Borizzz +1quote:
Toch ken je hem heel goed.quote:
De komende weken is hij, zoals elk jaar, vast wel weer vaak op tv.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef DragonFodder het volgende:
Als zijn aandeel eruit geknipt is, zal ik hem daar waarschijnlijk wel niet van kennen
Dat weet ik niet zeker idd, kan ook een andere neger zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij word ik hier gewoon opgelicht door dragon... hij zit zeker helemaal niet in oceans
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
ocean's 11
ocean's 12
ocean's 13
italian job?
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:27 schreef DragonFodder het volgende:
oh, en hitchikers guide to the galaxy en be kind rewind
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij word ik hier gewoon opgelicht door dragon... hij zit zeker helemaal niet in oceans
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef Borizzz het volgende:
[..]
je mag ook een ander tekenprogramma gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben tot 22:15 om een paint te maken van een scene uit Back to the Future (deel 1). je mag geen andere plaatjes inkopieren of natekenen, uit het hoofd! De inzenders worden beoordeeld volgens de volgende criteria:
1: hoe accuraat de scene is.
2: hoe knap de tekening is
3: of ik erom moet lachen.
GO!We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Wil je mij dan even een foto van jezelf toesturen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je mag ook een ander tekenprogramma gebruiken
Jullie hebben tot 22:15 om een paint te maken van een scene uit Back to the Future (deel 1). je mag geen andere plaatjes inkopieren of natekenen, uit het hoofd! De inzenders worden beoordeeld volgens de volgende criteria:
1: hoe accuraat de scene is.
2: hoe knap de tekening is
3: of ik erom moet lachen.
GO!
Als je hem snapt, is ie goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
is dit de scene waarin ie door dat boerengezin weggejaagd wordt?
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
. je mag geen andere plaatjes inkopieren of natekenen, uit het hoofd!
ik denk dat je een beetje moet loslaten hoe ik eruit zie, en je focussen op BTTF.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dus... ik moet maar gokken hoe je eruit ziet?
Jawelquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
laatste minuut! Jullie laten FF daarmee toch niet winnen?!
surequote:
Duurde lang Sands +1quote:
Jij houd mijn ICM in de gatenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, was op basis van jouw voorspelbaarheid
Don't care.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, jij ziet toch ook voorbijkomen welke films je vriendjes hebben gekeken?
quote:
quote:
quote:He is best known for playing characters who were wisecracking sharpies who always sported a cigar, a mustache made of dark greasepaint and walked with a half crouch.
quote:
quote:InBrothers movies, he almost always played characters with unusual first names, a middle initial and unlikely last names; i.e.: Rufus T. Firefly, Hugo Z. Hackenbush and Otis B. Driftwood.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef DragonFodder het volgende:
de middelste dan?![]()
weet ik veel, Karl?
Ik open zo het stem topicquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef Robby87 het volgende:
Haha, Sands is weer op dreef, 1890... gast!
quote:
fuck, die had ik eigenlijk nog geweten ookquote:
Dat bedoel ik, zo onbekend is hij niet hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
fuck, die had ik eigenlijk nog geweten ook
Peter Jacksonquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef Sands het volgende:
Aub 10 Special Effects makers (alleen personen, geen studio's )
Moet wel lukken toch?
4/10quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Peter Jackson
Stan Winston
Richard Taylor van Weta Workshop
FRank ozklachten bij IMDB deponeren
Jim hensonklachten bij IMDB deponeren
sam raimialleen uncredited, maar dat keur ik goed
6/10quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
sam winston![]()
rob bottin
greg nicotero
8/10quote:Op woensdag 12 december 2012 00:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
tom savini
en omdat sands anders schande van ons spreekt: ray harryhausen
Je keurt er toch 4 goed, als ik het zo zie.quote:
Bedankt dat je zelf even opletquote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je keurt er toch 4 goed, als ik het zo zie.
quote:Holds the record for the most Academy Award wins and nominations bestowed upon makeup artists. He has been nominated a total of twelve times with seven wins (An American Werewolf in London (1981), Harry and the Hendersons (1987), Ed Wood (1994), The Nutty Professor (1996), Men in Black (1997), How the Grinch Stole Christmas (2000), The Wolfman (2010).
Mario welquote:Op woensdag 12 december 2012 00:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik gok dat mario en lamberto bava en lucio fulci ook wel eens special effects hebben gedaan
dragon+1quote:
oh jaquote:Op woensdag 12 december 2012 10:12 schreef ArtistA het volgende:
DF, Waaghals heeft King Ralph al geraden!
Ik ga wel...quote:Op woensdag 12 december 2012 11:00 schreef Tem het volgende:
Sorry jongens, ik heb nu even geen tijd. Kan iemand een vraag verzinnen voor deze keer?
ratatouille?quote:
Was denn?quote:
quote:P. S. R. Parallel Synchronized Randomness. An interesting brain rarity and our subject for today. Two people walk in opposite directions at the same time and then they make the same decision at the same time. Then they correct it, and then they correct it, and then they correct it, and then they correct it, and then they correct it. Basically, in a mathematical world these two little guys will stay looped for the end of time. The brain is the most complex thing in the universe and it's right behind the nose.
[plays drums]
Komt niet eens in de buurt bij in de buurt!quote:
quote:: It's like touching your penis with your left hand.
: I don't have a penis.
: But you have a left hand
check. proceed.quote:
Correctquote:
Heb die film een paar weken geleden nog gezien, maar kan me dit echt niet herinneren... Nu was dit wel ná een techno feestje om 9u 's ochtends, maar toch!quote:
Die pilletjes die die moeder moet slikken, toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heb die film een paar weken geleden nog gezien, maar kan me dit echt niet herinneren... Nu was dit wel ná een techno feestje om 9u 's ochtends, maar toch!
pico +1, sands -1quote:
Ik weet wat je bedoelt, maar ik was er van ze lang zal ze leve niet op gekomen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die pilletjes die die moeder moet slikken, toch?
Ze speelde allemaal in een film van Sam Raimi?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:30 schreef picodealion het volgende:
Alle acteurs hebben sowieso al iets gemeen, dat moet inmiddels wel te raden zijn toch? Dan ben je er namelijk al bijna.
Omdat er allemaal "niet" bij staat, anders had ik ook wel de Coentjes genoemdquote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef picodealion het volgende:
The Hudsucker Proxy, Fargo, Intolerable Cruelty en The Ladykillers. Had toch wel gedacht dat dat een bekender feit was.
Dat is inderdaad deel van de oplossing, maar nu nog het verschil tussen de 'wel' en de 'niet' lijst.
Voor de Coen fans vast welquote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef picodealion het volgende:
The Hudsucker Proxy, Fargo, Intolerable Cruelty en The Ladykillers. Had toch wel gedacht dat dat een bekender feit was.
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar het is niet waar ik op doel. Even kijken of ik hier nog een hint voor kan bedenken die het duidelijker maaktquote:Op woensdag 12 december 2012 16:52 schreef Sands het volgende:
Maar het verschil is dat de "wel" groep blijft leven en de "niet" groep allemaal dood gaan in een film van de Coen Brothers.
Gofferdommequote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar het is niet waar ik op doel. Even kijken of ik hier nog een hint voor kan bedenken die het duidelijker maakt.
De wel groep speelde in meer dan 1 Coen film?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef picodealion het volgende:
Alvast een paar voor de wel lijst:
Steve Buscemi
John Turturro
John Goodman
George Clooney
Krijg ik dan wel een punt?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:11 schreef picodealion het volgende:
Ik zal het volgende keer niet zo lastig maken.
5/10quote:Op woensdag 12 december 2012 17:27 schreef Robby87 het volgende:
House of Sand and Fog
Requiem for a Dream
A Beautiful Mind
Dark City
Once Upon a Time in America
lekker wijf
8/10quote:Op woensdag 12 december 2012 17:44 schreef DragonFodder het volgende:
Labyrinth
The hot spot
Dark water
Oh, en 9/10quote:Op woensdag 12 december 2012 17:45 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en de remake van the day the earth stood still
Oh ja, Dragon +1quote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef DragonFodder het volgende:
Oh ja, en he's just not that into you
Ik weet niet waar Dragon is, misschien moeten we hem gewoon samen roepen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Zitten jullie allemaal naar het dictee te kijken ofzo? ZzzzZ, waar is dragondinges?
Oh, natuurlijk ja...quote:
Bon!quote:
quote:
Trivia van welke film?quote:Whenis searching the New York nightclub, the large screen plays a scene from Tarantula, a "B" sci-fi film that
made early in his career in which he had an uncredited role.
Clint Eastwood?quote:
????? = titel van de film.quote:????? in New York City is the name of a large cliff extending northward from 155th Street in Manhattan. It once was the site of the fabled Polo Grounds, home of the New York baseball Giants, and the first home of the New York Mets before the Polo Grounds were demolished in 1964.
Asap +1quote:Op donderdag 13 december 2012 13:08 schreef Asap het volgende:
Where the Eagles dare?![]()
Kelly's Heroes?![]()
Klopt ook.quote:
Tres goed.quote:
2/4 en ik hoef de liedjes niet te wetenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
Les miserables
Act of valor - what if the storm ends van Snow Patrol?
Dragon +1quote:
Wat een rukfilm was dat zegquote:Op donderdag 13 december 2012 18:00 schreef DragonFodder het volgende:
Act of valor - what if the storm ends van Snow Patrol?
Het liedje is wel mooi. Zeker onder de trailer van de film Epicquote:Op donderdag 13 december 2012 18:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat een rukfilm was dat zeg
Neuquote:
Zonde dat ze dat voor zo'n film gebruiktenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het liedje is wel mooi. Zeker onder de trailer van de film Epic
quote:
Onvoorstelbaar, maar toch...quote:The film was torn apart by critics when first released. Newsweek, in particular, made comments about "hack-job sets" and "pallid photography." DL was so deeply affected by these criticisms (despite the popularity of the film with the general public) that he swore he would never make another film.
The Sound of Musicquote:Op donderdag 13 december 2012 19:28 schreef DragonFodder het volgende:
christopher plummer is jarig! Daarom gaarne 5 films met hem.
The Sound of Musicquote:
Herkansing danquote:Op donderdag 13 december 2012 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben al op een leeftijd dat dat niet meer mogelijk is
Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
herkansing noemt hij dat... die man ik ken ik alleen van tv
1/4quote:Op donderdag 13 december 2012 19:47 schreef DragonFodder het volgende:
mary poppins
bedknops and broomsticks?
3/4quote:Op donderdag 13 december 2012 19:59 schreef DragonFodder het volgende:
night at the museum
chitty chitty bang bang
the singing detective?
Dragon +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |