Hij had ook niet geschoptquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:37 schreef Injetta het volgende:
Bent u gewond? Ha ha ha...
Ik heb helemaal niet geschopt. Hij is ook gekker dan gekst.
Blonde adonisquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ge mot se niet sloan, ge mot se schuppen!
Zijn wel bejaarden hè, geen kooivechters.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:37 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Slappe klapjes, vecht je een keer op nationale tv, doe je het zo.
Ik vind ze allebei zeurkousen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Tijd dat de moestuin zelf komt te overlijden, kan ie gezellig bij zijn vrouw zijn heeft de rest geen last meer.
Moestuintje op zijn buik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
Tijd dat de moestuin zelf komt te overlijden, kan ie gezellig bij zijn vrouw zijn heeft de rest geen last meer.
Je kunt niet eens meer normaal met een stijfje op de bank zitten.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt niet eens meer normaal met een stijfje op de bank zitten.
Ze lossen onderling het probleem van overpad opquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
Dit gaat helaas met een sisser aflopen
Zo zou de buurman het gewild hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef Specularium het volgende:
Recht met die thermometer in die reet.
Net als vorige week, ik hoop het niet. Dat was echt een anticlimaxquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
Dit gaat helaas met een sisser aflopen
Zwolse inteeltquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:42 schreef marcodej het volgende:
Schouderklopje. Schoonzoon is ook niet goed bij zijn paasei.
Snorremans vertrouw ik ook niet zo.quote:
Die stond te maffenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
Ja hup gewoon meteen de pliesie bellen, Mr Visser was getuige.
Berechten volgens de shariaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef tralalala het volgende:
Die mocro vindt slaan wel kunnen denk ik.
De jury, superdeskundig, doorsnee van de samenleving, heel interessant, prima moment om even drinken te halen.quote:
Moet je het wel goed schrijven.quote:
Ze zijn beiden getikt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb hem niet geslagenLaat het even zien dan.
Zo sprak een van die mannen het dus uitquote:
Hij heeft net zo'n inteeltkop inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit doet me weer denken aan de vishengel, die rechtstandig was afgebroken!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind de hondjesmeneer inmiddels gewoon heel erg zielig eigenlijk, heb het met hem te doen.
Als die mafkees met z'n meurende tekkels niet was begonnen te zeiken over imaginaire stank, wat er niets aan de hand geweest.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef FredVleespet het volgende:
Hij kan niet tegen mestlucht maar zit wel met die blinde schijthonden
Hij mag dan onzin praten en moet niet zeuren over zaken die er niet zijn, maar toch vind ik hem gewoon erg zielig..quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Ze hadden daar big Frank moeten neerzetten.
Een LT vergelijken met twitterquote:
Was te verwachten.quote:
Omdat de berichten zo snel gaan bedoel ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een LT vergelijken met twitter
moet schoonquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom zou je een dakgoot schoonmaken met chloor?
Ik maak mijn balkon ook schoon met chloor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om de algen te makkelijker verwijderenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee dan gaan ze uit hun bek stinkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef Little_Acorn het volgende:
Als die keffers nou heel veel mest eten, worden ze dan heel groot?
Rechter bedoelde vergiftiging door kunstmestlucht. Wat dus niet aan te tonen is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef blessed19 het volgende:
De buurt probeert de hondjes te vergiftigen!
Mwah, dat slaan gaat een beetje verquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef Gert het volgende:
Kortom: de klagende partij is de eigenlijke buurt-terrorist, met z'n chloor en die kudde keffers.
En dan de rijdende rechter inschakelen vanwege "stank" van kunstmestkorrels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |