SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Niet alleen voor de Marmotte want scheelt maar 200gram met huidige paar. Maar ik schat dat mijn huidige wielen straks in het seizoen wel aan vervanging toe zijn en vind deze mooier dan de 2013 versie die witte naven heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
339 is de goedkoopste die ik zo snel kon vinden. Ga dus uit van 300 ivm koopjeskoning.
Zijn dat trouwens je marmotte wielen Patroon?
Yep, of ik nu 312 euro armer ben of over 3 weken maakt ook geen hol uitquote:
Tussen de oren scheelt het behoorlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
Toch zit ik ergens nog wel te hopen dat ik ooit tegen een leuk setje 50 mm velgen aankom. Maar daar heb je in de praktijk toch ook nauwelijks profijt van?
Jawel hoor, zodra de windkrachten in Beaufort in de min gaan...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
Toch zit ik ergens nog wel te hopen dat ik ooit tegen een leuk setje 50 mm velgen aankom. Maar daar heb je in de praktijk toch ook nauwelijks profijt van?
Is zeker mooi. Ik vind die Fulcrum Racing Quattro ook mooi en niet duur, jammer dat de naven niet zo goed zijn als de R3. Heb meerdere berichten gelezen dat de naven niet mooi liepen/speling op de naaf wat steeds terugkeerde.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
True, maar dat is natuurlijk met elke update van je fiets zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tussen de oren scheelt het behoorlijk.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Jawel hoor, zodra de windkrachten in Beaufort in de min gaan...
40 km/uur is bij mij d1 dus dan kan 't welquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is zeker mooi. Ik vind die Fulcrum Racing Quattro ook mooi en niet duur, jammer dat de naven niet zo goed zijn als de R3. Heb meerdere berichten gelezen dat de naven niet mooi liepen/speling op de naaf wat steeds terugkeerde.
Meen ergens gelezen te hebben dat hoge wielen boven de 40km/h pas voordeel hebben. Maar tussen de oren doet ook wat
edit: zelfde gedachte als Kaas
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Beaufortquote:
R7 hier. Heeft de RVV en TdRC overleefd in 2011 dus ik ben tevreequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
40 km/uur is bij mij d1 dus dan kan 't welIk heb nu iig het kleine broertje van de jouwe, de racing 5. Ben ik vooralsnog tevreden mee.
Volgens mij kan je bij de R3 de kogellagers uit de naaf vervangen enzo. Dat kan bij de R5 niet volgens mij. Die Racing Quattro is ook prima voor recreatief gebruik, maar de jongens die er criteriums mee rijden kregen er problemen mee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
40 km/uur is bij mij d1 dus dan kan 't welIk heb nu iig het kleine broertje van de jouwe, de racing 5. Ben ik vooralsnog tevreden mee.
Och, mijne zijn vooralsnog nog goed. Nog lang geen tijd om te upgraden dusquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij de R3 de kogellagers uit de naaf vervangen enzo. Dat kan bij de R5 niet volgens mij. Die Racing Quattro is ook prima voor recreatief gebruik, maar de jongens die er criteriums mee rijden kregen er problemen mee.
Ik weet hoe die schaal werkt, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef Freddeh het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Beaufort
[..]
R7 hier. Heeft de RVV en TdRC overleefd in 2011 dus ik ben tevree
Heel simpel antwoord: Hogere velgen is meer last van windquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, mijne zijn vooralsnog nog goed. Nog lang geen tijd om te upgraden dus
[..]
Ik weet hoe die schaal werkt, vandaar de vraag
Rond.quote:
Zijwind ja, maar in hoeverre heb je daar nou echt last van dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heel simpel antwoord: Hogere velgen is meer last van wind
Zo is dat, ik wilde voorkomen dat ik straks halverwege het seizoen de volle mep voor een setje 2013 moet betalen..quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Och, mijne zijn vooralsnog nog goed. Nog lang geen tijd om te upgraden dus
[..]
Ik weet hoe die schaal werkt, vandaar de vraag
Dat je niet allebei je handen van het stuur kan halen als het waait terwijl je in het wiel zit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijwind ja, maar in hoeverre heb je daar nou echt last van dan?
Van horen zeggen heb je er flink last van. Collega van me rijdt wedstrijden maar met platte velgen omdat je anders bij een 4Bft op je kantje gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje op gereden. Helaas zijn de velgen hol gesleten. Echt prima spul, blijven recht, zijn stijf en bollen goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook die Cosmics. Ze zijn nog recht, en rollen prima. Alleen de spaken hebben al paar keer los gezeten.
In Nederland 60% van de tijd, zeker aan de kust?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Durf ik sowieso nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat je niet allebei je handen van het stuur kan halen als het waait terwijl je in het wiel zit.
Ah.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Van horen zeggen heb je er flink last van. Collega van me rijdt wedstrijden maar met platte velgen omdat je anders bij een 4Bft op je kantje gaat.
Valt wel mee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Nederland 60% van de tijd, zeker aan de kust?
Ik zag ook van die Carbonnen gimpiemmes met alu velgrand. (eigenlijk gewoon alu wielen met een carbonnen kapquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje op gereden. Helaas zijn de velgen hol gesleten. Echt prima spul, blijven recht, zijn stijf en bollen goed.
Mooie wielen patroon! Ik jat voor het betere klimwerk wel de Ksyrium Elites van m'n chick
Die Gipiemmes van me zijn lekker voor op het vlakke enzo, maar bepaald geen klimwielen
Wat kaas zegt. Heb dit jaar een tijdrit gereden op de afsluitdijk met een 50 mm Dura Ace voorwiel. Wou prima.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Van horen zeggen heb je er flink last van. Collega van me rijdt wedstrijden maar met platte velgen omdat je anders bij een 4Bft op je kantje gaat.
Ja joh. Die van mij wegen iets van 1700 of 1800 gram ofzo. Maar bollen wel lekker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zag ook van die Carbonnen gimpiemmes met alu velgrand. (eigenlijk gewoon alu wielen met een carbonnen kap) Die dingen zijn ook net beton.
Valt wel mee, ik heb alleen een voorwiel, ik vind ze wel slap.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:05 schreef Tommeke het volgende:
Wat kaas zegt. Heb dit jaar een tijdrit gereden op de afsluitdijk met een 50 mm Dura Ace voorwiel. Wou prima.
Kaas, heb jij geen last met die Spinergy? Ik ben met zo'n ding wel eens alle kanten op gevlogen in een tijdrit met wind
Baas! Na zo'n pauze al 30 gemiddeld rijden.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er meer van je foon in bus 35 te leggen en dan naar de voetbalkantine te fietsen.
Heb je daarom 20e op mijn zadel geboden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef Oksel het volgende:
Hoe duur zijn die Shamals? Kan ze nergens in een webshop vinden.
Wisten jullie dat op ongeacht welke website je koopt, ongeacht welk product je koopt, dat als je 'eentwee' als actiecode invult, je standaard 40% korting krijgt?
Die zit ook in de R3. Zelfde as van R3 tot R1 (cq. Zonda tot Shalam Ultra). Ik vind Shamals ook vet, en dan vooral de gouden. Heerlijk fout. Zal daar dan niet mee in de winter rijden want met een balaclava denkt Oksel dan dat ik een inbreker ben.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1905153/1/50#120208396]dinsdag 11 december 2012 21:58[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/195834]kaasplankje[/url] het volgende:
Geef mij maar een campa ultra naaf met oversized alu holle as.
Ja. En dan doet-ie dit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Oksel het volgende:
Wat vind je slap?
En hoe krijg je het voor elkaar wielen hol te laten worden? Veel remmen?
Zijdelingse stijfheid, met woest aanzetten of bruusk insturen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Oksel het volgende:
Wat vind je slap?
En hoe krijg je het voor elkaar wielen hol te laten worden? Veel remmen?
Ja, welk wiel?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zijdelingse stijfheid, met woest aanzetten of bruusk insturen.
Oude spinergy voorwiel ging het over.quote:
Ja of als je remt in een afdaling of met je hoofd op 3cm staat in een schuur van 2m^2 terwijl de manometer net de 9 bar aantiktquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oude spinergy voorwiel ging het over.
@Kano, die velg klapt bijv. als je net 9 bar in je band gepompt hebt en hij staat een half uurtje in de zomerzon te bakken terwijl jij een cola zit te drinken.
Niet in een afdaling, zoals 1-2 zegt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oude spinergy voorwiel ging het over.
@Kano, die velg klapt bijv. als je net 9 bar in je band gepompt hebt en hij staat een half uurtje in de zomerzon te bakken terwijl jij een cola zit te drinken.
quote:
Lettertype van Blanco is niet te pruimenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef keesfietst het volgende:
Wellicht het nieuwe Rabo-tenue (T Davies is de marketingmanager), donderdag weten we meer:
[ afbeelding ]
Hier ook nog het frame:quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lettertype van Blanco is niet te pruimen
Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in. Amerikaans criterium circuit is behoorlijk competatief en er valt daar nogal wat geld te verdienen. Maar met een fietsje van onder de 10.000 dollar ben je daar echt een nobody. Dus moet er ook wel wat verdient worden en dan is het wel begrijpelijk dat niet iedereen alle trainingsprogressie zomaar op internet kwakt. Ik begrijp dat wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
Another reason for me to NOT switch back up to premium, now people will not only see my power numbers and how much I was suffering based on HR. They will see if I am getting stronger very easily, exactly how much time I spent in which zone. Too much information to give to the competitors!
Amerikanen willen graag zo duur mogelijk. Dus als je een fiets voor 10k aanbied zullen ze die eerder kopen dan dezelfde fiets voor 4kquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:12 schreef Oksel het volgende:
Wat is de meerwaarde van een fiets van 10k ten opzichte van een fiets van 5-6k?
Verschil tussen 1k en 3k kan ik nog wel verzinnen. Maar dan houdt 't al snel op.
Sportful Hotpack. Is alleen wat te fragiel voor ATB'en.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef Oksel het volgende:
En een goed waterdicht / afstotend jack?
Zelf weten. Ik zit altijd in de schuur met de deur op een kier. Zweet me kapot op zo'n ding.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Oksel het volgende:
Ja, zet wel een ventilator aan ofzo. Serietje kijken. Ga echt niet in een schuur ofzo zitten.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:32 schreef Oksel het volgende:
Vind je het gek dat je 't na een uurtje zat bent..
Hardlopen deed ik ook in de huiskamer, op zo'n band. Dit kan niet veel warmer zijn toch?
Pfffquote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef kaasplankje het volgende:
Deze faalbaas dacht vanmorgen met zijn Mercedes station wel even over de trambaan van de erasmusbrug te rijden. Dan kom je halverwege dus vast te zitten.
Politie erbij, takelwagen erbij, brug 1 kant afgesloten voor auto's, brug kon niet meer open en de trams konden er niet meer langs.
Binnen een goed uur hadden ze 'm er af.
[ afbeelding ]
Wellicht, blauwe nummerplaat maar ik zag zo gauw geen taxibordje op het dak.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pfff![]()
Nog een taxi ook zo te zien?
Halverwege het brugdek komen er grote geulen naast de sporen, het is daar gewoon open. Tussen de sporen zelf zit een soort grof rasterwerk van stalen balken.quote:
Ik vind van alle Rabo shirts dit de eerste mooie hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nieuwe Rabo pakje is door dezelfde designer gemaakt als die suffe club tenuetjes die hier langs komen
[ afbeelding ]
Omdat eindelijk dat oranje eruit is ja, maar je kan dit toch moeilijk een mooi shirt noemen? Vind het vrij amateuristisch, ik had met paint iets mooiers gemaakt.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind van alle Rabo shirts dit de eerste mooie hoor.
Ja, die shirtontwerpjes met paint van jou kennen we.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat eindelijk dat oranje eruit is ja, maar je kan dit toch moeilijk een mooi shirt noemen? Vind het vrij amateuristisch, ik had met paint iets mooiers gemaakt.
Raar dat ze me niet gevraagd hebben he?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, die shirtontwerpjes met paint van jou kennen we.
Meer heb je eigenlijk niet nodig. Hooguit een billig pekelsetje. Dat had ik misschien 10 wielsets geleden moeten bedenken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:07 schreef the_critic het volgende:
ik heb 60cm carbonwielen voor de mooi, en zero's voor harde wind, of in de bergen zomers
Ja. Heel raar.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Raar dat ze me niet gevraagd hebben he?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Uitstekend idee. Hier mijn inzending. Ik ben vooral zeer te spreken over het subtiel laten doorschemeren van zijn geliefde Italië, maar toch ook een stevige verwijzing naar zijn hollandse roots.
[ afbeelding ]
zeer waarschijnlijk wel, maar koopjesbaas als jij, zou voor dezelfde sets nog goedkoper uitgeweest zijn.. dus ik schaam me daar niet zo voorquote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef eentwee het volgende:
[..]
Meer heb je eigenlijk niet nodig. Hooguit een billig pekelsetje. Dat had ik misschien 10 wielsets geleden moeten bedenken.Al moet ik erbij zeggen dat die twee je waarschijnlijk meer hebben gekost dan mijn wielsets
Goed dat je anderen nu waarschuwt voor de risico's van teveel mooie wielen. Ik zit pas op 3 setjes, is het nog niet te laat eentwee? Want ik wil er eigenlijk nog wel 1 kopen komend voorjaar. Iets halfhoogs ofzo, 35 mmquote:Op woensdag 12 december 2012 11:28 schreef eentwee het volgende:
[..]
Meer heb je eigenlijk niet nodig. Hooguit een billig pekelsetje. Dat had ik misschien 10 wielsets geleden moeten bedenken.Al moet ik erbij zeggen dat die twee je waarschijnlijk meer hebben gekost dan mijn wielsets
Enve SES 3.4quote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef Oksel het volgende:
Wasdat voor Wiel knut?
Ik heb maar 1 set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |