Dat betekent dat er ook geen mensen meer zouden mogen staan. Daardoor passen er minder mensen in de trein en dus worden kaartjes duurder. En ik denk dat niemand 25% meer zou willen betalen voor zijn kaartje omdat er dan bij die weinige keren dat er een ongeluk gebeurt een paar mensen extra het te laten overleven.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
leuk en aardig met die kreukelzones, maar dan zou je ook een soort van gordelplicht in moeten voeren, want anders hou je het feit dat er in het geval van een botsing veel gewonden zullen zijn
twitter:ErikEggens twitterde op woensdag 12-12-2012 om 10:10:57Na heel even de 233 km/u te hebben aangetikt, toch weer abrupt tot stilstand gekomen. "Er is een mankement." @failra http://t.co/EDYTLO4s reageer retweet
twitter:ErikEggens twitterde op woensdag 12-12-2012 om 10:21:20Het is wéér gelukt: #Fyra Antwerpen strandt voortijdig en moet noodgedwongen naar Breda. De vierde dag verloopt dus evenmin goed. reageer retweet
Sowieso is dat het hele probleem van alles wat de OVV zegt. Ruimer plannen... Extra infrastructuur? Vertraagde trein conflict-vrij bijsturen... Maar met de grote hand van de modelbaan af halen?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:18 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat betekent dat er ook geen mensen meer zouden mogen staan. Daardoor passen er minder mensen in de trein en dus worden kaartjes duurder. En ik denk dat niemand 25% meer zou willen betalen voor zijn kaartje omdat er dan bij die weinige keren dat er een ongeluk gebeurt een paar mensen extra het te laten overleven.
Over een paar jaar komt er vast een parlementaire enquête om vast te stellen wat er toch zo mis is gegaan bij NS Hispeed. Een van de discussies is dan vast dat het goedkoper was geweest om een ICE van de plank te kopen in plaats van in zee te gaan met die Italiaanse faalhazen, die ook al rommel aan de Denen hadden geleverd.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken. Lekker handig qua onderhoud, zo'n kleine, unieke serie.
omdat per se het wiel opnieuw uitgevonden moest wordenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
Waarom is die Fyra zo kut terwijl de ICE nauwelijks problemen heeft?
en omdat iemand met goddelijke blonde lokken dacht dat het goedkoper was.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
omdat per se het wiel opnieuw uitgevonden moest worden
Ze haden inderdaad beter een ICE kunnen kopen en die overspuiten in NS kleuren, had een stuk minder rotzooi gegevenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
Waarom is die Fyra zo kut terwijl de ICE nauwelijks problemen heeft?
Omdat je het bouwen van treinen niet moet overlaten aan Italianen.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
Waarom is die Fyra zo kut terwijl de ICE nauwelijks problemen heeft?
Prima toch? Gewoon alle problemen doodzwijgen en doen alsof alles perfect gaat.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En? Lukt het een beetje?
The Italian Job, what they DON'T want you to knowquote:Op woensdag 12 december 2012 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat je het bouwen van treinen niet moet overlaten aan Italianen.
Hard reset nodig zeker?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:48 schreef James1988 het volgende:
9228 (10:41 Amsterdam - 12:42 Brussel-Zuid) krijgt +60 bij vertrek.
Dat is geen uniek herkenbaar ontwerp, want dat is belangrijk voor een spoorbedrijf! Voordeel is wel dat je ze nu van verre ziet aankomen en makkelijk kunt vermijden.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:48 schreef remlof het volgende:
Waarom gaat de NS dan niet gewoon met de ICE 3M naar Antwerpen en Brussel rijden dan?
Met de Velaro D gaat het ook niet al te best hoor, ding is ook nog steeds niet toegelaten..quote:Op woensdag 12 december 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
Waarom is die Fyra zo kut terwijl de ICE nauwelijks problemen heeft?
Heeft er vandaag al eentje redelijk op tijd (< 30 min vertraging) gereden?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:48 schreef James1988 het volgende:
9228 (10:41 Amsterdam - 12:42 Brussel-Zuid) krijgt +60 bij vertrek.
Als ik me niet vergis zou het materieel van de 9209 later gebruikt worden voor de 9228. Aangezien er nu al 2 V250's defect zijn gegaan zijn er reservetreinen ingezet.quote:
Maak anders weer een nieuwe serie hondekoppen dan, die zagen er tenminste niet uit of ze een tumor van hebikjoudaar op de neus haddenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:49 schreef V2 het volgende:
[..]
Dat is geen uniek herkenbaar ontwerp, want dat is belangrijk voor een spoorbedrijf! Voordeel is wel dat je ze nu van verre ziet aankomen en makkelijk kunt vermijden.
fixed that for youquote:Op woensdag 12 december 2012 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft er vandaag sinds het invoeren van de nieuwe dienstregeling al eentje redelijk op tijd (< 30 min vertraging) gereden?
Nee vind je t gek? Al die ambtenaren worden opgehouden door de toelating van de railhummer. Die PER STUK door de molen moeten omdat ze "allemaal een eigen karakter hebben"quote:Op woensdag 12 december 2012 10:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
Met de Velaro D gaat het ook niet al te best hoor, ding is ook nog steeds niet toegelaten..
Omdat ze per se een unieke trein wilden hebben.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:48 schreef remlof het volgende:
Waarom gaat de NS dan niet gewoon met de ICE 3M naar Antwerpen en Brussel rijden?
Ook best een uniek ontwerp trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |