Ik wil een katquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo. Laatste keer trainen met de hond dit jaar. Koud man.
Katten zijn zulke nutteloze beesten.quote:
Ah, overig.. merci!quote:
Ik heb dan ook liever een poesquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Katten zijn zulke nutteloze beesten.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:15 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Katten zijn zulke nutteloze beesten.
precies.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook liever een poes
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook liever een poes
Ziet er wel strak uit vind ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat is Youtube onhandig geworden trouwens
Die is zo te horen ook geweest?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij loopt hier ook rond? We hadden wel een UvA meet kunnen doen
quote:
Is ie nou weer veranderd?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat is Youtube onhandig geworden trouwens
Volgens mij zei ik toen nog tegen je dat je dat beter niet kon doen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef DanielBackward het volgende:
Cliché.
Ik kreeg minpunten bij mijn betoog omdat ik het woord abject gebruikte. De doelgroep was bovenbouw vwo. Triest niet waar?
Dat kloptquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik toen nog tegen je dat je dat beter niet kon doen.
Vind het nogal pretentieus overkomen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:27 schreef DanielBackward het volgende:
Cliché.
Ik kreeg minpunten bij mijn betoog omdat ik het woord abject gebruikte. De doelgroep was bovenbouw vwo. Triest niet waar?
Infaam en abject. Handig om de lachers op je hand te krijgen maar anders inderdaad zoveel mogelijk vermijden.quote:
Tja, het sloot wel mooi aan bij de contextquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het was gewoon 'a bridge too far'.
Eigenlijk niet, en het sloot zeker niet aan bij je tekst.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Tja, het sloot wel mooi aan bij de context
Haha oké als jij 't zegtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, en het sloot zeker niet aan bij je tekst.
Ik zei het toen tegen je.quote:
Ja volgende keer houd ik me in. En ik had alsnog wel een prima cijferquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zei het toen tegen je.En ik vind het nog steeds. Maar ach van elke misstap leer je ook weer toch?
Thanksquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:35 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=abject
Shit die gaat naar google dot com..
Teleologisch is gewoon een bijvoegelijk naamwoord en hoeft niet alleen te slaan op de wijze van wetsinterpretatie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het gebruik van het woord teleologisch klopt toch ook niet bij de discussie rond die uitspraak?
Teleologisch: doel voor ogen, en zo de regel uitleggen. Ergo, Bram zegt dat de uitspraak gedaan is zoals hij volgens de regels bedoeld is?
Lekker met jvb bezig?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Zal wel een enorme faal zijn dit, maar waar in de bundel vind ik de WOM?
edit: al gevonden
Uiteraard, maar volgens mij is het nog steeds niet een negatieve zaak als een uitspraak teleologisch is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Teleologisch is gewoon een bijvoegelijk naamwoord en hoeft niet alleen te slaan op de wijze van wetsinterpretatie.
Maar het betekent ook geenszins dat alles 'volgens de regels is', zoals je wat eerder zeiquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Uiteraard, maar volgens mij is het nog steeds niet een negatieve zaak als een uitspraak teleologisch is.
Wat is de WOM?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Zal wel een enorme faal zijn dit, maar waar in de bundel vind ik de WOM?
edit: al gevonden
Elke uitspraak heeft een teleologische grondslag mag ik hopen, anders slaan ze namelijk nergens op.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar het betekent ook geenszins dat alles 'volgens de regels is', zoals je wat eerder zei
Teleologisch staat niet gelijk aan 'volgens de regels'...quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Elke uitspraak heeft een teleologische grondslag mag ik hopen, anders slaan ze namelijk nergens op.
Sorry niet mijn ding.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Heerlijk ontspannend nummer voor op de late avond
Klopt. Dat pianostukjequote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sorry niet mijn ding.
Al was de instrumentale intro wel mooi.![]()
Nee, naar een bepaald doel toe werken. Dat is toch het hele punt van het recht?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:52 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Teleologisch staat niet gelijk aan 'volgens de regels'...
Misschien omdat het doel hem niet zint?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, naar een bepaald doel toe werken. Dat is toch het hele punt van het recht?
Mijn eerste vraag blijft dus; waarom vindt Bram het bezwaarlijk dat een uitspraak teleologisch is?
Dan verwoordt hij het wel heel vreemd. Het is haast alsof hij graag interessante woorden gebruiktquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Misschien omdat het doel hem niet zint?
Bram beschuldigt daarmee dat de rechter activistisch is en eigenlijk buiten zijn domein treedt. Dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, naar een bepaald doel toe werken. Dat is toch het hele punt van het recht?
Mijn eerste vraag blijft dus; waarom vindt Bram het bezwaarlijk dat een uitspraak teleologisch is?
Nja na 8 jaar kan je vast wel iets tochquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee. Heb wel 8 jaar gitaarles gehad. Niet dat ik dat nu heel goed kan ofzo hoor
Jawel, maar niet echt heel bijzonder ofzo...quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nja na 8 jaar kan je vast wel iets toch
Boer er ligt een kip in het water Boerquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel, maar niet echt heel bijzonder ofzo...
Dan is het meer een verongelijkt kind dat daar staat te blèren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bram beschuldigt daarmee dat de rechter activistisch is en eigenlijk buiten zijn domein treedt. Dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
Die ken ik als ''Boer wat zeg je van mn kippen''quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Boer er ligt een kip in het water Boer
Hmm dat zeggen mensen heel vaak als ze eigenlijk best goed zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jawel, maar niet echt heel bijzonder ofzo...
Hoe bedoel je aanwijzing?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik correct verwijs naar een aanwijzing in een noot? Hoe ziet dat er uit?
Je kan niet alles weten, als goederenrecht ver van je expertise gebied ligt is je kennis op dat gebied wellicht niet diepgaand. Je kan ook gepromoveerd zijn op iets totaal anders, het civiele recht is breed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:25 schreef Yreal het volgende:
Wat weet mijn docent belachelijk weinig van goederenrecht zeg. En dan gepromoveerd civilist..
<naam auteur>, noot bij <naam arrest/uitspraak>, <naam tijdschrift>, noot/paragraaf #.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik correct verwijs naar een aanwijzing in een noot? Hoe ziet dat er uit?
Zo doe ik het ook inderdaadquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
<naam auteur>, noot bij <naam arrest/uitspraak>, <naam tijdschrift>, noot/paragraaf #.
Zoiets?
quote:
Misschien moet ik iets concreter zijn. Ik wil in mijn noot verwijzen naar een aanwijzing. In dit geval wil ik verwijzen naar deze aanwijzing: http://www.om.nl/organisa(...)155139/aanwijzing-0/quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
<naam auteur>, noot bij <naam arrest/uitspraak>, <naam tijdschrift>, noot/paragraaf #.
Zoiets?
Naar de datum van publicatie in de Staatscourant. En dan het nummer van de Staatscourant e.d. erbij. Stc. 2010, 4003.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet ik iets concreter zijn. Ik wil in mijn noot verwijzen naar een aanwijzing. In dit geval wil ik verwijzen naar deze aanwijzing: http://www.om.nl/organisa(...)155139/aanwijzing-0/
Hoe doe ik dat correct?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Naar de datum van publicatie in de Staatscourant. En dan het nummer van de Staatscourant e.d. erbij.
Ik zou in de tekst het ding gewoon de 'Aanwijzing rechtsbijstand (politieverhoor)' noemen en in de voetnoot de Stc. verwijzing.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Aanwijzing rechtsbijstand politieverhoor (2010A007), Strct. 2010, 4003
Zo zou ik het doen.
Hij vroeg toch ook om de verwijzingquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zou in de tekst het ding gewoon de 'Aanwijzing rechtsbijstand (politieverhoor) noemen en in de voetnoot de Stc. verwijzing.
Ja maar in de verwijzing zou ik de woorden 'Aanwijzing rechtsbijstand politieverhoor' niet noemen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:42 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hij vroeg toch ook om de verwijzing
Het moest trouwens Stcrt zijn
Dat ligt eraan of die dat in de tekst zelf noemt of niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja maar in de verwijzing zou ik de woorden 'Aanwijzing rechtsbijstand politieverhoor' niet noemen.
Je leest mijn post niet (goed). Ik zeg toch ook dat ik het in de tekst zelf zou noemen en in de verwijzing alleen het nummer van de Staatscourant.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of die dat in de tekst zelf noemt of niet.
Ah, dan zijn we het met elkaar eensquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je leest mijn post niet (goed). Ik zeg toch ook dat ik het in de tekst zelf zou noemen en in de verwijzing alleen het nummer van de Staatscourant.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:46 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ah, dan zijn we het met elkaar eens
Download anders even Leidraad voor juridische auteurs van Kluwer. Ontzettend handigquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Die ligt hier in analoge versie op tafelquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Download anders even Leidraad voor juridische auteurs van Kluwer. Ontzettend handig
Gewoon de papieren versie. Veel handiger!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Download anders even Leidraad voor juridische auteurs van Kluwer. Ontzettend handig
Het is ook maar een leidraad hè. Je kunt ook heel goed op een andere manier verwijzen in teksten, als je maar consequent bent. Maar het geeft wel een aardige houvast voor eerstejaars omdat je dan nog niet echt goed in aanraking gekomen bent met het bijhouden van een fatsoenlijk notenapparaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Die Leidraad heb ik ook maar op de RUG hoorde ik dat iedereen (docenten enzo) dat een slecht boek vonden.
Waarom je hem dan toch moet kopen is me een raadsel.
Sowieso, maar mocht ie 'm niet hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon de papieren versie. Veel handiger!
Ohja, scherp van je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sowieso, maar mocht ie 'm niet hebben
De titel doet al een hoop vermoeden hequote:Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Die Leidraad heb ik ook maar op de RUG hoorde ik dat iedereen (docenten enzo) dat een slecht boek vonden.
Waarom je hem dan toch moet kopen is me een raadsel.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is ook maar een leidraad hè. Je kunt ook heel goed op een andere manier verwijzen in teksten, als je maar consequent bent. Maar het geeft wel een aardige houvast voor eerstejaars omdat je dan nog niet echt goed in aanraking gekomen bent met het bijhouden van een fatsoenlijk notenapparaat.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De titel doet al een hoop vermoeden he
quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit even op mobiel, dus dan mis je wel eens wat
Leuk nummer wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Ik stond net in de keuken met The Reflex mee te doen en uiteraard kwam er weer iemand langsgelopen
Wat? Buiten? Huisgenoten?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Ik stond net in de keuken met The Reflex mee te doen en uiteraard kwam er weer iemand langsgelopen
Galerijgenoten. Ik had alleen broek aan en horloge.quote:
Who cares man. The Reflex is geweldig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Galerijgenoten. Ik had alleen broek aan en horloge.
Moet wel uitkijken met dit soort dingen nu mensen een beeld kunnen vormen daarvan
Dit nummer nog geplaybackt op de klassenavond in de brugklas. Ineens snap ik weer waarom ik altijd de pispaal wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:07 schreef eriksd het volgende:
THEEYYYYY WONT SLOOOOOW DOOOOOWN THEEE ROOOOUUUNDAAABOOOUUUUUT
Blijft geweldig nummer wel tochquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit nummer nog geplaybackt op de klassenavond in de brugklas. Ineens snap ik weer waarom ik altijd de pispaal was
Ik wilde net zeggen. Met Jeroen Krabbé. Wil nog een keer met hem op de foto.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:13 schreef Actaeon het volgende:
The Living Daylights van A-ha is ook tof
Geweldige rol inderdaad van hem! En die fantastische Aston Martin V8 waar ie(JB dan) in rijdt in die filmquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Met Jeroen Krabbé. Wil nog een keer met hem op de foto.
Haha. Lekker nummer. Luister hem nu.quote:
Tears For Fears-Head Over Heels.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha. Lekker nummer. Luister hem nu.
Sharp Dressed Men, ook leuk.
Hey Ahab - Elton John & Leon Russellquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tears For Fears-Head Over Heels.
Ken je Mona Lisas And Mad Hatters ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hey Ahab - Elton John & Leon Russell
Ik ben niet zo van Elton. Mijn ma vindt hem geweldig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ken je Mona Lisas And Mad Hatters ?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weet je wat ook geweldig is. Cutting Crew-I Just Died In Your Arms.
Big Log is inderdaad goed. Stuwend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van Elton. Mijn ma vindt hem geweldig.
Big Log van Robert Plant is ook lekker overigens.
Ik ben eigenlijk altijd wel in een foute buiquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Absoluut. Of in een hele foute bui Modern Talking.
Wat is Nederland toch een kutland. Zoveel beperkte geesten in 1 land, wat moet je ermeequote:
Watsgebeurt ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is Nederland toch een kutland. Zoveel beperkte geesten in 1 land, wat moet je ermee
Duel is gaaf. Of de instrumentale versie van The Neverending Story.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:42 schreef eriksd het volgende:
Guilty pleasure is overigens Duel van Propaganda. Alhoewel al mijn nummers door de rest als guilty pleasures omschreven worden.
De extended natuurlijk.
Dat heb je in elk land.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is Nederland toch een kutland. Zoveel beperkte geesten in 1 land, wat moet je ermee
Stilte zone, zitten meerdere studenten netjes te lezen. 2 achterlijke wijven aan het lullen over koetjes en kalfjes. Een medereiziger vraagt netjes of het wat minder kan omdat ze in een stiltezone zitten. Mevrouw wordt boos.quote:
Je hebt echt wel toffere landen waar mensen tenminste respectvol zijn en netjes. En waar niet zo'n grote hoop mbo'ers met vuilniszakjassen overal rondlopen met hun grote bek.quote:
Open een Klb topicquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stilte zone, zitten meerdere studenten netjes te lezen. 2 achterlijke wijven aan het lullen over koetjes en kalfjes. Een medereiziger vraagt netjes of het wat minder kan omdat ze in een stiltezone zitten. Mevrouw wordt boos.
Vervolgens gaan oude opa's en oma's lopen praten in zelfde stilte zone.
Komt er nog een bier drinken en die flikkert overal bierblikjes neer..
Verschrikkelijk
Ah. De doorgeslagen assertiviteit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stilte zone, zitten meerdere studenten netjes te lezen. 2 achterlijke wijven aan het lullen over koetjes en kalfjes. Een medereiziger vraagt netjes of het wat minder kan omdat ze in een stiltezone zitten. Mevrouw wordt boos.
Vervolgens gaan oude opa's en oma's lopen praten in zelfde stilte zone.
Komt er nog een bier drinken en die flikkert overal bierblikjes neer..
Verschrikkelijk
Dus oordopjes in en dan nog alles meekrijgen wat er gezegd wordt. In een stilte zone.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:49 schreef Ties02 het volgende:
Ah het openbaar vervoer, breek me de bek niet open![]()
Gewoon iphone en oortjes in
Helaas heb ik constant dan een foute bui, want ik luister veel soortgelijke muziek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Absoluut. Of in een hele foute bui Modern Talking.
Leve de auto.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dus oordopjes in en dan nog alles meekrijgen wat er gezegd wordt. In een stilte zone.
En dan ben ik nog niet eens begonnen over de nieuwe dienstregeling waardoor ik langer op Almelo moet wachten en dik kwartier op Deventer, reis gewoon dik 20 minuten langer
Heer-lijk. Ik ben gek op Billy.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of The Downeaster Alexa van Billy Joel
Niks mis meequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Helaas heb ik constant dan een foute bui, want ik luister veel soortgelijke muziek.
Jup.quote:
Wat heb je het toch zwaar, je mag studerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup.
En leve de belastingen en benzineprijzen. Can not betaal that
Ja nu is het ook over met mokken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat heb je het toch zwaar, je mag studeren
Vooral die kleine envelopjes/kaarten die net groter zijn dan een postzegel en overal doorheen glippenquote:
Mensen die ook maar iets haat jegens ook maar iets wat kerstig is hebben zijn niet ok want:quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vooral die kleine envelopjes/kaarten die net groter zijn dan een postzegel en overal doorheen glippen
Kerstquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mensen die ook maar iets haat jegens ook maar iets wat kerstig is hebben zijn niet ok want:
KERST![]()
![]()
zo'n zin he!
Serious request, 21ste kerstborrel. Zo gezellig
Kerst zelf is wel leuk jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mensen die ook maar iets haat jegens ook maar iets wat kerstig is hebben zijn niet ok want:
KERST![]()
![]()
zo'n zin he!
Serious request, 21ste kerstborrel. Zo gezellig
Allebei, allebeiquote:
Ligt beetje aan de locatie denk ik, in Groningen was het wel tof, maarja: Studenten + Vakantie = Rondhangen bij Serious Requestquote:
Gast, serious request is wel tof hoor!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef Ties02 het volgende:
Sowieso dat ik niet meer naar de oude markt in Enschede ga, kut serious request
Enschede is ook een studentenstad.. minder dan Groningen maar de oude markt is zeker een gezellig plein!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Giku het volgende:
[..]
Ligt beetje aan de locatie denk ik, in Groningen was het wel tof, maarja: Studenten + Vakantie = Rondhangen bij Serious Request
Ze willen waarschijnlijk dat andere contract, dat veel meer waard is, niet verliezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gast, serious request is wel tof hoor!
3FM is wel kut zeg
Luisterde altijd 3FM, maar toen gingen ze opeens 15-20 minuten lullen en 3 minuten plaat draaien en toen was het kut. En toen had ik een heel tof businessplan ingeleverd om tot maximaal 250.000 voor SR op te halen maar in elk geval wel 100.000 euro en toen zeiden ze nee.. we hebben een contract met iemand voor merchandising en die wil niet dat we nog iemand erbij hebben. Commerciele bedoeling. Wil je nou geld ophalen of niet? En de huidige merchandising is ook nog eens kapot lelijk
Zoiets moet je bekend maken eigenlijk, kijken hoe de publieke opinie zich daar over uitlaatquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gast, serious request is wel tof hoor!
3FM is wel kut zeg
Luisterde altijd 3FM, maar toen gingen ze opeens 15-20 minuten lullen en 3 minuten plaat draaien en toen was het kut. En toen had ik een heel tof businessplan ingeleverd om tot maximaal 250.000 voor SR op te halen maar in elk geval wel 100.000 euro en toen zeiden ze nee.. we hebben een contract met iemand voor merchandising en die wil niet dat we nog iemand erbij hebben. Commerciele bedoeling. Wil je nou geld ophalen of niet? En de huidige merchandising is ook nog eens kapot lelijk
Ik zeg ook niet dat Enschede minder is oid! Weet alleen dat Groningen wel tof wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Enschede is ook een studentenstad.. minder dan Groningen maar de oude markt is zeker een gezellig plein!
Probleem met kerst is dat het altijd zo geforceerd is. Ik kan best tegen themafeestjes, zelfs verjaardagen gaan nog ergens over. Kerst? Meh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Keyos het volgende:
Ik heb niets, maar dan ook helemaal niets met kerst. Daarnaast heb ik ook helemaal niets met kerstmuziek en 'gezellig' met de familie wat doen (want zo gezellig is mijn familie niet). Vanzelfsprekend heb ik dus ook niet zo veel met kerstmarkten en kerstbomen(al vind ik dat wel gezellig, weet niet of ik er later in mijn eigen huis één zou plaatsen).
Ik heb dus precies hetzelfde, vooral het verplichte nummer bij opa en oma is niet iets waar ik naar uit kijk. Maja je moet wat voor je familie overhebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Keyos het volgende:
Ik heb niets, maar dan ook helemaal niets met kerst. Daarnaast heb ik ook helemaal niets met kerstmuziek en 'gezellig' met de familie wat doen (want zo gezellig is mijn familie niet). Vanzelfsprekend heb ik dus ook niet zo veel met kerstmarkten en kerstbomen(al vind ik dat wel gezellig, weet niet of ik er later in mijn eigen huis één zou plaatsen).
Ik ook, jij zat ook op de RuG toch? Welke vakken heb je?quote:
Niet bekend maken.. Boterbartje geeft niet op. Eens kijken of ze in gesprek willen als we met concrete voorbeelden komen om dan de gehele merchandising op ons te nemenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Giku het volgende:
[..]
Zoiets moet je bekend maken eigenlijk, kijken hoe de publieke opinie zich daar over uitlaat
[..]
Ik zeg ook niet dat Enschede minder is oid! Weet alleen dat Groningen wel tof was
Tuurlijk willen ze dat niet, maar dit ging niet om een contract maar op maar 1 enkel product.. maar je krijg niet eens toestemming om het serious request logo te gebruikenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze willen waarschijnlijk dat andere contract, dat veel meer waard is, niet verliezen.
Jepquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:39 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik ook, jij zat ook op de RuG toch? Welke vakken heb je?
Heb volgende week Staats2, Straf 3 en na de vakantie nog Straf2, Burgerlijk 3 en Handelsrecht B
Zit zelf in een tentamenperiode tijdens SR dit jaar, kan denk ik wel wat ruimte vinden om te leren en te luisteren, daarnaast een dag extra vrij dus dat komt wel goed (tentamen Staats- en Bestuursrecht, wat ik tot nu toe een eitje vind).quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ekdom is m'n held, vorig jaar heb ik gewoon dagen en avonden naar gekeken.. lekker voor de kachel. Maar dit jaar zal ik kijken of ik de graveyardshift van ekdom kan meemaken
Moet natuurlijk wel op goede datum vallen
Volgens mij is het toch dat je geen bachelor vakken tijdens je master mag doen of is dat alleen op de EUR?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Misschien weet jij dit Giku, kan ik Straf2 in mijn derde jaar doen, en dan straf 3 tijdens de master?
Er is zogenaamde harde knip.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Misschien weet jij dit Giku, kan ik Straf2 in mijn derde jaar doen, en dan straf 3 tijdens de master?
Ik heb alleen 19e en dan de volgende 18 januariquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zit zelf in een tentamenperiode tijdens SR dit jaar, kan denk ik wel wat ruimte vinden om te leren en te luisteren, daarnaast een dag extra vrij dus dat komt wel goed (tentamen Staats- en Bestuursrecht, wat ik tot nu toe een eitje vind).
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch dat je geen bachelor vakken tijdens je master mag doen of is dat alleen op de EUR?
Hmm ik heb dat vak nodig voor civiel effect, maar was me eigenlijk te druk dit jaar, hoe moet ik dat oplossen? Gewoon alsnog leren en in de herkansing gaan maken ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef Giku het volgende:
[..]
Er is zogenaamde harde knip.
Dat wil dus inderdaad zeggen, geen bachelor vakken in de master. Of: Eerst bachelor, dan master
Oh! Je zit wel in je derde jaar? Dan wordt het lastig, ik begin eigenlijk pas eind volgende week met leren. Ik ga ook voornamelijk de oefenvragen+antwoorden van de werkgroepen gebruiken. De andere 2 vakken ken ik al dus ik heb ongeveer week de tijd voor dat vak zonder dat ik me druk hoef te maken over de rest.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Hmm ik heb dat vak nodig voor civiel effect, maar was me eigenlijk te druk dit jaar, hoe moet ik dat oplossen? Gewoon alsnog leren en in de herkansing gaan maken ofzo?
Dat van de EUR klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef Keyos het volgende:
Volgens mij is het toch dat je geen bachelor vakken tijdens je master mag doen of is dat alleen op de EUR?
Ik heb het al gevondenquote:Bachelorvakken tijdens de masteropleiding
Het blijft voor studenten mogelijk om extra-curriculair bachelorvakken (bijvoorbeeld civiel effect vakken) te volgen tijdens de masteropleiding. Bachelorvakken kunnen nooit meetellen voor een masteropleiding maar het is bijvoorbeeld wel mogelijk om door extra bachelorvakken te volgen eventueel aan de eisen van civiel effect te voldoen.
Yes! Heb alleen Straf 2, Bestuurs 3 (waarom ik die niet gehaald heb is me nog steeds een raadsel) en Europees Recht open staan uit het tweede jaar, komend halfjaar dus wel druk (met nog 4 keuzevakken en studentenrechtbank)quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Nee ik zit in m'n 2e jaar
Ja dat was ook een beetje mijn ding, ik wil straf2 wel maken maar dan wel zo goed als ik kan![]()
Doe jij gewoon de Nederlandse Rechtsgeleerdheid richting?
Ja oke, nicequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:51 schreef Giku het volgende:
[..]
Yes! Heb alleen Straf 2, Bestuurs 3 (waarom ik die niet gehaald heb is me nog steeds een raadsel) en Europees Recht open staan uit het tweede jaar, komend halfjaar dus wel druk (met nog 4 keuzevakken en studentenrechtbank)
Is dat voor studentenrechtbank ? Oefenpledooiquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gelukkig dat ik woensdag vrij ben. Ik moet wat bijlezen voor Materieel Strafrecht aangezien ik veel tijd had gestopt in het oefenpleidooi van deze week.
In Rotterdam heet dat Oefenrechtbank en het oefenpleidooi was inderdaad voor dat vak.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef Ties02 het volgende:
Is dat voor studentenrechtbank ? Oefenpledooi
Doe je werkgroep+?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef Ties02 het volgende:
Morgen nog een laatste werkgroepje bestuursrecht 2, zit te twijfelenweet nog niet zeker of ik afwezig mag zijn ivm de bonus
Oh okequote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in je 2e jaar![]()
Maar ik deed het wel
Ditte; trusten kusjes allemaal van de hulp van de kerstman jullie krijgen allemaal rendierensnot in jullie sok voor kerst lol xd daag!quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:11 schreef Ties02 het volgende:
Je kon tijdens die toetsen trouwens ook heel makkelijk afkijken en op je mobiel kijken
beiden niet gedaan overigens, maar heb het wel gezien
Dat kon echt belachelijk makkelijk bij ieder tentamen dat ik na mijn CE's gemaakt heb.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:11 schreef Ties02 het volgende:
Je kon tijdens die toetsen trouwens ook heel makkelijk afkijken en op je mobiel kijken
beiden niet gedaan overigens, maar heb het wel gezien
Heb het gevoel alsof dat hier ook kan hoor. Die surveillanten zijn 90+ en horen geen ruk.. ze blijven ook constant vooraan staan, te lui om te lopen.quote:
Ik vind deze post echt prachtigquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bram beschuldigt daarmee dat de rechter activistisch is en eigenlijk buiten zijn domein treedt. Dat wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
YESSSSquote:Op woensdag 12 december 2012 00:21 schreef Ties02 het volgende:
Zit ik een oefententamen te maken, gaat het over X-mas en Santa BV
Ik baal ervan als ze weer met die kansloze namen komen want dan zit ik dom te grijnzen en let ik niet meer op de tentamenvraag.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met kerstboomhandelaar Groen
origineel weer
Beter dan UvA-tentamens met eeuwige variaties op Arbobank en de AN RAMBO bankquote:Op woensdag 12 december 2012 00:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met kerstboomhandelaar Groen
origineel weer
Hahaha ja die hadden wij ook tijdens de werkgroep, elke keer grinniken bij Rambo Bankquote:Op woensdag 12 december 2012 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beter dan UvA-tentamens met eeuwige variaties op Arbobank en de AN RAMBO bank
Leiden?quote:Op woensdag 12 december 2012 07:55 schreef De_Fietser het volgende:
Die surveillanten bij ons zijn wel een stuk strenger, en ze laten ons gewoon tentamen maken in een ijskoude kerk in November en Januari (met jas en 2 truien aan tentamen maken).
Jup, ook een goedemorgenquote:
Die zijn fucking moeilijk altijdquote:Op woensdag 12 december 2012 07:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanavond weer het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Daar moeten wij uiteraard in uitblinken
Laatste plaatste iemand die ik ken die in Leiden studeert een plaatje dat ze een tentamen moest maken in een ijshal , aparte locaties voor tentamens daar in Leidenquote:
Door Adriaan van Dis toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 07:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vanavond weer het Groot Dictee der Nederlandse Taal. Daar moeten wij uiteraard in uitblinken
Yupquote:
Afgelopen jaar had ik het niet heel slecht gedaanquote:
Yup, onder andere een Gandalf.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mensen verkleed? Moet ik me dan voorstellen alsof er een stel Gandalfs in de zaal zat?
Verkleed? Echt?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef Maharbal het volgende:
Ugh.
Vriend van mij is een enorme Tolkien fan en gister kwam 'The Hobbit' uit. Ik had toegezegd met 'm mee te zullen gaan, maar ten tijde van die toezegging wist ik niet dat de film om 0.12 begon (op 12-12-12, dat is dan wel weer grappig). Uiteraard duurde de film ook nog 's een kleine 3 uur, kon ik 4.15 pas slapen. Er zaten ook mensen verkleed in de zaal. Ik zat er tussen in m'n pak (was na het werk niet thuis geweest)
Coffee, I need you.
tegenklacht: mooie (visueel) film. (Imax 3D High Framerate nogwat).
tegen-tegenklacht: verhaal is weinig opgeschoten.
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef Maharbal het volgende:
Ugh.
Vriend van mij is een enorme Tolkien fan en gister kwam 'The Hobbit' uit. Ik had toegezegd met 'm mee te zullen gaan, maar ten tijde van die toezegging wist ik niet dat de film om 0.12 begon (op 12-12-12, dat is dan wel weer grappig). Uiteraard duurde de film ook nog 's een kleine 3 uur, kon ik 4.15 pas slapen. Er zaten ook mensen verkleed in de zaal. Ik zat er tussen in m'n pak (was na het werk niet thuis geweest)
Coffee, I need you.
Hoe kan je nou Tolkien niet waarderen.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben jaloersmaar iedereen om mij heen vindt alles van Tolkien debiel
Alleen al voor het visuele aspect zou je 'm moeten zien. Kan met recht zeggen dat ik zelden zo'n mooie film heb gezien, ook door de High Framerate filming. Het verhaal is niet veel opgeschoten (het boekje van 'The Hobbit' is echt megadun, en daar gaan ze ook 3 films van maken).quote:Op woensdag 12 december 2012 10:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben jaloersmaar iedereen om mij heen vindt alles van Tolkien debiel
Het was de Europese premiere in een van de meest geavanceerde bioscopen in Europa, daar komen allemaal diehard fans op afquote:
Dat High Framerate (48 Frames per seconde dacht ik) schijnt voor sommige mensen toch onprettig te zijn, misselijkheid e.d. Vraag me af hoe het gemiddeld ontvangen wordt. Daarnaast is het natuurlijk wel cool, maar vraag ik me af hoeveel verschil je ziet. Zo weet je dat bij games verschil tussen 24-35 te merken valt, maar alles daarboven alleen voor de echt snelle shit. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef Maharbal het volgende:
Ugh.
Coffee, I need you.
Volgens mij draaide elke bioscoop hem hier in het Noorden, ook met High Framerate 3D, alleen geen IMAXquote:Op woensdag 12 december 2012 10:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Het was de Europese premiere in een van de meest geavanceerde bioscopen in Europa, daar komen allemaal diehard fans op af
Dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 12 december 2012 10:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Alleen al voor het visuele aspect zou je 'm moeten zien. Kan met recht zeggen dat ik zelden zo'n mooie film heb gezien, ook door de High Framerate filming. Het verhaal is niet veel opgeschoten (het boekje van 'The Hobbit' is echt megadun, en daar gaan ze ook 3 films van maken).
Nadeel is dat de film nu minder het effect heeft van 'film', maar iets 'kouder' oogt alsof je naar een documentaire kijkt (als je snapt wat ik bedoel).
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2403746,00.asp
[..]
Het was de Europese premiere in een van de meest geavanceerde bioscopen in Europa, daar komen allemaal diehard fans op af
Het is dan ook bagger allemaal. Alleen de matpartijen zijn leuk.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Tolkien niet waarderen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook bagger allemaal. Alleen de matpartijen zijn leuk.
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:16 schreef Giku het volgende:
[..]
Volgens mij draaide elke bioscoop hem hier in het Noorden, ook met High Framerate 3D, alleen geen IMAX
A' dam Arena (met de * ) is de enige met IMAX HFR 3Dquote:Welke bioscopen vertonen The Hobbit: An Unexpected Journey in HFR 3D?
Van de volgende bioscopen hebben we bevestigd gekregen dat ze The Hobbit: An Unexpected Journey in HFR 3D zullen vertonen. (Update 30-11)
•Pathé Arena (Amsterdam) *
•Pathé Breda
•Pathé Buitenhof (Den Haag)
•Pathé Delft
•Pathé Groningen
•Pathé Haarlem
•Pathé De Kuip (Rotterdam)
•Pathé Maastricht
•Pathé Tuschinski (Amsterdam)
•Royal Theaters (Heerlen)
•Foroxity Sitard
•Utopolis Almere
•Utopolis Emmen
•Utopolis Zoetermeer
•JT Bioscoop Vlaardingen
•JT Bioscoop Hoogeveen (Binnenkort)
Het verschil was erg duidelijk te zien als het beeld bewoog (dus minder blur). Het leek veel subtieler te bewegen.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat High Framerate (48 Frames per seconde dacht ik) schijnt voor sommige mensen toch onprettig te zijn, misselijkheid e.d. Vraag me af hoe het gemiddeld ontvangen wordt. Daarnaast is het natuurlijk wel cool, maar vraag ik me af hoeveel verschil je ziet. Zo weet je dat bij games verschil tussen 24-35 te merken valt, maar alles daarboven alleen voor de echt snelle shit. Ben benieuwd!
Oh wacht, tech talk mocht niet hier hea
De 3D was echt prima, m.i. beter dan bij Avatar. Maar ik vond de 3D bij Avatar dan ook ruk.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef Speedy_T het volgende:
Hoe was de 3D dan? Kwam het in de buurt van Avatar? Elke andere 3d film die ik heb gezien waren visueel echt kut namelijk
Avatar zag er inderdaad heel vet uit. Jammer dat de rest van de film wel bagger was.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:24 schreef Speedy_T het volgende:
Hoe was de 3D dan? Kwam het in de buurt van Avatar? Elke andere 3d film die ik heb gezien waren visueel echt kut namelijk
Barbaar.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook bagger allemaal. Alleen de matpartijen zijn leuk.
Dat zeg ik dus, als het wat sneller wordt is het nuttig, slechts bij shooters is overigens echt 60FPS nodig, voor de rest van de games al bijna niet (omdat je dan bijna geen 180 graden draaien maakt), alhoewel ik zelf altijd wel streef naar de 60, gelukkig kan datquote:Op woensdag 12 december 2012 10:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
A' dam Arena (met de * ) is de enige met IMAX HFR 3D
[..]
Het verschil was erg duidelijk te zien als het beeld bewoog (dus minder blur). Het leek veel subtieler te bewegen.
En met games wil je uiteraard standaard (steady) 60FPS, omdat je bewegingen dan subtieler/nauwkeuriger zijn. Vooral bij shooters
Alrighty, Imax 3d HFR it's gonna bequote:Op woensdag 12 december 2012 10:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De 3D was echt prima, m.i. beter dan bij Avatar. Maar ik vond de 3D bij Avatar dan ook ruk.
Wat ik nu zeg is best uniek, want ik vind 3D meestal geen toegevoegde waarde hebben en ronduit schijt.
Haha.quote:In Griekenland dansen ze 'de concessie', waarbij ze heel dure borden kapot gooien in het besef dat Nederland die zal vergoeden
Vroeger met m'n shooters wilde ik inderdaad standaard 60FPS. Bij andere spellen kon het me roesten, zolang het maar niet te laag was.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:26 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, als het wat sneller wordt is het nuttig, slechts bij shooters is overigens echt 60FPS nodig, voor de rest van de games al bijna niet (omdat je dan bijna geen 180 graden draaien maakt), alhoewel ik zelf altijd wel streef naar de 60, gelukkig kan dat
Overigens:
3D HFR, net even opgezocht: http://www.wolff.nl/acties/hobbit-hfr3d
weet niet welke bron je had?
Overigens is het dus schijnbaar weer een ander format (of het komt door IMAX) ivm de brillen. Vriend van mij had z'n eigen bril mee, maar die 'deed' het niet goed.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Alrighty, Imax 3d HFR it's gonna be
IMAX is sowieso alleen in de randstad, zou niet weten waar omdat ik er zelf (gelukkig) nooit kom, zou IMAX nog wel een keer willen zien, schijnt wel echt even iets anders dan de gewone bios te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:28 schreef Maharbal het volgende:
Ik doelde voornamelijk op de combinatie IMAX HFR 3D.
Volgens mij hebben alleen Pathé Arena en Pathé Schouwburgplein in Rotterdam IMAX in de randstad. Vreemd dat Schouwburgplein geen IMAX HFR heeft, die zaal is volgens mij nog geen 2 jaar oud.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:30 schreef Giku het volgende:
[..]
IMAX is sowieso alleen in de randstad, zou niet weten waar omdat ik er zelf (gelukkig) nooit kom, zou IMAX nog wel een keer willen zien, schijnt wel echt even iets anders dan de gewone bios te zijn.
Verder op de agenda: (Materieel) Strafrecht, heuh!
Verpest nou niet meteen weer de hele sfeer.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:30 schreef Giku het volgende:
[..]
Verder op de agenda: (Materieel) Strafrecht, heuh!
Hij speelt ook Watson in de serie ' Sherlock' van de BBC. Als het goed is spreekt Sherlock de stem in van de draak in The Hobbit.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:40 schreef Speedy_T het volgende:
Grappig om te zien dat Bilbo die gast is van de originele Office (UK)
Sorryquote:Op woensdag 12 december 2012 10:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Verpest nou niet meteen weer de hele sfeer.
Staatsrecht inclusief grondrechten is ook niks aan inderdaad. Het zit je ook niet mee allemaal.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:59 schreef Giku het volgende:
[..]
Sorry
Overmorgen ga ik verder met het Staatsrecht van andere landen? Inclusief grondrechten? Jeej?
Beter dan dit vak.
Reden dat ik geen strafrecht ga doen: kan het psychologisch niet aan (verkeerde mensen opsluiten/vrij laten lopen), je moet je hele carrière die schema's van 348/350 Sv volgen (en de motiveringen) en verder is het allemaal juridisch wat beperkt vind ik. Moet zeggen dat de zaken meestal wel interessant zijn, maar dat gaat alleen op voor 10% van de zaken gok ik zo. Nee, geef mij dan maar privaatrecht (bestuursrecht lijkt me dan juridisch misschien interessanter, maar dan zit je je hele leven met azijnzeikers van de gemeente en buren over hekjes en boomkapvergunningen te praten).
Of ga ik nu te veel ontopic?
Ach, het is voor je algemene kennis wel nuttig om te weten hoe andere landen in de basis werken, kiesstelsels, wetgevingsprocedures en algemene staatsinrichting. Probleem is dat het hier soms iets te diep gaat, en dan wordt het weer overbodige informatie, zeker bij die grondrechten in andere landen, omdat dat voor de EU vaak beheerst wordt door het EVRM.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Staatsrecht inclusief grondrechten is ook niks aan inderdaad. Het zit je ook niet mee allemaal.
Dat is dan wel weer waarquote:Op woensdag 12 december 2012 11:05 schreef Giku het volgende:
[..]
Ach, het is voor je algemene kennis wel nuttig om te weten hoe andere landen in de basis werken, kiesstelsels, wetgevingsprocedures en algemene staatsinrichting. Probleem is dat het hier soms iets te diep gaat, en dan wordt het weer overbodige informatie, zeker bij die grondrechten in andere landen, omdat dat voor de EU vaak beheerst wordt door het EVRM.
Na dit halfjaar alleen nog maar bestuursprocesrecht en Europees Recht, dan heb ik alleen nog vakken die ik leuk vindquote:Op woensdag 12 december 2012 11:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waargelukkig zit ik al in de fase van m'n studie dat ik niet meer lastig gevallen word met dat soort voor mij niet zo interessante stof.
Hele reden dat ik nooit in de poort studeer.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een irritante mensen hier vandaag
In de UB komen zeker geen irritante mensen?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hele reden dat ik nooit in de poort studeer.
l'enfer, c'est les autres.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een irritante mensen hier vandaag
veel erger, daarom kom ik daar ook nooit.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In de UB komen zeker geen irritante mensen?
En effetquote:Op woensdag 12 december 2012 11:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
l'enfer, c'est les autres.
Dan rest mij enkel thuis te studeren. Daar heb ik echter zoveel afleiding dat zoiets geen goed plan is. Alhoewel ik vandaag wel wat eerder vertrek, omdat ik nog wat arresten moet samenvatten (gaat sneller op de pc) en mijn nieuwe Wusthof koksmes wordt geleverdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
veel erger, daarom kom ik daar ook nooit.
een rustig plekje in de trein is ideaal. Daar kun je pas echt niks anders doen dan werken.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan rest mij enkel thuis te studeren. Daar heb ik echter zoveel afleiding dat zoiets geen goed plan is. Alhoewel ik vandaag wel wat eerder vertrek, omdat ik nog wat arresten moet samenvatten (gaat sneller op de pc) en mijn nieuwe Wusthof koksmes wordt geleverd
Slapen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
een rustig plekje in de trein is ideaal. Daar kun je pas echt niks anders doen dan werken.
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het slapen buiten mijn bedje of vriendin haar bedje.
Dit dus. Ik val altijd in slaap in de treinquote:
ik heb 1x geslapen in een trein en dat eindigde niet goed. Hoe moe ik ook ben, ik blijf altijd wakker. Zelf als we bijv de trein van 6.30 uit parijs noord hebben, de hele rit gewoon wakker geweest.quote:
2 meterquote:Op woensdag 12 december 2012 11:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb 1x geslapen in een trein en dat eindigde niet goed. Hoe moe ik ook ben, ik blijf altijd wakker. Zelf als we bijv de trein van 6.30 uit parijs noord hebben, de hele rit gewoon wakker geweest.
Bovendien ben ik 2 meter en kan dus nooit ergens fatsoenlijk tegen aan leunen met mijn hoofd...
met het motoren kijken is dat pas echt een probleemquote:
Die zalen in het F gebouw zijn dan wel goed te doen, kan ik mijn voeten op de rij onder mij zetten.. C daarintegen is weer belachelijk. Dan zit ik echt uitgestrekt met mijn voeten langs de zijkant.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef eriksd het volgende:
Ik ben 1.82 en dat is al passen en meten in die bankjes.
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben 1.56 en ik pas gelukkig makkellijk in de collegebanken
1.56?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Alleen al voor het visuele aspect zou je 'm moeten zien. Kan met recht zeggen dat ik zelden zo'n mooie film heb gezien, ook door de High Framerate filming. Het verhaal is niet veel opgeschoten (het boekje van 'The Hobbit' is echt megadun, en daar gaan ze ook 3 films van maken).
Nadeel is dat de film nu minder het effect heeft van 'film', maar iets 'kouder' oogt alsof je naar een documentaire kijkt (als je snapt wat ik bedoel).
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2403746,00.asp
[..]
Evert Verhulpquote:Op woensdag 12 december 2012 11:44 schreef Yreal het volgende:
Zouden er nog meer hoogleraren zulke bazen zijn als du perron?![]()
Santa's little helperquote:Op woensdag 12 december 2012 11:43 schreef Boterbartje het volgende:
wat is dat nou weer voor niet grappig grap?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ah lachen, ik vind zulke reacties altijd tof
Ik ben 1.90 hehe
Hihaho, wat een grapquote:Op woensdag 12 december 2012 11:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ah lachen, ik vind zulke reacties altijd tof
Ik ben 1.90 hehe
ik vond het wel grappigquote:Op woensdag 12 december 2012 11:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor niet grappig grap?
Arbeidsrecht ofcquote:
Get a room.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:44 schreef Yreal het volgende:
Zouden er nog meer hoogleraren zulke bazen zijn als du perron?![]()
Jij vergeet een ding. Je hebt al foto's geplaatst.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig
Ik denk jullie hebben beeld A
Ik plaats een beeld B
Jullie gaan allemaal 'oh ahaha ben jij B?!'
En dan zeg ik; neh hehe ik ben toch A lekker puh'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |