SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
De volgende situaties vallen niet onder de regels van Koop op afstand:
U zoekt een bedrijf op in het telefoonboek en via de telefoon bestelt u iets bij dit bedrijf.
U koopt op afstand registergoed. Dit is een huis, grond of een bepaald schip.
U koopt uit een automaat bijvoorbeeld blikjes, sigaretten of een treinkaartje. Of u haalt een snack uit de muur.
U koopt iets nadat u via de telefoon een bod hebt gedaan op een (internet)veiling.
U geeft telefonisch opdracht voor een verbouwing
ja, was het helemaal verleerd jòhquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef TJV het volgende:
Zo huibje, dat was zeker 100 topics geleden dat je de OP had?
Welkom in de randstad!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De tering, blanken zijn in London een minderheid:
http://www.thesun.co.uk/s(...)nsus-stats-show.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Er klopt dan ook geen zak van wat jij zegt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef shaderon het volgende:
wat een homos in dat gierige mensen topic, ze weten echt niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles klopt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er klopt dan ook geen zak van wat jij zegt.
Had ik al een keertje aangegeven dat Australië niet het paradijs dat je er van maakt is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef shaderon het volgende:
Je moet die Nederlandse denkwijze uitzetten, maar dat gaat gewoon niet bij velen.
Uk is ook goed, vs ook, canada ook, argentinië ook, desnoods nieuw zeeland of japan of frankrijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had ik al een keertje aangegeven dat Australië niet het paradijs dat je er van maakt is?
Toen kwam de koe uit de mauwquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef Ame_thyst het volgende:
geen oude vissen uit de sloot halen
iets in die richting
Tja zwaar onontwikkeld buiten de steden soms. Sommige staten zijn een compleet ander land. Maar als toerist of voor de rijke mensen is het een top landquote:
komt ie weer hoor, onze wandelende encyclopediequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Tja zwaar onontwikkeld buiten de steden soms. Sommige staten zijn een compleet ander land. Maar als toerist of voor de rijke mensen is het een top land
Dat valt dan weer mee. Zou best in een woonboerderijtje in Michigan willen wonen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Tja zwaar onontwikkeld buiten de steden soms. Sommige staten zijn een compleet ander land. Maar als toerist of voor de rijke mensen is het een top land
Nee dat zijn faggots. En dan komen ze terug en zijn ze een ''totaal ander mens''quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lekker soulsearching in Australië
had jij nog vragen of onjuistheden die ik kan verbeterenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef TJV het volgende:
[..]
komt ie weer hoor, onze wandelende encyclopedie
http://nos.nl/video/31172(...)erenigde-staten.htmlquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee. Zou best in een woonboerderijtje in Michigan willen wonen.
Tuurlijk valt het wel mee, maar het is niet het droom paradijs dat veel mensen ervan maken. Het is er aardig aan het verouderen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee. Zou best in een woonboerderijtje in Michigan willen wonen.
Land of the free, home of the bravequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:58 schreef Ame_thyst het volgende:
"Het aantal Amerikanen dat leeft onder de armoedegrens is nog groter dan tot nu toe werd aangenomen. Volgens nieuw onderzoek zijn het er 49 miljoen. Dat is een op de zes Amerikanen. "
top land
Valt wel mee, ik reken mijzelf natuurlijk niet onder de onderlaag van de bevolking. Voor de bovenste 25% valt het goed mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/31172(...)erenigde-staten.html
valt niet mee
Want Australië is even dichtbevolkt tochquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef shaderon het volgende:
counter aanval op tim
[ afbeelding ]
veel slechter dan hier kan niet
Die is echt tyfusoud. Laat sins of a solar empir: rebellion gekocht, die schijnt er erg op te lijken.quote:
Per maand?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:31 schreef Timwonnacott het volgende:
We zitten hier maar op 6,75% en dan ligt de armoede grens hier nog op 998 euro ook.
quote:for a single employed person it was $391.85 per week
bedoelde homeland, de seriequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die is echt tyfusoud. Laat sins of a solar empir: rebellion gekocht, die schijnt er erg op te lijken.
Omgerekend maar 200 euro meer, Waarbij de 998 geen toeslagen zijn verrekend en wel rekening wordt gehouden met uitgaan, hobby's en zelfs vakanties.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef shaderon het volgende:
Jammer voor tim dat het per week is in australië
[..]
Zijn Australische dollars héquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef shaderon het volgende:
$ 391.85 = ¤ 317.4391
317.4391 / 7 * 30 = 1360.45 ¤
1360.45 - 998 = 362.45 ¤ verschil.
,oke feiten neuken
Aaaaaah. Ik vonnet al apart dat er Homeworld stond, had je er niet eerder over gehoord en jij speelt volgens mij niet zo heel snel retro games. Maar vandaar dusquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
bedoelde homeland, de seriegeen idee waarom ik homeworld typte.
Hey. Hey. Ophouden over Friesland, er zijn taboe's.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef TJV het volgende:
Wat de tering kan het nou boeien zeg, fuck al die arme paupers die niet eens hun eigen brood kunnen betalen. Stop ze lekker weg in afrika/friesland en kijk niet meer naar ze om.
MOVE ON PEOPLE, LEAVE STRUGGLERS BEHIND
Hier. De grootste held van de vikingen uit Ijsland en de Friezen moesten het weer opknappen voor die kuthollanders die heel hard wegrenden.quote:Ergens in de saga wordt een Vikingtocht van Egill en zijn maat Arinbjörn in het Nederlandse kustgebied beschreven: "Eens voeren ze een rivier op waar het vanwege ondiepten moeilijk was om te landen. Op het land waren grote vlakten en dichtbij waren bossen; de velden waren nat omdat het veel geregend had. Daar gingen ze aan land en kwamen bij een dorp waar veel Hollanders woonden. Iedereen die kon vluchtte weg. Het land was effen en de vlakten waren groot; over grote afstanden waren sloten gegraven en daarin stond water. Op sommige plaatsen waren grote balken over de sloten gelegd. Waar men moest passeren, waren houten bruggen."
Na wat schermutselingen met de toegesnelde Friese troepen kwam Egill alleen te staan. De Friezen hadden bruggen over sloten weggenomen, maar het lukte hem langs de bosrand naar het schip terug te komen.
Specifiek ITquote:Op woensdag 12 december 2012 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooooooi! Wat voor stages zijn het eigenlijk? Algemeen of specifiek IT?
Precies nul, of jij moet mij wel zien zitten en bereid zijn om meteen de trein naar utrecht te pakken. Twaalf uur bij de burgerlijke stand afspreken?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:11 schreef Ame_thyst het volgende:
hoeveel mensen op jullie facebook trouwen vandaag?
ééntje heeft vandaag een punt achter haar relatie gezet na 5-6 jaarquote:Op woensdag 12 december 2012 10:11 schreef Ame_thyst het volgende:
hoeveel mensen op jullie facebook trouwen vandaag?
Fendt Vario 936, dat is een hint :$:$ die hebben een lekker grote stuurstang net als mijn stangquote:Op woensdag 12 december 2012 10:16 schreef Ame_thyst het volgende:
welk model trekker is dan onze trouw"wagen"
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voel mij een beetje lullig, zag een erg goede advertentie op marktplaats. Was gereserveerd, heb vijf euro extra geboden en aangegeven het vanavond te halen. Was al een scherpe deal voor degene die hem praktisch al had, maar ze ging akkoord!
Maar hey, beter voor mij
Ja hierna HBO maar je moet eerst Niv 4 doen...quote:Op woensdag 12 december 2012 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
Mineraal, ga je hierna nog hbo doen? Ik ben al langs een aantal bedrijven geweest en die willen allemaal geen mbo4 ao'ers aannemen. Lekker veel waard dat diploma, het mbo is gewoon ook over het algemeen kut.
walgelijke marktplaats verkopers..quote:Op woensdag 12 december 2012 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voel mij een beetje lullig, zag een erg goede advertentie op marktplaats. Was gereserveerd, heb vijf euro extra geboden en aangegeven het vanavond te halen. Was al een scherpe deal voor degene die hem praktisch al had, maar ze ging akkoord!
Maar hey, beter voor mij
Hallonquote:Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef Mender het volgende:
Echte bazen wachten tot 12-12-2012 12:12:12
!
Zou het zelf ook nooit op die manier verkopen, voor vijf euro extra ga ik geen klootzak uithangen.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
walgelijke marktplaats verkopers..
ik? neequote:Op woensdag 12 december 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De teeering, heb jij echt tot 12 12 12 12 1 21 21 21 21 2 gewacht?
Nee, Menderquote:Op woensdag 12 december 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik? nee
dan had ik om 12:12:12 gepost
zullen we het uitstellen naar 13-13-13? Moet zo naar de huisartsquote:Op woensdag 12 december 2012 12:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huib ik zit hier in de burgerlijke stand maar k zie je nergens lopen waar ben je spreken we af bij de balie?
Gepost vanaf mijn HTC One X
ja is goedquote:Op woensdag 12 december 2012 12:14 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zullen we het uitstellen naar 13-13-13? Moet zo naar de huisarts
xx
planeet zoeken waar er 13 maanden zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
omg hoe losse we dit op???
ik heb wel 13 maandenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wacht de dertiende maand bestaat niet :$:$
omg hier in flevo land hebbe we dat kom (hihi) snel!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
planeet zoeken waar er 13 maanden zijn
ah ahquote:Op woensdag 12 december 2012 12:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Niet echt. Een jaar geleden een herinnering in me telefoon gezet op deze datum.
I-I-Is M-M-Mender t-ter-terug?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ah ah
waar was je al die tijd dan? WAAR WAS JE AL DIE TIJD?
Bobber heeft zitten huilen.
Jazeker, werd tijd ookquote:Op woensdag 12 december 2012 12:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
I-I-Is M-M-Mender t-ter-terug?
Kom kom, niet huilen. Hij is er weer, dat is toch leuk? Dan huil je toch niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
I-I-Is M-M-Mender t-ter-terug?
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kom kom, niet huilen. Hij is er weer, dat is toch leuk? Dan huil je toch niet?
Rustig maar, rustig maar, het is al goed. Hij is er weer.
daar wil je geen blowjob van krijgenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laatst logeerde mijn nichtje bij ons. 'T kind is net vier.
Zij lag in haar bed, ik zat op de pc, mijn ouders waren volgens mij nog even naar de winkels. Begint ze mij daar ineens een partij te janken, ongelooflijk. Wat was er gebeurt? Ze had in haar vinger gebeten. Waarom had ze dat gedaan? Omdat haar vinger pijn deed en ze een kusje wilde geven.
Wtf kind?
Als ze ouder is he gekkie, voor haar toekomstige vriendjequote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toevallig wil ik inderdaad geen blowjob krijgen van mijn vier jaar oude nichtje![]()
Het is maar waar je meteen aan denkt
JA KUTLIKKEN EN ER KUSJES OP GEVENquote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een blowjob geven als ze pot is? Jij moet wat minder met flodder praten, me dunkt
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een blowjob geven als ze pot is? Jij moet wat minder met flodder praten, me dunkt
Gatver man, donder op je je fetishes.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef drumstickNL het volgende:
Wanneer gaan we in een groep mij doen?
wat?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef drumstickNL het volgende:
Wanneer gaan we battle royale doen?
Niet hierquote:Op woensdag 12 december 2012 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
waar was je al die tijd dan? WAAR WAS JE AL DIE TIJD?
Preciesquote:Op woensdag 12 december 2012 13:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Zie je maar weer Mender wat een interssante discussies je mist
![]()
Volgens track en trace is de chauffeur onderweg. Maar ben dus niet thuis. En de buren volgens mij ook niet. Zal dus moeten wachten tot ik een briefje in de brievenbus krijg waarmee ik hem op het postkantoor op kan halen.quote:
Ati radeon HD7970quote:
Laat hem dan hier bij mij afleverenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens track en trace is de chauffeur onderweg. Maar ben dus niet thuis. En de buren volgens mij ook niet. Zal dus moeten wachten tot ik een briefje in de brievenbus krijg waarmee ik hem op het postkantoor op kan halen.
[..]
Ati radeon HD7970
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:40 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]_________!!!!!!!!!!!!!!! X238072348902340912
Maar dat is best vetquote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef MineraalWater het volgende:
Beter dan de trein verzameling van Flodder.
Nog een paar quotes van hem:quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:19 schreef polderturk het volgende:
Ik heb echter wel dingen bedacht die door niemand anders zijn bedacht. Sommige van die dingen heb ik nog niet gedeeld. Wat ik echter wel durf te zeggen is dat ik één van de grootste denkers ter wereld ben. Misschien ben ik wel de grootste denker van de wereld. Misschien wel de grootste denker van deze tijd. Ik weet dat nu een aantal personen heel hard gaan lachen en dat begrijp ik ook welHet is niet normaal om zo iets over jezelf te vertellen.
quote:Deze gedachten heeft niet tot de conclusie geleid dat ik over mezelf denk dat ik de grootste denker ben. Ik weet dat dit niet heel diep gaat. Ik raad je aan om mijn berichten geschiedenis te bekijken. En dan vooral de geschiedenis op het forum 'Wetenschap & Technologie'. Ik heb heel veel dingen bedacht en alleen een fractie op dit forum gepost.
quote:Jullie weten gewoon dat ik de grootste denker ben. Jullie zijn gewoon jaloers. Ik heb nog een aantal uitvindingen in de kast die jullie versteld zullen doen staan.
etcquote:Jij kan er gewoon niet tegen dat jij dom bent, en ik slim.
Niet gezien op reddit?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet ik er iets in zien ofzo?
Gozer, heb jij een masker op?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef MineraalWater het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat gezicht dan ergens in beeld?
not bad!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Volgens track en trace is de chauffeur onderweg. Maar ben dus niet thuis. En de buren volgens mij ook niet. Zal dus moeten wachten tot ik een briefje in de brievenbus krijg waarmee ik hem op het postkantoor op kan halen.
[..]
Ati radeon HD7970
Ja kan natuurlijk ook geluid zijn maar ik speel geen filmpjes met geluid af op de zaakquote:
Die reviews ookquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die reviews ook
"In the beginning it was painful, especially when the broad part had to be inserted. But then it was in and it felt great! It was a great sensation, as if I was really being penetrated by a real werewolf"
wait.. what?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die reviews ook
"In the beginning it was painful, especially when the broad part had to be inserted. But then it was in and it felt great! It was a great sensation, as if I was really being penetrated by a real werewolf"
nicequote:
Ja, ik snap echt niet waarom je dat zou willen. Ook die draken met stekels en alquote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als ik de vorm van die dingen zie begint ik al kramp in mijn reet te krijgen
Ik wil wel een keer naar Icelandquote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zij is de dochter van de burgemeester van Reykjavik
Ja of die weerwolf dingen op het uiteinde heel breed zijn, nasty spulquote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ik snap echt niet waarom je dat zou willen. Ook die draken met stekels en alDat moet toch gewoon pijnlijk zijn.
Hmm ja die heb ik nooit gezien, de laatste keer dat ik daar was zat nog net voor de twilight hype, dus toen had je nog alleen drakenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja of die weerwolf dingen op het uiteinde heel breed zijn, nasty spul
Eens voorbij zien komen ergens.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zij is de dochter van de burgemeester van Reykjavik
welke van de drie?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lijkt mij nou erg lekker om dit diep in mijn reet te steken
[ afbeelding ]
OEH gezellig!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanaaf naar L-town om een kilo tabak te halen
We pikken alleen de zwakkere uit de kuddes vandaanquote:Op woensdag 12 december 2012 16:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel hand op de portefeuille houden en de kont goed dichtknijpen. Je weet maar nooit wat ze met je doen in 0320.
Maar ik ben maar een simpel boertje zonder enig benul van hoe het er in de grote stad aan toe gaat. Ik ben erg naief.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
We pikken alleen de zwakkere uit de kuddes vandaan
Zit je met een Indiër te chatten? Het helpt als je zegt dat hij terugkomt als een steen als hij je niet doorverbindt.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef mschol het volgende:
supportdesk EA style:
niet weten hoe je eigen games in elkaar steken (en dan niet zo zeer technisch, maar meer welke games er zijn)
nederlander, aan de telefoonquote:Op woensdag 12 december 2012 16:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Zit je met een Indiër te chatten? Het helpt als je zegt dat hij terugkomt als een steen als hij je niet doorverbindt.
ja, ik was ook verbaasdquote:
Ja en wat voor een. Ze hadden Topiek laatst advies gegeven iets te installeren wat een crack bleek te zijnquote:
nicequote:Op woensdag 12 december 2012 16:21 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja en wat voor een. Ze hadden Topiek laatst advies gegeven iets te installeren wat een crack bleek te zijn
Zeiden ze dat met de Noord-Zuidlijn niet ook?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ik was ook verbaasd![]()
maar tis dat ik extra content misloop, anders had ik het laten zitten
ik betaal er genoeg voor, dan moet het ook in 1x goed gaan..
maar dat zijn bouwprojecten, dit is gewoon een falende database structuur tussen 2 web based apps..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeiden ze dat met de Noord-Zuidlijn niet ook?
Fluxcapacitator zeker weer?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dat zijn bouwprojecten, dit is gewoon een falende database structuur tussen 2 web based apps..
afin, weer in de wacht iig..
nu ga ik de computerwizz kid uithangen, ik kan ze nu namelijk exact vertellen wat er moet gebeuren
zo iets ja..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fluxcapacitator zeker weer?
Ja kon het proberen, die dingen kosten maar 10k/stukquote:Op woensdag 12 december 2012 16:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Aldie die sneeuwschuivers probeert te verkopen op Facebook
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef MineraalWater het volgende:
hoe oud ben jij, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef Ame_thyst het volgende:
vriend van mijn middelbare school is vandaag getrouwd.
'vriendinnetje' van mijn middelbare school + al haar vriendinnen zijn 3 jaar geleden al getrouwd
tja
#foreveralone![]()
Heb net even rondgekeken op mijn kamer, zie niks liggen. Miss. in de lades maar dacht het nietquote:Op woensdag 12 december 2012 19:57 schreef shaderon het volgende:
heb je ook wat sterkers liggen aka wiet aldie?
Zoals ook te lezen is in de top comment.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bijna nooit gehoord dit bij Counter Strike hoor.
IK ZAL GODVERDOMMENS OOK EENS WAT POSTEN HIER ZEGquote:Op woensdag 12 december 2012 20:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zoals ook te lezen is in de top comment.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je precies zegt na zegt wat er bovenaan de comments stond op reddit.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:04 schreef Ame_thyst het volgende:
als je hier iets post dan krijg je een van de volgenden reacties:
"al gezien op:
- gag
- de twitter van mijn moeder
- tweakers
- DE GODDELIJKE SITE REDDIT ()
- 4chan
- Dumpert
- Tumblr
- rest van het internet"
Doei kleuters
ik zei niets ik poste een plaatjequote:Op woensdag 12 december 2012 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je precies zegt na zegt wat er bovenaan de comments stond op reddit.
Oh wacht dat was mineraalwater.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik zei niets ik poste een plaatje
Waarom is het dan 50 % van alles posts hier, ohja het is een SCquote:Op woensdag 12 december 2012 21:12 schreef shaderon het volgende:
het gaat erom dat niemand een neuk geeft om die onzin
Ja ken ik niks aan doen dat dat de top comment wasquote:Op woensdag 12 december 2012 21:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oh wacht dat was mineraalwater.
hoho niet iedereen zit 9 uur per dag opquote:Op woensdag 12 december 2012 21:12 schreef shaderon het volgende:
het gaat erom dat niemand een neuk geeft om die onzin
precies, geen tijd voor die onzin, fok al te veelquote:Op woensdag 12 december 2012 21:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hoho niet iedereen zit 9 uur per da op
9gagreddit4chanz. Laat hem lekker posten.
het wachten op dat kind vind ik veel beterquote:Op woensdag 12 december 2012 21:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe die dat touw neerlegt
Haha, ja echt schattig gifjequote:Op woensdag 12 december 2012 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
het wachten op dat kind vind ik veel beter
je oksels, dat weet ik 100% zeker..quote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ruik ik nu mijn sokken of de rottende kapsalon??
Echt ernstig dat ik mij dit oprecht afvraag
Is het niet gewoon een algemeen gevoel van viesheid omdat er net in 0320 flink misbruik van je naïviteit is gemaakt?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ruik ik nu mijn sokken of de rottende kapsalon??
Echt ernstig dat ik mij dit oprecht afvraag
Dat ook ja, ik kan niet meer goed lopen en mijn bips dicht knijpen. Lukt gewoon niet meer, alle rek is er uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een algemeen gevoel van viesheid omdat er net in 0320 flink misbruik van je naïviteit is gemaakt?
Ik ook al. Heb al 10 kilo van dat spul dat je op je borst moet smeren er doorheen gejaagd maar dat werkt niet zo goed. Ruikt wel lekker.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:43 schreef mschol het volgende:
ik ben helemaal snipverkouden, echt shit
ik heb er, bij gebrek aan zakdoekjes, al meerdere rollen toiletpapier doorheen gejaagdquote:Op woensdag 12 december 2012 22:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ook al. Heb al 10 kilo van dat spul dat je op je borst moet smeren er doorheen gejaagd maar dat werkt niet zo goed. Ruikt wel lekker.
BEN JE GEK?? MOOI JE HELE NEUS NAAR DE TYFUSquote:Op woensdag 12 december 2012 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er, bij gebrek aan zakdoekjes, al meerdere rollen toiletpapier doorheen gejaagd
fixedquote:Op woensdag 12 december 2012 22:36 schreef mschol het volgende:
koop een dedicated server bij een goed aangeschreven provider, success gegarandeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |