abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120104539

Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stlen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Vaste klasbakken:

Captain_Fabulous - jpjedi - Littlecreep - marcodej - Superher0 - Tommeke - ultra_ivo - FJD - Gripper - Yankee - Pritt - ursel - dutch_cyclist / Wielracer - No-P - Jakkop - hetsjhokleek - rockin_the_lowland - Cyclinggirl - Freddeh - Blik - SuperWeber - actuele_vertrektijd - Narcotical - Kaasplankje - Sciter - nodisch18 - eentwee - Kanovinnie - KnutdeIJsbeer - ThePlaneteer

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrenner in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje

De marmotte in 2013!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_120104660
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:20 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je kan ook voor en na de training nemen :P haha

Ik word altijd misselijk van dat spul als ik ze vooraf inneem. Zit dan met braakneigingen op de fiets :P Durf te wedden dat alles er uit vliegt wanneer ik op zo'n moment intensief fiets
pi_120105484
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Hey tarzan, hoe ga je het vervoer doen deze keer? Ik was erg blij vorige keer dat je vrouw ons terugreed, en dat was toen we de kortste afstand deden!
Regel ik dit keer zelf :)
pi_120105690
Die whey ziet er echt tantoe smerig uit kill :r

:')

Dat is van die troep voor ProFlavio. Die maakt z'n eigen mueslirepen en flikkert havermout in z'n bidon :')
pi_120105887
Ik zet er een kratje Grolsch op dat Fred na 110km afstapt. En dat C_F materiaalpech krijgt. Stelletje buurmannen.
pi_120105910
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:56 schreef Tommeke het volgende:
Die whey ziet er echt tantoe smerig uit kill :r

Dat is van die troep voor ProFlavio. Die maakt z'n eigen mueslirepen en flikkert havermout in z'n bidon :')
Whey smerig?

Heb jij dit nog nooit gehad:
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/

Pure verslaving die smaken :P

-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Chocolate Caramel
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Bosvruchten Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake
-Frambozen Milkshake
-Cool Cassis
-Ice Coffee
-Lemon Ice
-Marshmallow
-Naturel / smaakloos (geen toevoegingen)
-Speculaas
-Stracciatella
-Granny's Apple Pie
-Watermelon
-Chocolata Coconut Bounty
-Nutella Hazelnoot
-Strawberry / Kiwi
-Bitterkoekjes Amaretto
-White Chocolate
pi_120106014
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Whey smerig?

Heb jij dit nog nooit gehad:
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/whey-perfection/

Pure verslaving die smaken :P
Whey ^O^ Op de nuchtere maag een shake en voor 't slapen een caseïne shake. Op krachttrainingdagen extra wheyshake. Maar ik zal iets meer aan krachttraining doen dan de meesten hier.
pi_120106155
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef keesfietst het volgende:

[..]

Whey ^O^ Op de nuchtere maag een shake en voor 't slapen een caseïne shake. Op krachttrainingdagen extra wheyshake. Maar ik zal iets meer aan krachttraining doen dan de meesten hier.
Toen ik veel krachttraining deed gooide ik ochtends een schep whey, 100gram havermout, 500ml water en een banaan in de blender en dronk dat op. Dat was mijn ontbijt...damn wat lag dat zwaar op de maag :')
pi_120106496
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:09 schreef Patroon het volgende:

[..]

Toen ik veel krachttraining deed gooide ik ochtends een schep whey, 100gram havermout, 500ml water en een banaan in de blender en dronk dat op. Dat was mijn ontbijt...damn wat lag dat zwaar op de maag :')
Ik een schep whey, 500ml melk met 50 gram brinta (rozijn en appel). Komt op 't zelfde neer. Heb dan de eerste uren geen trek in eten meer nee. :')
pi_120106519
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef Oksel het volgende:
Ik zet er een kratje Grolsch op dat Fred na 110km afstapt. En dat C_F materiaalpech krijgt. Stelletje buurmannen.
Kom je het kratje Grolsch zelf brengen in Friesland dan? :D
pi_120106543
Sure. Op de fiets. :+
  zondag 9 december 2012 @ 14:21:19 #12
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120106617
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:06 schreef keesfietst het volgende:

Wat is het beoogde doel van die extra krachttraining? En welke spiergroepen doe je vooral?
  zondag 9 december 2012 @ 14:21:46 #13
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120106638
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:19 schreef Oksel het volgende:
Sure. Op de fiets. :+
Quoted that for proof
pi_120106649
:D
pi_120106682
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:02 schreef Oksel het volgende:
pi_120106687
Ik vreet gewoon yoghurt en kwark. En cruesli.
pi_120106742
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Ik vreet gewoon yoghurt en kwark. En cruesli.
Cruesli, kan je net zo goed een pak suiker in je mond leeg gieten :')
pi_120106747
Overigens is er van Queen Fabiola nog geen enkele toezegging dat hij meerijdt he!
pi_120106768
pi_120106962
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

Cruesli, kan je net zo goed een pak suiker in je mond leeg gieten :')
Boeiend. Lekker voor het fietsen. Ik kan op een bakje zo 2 uur rijden ;)
  zondag 9 december 2012 @ 14:36:17 #21
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120107429
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wat is het beoogde doel van die extra krachttraining? En welke spiergroepen doe je vooral?
Vind het wel leuk om alles een beetje in proportie te hebben, dus niet een sprietje met dikke beentjes (de omgekeerde curlbro),

Train 3x per week: rug/triceps, benen/schouders, borst/biceps. Elke trainingsdag buikspieren erbij.
Andere bijkomstigheid is dat ik pijnvrij fiets (core) en veel meer explosie heb. Met mijn bouw (en woonomgeving) zal ik toch nooit een klimmer worden.
pi_120107536
Wordt er nog een beetje gefietst of alleen maar slap geluld? Hier in Azie hebben de mannetjes vaak super gesoigneerde fietsen waar menig Fokker van gaat kwijlen alleen jammer dat ze zelf niet zo soigne op pad gaan. Wijde broeken, sportschoenen en zulks. Was echt verbaasd om vanochtend een hele groep racefietsers (net als bij ons de zondagochtendrit) te zien op de parkeerplaats van een mall in de Filipijnen. Superfietsen, straatarm land. Geen foto kunnen maken want ik zat in een voorbijrazende bus. 8)7
pi_120107691
Wat moet jij in vredesnaam in de Filipijnen? :)
  zondag 9 december 2012 @ 14:59:46 #25
545 dop
:copyright: dop
pi_120108021
shakes drinken en suplementen eten is voor 95% van de recreanten niet handig , waarom niet ?
als je geen gezond en aangepast voedings patroon hebt, en te zwaar bent kun je beter eerst je voeding aanpassen en verbeteren , op gewicht komen en als je dat gedaan hebt en je bent echt een trainings beest kun je er eens over gaan denken om wat extra's te nemen.

maar niet het paard achter de wagen spannen wel alles vreten (en zuipen) wat slecht voor je prestaties is , en dan daar boven op shakes en suplementen gaan vreten.
wil je leven als een prof prima , maar doe je dat niet , probeer dan ook niet te doen als of!
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 9 december 2012 @ 15:02:53 #26
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120108164
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef MCH het volgende:
Wordt er nog een beetje gefietst of alleen maar slap geluld? Hier in Azie hebben de mannetjes vaak super gesoigneerde fietsen waar menig Fokker van gaat kwijlen alleen jammer dat ze zelf niet zo soigne op pad gaan. Wijde broeken, sportschoenen en zulks. Was echt verbaasd om vanochtend een hele groep racefietsers (net als bij ons de zondagochtendrit) te zien op de parkeerplaats van een mall in de Filipijnen. Superfietsen, straatarm land. Geen foto kunnen maken want ik zat in een voorbijrazende bus. 8)7
Fietsen zien er door de kleurtjes in Thailand en Maleisië ook altijd heel gesoigneerd uit, maar als je ze eens nader bekijkt, kom je vaak niet verder dan Shitmanco Sora. En die gymschoenen inderdaad. Daarnaast wordt er ook helemaal geen tempo gereden, gat ook niet zo goed in die vochtige hitte. En zie je al eens een echte fiets, dan is die meestal van een expat.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_120108409
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:59 schreef dop het volgende:
shakes drinken en suplementen eten is voor 95% van de recreanten niet handig , waarom niet ?
als je geen gezond en aangepast voedings patroon hebt, en te zwaar bent kun je beter eerst je voeding aanpassen en verbeteren , op gewicht komen en als je dat gedaan hebt en je bent echt een trainings beest kun je er eens over gaan denken om wat extra's te nemen.

maar niet het paard achter de wagen spannen wel alles vreten (en zuipen) wat slecht voor je prestaties is , en dan daar boven op shakes en suplementen gaan vreten.
wil je leven als een prof prima , maar doe je dat niet , probeer dan ook niet te doen als of!
Eensch. Eerst voeding op orde, daarna kan je eens naar supplementen gaan kijken, als je nog meer wilt verbeteren op voedingsgebied, anders zonde geld.

Maar ja, als iemand die wheyshakes lekker vindt en er genoeg geld voor heeft, kan hij dat lekker doen. Een recreant heeft ook geen Pinarello nodig, maar die zijn er ook genoeg :P
  zondag 9 december 2012 @ 15:15:03 #28
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_120108555
Nu de sneeuw eruit komt ben ik een beetje aan het kijken naar een trainer (/'rollerbank') voor binnen. Om niet meteen 300 euro uit te geven en het een beetje leuk te houden kwam ik hier terecht:

http://www.futurumshop.nl(...)i_jbQCFYJP3god7HEA6Q

Iemand ervaring mee? Hoe zit het met de balans op zo'n ding? En een trainerband erbij verstandig?
pi_120108583
Er wordt hier wel veel meer geluld dan getraind volgens mij :o Benieuwd wie begin juni als eerste zegt "Ohja shit over 4 weken is de Marmotte. Ik moet nog een fiets kopen, stoppen met roken, 20kg afvallen en beginnen met trainen. Iemand tips?".
pi_120108598
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:16 schreef eentwee het volgende:
Er wordt hier wel veel meer geluld dan getraind volgens mij :o Benieuwd wie begin juni als eerste zegt "Ohja shit over 4 weken is de Marmotte. Ik moet nog een fiets kopen, stoppen met roken, 20kg afvallen en beginnen met trainen. Iemand tips?".
pi_120108706
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:17 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wie dan leeft wie dan zorgt. :)
Nu een groot glas Weissenbier + gedroogd frans worstje, en naar de cross kijken. (en blij zijn dat ik niet voor een mottige 25.000 ¤ mn fietspakje vies hoef te maken.)

benieuwd of Nijs m wint!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_120108835
Ik trek zo ook maar een flesje rood open.
pi_120110988
Ik heb als een prof een uurtje op de rollen gereden. Best prima!

M'n vriendin had een foto van me gemaakt. M'n fiets lijkt klein, maar ik vind wel dat ik er mooi op zit, toch kaassie? ;)

pi_120111360
Sjiek hoor :)
pi_120111532
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:02 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Fietsen zien er door de kleurtjes in Thailand en Maleisië ook altijd heel gesoigneerd uit, maar als je ze eens nader bekijkt, kom je vaak niet verder dan Shitmanco Sora. En die gymschoenen inderdaad. Daarnaast wordt er ook helemaal geen tempo gereden, gat ook niet zo goed in die vochtige hitte. En zie je al eens een echte fiets, dan is die meestal van een expat.
Ik heb ook wel wat spul van dichtbij gezien, en dat waren gewoon fietsen van locals. Verder twee supergelikte tijdritfietsen met Ultegra. En dure karretjes van Bianchi en Wilier. :9~

Maar het is ook nou niet echt veel voorkomend, het is meer dat het mij nu een paar keer is opgevallen omdat ik zelf ook fiets.
pi_120111661
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:51 schreef Freddeh het volgende:
Wat moet jij in vredesnaam in de Filipijnen? :)
Goedkope hoeren Mooi land man en een beetje ontgiften en versneld afvallen (en in het voorjaar in NL dat gezonde gewicht volhouden O-) )
pi_120115763
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:35 schreef MCH het volgende:

[..]

Goedkope hoeren Mooi land man en een beetje ontgiften en versneld afvallen (en in het voorjaar in NL dat gezonde gewicht volhouden O-) )
Waarom doe je dat daar als je hier ook op een sapdieet kan als ik vragen mag? Je laat het woord afvallen vallen en ik ben direct geinteresseerd ;)
pi_120119446
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 16:20 schreef Tommeke het volgende:

M'n vriendin had een foto van me gemaakt. M'n fiets lijkt klein, maar ik vind wel dat ik er mooi op zit, toch kaassie? ;)

[ afbeelding ]
Geen helm :{w
pi_120119631
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik heb ook wel wat spul van dichtbij gezien, en dat waren gewoon fietsen van locals. Verder twee supergelikte tijdritfietsen met Ultegra. En dure karretjes van Bianchi en Wilier. :9~

Maar het is ook nou niet echt veel voorkomend, het is meer dat het mij nu een paar keer is opgevallen omdat ik zelf ook fiets.
Afgelopen zomer kwam ik in het meest afgelegen gedeelte van Japan wat wij bezocht hebben ineens een racefietstert tegen in full rabobank outfit :') Wij zaten ook in een bus, maar dat foeilelijke oranje zag ik natuurlijk al van ver aankomen en heb daardoor wel bewijs 8-)

pi_120121453
Hoeren zijn inderdaad te duur in Nederland.
pi_120121471
Behalve voor eentwee, die krijgt zelfs dat met megakortingen.. 8-)
pi_120121557
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:33 schreef Oksel het volgende:
Behalve voor eentwee, die krijgt zelfs dat met megakortingen.. 8-)
_O-
pi_120121665
Zal ik een Tacx Fortius multiplayer kopen? meer mensen hier die zo'n ding hebben?
pi_120122773
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:36 schreef Oksel het volgende:
Zal ik een Tacx Fortius multiplayer kopen? meer mensen hier die zo'n ding hebben?
Die heb ik ook maar ik ben die nog aan het monteren. Echte bouwdoos is het
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_120125097
Marmotte vrienden,

Ik heb wat prijzen van Ferme Noemie gekregen.

quote:
Hello, thanks for your mail. I have two six person apartments available at the price of 1200.00 euros each. One property has two massive triple bedrooms whilst the other has two twin rooms and a further two beds in an open sleeping area at the top of the stairs.
I also have four furnished tents, each sleeps a max of four people at the cost of 450.00 euros per tent. There are also two mobile homes at 550.00 euros, each with a double room and a twin room.
Ikzelf ben compleet zelfvoorzienend op een camping, maar aangezien een aantal mensen toch wat luxe wensten: is het een idee om met de groep 1 zo'n gemeubileerde tent a 450 ¤ te nemen, en de rest van het kamp daaromheen te bouwen? Dan hebben we een gezamenlijke "woonkamer", wat bijv. wel handig is als het een keer stort van de regen.
Appartement vind ik een beetje aan de dure kant, denk dat anderen dat ook wel vinden?

Voor de uitrusting van die tenten, zie http://www.fermenoemie.com/camping-for-softies/

Wie gaan er allemaal meedoen op die camping? n.b. normale kosten 20 ¤ / nacht met 2 personen & tent.
Mijn foto's op Flickr!
pi_120126204
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef Gripper het volgende:
Marmotte vrienden,

Ik heb wat prijzen van Ferme Noemie gekregen.

[..]

Ikzelf ben compleet zelfvoorzienend op een camping, maar aangezien een aantal mensen toch wat luxe wensten: is het een idee om met de groep 1 zo'n gemeubileerde tent a 450 ¤ te nemen, en de rest van het kamp daaromheen te bouwen? Dan hebben we een gezamenlijke "woonkamer", wat bijv. wel handig is als het een keer stort van de regen.
Appartement vind ik een beetje aan de dure kant, denk dat anderen dat ook wel vinden?

Voor de uitrusting van die tenten, zie http://www.fermenoemie.com/camping-for-softies/

Wie gaan er allemaal meedoen op die camping? n.b. normale kosten 20 ¤ / nacht met 2 personen & tent.
Kosten zijn me niet helemaal duidelijk, 20 euro pppn inclusief die gemeubileerde tent a 450 per week?
  zondag 9 december 2012 @ 21:46:50 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120126375
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:44 schreef Patroon het volgende:

[..]

Kosten zijn me niet helemaal duidelijk, 20 euro pppn inclusief die gemeubileerde tent a 450 per week?
20 pppn voor een eigen tent, 450 per week voor die tent.

Vanmiddag nog ff geschaatst, ging eigenlijk vrij goed. Wel in spijkerbroek wat het allemaal niet makkelijekr maakte, maar het pootjeover ging desalnietemin als de gesmeerde bliksem.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_120126599
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:46 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

20 pppn voor een eigen tent, 450 per week voor die tent.

Vanmiddag nog ff geschaatst, ging eigenlijk vrij goed. Wel in spijkerbroek wat het allemaal niet makkelijekr maakte, maar het pootjeover ging desalnietemin als de gesmeerde bliksem.
Oke, dus als we met zijn 6en zijn is het 75 euro per week extra voor die gemeubileerde tent. Voor mij als student is die 75 euro extra veel, ik geef daarom ook de voorkeur aan campingplek zonder die gezamenlijke tent.
  zondag 9 december 2012 @ 21:51:05 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120126704
4 personen per tent Patroon, dus 150 euro pp :P
pi_120127214
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:16 schreef eentwee het volgende:
pi_120127281
quote:

[ afbeelding ]
Ab- binnen handbereik ^O^
Niets op aan te merken.
pi_120127282
ingewikkeld rekenvoorbeeld: we zijn met 8 man, 4 slapen in de tent. nog 2 kleine tentjes waar er ook 2 in slapen.
1x 450 p/w + 20 x 7 nachten = 590. Gedeeld door 8= 75 pp / week.

We maken tenslotte allemaal gebruik van die tent.
Mijn foto's op Flickr!
pi_120127756
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Ab- binnen handbereik ^O^
Niets op aan te merken.
Fietsend dat ding oppakken is geen sinecure kwam ik achter ;)
pi_120128172
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
4 personen per tent Patroon, dus 150 euro pp :P
Ik snap niet wat je bedoelt. Je betaald op een camping per persoon en maakt dan niet uit met hoeveel je in een tent ligt. 4 man in 1 tent zie ik niet echt zitten.
  zondag 9 december 2012 @ 22:13:36 #55
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120128228
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt. Je betaald op een camping per persoon en maakt dan niet uit met hoeveel je in een tent ligt. 4 man in 1 tent zie ik niet echt zitten.
Hoezo niet? Als de tent maar groot genoeg is maakt het toch niet uit?
pi_120128256
Count me in Grip, goed idee.

Maar voordat je reserveert iedereen eerst laten betalen. Anders ben je de lul.
pi_120128293
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als de tent maar groot genoeg is maakt het toch niet uit?
Gaat mij ff om hoeveel het kost en hoeveel die extra tent kost per persoon. En waarom niet? Gewoon niet.
pi_120128471
Gezeik over geld. Stelletje studenten, ga werken ofzo :P
  zondag 9 december 2012 @ 22:19:20 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120128570
quote:

[ afbeelding ]
Prachtig Tom, alleen is je frame te klein.
pi_120128594
Tempting.. een Tacx ding geval met alles d'r op er d'r aan.

Nu de vraag; hoe vaak ga ik het gebruiken?
pi_120128621
En wat betekent 'Trek' ?
pi_120128672
Hey, die kleding heb ik ook!

Durf d'r alleen niet meer in te fietsen..
  zondag 9 december 2012 @ 22:22:27 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120128839
Een tacx koop ik volgend jaar wel. Of ergens tijdens de zomer voor een prikkie. Sowieso moet dan eerst het huis eens ingericht zijn, nu staat er nog overal karton en verhuisdozen :P
  zondag 9 december 2012 @ 22:22:46 #64
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120128857
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Oksel het volgende:
En wat betekent 'Trek' ?
Hetzelfde als "Ruk"
pi_120128870
Tacx Fortius MultiPlayer T1930 Cycle Trainer

Is dat nu een ouder model? Doet het nog wat het moet doen?
pi_120128960
Zou één van jullie mij kunnen vertellen waar ik een relatief goedkope rollen met een goede prijs/kwaliteit-verhouding kan vinden?
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  zondag 9 december 2012 @ 22:24:10 #67
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120129002
Wat is relatief goedkoop?
maw: Wat heb je te besteden?
pi_120129060
Waar komen al die lui vandaan?
pi_120129129
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is relatief goedkoop?
maw: Wat heb je te besteden?
Ongeveer 200 euro.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  zondag 9 december 2012 @ 22:25:50 #70
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120129165
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:24 schreef Patroon het volgende:
Waar komen al die lui vandaan?
Allemaal mooiweertoerders. :{w
pi_120129269
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:25 schreef De_Fietser het volgende:

[..]

Ongeveer 200 euro.
Voor dat geld koop je een goede tweedehands tacx.
  zondag 9 december 2012 @ 22:46:14 #72
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120130604
Die camping moeten jullie gewoon door eentwee laten regelen. Gegarandeerd dat je dan goedkoper uit bent................
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 9 december 2012 @ 22:48:15 #73
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120130689
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:46 schreef buzz1291 het volgende:
Die camping moeten jullie gewoon door eentwee laten regelen. Gegarandeerd dat je dan goedkoper uit bent................
^O^
pi_120130704
Buzz moet ook mee :'(
  zondag 9 december 2012 @ 22:51:47 #75
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120130852
Utopia
  zondag 9 december 2012 @ 22:52:54 #76
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120130906
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Patroon het volgende:
Buzz moet ook mee :'(
De bergen zijn mijn vrienden niet meer...........
pi_120130944
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:52 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dan brengen we jou elke dag in de auto boven, en kan je met de fiets weer naar de camping :7
  zondag 9 december 2012 @ 22:56:10 #78
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120131079
quote:

[..]

Vertaald: "Ik heb een dikke vette bierpens."
pi_120131119
quote:

[..]

Kun je nog wel goed saté marineren?
Mijn foto's op Flickr!
pi_120131630
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

zondag 9 december 2012 @ 23:07:52 #81
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120131658
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou bij 188 cm en 86 kg valt dat wel mee denk ik. En daarbij, ik drink geen bier, soms een goed glas rood maar meestal hou ik het bij thee en water. Maar door het vele reizen, dus gewoon veel te veel onregelmatig trainen, en dan weet je het wel.

Ik heb me er maar bij neergelegd dat al die mooie beklimmingen van een kilometertje of 20 en meer er voor mij niet meer inzitten. Doe nu alleen, als het zo uit komt, nog wel eens gek op het vlakke, en daar vind ik ook veel fiets plezier in.
  zondag 9 december 2012 @ 23:09:06 #82
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120131725
Grapje Buzz. Post maar eens een foto van jezelf om het tegendeel te bewijzen. O-)
pi_120132564
Damn Buzz, normaal zo hard en genadeloos, lijkt geraakt........... in zijn hart...

:P
pi_120132611
Ik heb specialismes. Hoeren en campings vallen daar niet onder, sorry jongens ;)

@Buzz: genoeg weinig getrainden die die bergen oprijden toch?
pi_120132818
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef eentwee het volgende:
Ik heb specialismes. Hoeren en campings vallen daar niet onder, sorry jongens ;)
hee prinses op de erwt, moet je nou een compleet uitgerust veldhospitaal met een bed op pootjes, of schuif je ook gezellig aan in een tipi? :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_120132972
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef Gripper het volgende:

[..]

hee prinses op de erwt, moet je nou een compleet uitgerust veldhospitaal met een bed op pootjes, of schuif je ook gezellig aan in een tipi? :)
  zondag 9 december 2012 @ 23:52:36 #87
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120134051
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef eentwee het volgende:

@Buzz: genoeg weinig getrainden die die bergen oprijden toch?
Ja, al die mannen met die koffiemolentjes. En die heb ik altijd hard uitgelachen toen ik nog een 39 x 23 en voor nood een 26 met gemak ronddraaide. Ooit één keer de MTB meegenomen op vakantie naar Frankrijk, maar wat een ramp. Het duurde eeuwen voordat je boven was, maar dat was nog in de tijd dat ik hier altijd wel een 52 x 18,17 en 16 ronddraaide. Nu doe ik het veelal gewoon een hele dag met een 39 x 16 of 15 en heb er nog steeds plezier in, al gaat het wat minder hard. Maar ik zal komend seizoen de Ardennen wel weer eens opzoeken en kijken hoe een 34 voorblad dan bevalt.
pi_120138798
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hetzelfde als "Ruk"
Ja, een te kleine rukfiets ;(
pi_120141179
Hmm, twijfelde nog over de 3 Ballons maar dat wordt het ook niet denk ik. Nog maar 2 ballons en niet meer Planche de Belle Filles maar een finish bergaf zelfs. Dat neemt toch wel iets van het heroïsche weg. Jammer.

maandag 10 december 2012 @ 11:00:01 #90
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120142241
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm, twijfelde nog over de 3 Ballons maar dat wordt het ook niet denk ik. Nog maar 2 ballons en niet meer Planche de Belle Filles maar een finish bergaf zelfs. Dat neemt toch wel iets van het heroïsche weg. Jammer.

[ afbeelding ]
Heroisch wordt 't als je ze uitrijdt in regen of sneeuw Knut. Ik vind het een aantrekkelijk profiel, zonder finish bergop.

Vroeger was ze ook niet met finish bergop, en langer bovendien. 255km geloof ik.
pi_120142420
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:00 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Heroisch wordt 't als je ze uitrijdt in regen of sneeuw Knut. Ik vind het een aantrekkelijk profiel, zonder finish bergop.

Vroeger was ze ook niet met finish bergop, en langer bovendien. 255km geloof ik.
Ja, het blijft natuurlijk een meer dan uitdagend parcours, maar die Planche des belles Filles dat was natuurlijk wel een extra-tje. Zelfs bij niet fietsers na afgelopen tour.

Die Ballon d' Alsace fiets je ook niet helemaal naar boven volgens mij. De top ligt op 1200 meter normaal. Eigenlijk is het 1.75 ballons dus nu :+
pi_120142589
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ga denk ik toch wel effe mee hoor Kaas! Vind het ook zo lullig als je alleen moet.
Moet me nog wel inschrijven.
Mijn foto's op Flickr!
pi_120142594
Knut ziet er geen uitdaging in :'(
pi_120142608
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:11 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik ga denk ik toch wel effe mee hoor Kaas! Vind het ook zo lullig als je alleen moet.
Gvd nu kan ik niet achter blijven ~O>
  maandag 10 december 2012 @ 11:12:24 #95
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120142620
Nee, het is de Ballon dÁlcace, Grand Ballon en Ballon Servance, die Plank van de mooie jongens is gene Ballon.
  maandag 10 december 2012 @ 11:12:46 #96
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120142632
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:11 schreef Gripper het volgende:

[..]

pi_120142644
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:11 schreef Patroon het volgende:
Knut ziet er geen uitdaging in :'(
Dat zeg ik toch niet :P Als jij je ingeschreven had voor de Marmotte en ze halen ineens de Alpe d' Huez eruit die vervangen wordt door een vrij onbekende col en dan ook nog finish bergaf, dat is toch ook niet leuk? :)
pi_120142673
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, het is de Ballon dÁlcace, Grand Ballon en Ballon Servance, die Plank van de mooie jongens is gene Ballon.
Weet ik, maar Servance zit er niet in en Alsace niet tot boven. 1.75 dus.
pi_120142701
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet :P Als jij je ingeschreven had voor de Marmotte en ze halen ineens de Alpe d' Huez eruit die vervangen wordt door een vrij onbekende col en dan ook nog finish bergaf, dat is toch ook niet leuk? :)
;)
pi_120143137
Nog even en het is een vlakke rit..
pi_120143223
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:32 schreef Oksel het volgende:
Nog even en het is een vlakke rit..
Jij gaat je ook inschrijven dus?
  maandag 10 december 2012 @ 11:37:52 #102
62913 Blik
The one and Only!
pi_120143279
pi_120143786
In dat geval wel ja. 8-)
pi_120145435
Klotecamper is duur. Nieuwe motor erin.
  maandag 10 december 2012 @ 13:12:54 #105
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120146303
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:45 schreef Oksel het volgende:
Klotecamper is duur. Nieuwe motor erin.
Vast niet zo duur als je nieuwe fiets.
pi_120147139
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Van mij mag het. Col d'Ornon erin en na afdaling daarvan finishen. Scheelt gelijk dat gekkenhuis bij de inschrijving ;) Logistiek gezien natuurlijk onmogelijk. Vaujany is trouwens wel eens finishplaats van de Marmotte geweest, maar dat is dus heuvelop finish.

3 Ballons met Planche des Belles Filles is geen optie meer gezien de massale toestroom van deelnemers, gok ik zo.
  maandag 10 december 2012 @ 13:50:43 #107
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120147590
Blegh, vandaag koud, nare wind en pap in de benen.
pi_120149576
Oksel, in de Fiets van deze maand worden 4 trainers getest.
pi_120150365
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:12 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk het wel. :7
pi_120150553
Hey Oksel, je fiets is oud:

Hier de rest: http://road.cc/content/ne(...)nsoleil-dcm-oltre-xr
  maandag 10 december 2012 @ 15:33:31 #111
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120151156
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:20 schreef keesfietst het volgende:

[ afbeelding ]

Zo! Die is echt véél mooier! _O_
  maandag 10 december 2012 @ 15:35:46 #112
62913 Blik
The one and Only!
pi_120151250
niet mooi, dat blauwe ertussen
pi_120151256
quote:

[ afbeelding ]

In 2013 nog je accu vol in beeld :')

Epic fail.
  maandag 10 december 2012 @ 15:36:51 #114
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120151295
Accu op een fiets is zowiezo fail.
pi_120151305
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:36 schreef kaasplankje het volgende:
Accu op een fiets is zowiezo fail.
zowiezo is sowieso fail.
  maandag 10 december 2012 @ 15:37:42 #116
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120151345
Zowizo.
pi_120151350
  maandag 10 december 2012 @ 15:39:29 #118
62913 Blik
The one and Only!
pi_120151444
Accu op een fiets terwijl er zo met krachten wordt gesmeten is sowieso epische faal, we leven in de 21ste eeuw. Dat moet anders kunnen, bijvoorbeeld door energieopwekking in de crank
pi_120151914
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:35 schreef Blik het volgende:
niet mooi, dat blauwe celeste ertussen
pi_120152957
quote:
Wat is dat? Een accumulator in de zadelpen die de druk van een scheet (die je precies door de sleuf in het zadel moet mikken) opslaat en die druk omzet in 50 W extra vermogen op het moment dat je de rode "Gorus Ultrapowerboost" knop indrukt?
Mijn foto's op Flickr!
pi_120153171
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef Gripper het volgende:

[..]

Wat is dat? Een accumulator in de zadelpen die de druk van een scheet (die je precies door de sleuf in het zadel moet mikken) opslaat en die druk omzet in 50 W extra vermogen op het moment dat je de rode "Gorus Ultrapowerboost" knop indrukt?
Zoiets:
pi_120154200
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:12 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Komt dicht in de buurt.
pi_120155739
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Zo! Die is echt véél mooier! _O_
Ja, ga 'm meteen inruilen!
pi_120157650
Heb de Tacx Booster gekocht. De vrouw wilde eigenlijk een VR ding, maar dan ga ik weer lomp zitten rijden in de woonkamer. Wil juist 2-3 uurtjes in D1 trainen.

Alleen heb dat ding nu geïnstalleerd, 't kan aan mij liggen.. maar op standje 1-2 vind ik 't al echt zwaar. Terwijl ik dat vliegwiel echt niet superstrak op de band heb zitten..
pi_120158041
3u D1 op een Tacx _O- Als je zo'n ding hebt wil je het liever zo kort mogelijk houden en dus wat zwaarder maken :)

Zo'n gemeubileerde woonwagen lijkt me wel wat. Kom ik met de Mercedes, wie neemt z'n viool mee?
pi_120158147
Toch een nieuw achterwiel in mn strand-MTB. Naaf was helemaal verrot: lagers versleten en body kon zo van de naaf af, schroefdraad helemaal weg.

Daarom koop ik dus vrijwel nooit tweedehands. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120158223
Als een naaf al zo gaar is, is de remrand vast ook niet goed meer.. had je 't daaraan kunnen zien.
pi_120158246
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef eentwee het volgende:
3u D1 op een Tacx _O- Als je zo'n ding hebt wil je het liever zo kort mogelijk houden en dus wat zwaarder maken :)

Filmpje op, serietje op. En fietsen.
pi_120158298
Ik heb geen geduld voor films. Laat staan op een Tacx.
pi_120158471
Tacx :')
pi_120158626
Wees blij dat ik dit dikke lijf een beetje in beweging hou. Of kijk je liever tegen mn bierpens aan in een te strak shirt?
pi_120158642
3u in D1? :o

Het lukt mij niet eens om op zo'n ding 1u in D1 te doen. :X

Enkel wat leuke blokjes van max 5minuten hou ik het 1,5u vol.
pi_120158953
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Patroon het volgende:

Dit. Misschien dat je de eerste keren de 2 uur vol kunt maken maar mijn max ligt nu op een uur en dan ben ik het echt goed zat.

Die schema's van de Tacx-site vind ik prima overigens, anders blokjes D2/D3 zoals Patroon zegt. Maar een rustige duurtraining op de Tacx... hell no.
pi_120159224
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:45 schreef keesfietst het volgende:

[..]

Dit. Misschien dat je de eerste keren de 2 uur vol kunt maken maar mijn max ligt nu op een uur en dan ben ik het echt goed zat.

Die schema's van de Tacx-site vind ik prima overigens, anders blokjes D2/D3 zoals Patroon zegt. Maar een rustige duurtraining op de Tacx... hell no.
Ja je kan zelfs erg leuk spelen met cadans terwijl je wel in D2 blijft.

10min warmingup Herstel/D1
3min 100 rpm
3min 110 rpm
3min 95 rpm
3min 115 rpm
3min 110 rpm
3min 115-125 rpm
3min 110 rpm
3min 120+ rpm
3min 95 rpm
3min 105 rpm
10min cooldown

Tussen elk blok steeds 1,5min herstel op 100 rpm
  maandag 10 december 2012 @ 18:56:44 #135
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120159382
Ik denk dat ik van de weinigen ben hier die als doel heeft paar kg erbij deze winter.
pi_120159530
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk dat ik van de weinigen ben hier die als doel heeft paar kg erbij deze winter.
Ik hoef er ook niets af. Die 4% vet die er nog af kan, gaat er in het voorjaar wel af.
pi_120159569
Jezus, ik noem maar wat. Ik weet
pi_120159598
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:52 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja je kan zelfs erg leuk spelen met cadans terwijl je wel in D2 blijft.

10min warmingup Herstel/D1
3min 100 rpm
3min 110 rpm
3min 95 rpm
3min 115 rpm
3min 110 rpm
3min 115-125 rpm
3min 110 rpm
3min 120+ rpm
3min 95 rpm
3min 105 rpm
10min cooldown

Tussen elk blok steeds 1,5min herstel op 100 rpm
dit soort blokjes zijn inderdaad leuk om te doen! maar dan nog is een uur lang zat.
eten!!!
pi_120159779
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef janatwork het volgende:

[..]

dit soort blokjes zijn inderdaad leuk om te doen! maar dan nog is een uur lang zat.
Yep, alles valt en staat met moraal.
  FOK!fotograaf maandag 10 december 2012 @ 19:07:09 #140
73911 ultra_ivo
pi_120159864
Een geniaal fietsenontwerper is overleden: PTA / Alex Moulton (mini, Moulton) overleden
  maandag 10 december 2012 @ 19:09:57 #141
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_120159986
Zou dit fijn zijn?
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_120160109
Heb nu de Tacx Booster. Wil hem toch morgen nog gaan ruilen voor de I-Flow.
pi_120160252
Op Usenet staan al die trainingsritten. Vet.
pi_120160273
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:09 schreef No-P het volgende:
Zou dit fijn zijn?
Ben benieuwd hoe stabiel dat is als je op het zadel zit. Als ik aan het tacxen ben en ik ga op mijn pedalen ga staan heb ik wel eens het gevoel dat ik mijn fiets in 2en scheur. wat speling in je trainer lijkt me dan wel fijn.
eten!!!
pi_120160353
Jij bent gewoon enorm sterk.

Nu eerst Usenet even leegtrekken, met die trainingsritten :D
pi_120160453
uiteraard 8-) of zou het de 95kg zijn?
eten!!!
pi_120160555
95kg!

Tering, hoe lang ben jij?
pi_120160617
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Oksel het volgende:
Jij bent gewoon enorm sterk.

Nu eerst Usenet even leegtrekken, met die trainingsritten :D
Oksel weet jij dit?
Je hebt van Tacx ook video's waarbij je zelf handmatig de weerstand op je trainer kan aanpassen (voor die Booster). Welke sloopings heb je dan? Want ik kan mijn slooping op de Tacx basic van -4 naar +6 aanpassen. Komt dat overeen met die video's van Tacx?
pi_120160647
Weet ik veel. Ik wil gewoon toch zo'n VR ding.
pi_120160672
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:22 schreef Oksel het volgende:
95kg!

Tering, hoe lang ben jij?
186
eten!!!
pi_120160686
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef Oksel het volgende:
Weet ik veel. Ik wil gewoon toch zo'n VR ding.
Hoe kon ik het ook denken... |:(
pi_120160711
En dan 95kg? Ik dacht dat jij heel slank + fit was.

Ik ben 1m81 en 89kg. Komt redelijk overeen met jouw bouw denk ik. Wat is je vetpercentage?
pi_120160788
Ik vind die VR dingen veel te duur voor het aantal uur dat er op gereden wordt. Als je het op een normale trainer al niet 1uur kan volhouden ga je dat ook niet doen op een VR. Het heeft allemaal met moraal en motivatie te maken. Als ik op de tacx zit, speel ik er een video bij af. Maar de helft van de tijd kijk ik er niet eens naar en ben ik in gedachten ofzo..
pi_120160855
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef Oksel het volgende:
En dan 95kg? Ik dacht dat jij heel slank + fit was.

Ik ben 1m81 en 89kg. Komt redelijk overeen met jouw bouw denk ik. Wat is je vetpercentage?
Slank en fit :P fit wel redelijk. Maar ik heb zeker 5 uur in de week sport nodig om niet aan te komen o|O. Ik drink veel alcohol en hou van lekker eten.

Vet percentage geen idee. Maar doel is nu afvallen naar de 85 kilo voor de marmotte.
eten!!!
pi_120161464
Hehe, eindelijk thuis en aan de maaltijd. Net m'n 'nieuwe' Tacx opgehaald. Geen idee welk type het is.
pi_120161572
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef janatwork het volgende:

[..]

Slank en fit :P fit wel redelijk. Maar ik heb zeker 5 uur in de week sport nodig om niet aan te komen o|O. Ik drink veel alcohol en hou van lekker eten.

Vet percentage geen idee. Maar doel is nu afvallen naar de 85 kilo voor de marmotte.
Komt me bekend voor.

Ik zit op 21% denk ik.. :(
  maandag 10 december 2012 @ 19:54:32 #157
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120162186
Wedden dat Okkie spijt krijgt dattem niet Marmot ingeschreven heeft?
  maandag 10 december 2012 @ 19:55:27 #158
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_120162235
Beste wielrenners,

Ik ben erachter gekomen dat ik fietsen echt geweldig vind en dat ik graag mee zou doen aan een wedstrijd.
Ik ben nu 16 jaar oud, weet iemand of er volgende zomer wedstrijden zijn die ik zou kunnen rijden?
Ik ben overigens nog niet lid van de KNWU.

:)
  maandag 10 december 2012 @ 19:57:49 #159
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120162370
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef sonnyspek het volgende:
Beste wielrenners,

Ik ben erachter gekomen dat ik fietsen echt geweldig vind en dat ik graag mee zou doen aan een wedstrijd.
Ik ben nu 16 jaar oud, weet iemand of er volgende zomer wedstrijden zijn die ik zou kunnen rijden?
Ik ben overigens nog niet lid van de KNWU.

:)
Leuk, waar woon je? Ga eens bij een KNWU club kijken met een parcours. Niet alle clubs hebben veel leden in jeugdcategorieën.

Je kan aan clubwedstrijden meedoen, heb je een basislidmaatschap KNWU voor nodig á 30.-
pi_120162422
En je moet aan 1000 regels voldoen.
  maandag 10 december 2012 @ 19:59:15 #161
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120162438
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:58 schreef Oksel het volgende:
En je moet aan 1000 regels voldoen.
Lul niet.
pi_120162586
Pasje hier, sportest daar, lidmaatschap hier, toegang daar, chip hier.
  maandag 10 december 2012 @ 20:08:05 #163
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120162951
Onzin, met een basislidmaatschap KNWU kan je bij iedere KNWU club regionale competitie rijden.
pi_120163158
Wegkoersen of cyclo's? En wat is het verschil? En heb je geen lidmaatschap nodig?

Ik snap er geen meer van. Zou best eens wat mee willen rijden, maar waar ik moet beginnen..
pi_120163509
PVV meeuw als UI :'(
pi_120163812
Voor wielrennen heb je geen verstand nodig *O*
pi_120163879
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:22 schreef nodisch18 het volgende:
Voor wielrennen heb je geen verstand nodig *O*
Zou je soms denken als je die malloten ziet ja...
pi_120164077
Is er ook een anti-Marokkanen partij? De AMP? Dan zou ik die stemmen.
  maandag 10 december 2012 @ 20:28:23 #169
306109 francoisdublanc
pi_120164122
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Leuk, waar woon je? Ga eens bij een KNWU club kijken met een parcours. Niet alle clubs hebben veel leden in jeugdcategorieën.

Je kan aan clubwedstrijden meedoen, heb je een basislidmaatschap KNWU voor nodig á 30.-
Ik woon in Katwijk :(. Dat het een vreselijk dorpje is oke (je kan wel in het duin fietsen :)), maar het ergste is dat er helemaal geen vereningen zijn voor de jeugd.

En ik wil graag zelf trainen omdat ik ernaast ook nog een sport doe (niet echt heel serieus, een vriendenelftal). Maar als ik het zelf train kan ik het zelf opbouwen, en als ik in een team word geplaatst zit ik gelijk met mensen met ervaring.
pi_120164154
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Oksel het volgende:
Er is toch meer Duits bloed bij jullie achtergebleven dan in de rest van het land he :Y
  maandag 10 december 2012 @ 20:28:50 #171
306109 francoisdublanc
pi_120164156
quote:
9s.gif Op maandag 10 december 2012 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PVV meeuw als UI :'(
Ik vind het een mooi logo. ;)
pi_120164223
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Er is toch meer Duits bloed bij jullie achtergebleven dan in de rest van het land he :Y
Totdat Nicole in NL kwam wonen had ze niets tegen allochtonen, en snapte ze nooit waar ik het over had, als ik over 'ons' allochtonenprobleem sprak.. Sinds 2 inbraken door kutmarokkanen heeft ze ook een schurfthekel aan dat bontkraagtuig.
pi_120164226
quote:
Alle marokkanen het land uit en iedereen is weer blij!
pi_120164255
Behalve die schattige Marokkaanse meisjes zonder hoofddoek. Die mogen blijven :9
pi_120164271
Zo ben ik dan ook wel weer.
pi_120164301
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef Oksel het volgende:

[..]

Totdat Nicole in NL kwam wonen had ze niets tegen allochtonen, en snapte ze nooit waar ik het over had, als ik over 'ons' allochtonenprobleem sprak.. Sinds 2 inbraken door kutmarokkanen heeft ze ook een schurfthekel aan dat bontkraagtuig.
Iedereen heeft een hekel aan tuig.
pi_120164429
quote:

[..]

Hoho, niets over mijn kraag :{w
pi_120164479
quote:
Zo ben ik dan ook wel weer.
Simpele ziel :')
pi_120164512
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Simpele ziel Kutboer:')
pi_120164573
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit toch? :)
pi_120164633
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 20:35 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Het één sluit het ander niet uit toch? :)
In tegendeel
  maandag 10 december 2012 @ 20:39:06 #182
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120164860
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ik woon in Katwijk :(. Dat het een vreselijk dorpje is oke (je kan wel in het duin fietsen :)), maar het ergste is dat er helemaal geen vereningen zijn voor de jeugd.

En ik wil graag zelf trainen omdat ik ernaast ook nog een sport doe (niet echt heel serieus, een vriendenelftal). Maar als ik het zelf train kan ik het zelf opbouwen, en als ik in een team word geplaatst zit ik gelijk met mensen met ervaring.
Niet in Katwijk zelf, je zal naar Leiden moeten, naar De Bult. Swift heet die vereniging geloof ik. Je kan ook naar Den Haag Zuid, daar zit Trias. In de Bolenstreek zit ook een grote club.

Kijk anders hier:
http://www.wielerplus.nl/(...)ngen-nederland-knwu/

Bij WV Olympia in Sloten kan je iedere zaterdag tijdens het seizoen meedoen met een koers op zaterdagmiddag zonder licentie. Voor de trimmers is dat. Kost een knaak ofzo.

Ik reed er mijn 1e wedstrijd.
  maandag 10 december 2012 @ 20:43:18 #183
306109 francoisdublanc
pi_120165148
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Niet in Katwijk zelf, je zal naar Leiden moeten, naar De Bult. Swift heet die vereniging geloof ik. Je kan ook naar Den Haag Zuid, daar zit Trias. In de Bolenstreek zit ook een grote club.

Kijk anders hier:
http://www.wielerplus.nl/(...)ngen-nederland-knwu/

Bij WV Olympia in Sloten kan je iedere zaterdag tijdens het seizoen meedoen met een koers op zaterdagmiddag zonder licentie. Voor de trimmers is dat. Kost een knaak ofzo.

Ik reed er mijn 1e wedstrijd.
Ja inderdaad, ik had dat al gezien. Maar ik ga liever zelf trainen ;).

Maar ik vind het lastig om wielerkoersen te vinden.

Hoeveel kilometer rijden jullie ongeveer per uur?
pi_120165326
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:43 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ik 0, Oksel 37, kaasplankje 15.
  maandag 10 december 2012 @ 20:47:21 #185
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120165480
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:43 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Herstel het is niet Olympia a'dam maar WV Amsterdam die de koers op Sloten organiseert.

Maar dat is weer pas vanaf het voorjaar dus die zal je nu ook niet vinden behalve groepstrainingen of veldritten.

Hoeveel km/u hangt sterk af van het parcours, de wind en het deelnemersveld.
  maandag 10 december 2012 @ 20:51:06 #186
306109 francoisdublanc
pi_120165763
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Herstel het is niet Olympia a'dam maar WV Amsterdam die de koers op Sloten organiseert.

Maar dat is weer pas vanaf het voorjaar dus die zal je nu ook niet vinden behalve groepstrainingen of veldritten.

Hoeveel km/u hangt sterk af van het parcours, de wind en het deelnemersveld.
Hoeveel zou je gemiddeld moeten rijden om een beetje mee te komen met de wedstrijd?

Op de KNWU site zie ik nergens wedstrijden staan. :(
  maandag 10 december 2012 @ 20:54:26 #187
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120165964
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:51 schreef sonnyspek het volgende:

Hoeveel zou je gemiddeld moeten rijden om een beetje mee te komen met de wedstrijd?

Op de KNWU site zie ik nergens wedstrijden staan. :(
Op de KNWU site staan alleen koersen voor licentiehouders. Je moet bij een club zijn voor regiocompetitie maar dat is pas vanaf medio maart ivm winterstop.

Als je in je eentje 30 gemiddeld kan rijden over 60km zonder helemaal stuk te gaan en je kan een beetje sturen moet het wel lukken, mss niet de 1e keer maar dat komt vanzelf.

Landelijke competitie is alleen voor licentiehouders.
Regionale cometitie is ook toegankelijk voor niet licentiehouders
  maandag 10 december 2012 @ 21:02:18 #188
306109 francoisdublanc
pi_120166501
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Op de KNWU site staan alleen koersen voor licentiehouders. Je moet bij een club zijn voor regiocompetitie maar dat is pas vanaf medio maart ivm winterstop.

Als je in je eentje 30 gemiddeld kan rijden over 60km zonder helemaal stuk te gaan en je kan een beetje sturen moet het wel lukken, mss niet de 1e keer maar dat komt vanzelf.

Landelijke competitie is alleen voor licentiehouders.
Regionale cometitie is ook toegankelijk voor niet licentiehouders
Waarschijnlijk ga ik binnenkort Katwijk-Scheveningen fietsen, kijken of dat lukt. :)
pi_120167479
Ik een simpele ziel en een kutboer.. :D Da's nieuw.

Gemiddeld 37 haal ik niet meer nu ik met Strava fiets.. :+
pi_120167663
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:20 schreef Oksel het volgende:

Alle Tukkers zijn simpele zielen, kutboeren en Duitsers. Net zoals alle Marokanen bontkraagtuig zijn :Y
  maandag 10 december 2012 @ 21:24:44 #191
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120167722
quote:
Ik een simpele ziel en een kutboer..
Uitstekend profiel voor een wielrenner.
pi_120167742
quote:

Misschien moet je een witte puntmuts tijdrithelm dragen, dan haal je die 37 met gemak :)
Mijn foto's op Flickr!
  maandag 10 december 2012 @ 21:25:54 #193
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120167771
quote:

[ afbeelding ]

Die wilde ik juist met dezelfde opmerking posten. Maar eerlijk is eerlijk, hij is wel heul erg mooi!
  maandag 10 december 2012 @ 21:27:16 #194
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120167853
quote:
En bij BMC als een spoiler onder de bracket geintegreerd........
pi_120167854
Ze's pure porno.

Ik streel haar nog even.

Ze staat achter me in de woonkamer.
pi_120167878
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Alle Tukkers zijn simpele zielen, kutboeren en Duitsers. Net zoals alle Marokanen bontkraagtuig zijn :Y
Helaas, ben geen Tukker.
pi_120167901
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Niks mis met Katwijk, mafkees.

Je zult naar Swift in Leiden, of RTV De Bollenstreek moeten wil je vanuit een club wedstrijdjes fietsen. Wil je in eerste instantie gezellig toeren kun je wel in Katwijk terecht bij IJsclub Voorwaarts. :)
  maandag 10 december 2012 @ 21:30:04 #198
306109 francoisdublanc
pi_120168014
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:28 schreef marcodej het volgende:

[..]

Niks mis met Katwijk, mafkees.

Je zult naar Swift in Leiden, of RTV De Bollenstreek moeten wil je vanuit een club wedstrijdjes fietsen. Wil je in eerste instantie gezellig toeren kun je wel in Katwijk terecht bij IJsclub Voorwaarts. :)
Ik vind het extreem hoge christendom gehalte van Katwijk niet zo fijn. ;)
Woon jij er ook?
pi_120168020
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:27 schreef Oksel het volgende:

[..]

Helaas, ben geen Tukker.
He, doe even mee met het populistische zwart-wit wat je zelf gestart hebt, kutduitser :(
pi_120168054
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Woon jij er ook?
Ja. En het 'extreem hoge christendom gehalte' valt tegenwoordig wel mee.
  maandag 10 december 2012 @ 21:31:17 #201
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120168084
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Woon jij er ook?
Ja, en hij is Gristen.
  maandag 10 december 2012 @ 21:31:30 #202
306109 francoisdublanc
pi_120168099
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:30 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ja. En het 'extreem hoge christendom gehalte' valt tegenwoordig wel mee.
Vind je? Vooral in het centrum vind je dat nog erg.
pi_120168147
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wat moet jij met een racefiets in het centrum? Je kunt toch de polder in op zondag?
Mijn foto's op Flickr!
pi_120168179
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, en hij is Gristen.
Die fietst op zondag. :o
  maandag 10 december 2012 @ 21:33:10 #205
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120168202
Als ze allemaal in de kerk zitten is het lekker rustig op de weg. Behalve als de kerk uitgaat dan.
pi_120168223
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:31 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Je struikelt er bijna over inderdaad. :?
  maandag 10 december 2012 @ 21:33:54 #207
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120168241
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:32 schreef marcodej het volgende:

[..]

Die fietst op zondag. :o
Gij ketter
pi_120168275
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Gij ketter
's Avonds naar het kerkje he. Schuldgevoel afkopen.
  maandag 10 december 2012 @ 21:35:09 #209
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120168322
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:34 schreef marcodej het volgende:

[..]

's Avonds naar het kerkje he. Schuldgevoel afkopen.
Extra pepermuntje in de collectezak?
  maandag 10 december 2012 @ 21:35:10 #210
306109 francoisdublanc
pi_120168324
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Je struikelt er bijna over inderdaad. :?
Ja, erg irritant. :(
  maandag 10 december 2012 @ 21:36:38 #211
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120168414
quote:
En daarmee gelijk het hele begrotingstekort opgelost, al weten die rooien dan vast wel weer een ander gat in hun hand te vinden.
pi_120168636
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 21:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

En daarmee gelijk het hele begrotingstekort opgelost, al weten die rooien dan vast wel weer een ander gat in hun hand te vinden.
Hoi :W
pi_120169674
Is er hier nog gesport vanavond, stelletje gristenen..
pi_120170247
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:00 schreef Patroon het volgende:
Is er hier nog gesport vanavond, stelletje gristenen..
45 min op de tacx gezeten, zit nu met zonder handen aan het stuur te fokken :)
Mijn foto's op Flickr!
pi_120170561
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef Gripper het volgende:

[..]

45 min op de tacx gezeten, zit nu met zonder handen aan het stuur te fokken :)
Goedzo Grip!

Ik heb even in de sportschool wat core-stability training gedaan. Zag dat ze er nu ook Virtual Reality Spinning hebben. Een spinningfiets aangesloten op een groot scherm, waarmee je de Glandon, Alp d'huzes en Galibier op kan rijden, zo'n man aan de zijkant van het scherm zegt dan wat je moet doen enzo :) Niet onaardig.

Trouwens is het met skype mogelijk om groepsgesprekken te starten? Kunnen we met zijn allen skypen terwijl we op de Tacx zitten :P
pi_120173582
Nee, beter, met elkaar webcammen, geil.
pi_120174006
Mooi dorp Katwijk! Ben er geboren 8-), en kom er nog regelmatig tijdens mijn ritjes door de duinen. @Sonnyspek: Swift begint eind maart weer met de dinsdagavondcompetitie
eten!!!
  maandag 10 december 2012 @ 23:28:47 #218
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120174019
Is dat het nieuwe idee van fietsmeets? Allemaal op de tacx en webcammen terwijl je zwetend in een strak pak zit?
pi_120174087
pi_120177213
Ik kan niet corestabilityen door die kloteribb0n :(
pi_120177219
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:32 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Hoho, niets over mijn kraag :{w
Heb jij ook zo'n dooie vos in je nek? :D
pi_120178863
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:41 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n dooie vos in je nek? :D
Ja, lekker warm man!
pi_120183195
tip voor de tacx/rollen gebruikende mensen hier... geen dure VR optie, wel soortgelijke beelden zien..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_120183380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:10 schreef the_critic het volgende:
tip voor de tacx/rollen gebruikende mensen hier... geen dure VR optie, wel soortgelijke beelden zien..
Dit is nog saaier dan geen tv aan man :')
pi_120183833
dat is het soort beeld dat je ook bij de VR optie krijgt geloof ik hoor (correct me if i'm wrong)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_120183986
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:32 schreef the_critic het volgende:
dat is het soort beeld dat je ook bij de VR optie krijgt geloof ik hoor (correct me if i'm wrong)
Klopt, maar dan hebben ze natuurlijk wel wat spannendere omgevingen uitgezocht :P Ik zou zelfs liever met opname's van Kaas door Rotterdam Tacx-en dan dit
pi_120184007
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Patroon het volgende:

1 uur max met wat afleidende blokjes erin een film op de tv en mijn mp3speler aan
Haters gonna hate.
pi_120184017
amstel gold race of marmote van start tot finish zou ook wel aardig zijn..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_120184076
Als je nu al wil trainen kun je volgens mij op de verlichte baan bij Avanti terecht voor een trainingswedstrijdje. Avanti zit in Alphen ad Rijn.
Haters gonna hate.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:43:15 #230
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120184151
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Als je nu al wil trainen kun je volgens mij op de verlichte baan bij Avanti terecht voor een trainingswedstrijdje. Avanti zit in Alphen ad Rijn.
Dat rondje fietspad rond de Zegerplas nog steeds?

Nooit spijt van gehad dat ik in Gouda lid geworden ben van GRTC Excelsior.
pi_120184166
Geen idee :) ze hebben daar sinds vorig jaar een nieuwe wielerbaan.
Maar ik kom er nooit, ik weet het alleen omdat ik eerst bij Swabo zat.
Haters gonna hate.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:09:09 #232
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120184980
Wij krijgen op de club dit seizoen nieuwe shirts en broeken. Ze zien er goed uit.
pi_120185092
Dat is mooi want de meeste clubtenues zijn spuuglelijk.
pi_120185303
Die van ons ook. :r
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:21:43 #235
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120185427
Het geel gaat er uit. Beter zo, Bik gaat er wel af, en dat is jammer maarja.

dinsdag 11 december 2012 @ 12:22:47 #236
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_120185473
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
Het geel gaat er uit. Beter zo, Bik gaat er wel af, en dat is jammer maarja.

[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad helemaal niet beroerd uit
.
pi_120185511
Hm. Het is altijd een combinatie van kneuterige namen en een veelheid aan (liefst vloekende) kleuren. Zonder geel is wel beter maar nog niet mooi te noemen. En wat moet je met een broek zonder bretels? :N
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:26:48 #238
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120185600
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:23 schreef eentwee het volgende:
Hm. Het is altijd een combinatie van kneuterige namen en een veelheid aan (liefst vloekende) kleuren. Zonder geel is wel beter maar nog niet mooi te noemen. En wat moet je met een broek zonder bretels? :N
Die "kneuterige" namen vind ik juist wel cool. Uiteraard krijgen we koersbroeken met bovenstuk.
Op het eerste gezicht zeg ik, mooi shirt.

Ze hebben nu alle shirts km alleen met doorlopende rits, en dat vind ik maar niks. Geef mij maar een korte rits.
pi_120186087
Leuk filmpje over Keirin in Japan:

http://vimeo.com/projucer/ryokoutrailer
pi_120186249
:r

dinsdag 11 december 2012 @ 12:46:49 #241
62913 Blik
The one and Only!
pi_120186294
Soignee op de fiets zitten is er niet meer bij met zo'n pakje :D
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:48:31 #242
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120186359
Kleine clubs gebruiken vaak standaard shirtdesigns. Enige wat ze dan invullen zijn kleuren en sponsoren.

Die van Ok is ws ook zo gemaakt.
pi_120186373
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef Blik het volgende:
Soignee op de fiets zitten is er niet meer bij met zo'n pakje :D
Met Okselachtige gemiddelden hoeft dat ook niet.
pi_120186806
Daarom.

Ik ga hardlopen.
pi_120187720
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef Oksel het volgende:
Daarom.

Ik ga hardlopen.
Je kan ook te ver gaan.
pi_120189419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:38 schreef the_critic het volgende:
amstel gold race of marmote van start tot finish zou ook wel aardig zijn..
Heb de AGR wel op dvd liggen. Als die die wil hebben zoek ik m ff voor je op ;)
pi_120189522
@Kaas, mooi pakkie.

Ons pakkie heeft vorig jaar een update gehad. Ziet er nu best goed uit vind ik zelf.
pi_120189595
Zo dus:

pi_120191599
Mooi zulke actiepics.
pi_120192126
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef eentwee het volgende:
Mooi zulke actiepics.
Actiepic van eentwee.

pi_120192133
pi_120192417
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:40:31 #253
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120192971
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:12 schreef Tommeke het volgende:
Zo dus:

[ afbeelding ]
Veldactiefoto!
pi_120193004
Wat een heerlijk weer vandaag! lekker 2,5 uur in het zonnetje gefietst. Op deze manier mag het nog wel even winter blijven :)
eten!!!
  dinsdag 11 december 2012 @ 15:42:40 #255
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120193053
Als je de smartphone uit en weer aanzet tijdens een Strava recording is dan alles pleite?
pi_120193209
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leuk filmpje over Keirin in Japan:

http://vimeo.com/projucer/ryokoutrailer
Gaaf. Teun Mulder zit er ook in (bijna aan 't eind). Bookmarked!
pi_120193294
_O-
pi_120193356
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef keesfietst het volgende:

[..]

Gaaf. Teun Mulder zit er ook in (bijna aan 't eind). Bookmarked!
Van Theo Bos zijn er ook wel Keirin filmpjes waarin hij het hele veld aan gort rijdt :)
pi_120193566
Wat een beren! zelfs die kleine Japanners zijn groot en gespierd. Misschien moet ik met mijn bouw ook maar de baan op :P
eten!!!
pi_120195937
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:42 schreef kaasplankje het volgende:
Als je de smartphone uit en weer aanzet tijdens een Strava recording is dan alles pleite?
Volgens mij niet. M'n batterij was laatst op en hij heeft alles gerecorded tot het moment dat ie uitviel.
pi_120196460
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:07 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Heb de AGR wel op dvd liggen. Als die die wil hebben zoek ik m ff voor je op ;)
gewone reguliere uitzending bedoel je, of echt vanaf een fiets gefilmt?!
everyone's a critic...
even you ! !
  dinsdag 11 december 2012 @ 18:15:27 #262
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120198510
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:54 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Volgens mij niet. M'n batterij was laatst op en hij heeft alles gerecorded tot het moment dat ie uitviel.
Ja, 't stond er nog in.
pi_120200284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef eentwee het volgende:
Dat is mooi want de meeste clubtenues zijn spuuglelijk.
de zwarte versie

en de witte
pi_120200318
Gekauft met behulp van onze koopjesbaas 12 *O*

pi_120200779
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:09 schreef the_critic het volgende:

[..]

gewone reguliere uitzending bedoel je, of echt vanaf een fiets gefilmt?!
Vanaf een auto of motor.

@wielracer: Dat CTWT pakkie is ook sjiek!
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:20:12 #266
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120200998
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:14 schreef Tommeke het volgende:

@wielracer: Dat CTWT pakkie is ook sjiek!
Ja nice
pi_120202142
CTWT is een uitzondering inderdaad :) Mooi shirt, ze vallen me altijd op als ik ze zie rijden. Past ook wel bij de meeste fietsen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:03 schreef Patroon het volgende:

[ afbeelding ]
Toch nu al gekauft?
pi_120203515
Mooi Okkiefietsje

Gezien op WW.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:18:32 #269
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_120203853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:02 schreef Wielracer het volgende:

[..]

de zwarte versie
[ afbeelding ]

en de witte
[ afbeelding ]
En wat is nu het thuis, en wat is het uit tenue, want dat kan ik er nog niet uit opmaken. Of is het voor regenachtige en zonnige dagen?
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:34:22 #270
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120204508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:13 schreef eentwee het volgende:
Mooi Okkiefietsje

[ afbeelding ]
Gezien op WW.
Zeker, ik zou toch wit stuurlint en zadel doen denk ik, staat toch beter imo.

En een ander crankstel. En een andere groep van een niet nader te noemen Italiaans merk.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:58:23 #271
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_120205573
quote:

[ afbeelding ]
^O^
.
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:59:47 #272
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120205624
quote:

[ afbeelding ]
Netjes!
pi_120206039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

En wat is nu het thuis, en wat is het uit tenue, want dat kan ik er nog niet uit opmaken. Of is het voor regenachtige en zonnige dagen?
voor wedstrijden mag er alleen in het zwart gereden worden. De witte kan je nemen voor hete dagen tijdens cyclo's/toerritten etc
pi_120206087
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:34 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Zeker, ik zou toch wit stuurlint en zadel doen denk ik, staat toch beter imo.

En een ander crankstel. En een andere groep van een niet nader te noemen Italiaans merk.
Ja eigenlijk zit er al genoeg groen in het frame, maar de wielen zijn wel mooi. Lintje en zadel inderdaad wit. Ga ik ook doen op mijn nieuwe.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:12:39 #275
308981 Narcotical
Best in the World
pi_120206153
quote:

[ afbeelding ]
Kost dat? :P
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:14:34 #276
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120206241
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:12 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Kost dat? :P
339 is de goedkoopste die ik zo snel kon vinden. Ga dus uit van 300 ivm koopjeskoning.

Zijn dat trouwens je marmotte wielen Patroon?
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:16:05 #277
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_120206317
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef eentwee het volgende:

[..]

Ja eigenlijk zit er al genoeg groen in het frame, maar de wielen zijn wel mooi. Lintje en zadel inderdaad wit. Ga ik ook doen op mijn nieuwe.
Zeker mooie wielen.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_120206512
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:13 schreef eentwee het volgende:
Mooi Okkiefietsje

[ afbeelding ]
Gezien op WW.
Te drukke wielen imho.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:21:12 #279
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120206525
https://www.facebook.com/Strava/posts/184910638316205
quote:
Another reason for me to NOT switch back up to premium, now people will not only see my power numbers and how much I was suffering based on HR. They will see if I am getting stronger very easily, exactly how much time I spent in which zone. Too much information to give to the competitors!
Wat een mafkees. Waarom post je uberhaupt je ritjes op strava dan?
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:21:28 #280
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120206531
Ik wil eigenlijk het liefste Shamals volgend seizoen denk ik. Alleen kan het zijn dat 't geld er niet echt voor is. Desnoods rijd ik met die Cosmic carbone sl de Alpe op.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:22:48 #281
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120206573
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil eigenlijk het liefste Shamals volgend seizoen denk ik. Alleen kan het zijn dat 't geld er niet echt voor is. Desnoods rijd ik met die Cosmic carbone sl de Alpe op.
40 mm alu velg?
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:23:12 #282
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_120206587
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.facebook.com/Strava/posts/184910638316205

[..]

Wat een mafkees. Waarom post je uberhaupt je ritjes op strava dan?
Dezelfde reden waarom ik niks upload O-) ...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:24:58 #283
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120206656
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

40 mm alu velg?
52mm carbon/alu

@Superweber: Echt, boeien. :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:26:48 #284
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120206751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

52mm carbon/alu

@Superweber: Echt, boeien. :')
http://www.campagnolo.com(...)ltratub_catid_10.jsp :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:23 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Dezelfde reden waarom ik niks upload O-) ...
Als je niet fietst is er ook niets te uploaden nee :+
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:27:21 #285
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120206776
Ik doe altijd Strava op een geg. moment uit als ik langs huis rijd en dan ga ik nog 100km stiekem extra trainen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:27:58 #286
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_120206799

Haphap...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_120206887
1 Uur Tacx, 30km. Ik ben moe.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:30:05 #288
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120206896
quote:
Ik dacht dat je die cosmics bedoelde. Shamals zijn front 20mm en rear 24mm hoog.

Herstel 24/30mm
pi_120206925
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:27 schreef kaasplankje het volgende:
Ik doe altijd Strava op een geg. moment uit als ik langs huis rijd en dan ga ik nog 100km stiekem extra trainen.
Ik geef m'n strava mee aan Freddeh en ga dan stiekem trainen.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:31:01 #290
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120206950
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:27 schreef SuperWeber het volgende:

Haphap...
Toch leuk om te zien hoe je denkt dat ik hap op zo'n opzichtige (en eigenlijk treurige) poging tot trollen :P
pi_120207025
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Homo.
pi_120207040

Ik geef 'm aan C_F mee.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:34:20 #293
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120207124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik verdenk jou er meer van je foon in bus 35 te leggen en dan naar de voetbalkantine te fietsen.
pi_120207174
Geef allebei maar aan mij mee. Ik regel het wel. Stelletje luilakken :')
pi_120207189
Hoe duur zijn die Shamals? Kan ze nergens in een webshop vinden.

Wisten jullie dat op ongeacht welke website je koopt, ongeacht welk product je koopt, dat als je 'eentwee' als actiecode invult, je standaard 40% korting krijgt? _O_
pi_120207223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef Oksel het volgende:

Wisten jullie dat op ongeacht welke website je koopt, ongeacht welk product je koopt, dat als je 'eentwee' als actiecode invult, je standaard 40% korting krijgt? _O_
pi_120207236
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:34 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik verdenk jou er meer van je foon in bus 35 te leggen en dan naar de voetbalkantine te fietsen.
:') _O-

Op dit moment meer dan waar helaas :P Had het ff nodig, weinig moraal afgelopen maanden. Merk dat het nu weer begint te kriebelen, zondag nog 1 wedstrijd en dan op de fiets *O*
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:37:48 #298
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120207304
quote:

https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:38:00 #299
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120207321
quote:

695.-
pi_120207361
Hm. Dat zijn een paar dure seconden.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:42:11 #301
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120207504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef Oksel het volgende:
Hm. Dat zijn een paar dure seconden.
Wat is geld nou op een mensenleven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')