quote:UFC lightweight champion Benson Henderson apparently fought with a toothpick in his mouth during his entire 25-minute title fight against Nate Diaz on Saturday.
Henderson successfully defended his 155-pound title for the second time, defeating Diaz via unanimous decision in the headlining fight of the UFC on Fox event at KeyArena in Seattle.
Henderson declined to answer directly in an immediate postfight interview when asked whether he had a toothpick in his mouth during the fight. Asked again at a news conference later that night, Henderson admitted he regularly trains that way.
"I cannot confirm or deny that," Henderson said with a smirk. "I normally do, yeah. I have it in practice (and) when I spar. It's a bad habit, but whatever. I've gotten away with it so far."
Internet videos that later surfaced confirmed the presence of what appeared to be a toothpick sticking out of Henderson's mouth at the conclusion of the fight.
UFC president Dana White stated he saw a toothpick in Henderson's mouth in between rounds.
"Let me tell you what, I saw a toothpick pop out of his mouth when he walked back to the corner," White said during a postfight interview on Fuel TV. "That is the craziest thing I have ever seen. That is so not legal it's not even funny."
White added he did not expect Henderson to receive any punishment.
The Washington State Department of Licensing issued a statement saying that it does not plan on investigating the incident.
"The Department will not be investigating the alleged toothpick incident," the statement said. "We do not have any rules in Washington that specifically address a toothpick in a fighter's mouth. However, we're here to protect the safety and welfare of the participants, so we will be having discussions moving forward about this topic."
Representatives from Henderson's camp declined to comment further when reached Saturday night.
Mixed martial artists are searched prior to competing, including the mouth area. Officials also verify that contestants wear a mouthpiece.
Diaz, when asked for his thoughts on the toothpick at the news conference, gave a long, puzzled stare across the podium toward Henderson before responding.
"I don't know if he did, but that's weird," Diaz said.
Best raar, zou toch (gewoon) verboden moeten zijn?quote:
Stel je voor dat Diaz dat ding in zijn oog krijgt en blind raakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Best raar, zou toch (gewoon) verboden moeten zijn?
Ik zag iig al een gifje van na de partij tegen Guida voorbij komen:quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:53 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dus, dat die gast heel vaak met die toothpick heeft gevochten!
godverdomme, zag ik het tóch goed. Zag ik het godverdomme toch goed. Net nadat 'ie gewonnen heeft loopt 'ie richting die camera, dan zie je die tandenstoker eventjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:41 schreef wc-eend het volgende:
Internet videos that later surfaced confirmed the presence of what appeared to be a toothpick sticking out of Henderson's mouth at the conclusion of the fight.
wat? een NC? je bent een diaz fan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:38 schreef tarantism het volgende:
[..]
godverdomme, zag ik het tóch goed. Zag ik het godverdomme toch goed. Net nadat 'ie gewonnen heeft loopt 'ie richting die camera, dan zie je die tandenstoker eventjes.
Ik dacht al dat ik gek geworden was. Wat een ongelooflijk domme actie van die benson. Niet alleen zijn gezondheid wordt zo in gevaar gebracht, maar ook voor Diaz was dit erg gevaarlijk. Absoluut ontoelaatbaar gedrag.
Ik ben voorstander van een no contest, zulke dingen mogen echt niet normaal worden
haha nee, verre van dat. Mijn motivatie is puur afkomstig van de tandenstoker. Zulke grappen kunnen echt niet, en regels zijn voor iedereen gelijk. Ook voor de helden van de sport. Er hoeft maar één keer iets mis te gaan met zo'n tandenstoker en het zal de sport voor altijd achtervolgen. Meteen afstraffen daarom deze overtreding.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat? een NC? je bent een diaz fan?
quote:
wel met een boete, een NC is voor PEDS of als een overtredinmg op heterdaad is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:56 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha nee, verre van dat. Mijn motivatie is puur afkomstig van de tandenstoker. Zulke grappen kunnen echt niet, en regels zijn voor iedereen gelijk. Ook voor de helden van de sport. Er hoeft maar één keer iets mis te gaan met zo'n tandenstoker en het zal de sport voor altijd achtervolgen. Meteen afstraffen daarom deze overtreding.
ow, dan heb je gelijk. Een boete is zou dan de juiste keuze zijn. Hopelijk vind dit geen navolging. Ik vond het overigens een heerlijke wedstrijd om naar te kijken, wat een prachtige stijl heeft die Henderson.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel met een boete, een NC is voor PEDS of als een overtredinmg op heterdaad is.
nu je het zegt, Bendo is ripped,maar wel een bolle kop.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:52 schreef n00cL30n het volgende:
En toen bleek het dat er ultrasnel afbreekbare PEDs in de tandenstokers zaten.
twitter:arielhelwani twitterde op woensdag 12-12-2012 om 04:19:40. @MarkHominick just announced his retirement on @UFCTonight. Congratulations to one of the nicest people in the sport on a great career. reageer retweet
quote:Op woensdag 12 december 2012 07:33 schreef Paxlie het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op woensdag 12-12-2012 om 04:19:40. @MarkHominick just announced his retirement on @UFCTonight. Congratulations to one of the nicest people in the sport on a great career. reageer retweet
quote:Op woensdag 12 december 2012 07:33 schreef Paxlie het volgende:
KUTquote:Op woensdag 12 december 2012 07:33 schreef Paxlie het volgende:
Klappie die hij kreeg van the korean zombie was mooiquote:Op woensdag 12 december 2012 18:16 schreef kevin_ het volgende:
[..]
KUT
Zo jammer dat 'het' er nooit echt helemaal uit kwam bij hem.
Nice, nu maar hopen dat het eindelijk doorgaat. MacDonald vs Condit rematch is natuurlijk ook te gek!quote:Op donderdag 13 december 2012 04:29 schreef THEFXR het volgende:
Georges St-Pierre vs. Nick Diaz slated ufc 158
jammer zinloos gevecht..quote:Op donderdag 13 december 2012 04:29 schreef THEFXR het volgende:
Zinloos...?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:04 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
jammer zinloos gevecht..
Nice!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:41 schreef THEFXR het volgende:
Rory MacDonald-Carlos Condit rematch targeted for UFC 158 in Montreal
Nice! Al had ik liever gezien dat Hendricks een kans kreeg. Die heeft het wel verdiend en het is nu ook niet bepaald logisch om iemand die van een schorsing en een verliespartij afkomt de titleshot te geven. Denk trouwens niet dat dit al te veel problemen oplevert voor GSP.quote:Op donderdag 13 december 2012 04:29 schreef THEFXR het volgende:
Hendriks won een dubieuze split over kosh, niet echt overtuigend. het probleem is weer Dana, die van heel veel matches titleshots maakt, om te hypen voor ratings en sales en zich daarna weer bedenkt net zoals gus vs shogun een titleshot match was en nu krijgt gus hem niet, het is weer lets see what happens.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:16 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Nice! Al had ik liever gezien dat Hendricks een kans kreeg. Die heeft het wel verdiend en het is nu ook niet bepaald logisch om iemand die van een schorsing en een verliespartij afkomt de titleshot te geven. Denk trouwens niet dat dit al te veel problemen oplevert voor GSP.
Reactie Hendricks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
....om te hypen voor ratings en sales en zich daarna weer bedenkt net zoals gus vs shogun een titleshot match was en nu krijgt gus hem niet, het is weer lets see what happens.
....verder denk ik niet dan jbj vs sonnen echt doorgaat.
Ik snap deze matchup ook wel, vanwege het geld en de drawing power. Ik ben het er alleen niet mee eens om iemand die net uit een schorsing komt en ook nog eens de laatste partij heeft verloren een titleshot te geven ten faveure van iemand die er sportief gezien veel meer recht op heeft. Ik ben bepaald geen fan van Hendricks, zie hem ook geen kans maken tegen GSP en hij heeft ook weer niet zulke denderende resultaten neergezet (zie idd Kos en Kampmann, die ik altijd al erg overgewaardderd vond, vooral zijn striking.), maar ik vind dat hij wel het meeste recht heeft op de titleshot en dat gun ik hem ook. Uiteindelijk beslissen de dollartjes, en het is een gevecht waar ik zeer zeker naar uitkijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:48 schreef THEFXR het volgende:
Verder bepaalt de UFC de matches en niet de champs, deze match tegen diaz willen ze mee cashen voordat de hype helemaal weg is. verder lijkt het mij verstandig van hendriks als hij niet weer een blow up doll van 212 pond wordt, maar gewoon in fight-range gewicht blijft, je weet nooit of nick nu wel komt opdagen of een blessure krijgt.
Helemaal eens. Ik vind ook dat er veel te snel titleshots worden uitgedeeld die vervolgens niet waargemaakt (kunnen) worden, bloedirritant. Zo is Pettis ook al behoorlijk genaaid. Spreek het uit en maak de gevechten ook daadwerkelijk, of houdt gewoon een slag om de arm, en idd altijd maar weer dat 'let's see what happens'. Ik vind trouwens ook dat dit door journalisten wel wat kritischer aangepakt mag worden, ze laten White altijd met die flauwekul wegkomen, terwijl heel vaak al duidelijk is dat het anders gaat lopen. Maar misschien is het wel zo dat je er gelijk uit geflikkerd wordt als je kritisch bent en nooit meer interviews krijgt, dat weet ik niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:48 schreef THEFXR het volgende:
Hendriks won een dubieuze split over kosh, niet echt overtuigend. het probleem is weer Dana, die van heel veel matches titleshots maakt, om te hypen voor ratings en sales en zich daarna weer bedenkt net zoals gus vs shogun een titleshot match was en nu krijgt gus hem niet, het is weer lets see what happens.
Deze moet je even uitleggen. Heb je inside info?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:48 schreef THEFXR het volgende:
verder denk ik niet dan jbj vs sonnen echt doorgaat.
sonnen vs jbj gaat niet door historisch gezien, ze hebben de laatste 5 TUF coaches matches verloren.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:42 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik vind ook dat er veel te snel titleshots worden uitgedeeld die vervolgens niet waargemaakt (kunnen) worden, bloedirritant. Zo is Pettis ook al behoorlijk genaaid. Spreek het uit en maak de gevechten ook daadwerkelijk, of houdt gewoon een slag om de arm, en idd altijd maar weer dat 'let's see what happens'. Ik vind trouwens ook dat dit door journalisten wel wat kritischer aangepakt mag worden, ze laten White altijd met die flauwekul wegkomen, terwijl heel vaak al duidelijk is dat het anders gaat lopen. Maar misschien is het wel zo dat je er gelijk uit geflikkerd wordt als je kritisch bent en nooit meer interviews krijgt, dat weet ik niet?
de toegang(credentials) worden ingetrokken, als een journalist te kritich is
Deze moet je even uitleggen. Heb je inside info?
Dit is trouwens echt een bullshit-matchup, dus zou het niet eens erg vinden als het niet doorgaat.
nicequote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef An_awesome_wave het volgende:
Siyar vs Kim Dong-Hyun, maart volgend jaar.
Hij moet iets roepen om kijkers te krijgen..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Plus dat Dana aangaf dat de nieuwe TUF het beste seizoen gaat worden ooit...
Stann tweeted earlier he took the fight at 205 because wand didn't want to cut and he couldn't find a matchup at 185quote:Op donderdag 13 december 2012 14:49 schreef THEFXR het volgende:
Wanderlei Silva vs. Brian Stann at LHW UFC on Fuel 8
@205? strange
Kut matchup voor Siyar, DHK heeft echt monster grappling, denk niet dat Siyar die kan handlen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef An_awesome_wave het volgende:
Siyar vs Kim Dong-Hyun, maart volgend jaar.
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:07 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Kut matchup voor Siyar, DHK heeft echt monster grappling, denk niet dat Siyar die kan handlen.
Ik denk dat ik hier helemaal in mee ga.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Paxlie het volgende:
The Ultimate Fighter: Team Carwin vs. Team Nelson Finale
Roy Nelson vs. Matt Mitrione
Colton Smith vs. Mike Ricci
Pat Barry vs. Shane del Rosario
Melvin Guillard vs. Jamie Varner
Dustin Poirier vs. Jonathan Brookins
UFC on FX: Sotiropoulos vs. Pearson
George Sotiropoulos vs. Ross Pearson
Norman Parke vs. Colin Fletcher
Robert Whittaker vs. Brad Scott
Hector Lombard vs. Rousimar Palhares
TUF ga ik in mee... Die andere had ik al picks voor gemaakt.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Paxlie het volgende:
UFC on FX: Sotiropoulos vs. Pearson
George Sotiropoulos vs. Ross Pearson
Norman Parke vs. Colin Fletcher
Robert Whittaker vs. Brad Scott
Hector Lombard vs. Rousimar Palhares
Dat wordt weer een mooie speurtocht komend weekend.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die andere had ik al picks voor gemaakt.
Ik zit nu mobiel... Quoten lukt niet... Een van de laatste posts vorige topic... Als ik een pc heb doe ik voor je quotenquote:Op donderdag 13 december 2012 19:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat wordt weer een mooie speurtocht komend weekend.
Hoeft niet joh, ik ga ze vanaf nu meteen op m'n computer zetten via de Taz-methode, hoef ik de topics ook niet meer door te ploegenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zit nu mobiel... Quoten lukt niet... Een van de laatste posts vorige topic... Als ik een pc heb doe ik voor je quoten
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hier ga ik ook maar eens in mee. (Hoewel ik stiekem hoop op een wederopstanding van Lombard)
Is die laatste nu definitief?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier helemaal in mee ga.
Yes.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Is die laatste nu definitief?
Ik hoop dat die clown mooie klapjes gaat krijgen van Del Rosario. Dat Barry eens ff heel snel optyft met zijn blije gedoe.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:52 schreef n00cL30n het volgende:
Ik zit trouwens wel heel hard te twijfelen over de pot van Barry. Del Rosario is een stuk moeilijker als dat zijn stats over laten komen voor mijn gevoel.
Meer like a psychologist.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
the stockton slapper is back "like a doctor"
deze ook voor mijquote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef Paxlie het volgende:
Dus hij gooit zijn verdediging open om uit te dagen, bitchslappen en af en toe een rake klap er tussenquote:
Nee, hij slapt zijn tegenstanders om ze uit te dagen tot een brawl. Door te provoceren breekt hij hun concentratie, waardoor ze fouten gaan maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:23 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dus hij gooit zijn verdediging open om uit te dagen, bitchslappen en af en toe een rake klap er tussen
Gratis?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:39 schreef THEFXR het volgende:
ufc Australia timetable:
00.00 uur fuel prelims
03.00 uur main card on fx
te volgen via ufc.tv
lol whut?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:56 schreef THEFXR het volgende:
rich franklin is een hoerrrrrr
[ afbeelding ]
Ricci is inderdaad vrij goed en well rounded maar Colton is dan weer een sterke wrestler/grinder en heeft een 'never give up'-mentaliteit. Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef E.H. het volgende:
Beter kies je Ricci. Traint @ Tri Star met GSP. Is een goede.
Ik vond Trujilo, Nijem en Assuncao ook erg goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:29 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik vond de prelims beter dan de main, afgelopen UFC. Vooral Dennis Silver zag er écht goed uit.
Whats with the ugly hat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:13 schreef THEFXR het volgende:
vanavond ook bellator 84
Main Card (Live on MTV2, 8:00 PM ET)
Rich Hale vs. Alexander Volkov
Dave Jansen vs. Marcin Held
Joe Vedepo vs. Louis Taylor
Jack Hermansson vs. Daniel Vizcaya
Preliminary Card (Live on Spike.com, 6:00 & 10:00 PM ET)
Quinton McCottrell vs. Belal Muhammad
Cliff Wright vs. Christian Uflacker
Patricia Vidonic vs. Felice Herrig
Anton Talamantes vs. Anthony Gomez
Jerald Williams vs. Joey Diehl
Eddie Castillo vs. Dave Sharp
Robert White vs. Kenny Booker
Felice Herrig met haar geile kontje
[ afbeelding ]
But she will.quote:
Siver zag er dan ook veel beter uit doordat Phan niets voorsteltquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vond Trujilo, Nijem en Assuncao ook erg goed.
John Albert die aftikt met nog 1 seconden dat zal hij nooit vergeten.
Ja ik zei zondagnacht ook al ''Wat kwam die Diaz doen? Die kan er helemaal niks van! Wat een mongool! Bensonquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siver zag er dan ook veel beter uit doordat Phan niets voorstelt
Diaz is gewoon goed, maar tegen een stijl als Henderson is het waardeloos. Ik vrees dat grote broer Nick ook gewrestlefucked gaat worden tenzij GSP en punt gaat maken van beter boksen dan Nick.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ik zei zondagnacht ook al ''Wat kwam die Diaz doen? Die kan er helemaal niks van! Wat een mongool! Benson'' maar dat had men niet graag.
Diaz broertjes zijn briljant maar het is geen tactiek die werkt tegen GSP of Henderson. Ik zie liever Nate in de ring als Benson maar dat is mijn eigen voorkeurquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ik zei zondagnacht ook al ''Wat kwam die Diaz doen? Die kan er helemaal niks van! Wat een mongool! Benson'' maar dat had men niet graag.
Om de een of andere manier krijgt Benson weinig love van veel fans.. misschien omdat hij niet finished dunnow maar hij is verreweg van saai.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Diaz broertjes zijn briljant maar het is geen tactiek die werkt tegen GSP of Henderson. Ik zie liever Nate in de ring als Benson maar dat is mijn eigen voorkeur
Ik wil een Benson Pettis rematchquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om de een of andere manier krijgt Benson weinig love van veel fans.. misschien omdat hij niet finished dunnow maar hij is verreweg van saai.
Eerst maar eens winnen van Melendez en/of Pettis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om de een of andere manier krijgt Benson weinig love van veel fans.. misschien omdat hij niet finished dunnow maar hij is verreweg van saai.
Hij ziet er altijd goed uit in de kooi maar altijd dat geschreeuw om god daar heb ik een schurft hekel aan. Hou je geloof voor jezelf of zeg het een keer maar ga me er niet mee dood gooienquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is Amerika, kijk daar gewoon voorbij. Ik vind het ook strontirritant, maar die kerel is gewoon een beest in de Octagonquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij ziet er altijd goed uit in de kooi maar altijd dat geschreeuw om god daar heb ik een schurft hekel aan. Hou je geloof voor jezelf of zeg het een keer maar ga me er niet mee dood gooien
Absoluut al gaat hij wel harde klappen krijgen zodra Maynard tegenover hem staatquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is Amerika, kijk daar gewoon voorbij. Ik vind het ook strontirritant, maar die kerel is gewoon een beest in de Octagon
Achja eigenlijk moet ik niet reageren..quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Melendez en/of Pettis.
Eerst zien dan geloven, ik vind de Maynard hype train ook erg sterk de laatste 2 jaar. Maar zoals hierboven al gezegt werd zie ik liever Bendo vs Pettis the rematch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut al gaat hij wel harde klappen krijgen zodra Maynard tegenover hem staat
Paar uppercuts van Maynard en iedereen in de leightweight divisie gaat knokkie op Edgar na danquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, ik vind de Maynard hype train ook erg sterk de laatste 2 jaar. Maar zoals hierboven al gezegt werd zie ik liever Bendo vs Pettis the rematch.
Ja daarom heeft hij ook maar 2 KO's van de 11 partijen die hij wonquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar uppercuts van Maynard en iedereen in de leightweight divisie gaat knokkie op Edgar na dan
Bij Benson landen ze niet.Kerel is smooth ouwequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar uppercuts van Maynard en iedereen in de leightweight divisie gaat knokkie op Edgar na dan
We zullen het zien ik geef Maynard als een van de weinige kans tegen Benson. Pettis gaat ook niets klaar spelen die gaat naar de grond gehaald worden iedere ronde.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bij Benson landen ze niet.Kerel is smooth ouwe
WHAT? MOTHERFUCKER WHAT?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe kun je nou zeggen dat deze man er niets van kan
showtimekick in your face, jonguh!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik wil een Benson Pettis rematchBenson
Pettis
hughes is ook zo'n jesusfan, met zijn bijbelles in TUFquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Henderson moet inderdaad zijn bek houden over zijn lord and saviour. Daarnaast moet hij niet zo fucking minachtend doen met die vreselijk irritante tandenstoker. Het mag nu dan uitgekomen zijn, en gelukkig is iedereen het erover eens dat je gewoon een debiel bent als je met dat ding in je bek vecht, maar het getuigt ook totaal nier van respect als je tijdens interviews niet even de moeite kan nemen hem uit je mond te trekken.
Matt Hughes was ook zo'n lul, die niet even de moeite nam zijn mondbeschermer uit te doen voor een interview.
Verder zijn z'n fights wel bijna altijd verschrikkelijk vermakelijkVooral Henderson-Pettis en Henderson-Cerrone 1
Ik zie Diaz ook wel van Pettis winnen trouwens.
Maar al die shit dat Hughes uit gefreten heeft als we dat boek moeten geloven zou God hem zo hard straffenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hughes is ook zo'n jesusfan, met zijn bijbelles in TUF
vuile roidsvreter dat het is!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar al die shit dat Hughes uit gefreten heeft als we dat boek moeten geloven zou God hem zo hard straffendus weet je meteen dat die niet bestaat.
je weet dat hughes een tweelingbroer heeft die mark heet en al die shit heeft uitgehaald?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar doel ik niet opdat doen ze allemaal.
Check.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Wil 1 pick voor TUF UK vs Aus nog wijzigen naar Robert Whittaker.
Ik GSP? Dan graag.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef THEFXR het volgende:
GSP VS DIAZ
Diaz wins by sub, avabeth 1 month, who takes it?
Knappe judge die een ronde aan Diaz geeft als hij 25 minuten lang onder Georges GNP eet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Diaz wint op punten, vorige partij werd hem door de neus geboord...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Knappe judge die een ronde aan Diaz geeft als hij 25 minuten lang onder Georges GNP eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Ik was echt nét op tijd danquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef n00cL30n het volgende:
Kudtzooi.... Nu pas tijd om mijn picks te maken op MMA Playground.... Je raadt het al...
Ik kan pas weer picks maken vor UFC155...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel erg bedankt, als ik naar ufc.tv dan naar het event ga, dan moet ik betalen, maar ingelogd en dan jouw link werkt prima.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:10 schreef Fenomeno het volgende:
http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=1828&mid=1817
ik zag de weigh ins die afgelopen zijn de match is 5.99 :\ of kijk ik gewoon verkeerd?quote:
http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=1828&mid=1817quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zag de weigh ins die afgelopen zijn de match is 5.99 :\ of kijk ik gewoon verkeerd?
Netjes opgelost. Hij dacht denk ik aan een trap in z'n lever.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
Een ref die terugkomt op zijn beslissing, het kan
gebroken kaak mss....quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Oh man. Hoe zijn hoofd opzij spat.
Haha wat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:27 schreef THEFXR het volgende:
meanwhile in bellator:
Apparently the Held vs Jansen has been called off. I'm hearing it's because Held is under 21 and therefore not allowed into the casino.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:27 schreef THEFXR het volgende:
meanwhile in bellator:
Apparently the Held vs Jansen has been called off. I'm hearing it's because Held is under 21 and therefore not allowed into the casino.![]()
![]()
Joe Son is de rapistquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik ben ook live... Leuk leesvoer:
50 wost fighters in UFC history.
including die rapist die full blown punches in the groin krijgt van Joe Son
Nope, niet echt denderend niveauquote:Op zaterdag 15 december 2012 03:40 schreef Hooidraad het volgende:
Die gaan allebei niet ver komen vrees ik.
Dit zijn mijn picksquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:17 schreef THEFXR het volgende:
ben niet zeker van ricci omdat hij mental zwak is en depressief, maar denk dat hij genoeg kwaliteit heeft geleerd bij tristarquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit zijn mijn picksRicci met een easy win. Varner kan Guillard nog wel problemen geven.
quote:Roy Nelson vs. Matt Mitrione
Meathead is een goofball en kan hem moeilijk serieus nemen, toch zou hij het Nelson moeilijker kunnen maken dan iedereen denkt. Split decision voor Big Country!
Colton is een verschrikkelijk irritant figuur en Ricci is een weirdo.
Denk dat Ricci's skills echter wel voor een finish kunnen zorgen.
Lastig te voorspellen, ik heb het idee dat SDR nog wat uit zijn schulp moet komen.. of ik schat hem te hoog in. Hoe dan ook, ik hoop op vuurwerk!!
Varner by 1st or 2nd round submission
Poirier by domination! Not even close.. maw kut match-up
Zou kunnen al vond ik Lombard er best indrukwekkend uitzien deze match.quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:40 schreef Hooidraad het volgende:
Die gaan allebei niet ver komen vrees ik.
De opmerking ging over die twee Engelse Tuffers.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zou kunnen al vond ik Lombard er best indrukwekkend uitzien deze match.
Daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:10 schreef vivelafete het volgende:
[..]
De opmerking ging over die twee Engelse Tuffers.
Doe je zeker in de club met die bitches? Beetje daggeren.quote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef ChesterPerry het volgende:
dit vink altijd mooi die standing mounts
Dacht ook al waarom noemen ze hem nietquote:Op zondag 16 december 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
lol Fedor niet noemenzou dat niet mogen van Dana?
valt ook wel weer meequote:Op zondag 16 december 2012 01:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Beetje jammer dat die scheids er te laat tussensprong.
moeten ze tegen kunnenquote:Op zondag 16 december 2012 01:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
6 klappen nadat hij al out was
quote:Op zondag 16 december 2012 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
Ben er toch bij
Kut dat Guillard vs. Varner niet doorgaat
twitter:Young__Assassin twitterde op zondag 16-12-2012 om 01:31:25Wow varner is worried about me greasing sounds like someone worried. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |