Borizzz +1quote:
Toch ken je hem heel goed.quote:
De komende weken is hij, zoals elk jaar, vast wel weer vaak op tv.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef DragonFodder het volgende:
Als zijn aandeel eruit geknipt is, zal ik hem daar waarschijnlijk wel niet van kennen
Dat weet ik niet zeker idd, kan ook een andere neger zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij word ik hier gewoon opgelicht door dragon... hij zit zeker helemaal niet in oceans
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
ocean's 11
ocean's 12
ocean's 13
italian job?
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:27 schreef DragonFodder het volgende:
oh, en hitchikers guide to the galaxy en be kind rewind
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij word ik hier gewoon opgelicht door dragon... hij zit zeker helemaal niet in oceans
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef Borizzz het volgende:
[..]
je mag ook een ander tekenprogramma gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben tot 22:15 om een paint te maken van een scene uit Back to the Future (deel 1). je mag geen andere plaatjes inkopieren of natekenen, uit het hoofd! De inzenders worden beoordeeld volgens de volgende criteria:
1: hoe accuraat de scene is.
2: hoe knap de tekening is
3: of ik erom moet lachen.
GO!We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Wil je mij dan even een foto van jezelf toesturen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je mag ook een ander tekenprogramma gebruiken
Jullie hebben tot 22:15 om een paint te maken van een scene uit Back to the Future (deel 1). je mag geen andere plaatjes inkopieren of natekenen, uit het hoofd! De inzenders worden beoordeeld volgens de volgende criteria:
1: hoe accuraat de scene is.
2: hoe knap de tekening is
3: of ik erom moet lachen.
GO!
Als je hem snapt, is ie goedquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
is dit de scene waarin ie door dat boerengezin weggejaagd wordt?
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
. je mag geen andere plaatjes inkopieren of natekenen, uit het hoofd!
ik denk dat je een beetje moet loslaten hoe ik eruit zie, en je focussen op BTTF.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dus... ik moet maar gokken hoe je eruit ziet?
Jawelquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
laatste minuut! Jullie laten FF daarmee toch niet winnen?!
surequote:
Duurde lang Sands +1quote:
Jij houd mijn ICM in de gatenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, was op basis van jouw voorspelbaarheid
Don't care.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, jij ziet toch ook voorbijkomen welke films je vriendjes hebben gekeken?
quote:
quote:
quote:He is best known for playing characters who were wisecracking sharpies who always sported a cigar, a mustache made of dark greasepaint and walked with a half crouch.
quote:
quote:InBrothers movies, he almost always played characters with unusual first names, a middle initial and unlikely last names; i.e.: Rufus T. Firefly, Hugo Z. Hackenbush and Otis B. Driftwood.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef DragonFodder het volgende:
de middelste dan?![]()
weet ik veel, Karl?
Ik open zo het stem topicquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef Robby87 het volgende:
Haha, Sands is weer op dreef, 1890... gast!
quote:
fuck, die had ik eigenlijk nog geweten ookquote:
Dat bedoel ik, zo onbekend is hij niet hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
fuck, die had ik eigenlijk nog geweten ook
Peter Jacksonquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef Sands het volgende:
Aub 10 Special Effects makers (alleen personen, geen studio's )
Moet wel lukken toch?
4/10quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Peter Jackson
Stan Winston
Richard Taylor van Weta Workshop
FRank ozklachten bij IMDB deponeren
Jim hensonklachten bij IMDB deponeren
sam raimialleen uncredited, maar dat keur ik goed
6/10quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
sam winston![]()
rob bottin
greg nicotero
8/10quote:Op woensdag 12 december 2012 00:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
tom savini
en omdat sands anders schande van ons spreekt: ray harryhausen
Je keurt er toch 4 goed, als ik het zo zie.quote:
Bedankt dat je zelf even opletquote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je keurt er toch 4 goed, als ik het zo zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |