Zat ik ook in, zie vorige paginaquote:
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijdenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:06 schreef b2py het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken met de goederen dan! Wel tof, grote ombouw
Volgens mij kan je alleen voor de ICE een plaats uitkiezen.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:10 schreef dennistd het volgende:
Maar voor een reis Berlijn-Amsterdam is ie niet verfügbar..
Dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk. Ook komen de goederentreinen daardoor niet "verder van het perron te rijden."quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijden
Strengelspoor komt als term het dichtst in de buurt imo.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk. Ook komen de goederentreinen daardoor niet "verder van het perron te rijden."
Of wou je de linker metrorail laten dubbelen als rechter goederenrail? Creatief, net weer niet hetzelfde als strengelspoor, erg gevoelig voor differentiële slijtage, en dus duur in onderhoud. lijkt mij hoor
Dan liegt ie dat ie barst.quote:‘De NMBS doet er intussen alles aan om de treindienst optimaal te verzekeren en haar klanten op hun bestemming te krijgen'
Bestaat dat überhaupt in Nederland?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijden
Oh zo. Leuk. Lekker veel wissels bouwenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Strengelspoor komt als term het dichtst in de buurt imo.
Wat ik bedoel is dat de metro's dichterbij de perrons komen te rijden dan de huidige treinen. Dan gaan goederentreinen niet passen. Daarom kan ik me voorstellen dat ze bij de stations een voorziening maken dat een klein stukje naast de metrorails nog twee rails komen te lopen waar goederentreinen over komen te rijden. Na het station gaat het weer verder als één spoor.
niet in deze vorm. Strengelspoor hebben we wel in Nederland. Voorbeeld zijn de trams in Amsterdam die in sommige straten er gebruik van makenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bestaat dat überhaupt in Nederland?
Zoek eens bij Google Afbeeldingen op Lossetalbahn.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk. Ook komen de goederentreinen daardoor niet "verder van het perron te rijden."
Of wou je de linker metrorail laten dubbelen als rechter goederenrail? Creatief, net weer niet hetzelfde als strengelspoor, erg gevoelig voor differentiële slijtage, en dus duur in onderhoud. lijkt mij hoor
uiteindelijk met +26 aangekomen..quote:Op woensdag 12 december 2012 16:55 schreef dennistd het volgende:
Nog 7 minuten erbij sparen en je hebt weer een GtbV'tje erbij
Zeker wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:40 schreef Igen het volgende:
Zo veel wissels
Met winterweer hoeven die hopelijk toch niet gebruikt te worden... Alhoewel, afgelopen zaterdag, toen de aangepaste dienstregeling gold, besloot iemand ook dat de stoptrein Zwolle-Amersfoort waar ik in zat eens moest gaan roestrijden over een spoor dat in de gewone dienstregeling überhaupt niet gebruikt wordt. Onnodige wissels bij winterweer niet bedienen is blijkbaar geen richtlijn bij ProRail?
Ben benieuwd. Zal wel een speciaal contract zijn waarbij een ingenieursbureau samen met een aannemer iets gaat ontwerpen en bouwen. Lijkt me wel tof!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk een soort van strengelspoor, waardoor goederentreinen iets verder van het perron komen te rijden
dat station was er waarschijnlijk sowieso niet gekomen. Zonder spoorverdubbeling past het nauwelijks in de dienstregelingquote:Op woensdag 12 december 2012 17:47 schreef b2py het volgende:
- knip -
Zal ongetwijfeld gevolgen hebben voor de bouw van mogelijk treinstation BleiZo wat daar bij had moeten komen..
toch zal het zoiets gaan worden jaquote:Op woensdag 12 december 2012 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg je dit dus.
[ afbeelding ]
Is toch helemaal niet handig man
Zoetermeer Oost zou gesloopt gaan worden daarvoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat station was er waarschijnlijk sowieso niet gekomen. Zonder spoorverdubbeling past het nauwelijks in de dienstregeling
die man is een wandelende ramp. helaas zitten er daar meer van in de VVDquote:Op woensdag 12 december 2012 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, ik was onze vriend al kwijt
Bron trouwens van de ombouw, heb het nog nergens teruggevonden..quote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch zal het zoiets gaan worden ja
onder meer hier: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)etroverbinding.dhtmlquote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Bron trouwens van de ombouw, heb het nog nergens teruggevonden..
Zeker weer eoa leeghoofd op een ingenieursbureau wat met zoiets komt. Overal wissels gaan saneren omdat het zo onderhoudsgevoelig is, en hier, volstrekt onnodig, er 4 per station BIJ gaan bouwenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
toch zal het zoiets gaan worden ja
Wel geinig, van het een recreatieplasje naar de andere recreatieplas in één metrostelquote:Op woensdag 12 december 2012 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
onder meer hier: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)etroverbinding.dhtml
Pssst.quote:'Omgekeerd krijgen de inwoners van Hoek van Holland, Maassluis en Vlaardingen een rechtstreekse verbinding met het culturele en winkelhart van Rotterdam', aldus de stadsregio.
geld moet rollenquote:Op woensdag 12 december 2012 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker weer eoa leeghoofd op een ingenieursbureau wat met zoiets komt. Overal wissels gaan saneren omdat het zo onderhoudsgevoelig is, en hier, volstrekt onnodig, er 4 per station BIJ gaan bouwen![]()
Nou iedereen ziet aankomen wat er gaat gebeuren, die gaan natuurlijk kapot, waardoor de metro over het goederenspoor moet, mensen in dat gat tussen perron en trein terecht komen etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |