quote:Holds the record for the most Academy Award wins and nominations bestowed upon makeup artists. He has been nominated a total of twelve times with seven wins (An American Werewolf in London (1981), Harry and the Hendersons (1987), Ed Wood (1994), The Nutty Professor (1996), Men in Black (1997), How the Grinch Stole Christmas (2000), The Wolfman (2010).
Mario welquote:Op woensdag 12 december 2012 00:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik gok dat mario en lamberto bava en lucio fulci ook wel eens special effects hebben gedaan
dragon+1quote:
oh jaquote:Op woensdag 12 december 2012 10:12 schreef ArtistA het volgende:
DF, Waaghals heeft King Ralph al geraden!
Ik ga wel...quote:Op woensdag 12 december 2012 11:00 schreef Tem het volgende:
Sorry jongens, ik heb nu even geen tijd. Kan iemand een vraag verzinnen voor deze keer?
ratatouille?quote:
Was denn?quote:
quote:P. S. R. Parallel Synchronized Randomness. An interesting brain rarity and our subject for today. Two people walk in opposite directions at the same time and then they make the same decision at the same time. Then they correct it, and then they correct it, and then they correct it, and then they correct it, and then they correct it. Basically, in a mathematical world these two little guys will stay looped for the end of time. The brain is the most complex thing in the universe and it's right behind the nose.
[plays drums]
Komt niet eens in de buurt bij in de buurt!quote:
quote:: It's like touching your penis with your left hand.
: I don't have a penis.
: But you have a left hand
check. proceed.quote:
Correctquote:
Heb die film een paar weken geleden nog gezien, maar kan me dit echt niet herinneren... Nu was dit wel ná een techno feestje om 9u 's ochtends, maar toch!quote:
Die pilletjes die die moeder moet slikken, toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Heb die film een paar weken geleden nog gezien, maar kan me dit echt niet herinneren... Nu was dit wel ná een techno feestje om 9u 's ochtends, maar toch!
pico +1, sands -1quote:
Ik weet wat je bedoelt, maar ik was er van ze lang zal ze leve niet op gekomen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die pilletjes die die moeder moet slikken, toch?
Ze speelde allemaal in een film van Sam Raimi?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:30 schreef picodealion het volgende:
Alle acteurs hebben sowieso al iets gemeen, dat moet inmiddels wel te raden zijn toch? Dan ben je er namelijk al bijna.
Omdat er allemaal "niet" bij staat, anders had ik ook wel de Coentjes genoemdquote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef picodealion het volgende:
The Hudsucker Proxy, Fargo, Intolerable Cruelty en The Ladykillers. Had toch wel gedacht dat dat een bekender feit was.
Dat is inderdaad deel van de oplossing, maar nu nog het verschil tussen de 'wel' en de 'niet' lijst.
Voor de Coen fans vast welquote:Op woensdag 12 december 2012 16:49 schreef picodealion het volgende:
The Hudsucker Proxy, Fargo, Intolerable Cruelty en The Ladykillers. Had toch wel gedacht dat dat een bekender feit was.
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar het is niet waar ik op doel. Even kijken of ik hier nog een hint voor kan bedenken die het duidelijker maaktquote:Op woensdag 12 december 2012 16:52 schreef Sands het volgende:
Maar het verschil is dat de "wel" groep blijft leven en de "niet" groep allemaal dood gaan in een film van de Coen Brothers.
Gofferdommequote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht, maar het is niet waar ik op doel. Even kijken of ik hier nog een hint voor kan bedenken die het duidelijker maakt.
De wel groep speelde in meer dan 1 Coen film?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef picodealion het volgende:
Alvast een paar voor de wel lijst:
Steve Buscemi
John Turturro
John Goodman
George Clooney
Krijg ik dan wel een punt?quote:Op woensdag 12 december 2012 17:11 schreef picodealion het volgende:
Ik zal het volgende keer niet zo lastig maken.
5/10quote:Op woensdag 12 december 2012 17:27 schreef Robby87 het volgende:
House of Sand and Fog
Requiem for a Dream
A Beautiful Mind
Dark City
Once Upon a Time in America
lekker wijf
8/10quote:Op woensdag 12 december 2012 17:44 schreef DragonFodder het volgende:
Labyrinth
The hot spot
Dark water
Oh, en 9/10quote:Op woensdag 12 december 2012 17:45 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, en de remake van the day the earth stood still
Oh ja, Dragon +1quote:Op woensdag 12 december 2012 17:50 schreef DragonFodder het volgende:
Oh ja, en he's just not that into you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |