wel wat verder maar als je bedenkt dat deze jongen uit de krochten van het Duitse voetbal komt (6e/7e klasse) vind ik dit toch wel mooi om te zien.
Het is gewoon handig om zo een werker in je team te hebben. Voerde zijn verdedigende taken ook prima uit tegen PSV nadat hij erin kwam. Hij mag van mij wel blijven!
Mwah, Foor brengt vooral vechtlust. Al komt het de laatste tijd zo ongecontroleerd en te gretig over. Het is niet meer effectief. De wil is op dit moment groter dan de kwaliteit. vd Velden had overigens wel een mooie bodycheck haha. Wat 'n knal!quote:Op maandag 17 december 2012 14:42 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik moest de wedstrijd missen helaas. Maar Foor viel ook niet onaardig in toch? Speelde beter dan Van der Velden volgens de Gelderlander.
quote:In de warming-up voor de wedstrijd tegen PSV, afgelopen zaterdag, moest aanvoerder en doelman Gabor Babos plotseling afhaken met een blessure aan een vinger aan zijn rechterhand. Bij nader onderzoek in het ziekenhuis is vandaag gebleken dat er een scheurtje zit in de pees en dat rust voorlopig noodzakelijk is. De routenier richt zich op de hervatting van de tweede seizoenshelft.
Winterstop 2008/2009 dacht ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef BasNijmegen het volgende:
Als wij komend weekend geen punten pakken, dan is het te hopen dat RKC dit ook niet doet. Ik hunker er naar om als 7e de winterstop in te gaan. Lang geleden voor mijn gevoel.
quote:NEC bevestigt interesse in Feyenoord-spits Fernandez
NEC-trainer Pastoor bevestigt tegenover RTV Rijnmond dat de club belangstelling heeft in Guyon Fernandez. Dinsdag werd bekend dat NEC, NAC en Willem II geïnteresseerd zijn in Feyenoord-spits Guyon Fernandez. Hij mag uitkijken naar een nieuwe club nadat trainer Ronald Koeman heeft aangegeven hem niet meer te gebruiken. Fernandez gaf echter zelf aan ook graag uit te willen kijken naar een buitenlands avontuur.
Ja, daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
Ik meen zelfs dat Palsson n deel heeft afbetaald. Zeer goed nieuwsquote:Op maandag 31 december 2012 12:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Palsson definitief vastgelegd, tot 2016. NYRB heeft z'n contract onlangs laten ontbinden, en was dus transfervrij.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:46 schreef DeVinger het volgende:
Een gelukkig nieuw jaar en dat jullie allemaal maar zullen branden in de hel!
quote:Guyon Fernandez heeft de interesse gewekt van NAC Breda en NEC. De 26-jarige spits mag vertrekken bij Feyenoord, maar heeft zelf aangegeven liever naar het buitenland te verkassen.
Dat meldt Voetbal International. Fernandez' zaakwaarnemer, Arnold Oosterveer, vertelt waar zijn voorkeur ligt. "Het klopt dat deze clubs Guyon willen hebben, maar Guyon wil zelf liever het avontuur aangaan in het buitenland."
Oosterveer vertelt dat Fernandez al meer aanbiedingen heeft gehad dan de twee uit de Eredivisie. "Voor Guyon zou het goed zijn als hij voor een paar jaar kan tekenen bij een club waar hij aan spelen toe komt. Wat dat betreft is er best veel voorbij gekomen, maar niet iets wat hij ziet zitten."
quote:
quote:
Hoezo? Het is toch een prima reclame?quote:
Valt ook wel weer mee.quote:
Wtf!quote:Het Goffertstadion van NEC heet binnenkort het Olympiastadion. Een groot, landelijk uitzendbureau wordt naamgever van het Nijmeegse stadion en dus prijkt de naam binnenkort boven de hoofdingang. Er is een overeenkomst gesloten voor drie jaar. De samenwerking is bedoeld om meer inkomsten te genereren.
Geld is geldquote:
Olympia Goffertstadion dus. Ach best prima. hebben de ringen ook een functiequote:Vanochtend maakte dagblad de Gelderlander bekend dat NEC in zee gaat met Olympia. Het landelijke uitzendbureau verbindt voor een periode van drie jaar de naam aan het stadion in Nijmegen. ForzaNEC.nl nam contact op met commercieel directeur Bart van Ingen, die momenteel met een groep sponsoren het trainingskamp in de Algarve bezoekt.
Van Ingen laat direct weten dat de naam 'Goffert' behouden blijft. Het stadion zal omgedoopt worden tot het 'Olympia Goffertstadion'. "De naam Goffert moet altijd behouden blijven, met welke naamgever dan ook. Dat was voor mij een absolute voorwaarde in de onderhandelingen."
Financieel was het een noodzakelijke deal voor de Nijmegenaren. "Met deze deal is zo'n 150.000 euro per seizoen gemoeid, veel geld voor een club als NEC. Hierdoor wordt het nog beter mogelijk om het doel van break-even draaien te realiseren."
Beter dan McDos. Daarmee had ik toch het gevoel in de jaren '90 te zijn blijven hangenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Olympia Goffertstadion dus. Ach best prima. hebben de ringen ook een functie
Prima is een groot woord.....het levert geld op...maar ik vind het eigenlijk 3x niks.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef larry91 het volgende:
Dan vind ik het prima. Mooi bedrag wat we ervoor krijgen
En NEC past idd bij de Olympische Spelen... meedoen is voor de meeste NEC-spelers vaak belangrijker dan winnen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Krijgt het stadion toch olympische allure.
hahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En NEC past idd bij de Olympische Spelen... meedoen is voor de meeste NEC-spelers vaak belangrijker dan winnen.
De Nijmeegse sporteditie van dGL kopt op de voorpagina met: 'Revolutie in de top van NEC'.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:06 schreef Kruitdampje het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)er-bij-nec-1.3606076
Het begin van de revolutie????
Volgens Frans op 't forum (zit dicht bij 't vuur, dus zal wel kloppen).quote:'80% is niet uitgegeven. Ze kunnen we degelijk alles bepalen aangezien zij alle posities bezetten in de organen (RvC en Stak) die het beleid bepalen en de directie aanstellen....Meer aandelen hebben ze daarvoor dus niet nodig.'
Die is niet zo van op de voorgrond treden. Hopelijk is dit het begin van iets moois: een gezonde en sterke clubquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Wel opvallend dat Marcel Boekhoor zelf niet aanwezig was in Portugal.
Die hoeft daar toch ook niet rond te lopenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:
Wel opvallend dat Marcel Boekhoor zelf niet aanwezig was in Portugal.
Uitbouw van de Goffert komt er niet wanneer we niet financieel gezond zijn. Dan gaat de gemeente sowieso niet akkoord met verbouwing.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:54 schreef sjeppert het volgende:
Laten ze eerst maar eens beginnen met de uitbouw van de Goffert
zonder meer structurele inkomsten zal dit niks worden
Gemeente hoeft toch niet te betalen, de investeerders kunnen toch lappenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Uitbouw van de Goffert komt er niet wanneer we niet financieel gezond zijn. Dan gaat de gemeente sowieso niet akkoord met verbouwing.
Dat vind ik op de lange termijn ook een duurzame verbetering. Ik hoef geen NEC overhaul, waarbij er aan de verkeerde mensen ineens een zak met geld gegeven wordt, want soms pakt dit goed uit (Vleminckx) en soms verkeerd (Niedzielan), maar nooit zorgt dit voor een duurzame verbetering van onze positie.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef larry91 het volgende:
Klopt. Maar ik had ergens gelezen dat Boekhoorn wel een functie gaat bekleden binnen NEC. En wat ik begrepen had is dat Boekhoorn alleen in zou stappen als van Delft weg zou gaan. Dus dat lijkt mij dan een contradictie.
Tenzij wat jij zegt waar is en hij geen functie gaat bekleden maar nog afwacht.
Trouwens, wat mij betreft trekt niemand zijn portemonnee maar gebruiken ze hun expertise en ondernemerskracht om meer sponsors binnen te halen, NEC gezond te maken etc. Directe kapitaal investeringen zoals bijvoorbeeld in 2003 gebeurde hoeft van mij niet.
Gemeente moet altijd nog akkoord gaan met verbouwing, ook al komt al het geld uit eigen zak.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:13 schreef larry91 het volgende:
[..]
Gemeente hoeft toch niet te betalen, de investeerders kunnen toch lappen
Dat idee heb ik ook. Termen als 'machtsovername', revolutie' of 'nieuwe tijdperk' is gecreëerd door de media. NEC heeft officieel nog niets naar buiten gebracht.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:13 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet het idee dat deze "machtsovername" nu echt veel gaat veranderen maar ik laat me verassen.
Ergens stond ook (weet even niet meer waar):quote:Op maandag 14 januari 2013 15:13 schreef larry91 het volgende:
[..]
Omdat Boekhoorn er nu instapt betekend dit ook dat van Delft nu weg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |