Nou, niet echtquote:
Ik?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, niet echt![]()
En je weet best wat ik bedoelde
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben dan in de hemel gekomen want jij bent er
Ach, die paar dagen eerder...quote:
Zou de griep het dit seizoen vooral op kalende dertigers gemunt hebben?quote:
Nou ik wil Life of Pi en Hobbit nog net wel ff meepikken!quote:
Echt je ding. Kleine mannetjes met een hoop teenhaarquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik wil Life of Pi en Hobbit nog net wel ff meepikken!
Ja, de gemiddelde Fokker. Daarom zit ik hier te jagen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt je ding. Kleine mannetjes met een hoop teenhaar
Nu moet ik in je posthistory kijken, dat snap je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef rival het volgende:
discussies op fok, ik trap er steeds weer in
je kan nog zoveel feiten op tafel leggen mensen blijven gewoon vasthouden aan de eigen mening....
Klimaatontkenners!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef rival het volgende:
discussies op fok, ik trap er steeds weer in
je kan nog zoveel feiten op tafel leggen mensen blijven gewoon vasthouden aan de eigen mening....
Ik protesteer. Hij kan ook gewoon een link gevenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu moet ik in je posthistory kijken, dat snap je.
gaat over banden.... mijn mening geloven ze natuurlijk niet....quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu moet ik in je posthistory kijken, dat snap je.
Ik geloof de ANWB ook nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
gaat over banden.... mijn mening geloven ze natuurlijk niet....
dan haal je de anwb erbij ... ook die geloven ze dan niet...
"want vorige week hoorde ik eens van de buurman's vriendin"
Nibiwie?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mensen die stellen dat Nibiru niet echt is
Discussie over autobanden. Het is maar goed dat ik niet écht in je posthistory heb gekeken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Veiligheid op de fiets is geen belangrijk thema voor je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:29 schreef L-E het volgende:
Discussie over autobanden. Het is maar goed dat ik niet écht in je posthistory heb gekeken.
O die kom ik dan vast nog wel tegen in American Godsquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nibiru
http://www.niburu.nl/
Oh kut, de fiets moet nog naar de fietsenmaker idd. Thanks Godt!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veiligheid op de fiets is geen belangrijk thema voor je?
Volgens sommigen deze december nogquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die kom ik dan vast nog wel tegen in American Gods
het is ook niet boeiend op zich.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Discussie over autobanden. Het is maar goed dat ik niet écht in je posthistory heb gekeken.
Ik had alleen wiki gelezen en die had geen enkele associatie met 21-12-2012.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nibiru
http://www.niburu.nl/
Nou heb ik met goedbedoelende consumentenorganisaties ook wel wel eens het gevoel dat ze niet altijd weten waar ze over praten. Vaak verdwijnt de nuance uit het verhaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Delen? Daar hou ik niet vanquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
het is ook niet boeiend op zich.
maar, ze geven dus verkeerde info waardoor mensen een gevaarlijker voertuig hebben.
mensen met wie ik de weg moet delen...
Sja, verkoper is een vak apart. Ze brengen het geld binnen, maar idd, wat een kwallebakken vaakquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Pff, sinds de salesmannen in t kantoor naast me zijn gaan zitten hoor ik me toch een partij slap geouwehoer de hele tijd
Ik denk dat dat een van de functies is binnen t bedrijf waar ik t meeste van denk: Bah.
Tja, daar zijn ze voor, om slap te ouwehoerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Pff, sinds de salesmannen in t kantoor naast me zijn gaan zitten hoor ik me toch een partij slap geouwehoer de hele tijd
Ik denk dat dat een van de functies is binnen t bedrijf waar ik t meeste van denk: Bah.
Als ze nou eens wat verkochtenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, daar zijn ze voor, om slap te ouwehoeren
als ze een bandentest doen tussen verschillende merken oid.. dan geloof ik ze ook niet op hun mooie blauwe ogen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heb ik met goedbedoelende consumentenorganisaties ook wel wel eens het gevoel dat ze niet altijd weten waar ze over praten. Vaak verdwijnt de nuance uit het verhaal.
Ja dat snap ik ook nooit. Waarom zou je een organisatie die vooral verstand heeft van communicatie en rechten, ergens een technisch oordeel over laten geven?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou heb ik met goedbedoelende consumentenorganisaties ook wel wel eens het gevoel dat ze niet altijd weten waar ze over praten. Vaak verdwijnt de nuance uit het verhaal.
Tegenwoordig volg ik het niet meer, maar ik heb ze wel eens een laptoptest zien doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nooit. Waarom zou je een organisatie die vooral verstand heeft van communicatie en rechten, ergens een technisch oordeel over laten geven?
Het is misschien niet slecht bedoeld, maar de tests zijn vaak nauwelijks onderbouwd. Ga naar een garage, laat je band vervangen. Rijdt de auto daarna zonder te slingeren? 6+. Was de koffie ook nog lekker? 8+. Steekproef N=1.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
als ze een bandentest doen tussen verschillende merken oid.. dan geloof ik ze ook niet op hun mooie blauwe ogen.
maar dit gaat over het monteren van nieuwe banden in zijn algemeen. ik zie geen enkele reden om hierover onjuiste info te verspreiden
slavernijquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die lijken me ook wem boeiend
maar ik ga meer voor het plantage zuiden
Ik zeg ook niet dat er bewust onwaarheden worden verteld, al zal dat in een enkel geval ook vast wel voorkomen. Het is meer dat het nogal eens op broddelwerk gebaseerd lijkt te zijn en dat het gepresenteerd wordt als de absolute waarheid en dat de nuance vaak ontbreekt. Een antwoord langer dan 2 zinnen kan natuurlijk ook niet, dan snapt 90% van de bevolking het niet meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
als ze een bandentest doen tussen verschillende merken oid.. dan geloof ik ze ook niet op hun mooie blauwe ogen.
maar dit gaat over het monteren van nieuwe banden in zijn algemeen. ik zie geen enkele reden om hierover onjuiste info te verspreiden
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegenwoordig volg ik het niet meer, maar ik heb ze wel eens een laptoptest zien doen.
Packard bell was wel heel goed, want zoveel gratis software.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegenwoordig volg ik het niet meer, maar ik heb ze wel eens een laptoptest zien doen.
Packard bell was wel heel goed, want zoveel gratis software.
Sorry ik snapte je stuk tekst niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er bewust onwaarheden worden verteld, al zal dat in een enkel geval ook vast wel voorkomen. Het is meer dat het nogal eens op broddelwerk gebaseerd lijkt te zijn en dat het gepresenteerd wordt als de absolute waarheid en dat de nuance vaak ontbreekt. Een antwoord langer dan 2 zinnen kan natuurlijk ook niet, dan snapt 90% van de bevolking het niet meer
Het zijn net Java programmeurs. Kort door de bocht rommel wat de massa kan verteren. Helaas werkt het niet.quote:
zolang ze de spullen niet herkennen hoef je je nergens druk om te maken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Tegan het volgende:
Shit ik moet cadeautjes hebben voor een Sinterklaasavondje. Zo'n dobbelspel met crap-cadeautjes. Is het lullig om gewoon spullen ofzo te pakken die ik kwijt wil (die ik nooit heb gebruikt/gelezen enzo)?
Ja, dan ben jij degene waar na afloop achter de rug over geroddeld wordt dat je cadeautjes zo crap waren. Bij ons wordt het iig nooit gewaardeerd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Tegan het volgende:
Shit ik moet cadeautjes hebben voor een Sinterklaasavondje. Zo'n dobbelspel met crap-cadeautjes. Is het lullig om gewoon spullen ofzo te pakken die ik kwijt wil (die ik nooit heb gebruikt/gelezen enzo)?
Het zijn dates vrienden, boeit mij dat. Als ze het maar niet doorhebben.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dan ben jij degene waar na afloop achter de rug over geroddeld wordt dat je cadeautjes zo crap waren. Bij ons wordt het iig nooit gewaardeerd.![]()
Ik neem altijd iets wat ik zelf graag zou krijgen.
Dat maakt het niet minder lame hè?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het zijn dates vrienden, boeit mij dat. Als ze het maar niet doorhebben.
Denk het wel. Ik bedoel een beetje boek wordt toch wel gewaardeerd. Ik huil vooral om de crap die ik dan weer mee naar huis moet nemen, en die ik dan voorlopig niet kan weggooien uit respectquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verwacht je dat er mensen zijn die het willen hebben? Dat is het belangrijkste. En of de andere cadeau's (veel) beter zijn.
Je wil toch juist dat de vrienden van date je leuk vindenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, verkeerde groep. De echte vriendengroep vindt me al leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wil toch juist dat de vrienden van date je leuk vinden
Is het echt zo´n crap dan? Bij ons is het altijd spul wat toch op zijn minst enigszins van pas komt. Halve staatsloten en drank doen het altijd heel goed. Van die prulspelletjes, dat vind ik het ergstequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik bedoel een beetje boek wordt toch wel gewaardeerd. Ik huil vooral om de crap die ik dan weer mee naar huis moet nemen, en die ik dan voorlopig niet kan weggooien uit respect.
Je hebt vast nog wel ergens een klok staan ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Tegan het volgende:
Bij ons was het ook altijd wel crap. Ben toch een klein beetje blij dat we dat niet meer doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het echt zo´n crap dan? Bij ons is het altijd spul wat toch op zijn minst enigszins van pas komt. Halve staatsloten en drank doen het altijd heel goed. Van die prulspelletjes, dat vind ik het ergste
Nee, het is echt altijd crap. Het budget is ook echt te laag om halve staatsloten of drank te kopen zeg maarquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het echt zo´n crap dan? Bij ons is het altijd spul wat toch op zijn minst enigszins van pas komt. Halve staatsloten en drank doen het altijd heel goed. Van die prulspelletjes, dat vind ik het ergste
Ik snap dat eigenlijk niet? Zijn dat allemaal mensen die er zich zo makkelijk mogelijk vanaf proberen te maken dan? Zelf ontzettende crap leveren en dan maar hopen dat er iemand wél een fatsoenlijk cadeau heeft en dat jij daar dan mee aan de haal gaat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons was het ook altijd wel crap. Ben toch een klein beetje blij dat we dat niet meer doen
Het zijn allemaal heel jonge mensen die niet nadenken en er vanaf willen zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap dat eigenlijk niet? Zijn dat allemaal mensen die er zich zo makkelijk mogelijk vanaf proberen te maken dan? Zelf ontzettende crap leveren en dan maar hopen dat er iemand wél een fatsoenlijk cadeau heeft en dat jij daar dan mee aan de haal gaat?
De een doet er blijkbaar wat meer moeite voor dan de ander. Of misschien ligt het aan diegene wiens lootje je trektquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap dat eigenlijk niet? Zijn dat allemaal mensen die er zich zo makkelijk mogelijk vanaf proberen te maken dan? Zelf ontzettende crap leveren en dan maar hopen dat er iemand wél een fatsoenlijk cadeau heeft en dat jij daar dan mee aan de haal gaat?
En het is te laat om nog van dealextreme te bestellen zeker?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het is echt altijd crap. Het budget is ook echt te laag om halve staatsloten of drank te kopen zeg maar.
Mja, officieel is het budget bij ons een tientje maar veel mensen geven meer uit. Zelf dit jaar ook bijna het dubbele.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, het is echt altijd crap. Het budget is ook echt te laag om halve staatsloten of drank te kopen zeg maar.
Dit weekendquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En het is te laat om nog van dealextreme te bestellen zeker?
Wij hadden eerst een max van 20 euro. En toen bedacht mijn geweldige schoonzusquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, officieel is het budget bij ons een tientje maar veel mensen geven meer uit. Zelf dit jaar ook bijna het dubbele.
Volgend jaar maar eens een balletje opgooien of het niet naar 15 eu kan. Inflatie, jeweetz!
Waarom zou je sint vieren met de verkeerde groep en niet met de echte groep?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, verkeerde groep. De echte vriendengroep vindt me al leuk.
Wij doen 3 kado's van 5 eur.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij doen 3 kado's van 5 eur.
Nou. Dat wordt crap.
Wat is er nou tegenwoordig nog voor 5 eur?!
Dan weet je zeker dat je crap krijgt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou. Dat wordt crap.
Die CL-klok past misschien nog wel in je budget.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit weekend. Kan je niet een extra klok voor me maken?
5 eu is idd vragen om crap, 10 eu eigenlijk ook al, dus geen wonder dat bijna iedereen boven het budget gaat zitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou. Dat wordt crap.
De leuke mensen zijn zo leuk dat ze niet doen aan dit soort crap. En date had al beloofd dat hij zou komen voor wij iets hadden, nu ga ik maar mee omdat ik lief ben, ik kan ook nog niet meegaan trouwens... Maar dan zie ik hem een dag minderquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou je sint vieren met de verkeerde groep en niet met de echte groep?
Schiet op danquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die CL-klok past misschien nog wel in je budget.
Als je je best doet om wel wat leuks uit te zoeken, komt het toch wel uit bij iemand die net dat ding niet kan waarderen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
5 eu is idd vragen om crap, 10 eu eigenlijk ook al, dus geen wonder dat bijna iedereen boven het budget gaat zitten.
Wij doen aan het einde nog een grote ruilronde, dus vrijwel iedereen gaat naar huis met iets wat hij/zij toch wel enigszins kan waarderen. Tenzij er dus échte crap tussen zit. En dan wordt er dus over je geroddeld dat je een kutcadeau gekocht hebt en dat je niet tof bent.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je je best doet om wel wat leuks uit te zoeken, komt het toch wel uit bij iemand die net dat ding niet kan waarderen.
Oplossing: Gewoon crap kopen, avondje dobbelen en met oud-en-nieuw de buit in de vuurkorf mikken.
Ach t gaat om t idee en t samen zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
5 eu is idd vragen om crap, 10 eu eigenlijk ook al, dus geen wonder dat bijna iedereen boven het budget gaat zitten.
Zat er een cougar naar je te loeren?quote:
je gaat iets met zn vrienden doen...... we zijn nu echt definitief het punt date gepasseerd. Hij is gewoon je vriend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een bergleeuwquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat er een cougar naar je te loeren?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat iets met zn vrienden doen...... we zijn nu echt definitief het punt date gepasseerd. Hij is gewoon je vriend.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat iets met zn vrienden doen...... we zijn nu echt definitief het punt date gepasseerd. Hij is gewoon je vriend.
Dat is hetzelfde.quote:
maar wij weten hoe het echt zitquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:36 schreef Tegan het volgende:
[..]. Toch blijf ik hem tot ∞ date noemen.
werk je nog weleens?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam e rnet achter dat ik de Nummer 1 meest opgenomen vakantiedagen 2012 ben van de afdeling![]()
Oeps. Heb 48 dagen opgenomen dit jaar en kerst moet nog komen
En dan zeiken op die rokende collega. Jij bent er 2 dagen per jaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:17 schreef Ang3l het volgende:
rnet achter dat ik de Nummer 1 meest opgenomen vakantiedagen 2012 ben van de afdeling
Oeps. Heb 48 dagen opgenomen dit jaar en kerst
Zeg ik had nog 33 dagen van 2011 en voorgaande jaren over jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan zeiken op die rokende collega. Jij bent er 2 dagen per jaar.
Ja ja ja, allemaal smoesjes!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Zeg ik had nog 33 dagen van 2011 en voorgaande jaren over ja
Van 2012 heb ik er pas 15 gebruik hoooooor!!
O bitch pleasequote:
Die verjaartermijn is er al. Alleen willen ze hem voor niet-bovenwettelijke uren op 1,5 jaar zetten ipv 5 jaar. Dus dat je iig je wettelijk verplichte verlof van 2012 vóór juli 2013 op gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gewoon van 2007 t/m 2011 amper lang op vakantie geweest, Hooguit weekje barcelona, weekje lowlands. EN nu was het in 1 jaar:
Maand Australie
Week Portugal
Week Barcelona
Week Lowlands
Ja... zo maak je je oude dagen wel opEn daar zijn ze toch wel blij mee anders moeten ze die uitbetalen ooit eens ergens (alhoewel ze daar een verjaartermijn op willen zetten begreep ik).
En is steeds ziekquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please
Ik heb nog 25 dagen over en met kerst en O&N gaan er 4 af.
Plus nog een dagje dusseldorf, 5 dus. Hou ik nog steeds 20 dagen over aan t eind!
Maar als je puur naar 2012 kijkt dan was t wel schandalig ja
"O die kunnen we wel ontslaan, die gaat toch alleen maar op vakantie"
Je mag als bedrijf altijd ruimer gaan vergeleken met de wet. Niet elk bedrijf wil die wettelijke termijn van niet-bovenwettelijke of wettelijke dagen hanteren en gunnen de werknemer meer vrije keuze.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die verjaartermijn is er al. Alleen willen ze hem voor niet-bovenwettelijke uren op 1,5 jaar zetten ipv 5 jaar. Dus dat je iig je wettelijk verplichte verlof van 2012 vóór juli 2013 op gemaakt hebt.
Volkomen kut natuurlijk, welkom in Decemberquote:
O. Dus die 20 van 2012 moet ik ff in het eerste half jaar proppen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die verjaartermijn is er al. Alleen willen ze hem voor niet-bovenwettelijke uren op 1,5 jaar zetten ipv 5 jaar. Dus dat je iig je wettelijk verplichte verlof van 2012 vóór juli 2013 op gemaakt hebt.
Ik ben dit jaar ... denk ik... 2 dagen ziek geweest.quote:
Duhhh!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Tenzij je dus homoseksualiteit meetelt wat je denk ik aan te doen was besef ik me terwijl ik dit typ
Laat je niks wijsmaken hoor. Ziektes zijn meestal te genezen. Wat jij hebt is een onverbiddelijke afwijking die zelfs God, de barmhartige, niet accepteert. Het is veel erger dan je denktquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar ... denk ik... 2 dagen ziek geweest.
Tenzij je dus homoseksualiteit meetelt wat je denk ik aan te doen was besef ik me terwijl ik dit typ
*Trekt broek omlaag en spankt*quote:
Ik tik vandaag dag 2 aan sinds 31 maanden. Toch weet ik zeker dat mijn collega's en baas al stevig hebben zitten klagen dat het allemaal waarschijnlijk niet zo erg is met me, en waarom juist nu, en had ie niet gewoon een paracetamol kunnen nemen etc etc etc....quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar ... denk ik... 2 dagen ziek geweest.
Ik denk dat je gewoon ff met je piemol voor me moet zwaaien en dat ik dan probeer niet te reageren!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Laat je niks wijsmaken hoor. Ziektes zijn meestal te genezen. Wat jij hebt is een onverbiddelijke afwijking die zelfs God, de barmhartige, niet accepteert. Het is veel erger dan je denkt
Evenement was leuk, best goed bezocht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe is het nog afgelopen op dat evenement dat jij ook hebt georganiseerd trouwens en die scharrel die met jullie beide gingen?
Als ik voor je sta te zwaaien swaffel ik je automatisch, zo groot is ie. Negeren lukt dan niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon ff met je piemol voor me moet zwaaien en dat ik dan probeer niet te reageren!
Ik moet ineens aan die zieke scene van American Horror Stort Asylum denken
En dat terwijl er legio's mensen zijn die al thuis gaan zitten terwijl ze alleen maar een hoofdpijntje hebben, of verkouden zijn of een kind baren of zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik tik vandaag dag 2 aan sinds 31 maanden. Toch weet ik zeker dat mijn collega's en baas al stevig hebben zitten klagen dat het allemaal waarschijnlijk niet zo erg is met me, en waarom juist nu, en had ie niet gewoon een paracetamol kunnen nemen etc etc etc....
"Ik kan het. IK KAN HET! Do not give in to temptationnnnnn!!!"quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als ik voor je sta te zwaaien swaffel ik je automatisch, zo groot is ie. Negeren lukt dan niet.
Een klap in het gezicht is universele communicatie. Zijn piemel er af snijden ook trouwens. Je doet gewoon niet je best anders zou hij het wel snappen...quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Evenement was leuk, best goed bezocht.
Die scharrel ben ik aan het loslaten maar hij snapt 't niet.
Verder is er dus nog een bezette vent.
En dat was het
O nee, de fuckbuddy!
En dat denken terwijl je elke keer de dreun van mijn top tegen je been aanvoelt tot je niet meer kan lopenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Ik kan het. IK KAN HET! Do not give in to temptationnnnnn!!!"
Of gewoon geen zin hebben in werk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl er legio's mensen zijn die al thuis gaan zitten terwijl ze alleen maar een hoofdpijntje hebben, of verkouden zijn of een kind baren of zo.
Dan wordt je bij ons echt uitgekotst. Op zich is het prima dat wij niet zo'n aanstellerscultuur binnen het bedrijf hebben maar dat heeft wel als bijwerking dat leidinggevenden soms wat te ver gaan. Het opjagen van mensen die herstellen van kanker en hartaanvallen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl er legio's mensen zijn die al thuis gaan zitten terwijl ze alleen maar een hoofdpijntje hebben, of verkouden zijn of een kind baren of zo.
Goed. Met jou?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoi Tegan, hoe gaat het met je vandaag?
Iedereen die loopt te snotteren en te hoesten stuur ik zo naar huis. Opbokkuh.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er meer inzit dan gewoon gezellig vriendenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht is universele communicatie. Zijn piemel er af snijden ook trouwens. Je doet gewoon niet je best anders zou hij het wel snappen...
en dan moet je eens tegen je baas zeggend at je dan graag snel die 20 dagen ff op wil nemenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ja hallo knul! Werk eens door!"quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
* wacht op een persoon die zich voordoet als mijn baas
Ja soms werkt doorzettingsvermogen idd averechts en kun je beter ff thuis uitzieken dan de rest aan gaan zitten steken. Maar als je snottert dan is t al te laat hoor. Dan heebben de bacillen zich al verspreid door het kantoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen die loopt te snotteren en te hoesten stuur ik zo naar huis. Opbokkuh.
Niet het hele team aan komen steken. Die snotlappen hou je maar thuis.
Goedquote:
Nee, opbokkuh moeten ze!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:51 schreef Ang3l het volgende:
a soms werkt doorzettingsvermogen idd averechts en kun je beter ff thuis uitzieken dan de rest aan gaan zitten steken. Maar als je snottert dan is t al te laat hoor. Dan heebben de bacillen zich al verspreid door het kantoor.
Vakantie vervalt als je je zeik meldt. Dan blijven je vakantiedagen staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef Tegan het volgende:
zomer 2011 een nier-ontsteking, toen ben ik een week thuis gebleven. Verder al jaren geen dagen opgenomen. Was toevallig in mijn vakantie ziek dit
Ja voor mijn functie schiet dat niet echt op. Nou ja, ik zou bepaalde taken dan ff in rust kunnen doen. Beetje excel pongelen. Maar verder zit ik vaak in de fabriek of bij logistiek. Maar paar daagjes zou wel kunnenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, opbokkuh moeten ze!![]()
Scheelt! ze kunnen thuis werken. Dit staat het wel of niet ziekmelden dan ook aardig in de weg.
Oh, maar niet gedaan. Was ook maar enkele dagen. Als het langer was dan was ik ook niet op vakantie gegaan, dus was wel goed ziek.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vakantie vervalt als je je zeik meldt. Dan blijven je vakantiedagen staan.
Oehquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke baas sorry ontsla me alsjeblieft niet!
Wel kinky zo'n rollenspel
Auwie mijn bum bumquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh
"Nee nee, het is weer tijd voor straf. Zet je schrap want.... HIERGAANWEDANNNNN!"
Nee, die lopendeband is was lastig mee naar huis te nemen. Dat snap ik zelfs.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor mijn functie schiet dat niet echt op. Nou ja, ik zou bepaalde taken dan ff in rust kunnen doen. Beetje excel pongelen. Maar verder zit ik vaak in de fabriek of bij logistiek. Maar paar daagjes zou wel kunnen
Hij had geen kaartje of wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Vanochtend echt een geweldige nicht in de tram die "lastig" deed volgens de norse conducteur. Constant, "no baby, I'm happy, your life sucks, I'm staying right here baby" etc etc. Die gast maar tieren en hij maar lachen.
Goed vermaak op de vroege ochtend.
jawel, maar wou er bij de niet-uitgang uit (wat een crimineel) en moest dus bij die deur wegquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij had geen kaartje of wat?
Nou, even afgezien van t feit dat een goeie gay nooit "auwie mijn bumbum" zou typen... ja hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Auwie mijn bum bum![]()
Ik zou best een goede gay zijn denk ik gezien hoe ik kan typen zo met jou, denk je ook niet?
Nou als fitte man heb ik toch heul wel een lopende band thuis!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die lopendeband is was lastig mee naar huis te nemen. Dat snap ik zelfs.
Ja hallo, dat is voor ons standaard hoor!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, maar wou er bij de niet-uitgang uit (wat een crimineel) en moest dus bij die deur weg.
Dat plaatje uitprinten en op mijn deur plakken. Direct uit de kast lolololoquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, even afgezien van t feit dat een goeie gay nooit "auwie mijn bumbum" zou typen... ja hoor
Ik ben super trots op je!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als fitte man heb ik toch heul wel een lopende band thuis!
ik kan het nu niet kijken omdat ik op school zit maar het is vast heel tof! gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Die machine die ze niet laten zien op het einde. Die heb ik gemaakt.
En nu gaat dat project voor een innovatieprijs: http://www.omroepzeeland.nl/emergo
ja, die wou ik al niet maken in het gezelschap vanochtendquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is voor ons standaard hoor!
ingang, uitgang, it's all a blur to our people!
Naja ik zal er weinig aan hebben als ze winnen, maar het is wel tof.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan het nu niet kijken omdat ik op school zit maar het is vast heel tof! gefeliciteerd!
Ik kan t ook niet zien omdat ze 'm niet laten zien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan het nu niet kijken omdat ik op school zit maar het is vast heel tof! gefeliciteerd!
Nou die Eva weet ook wel hoe ze moet blazen anders zo te zienquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Naja ik zal er weinig aan hebben als ze winnen, maar het is wel tof.
Onze machine kon iig een stuk beter blazen dan Eva
Niet iedere nicht bezit een voldoende lading zelfspot neequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die wou ik al niet maken in het gezelschap vanochtend.
Oh, ik had het over mijn gezelschap, deze had er wel om kunnen lachen denk ik, maar het was een braziliaanse student, dus had ie toch niet gesnaptquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet iedere nicht bezit een voldoende lading zelfspot nee
Het zijn net mensen!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Niet iedere nicht bezit een voldoende lading ze
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Naja ik zal er weinig aan hebben als ze winnen, maar het is wel tof.
Onze machine kon iig een stuk beter blazen dan Eva
*neuriet The Killers*quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zijn net mensen!
Nee! nee dat kan niet correct zijn.
Evaquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou die Eva weet ook wel hoe ze moet blazen anders zo te zien
Kan Philips niet beter eerst betere TV's gaan maken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons machientje kan alleen zuigenNiet blazen denk ik.
We zijn al anderhalf jaar geen philips meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan Philips niet beter eerst betere TV's gaan maken?
Ah dan worden de TV's vast snel beter als de voorraad verkocht isquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn al anderhalf jaar geen philips meer
Ik wilde een Philips-tvquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan Philips niet beter eerst betere TV's gaan maken?
Fairies zou beter klinken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*neuriet The Killers*
Are we faaaaggot, or are we huuuumaaaaan?
Ik had ook niks tegen ze tot recente ervaringen..... mijn god... wat droevig. Terwijl ik nogal in geloof dat we juist in deze tijden onze lokale economie moeten helpen.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons machientje kan alleen zuigenNiet blazen denk ik.
Wow serieus?quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:22 schreef Godtje het volgende:
Winning Olympic Vaults, 56 Years Apart
[ afbeelding ]
Wat doen we dan over nog eens 56 jaar?
Als er flash op staat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
favo nerd herd
als ik een persentatie in prezi maak maar de computer waar ie op afgespeeld moet worden heeft geen prezi kan ik hem dan wel afspelen?
Die computer moet flashplayer hebben, that's it.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
favo nerd herd![]()
als ik een persentatie in prezi maak maar de computer waar ie op afgespeeld moet worden heeft geen prezi kan ik hem dan wel afspelen?
kijk maar eens hoe Epke nu al van een combinatie van 2 naar een combinatie van 4 is gegaan in een aantal jaren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:22 schreef Godtje het volgende:
Winning Olympic Vaults, 56 Years Apart
[ afbeelding ]
Wat doen we dan over nog eens 56 jaar?
probleem is alleen dat je hem waarschijnlijk zelf niet mag houden maar dat de docent jou presentatie gewoon op zetquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Prezi is overrated.
Focus moet op jou liggen, niet op het scherm.
O hell no. Zo werkt het niet in de buitenwereldquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Prezi is overrated.
Dat is niets, als ik een paar weken ga oefenen ga ik zo van 0 naar 1.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk maar eens hoe Epke nu al van een combinatie van 2 naar een combinatie van 4 is gegaan in een aantal jaren.
Mwah, als het een heel klein beetje professioneel beoordeeld wordt, wordt daar wel op gelet hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hell no. Zo werkt het niet in de buitenwereld
Ok sorry laat maarquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
probleem is alleen dat je hem waarschijnlijk zelf niet mag houden maar dat de docent jou presentatie gewoon op zet
hij moet dus voor zichzelf spreken
ik weet het, daar is een powerpoint o.i.d. niet voor bedoeld maar goed ga dat mijn docent maar eens uit leggen
het voordeel is wel dat hij zijn colleges ook zo op stelt dus je kunt net zo goed niet gaan en gewoon de presentatie downloaden
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is niets, als ik een paar weken ga oefenen ga ik zo van 0 naar 1.
De focus ligt altijd op Rhu!quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Prezi is overrated.
Ik las pornofilmpjequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Je moet dus geen presentatie geven, maar een promotiefilmpje maken.
Jawel, alleen geen hipster.quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ken de Prezi niet, ben ik nu geen nerd.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*neuriet The Killers*
Are we faaaaggot, or are we huuuumaaaaan?
Ik vrees van niet want de docent krijgt filmpjes niet opgestardquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
misschien mag ik het daarom wel niet zelf doenquote:
Ik las pornofilmpjequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Woops.quote:
huhquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vrees van niet want de docent krijgt filmpjes niet opgestard
opgestartquote:
Dropbox FTWquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
aargh ik word gek hier
ik heb letterlijk 4 documenten opgeslagen hier op school op mijn account en dat zijn 4 word bestandjes
en nu kan ik mijn ppt niet opslaan want het zit vol!!!!
idioten
neequote:
we zien de beelden vol spanning tegemoetquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is niets, als ik een paar weken ga oefenen ga ik zo van 0 naar 1.
rhu.rar?quote:
Ik hou er toch ook een werkcomputer voor bezet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
ik lette gewoon niet op omdat ik de hele tijd switch tussen dit venster en mijn ppt
ik vind het nooit zo netjes om een van de schaarse schoolcomputers bezet te houden als je toch alleen maar gaat fokken of facebooken of zo
Ja en dat is ook niet netjes van je!quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik hou er toch ook een werkcomputer voor bezet?
Nouja het gebeurt hier ook nog weleens dat je binnenkomt en je toetsenbord/muis weg zijn omdat iemand die nodig had om een storing te verhelpen. Mag je eerst daar weer naar op zoekquote:
Daarom heb ik zelf maar een beeldscherm van thuis meegenomen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:43 schreef KomtTijd... het volgende:
mijn 2e beeldscherm is officieel ook "voorraad", dus zodra er ergens een scherm nodig is ben ik die kwijt
Oh, ik doe dat andersomquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarom heb ik zelf maar een beeldscherm van thuis meegenomen.
De Maya's waren niet echt bijster accuraat met tijdsindicatiesquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.
Weet iemand eigenlik hoe LAAT de wereld vergaat? En dan in onze tijd zeg maar?
Want ik zat zo eens te denken aan een einde van de wereld borrel, maar kan ik die dan t beste op de 20e al doen, of de 21e?
Want als t de 21e is dan is dat wel efficient samen met mijn Start van de vakantie borrel.
Dus.... de tijd? Niet dat je dan net aan je borrel wil beginnen en die vuurbal dondert op je schoot. Sunt!
En ze waren even de schrikkeljaren vergeten, dus we zijn allang dood manquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Maya's waren niet echt bijster accuraat met tijdsindicaties
Kan ik dan het beste m'n borrel de 20e nemen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
12 uur UTC lijkt me, dat is het enige moment dat het op de hele wereld 21 december is.
Ja halloquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze waren even de schrikkeljaren vergeten, dus we zijn allang dood man.
Lijkt me verstandig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik dan het beste m'n borrel de 20e nemen?
Ja precies. Zonde om te moeten haasten op 't end.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig.
't zou zonde zijn als de wereld vergaat voordat de drank op is.
Jij bent tof.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
wji hebben een de wereld vergaat feestje om het eind der tijden leuk in te luiden
en de dag er na, van de zelfde host een hoera de wereld is niet vergaan feestje
hilarisch
3 vrienden en één krat bier? Waardeloos feestjequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:46 schreef KomtTijd... het volgende:
als je 3 vrienden en een krat bier organiseert niet nee. Als je de ziggo-dome afhuurt en een blik bekende artiesten op het podium zet wel.
feestje wat maar 1,5 uur duurt ofzo......quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3 vrienden en één krat bier? Waardeloos feestje
jij hebt alleen Euroshopper in huis?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Mijn vrienden nemen altijd zelf bier mee.
Mits donker en niet boven kamertemperatuur bewaard nog minstens tot februari 2014 zelfs.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog de helft van een 6-pack liggen dat ik maanden geleden heb gekocht. Maar het is nog houdbaar tot februari ofzo.
Ligt in de koelkast, maar in februari ga ik het echt wel weggooien, ligt me tegen die tijd al een half jaar te irriteren iedere keer als ik de koelkast open.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mits donker en niet boven kamertemperatuur bewaard nog minstens tot februari 2014 zelfs.
opdrinken? Je vriend het op laten drinken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ligt in de koelkast, maar in februari ga ik het echt wel weggooien, ligt me tegen die tijd al een half jaar te irriteren iedere keer als ik de koelkast open.
Wij zijn niet zulke thuis-drinkersquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opdrinken? Je vriend het op laten drinken?
dan neem je ze mee het park inquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij zijn niet zulke thuis-drinkers.
Je kan ook overal een probleem van makenquote:
Ikquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je kan ook overal een probleem van maken
T.quote:
In juli niet meer en dan zijn ze nog steeds goed.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
mijn lief heeft er juist hobby in om bier te verzamelen en dat jaren te laten staan
Get down on all 4 en dan zal de NS even wat pushen!quote:Op woensdag 12 december 2012 08:17 schreef Pheno het volgende:
he, het sneeuwt, maar ik mis iets. Oh ja, een pushbericht van de NS.
De pushservers ook al down?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:17 schreef Pheno het volgende:
he, het sneeuwt, maar ik mis iets. Oh ja, een pushbericht van de NS.
VVD'er.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:30 schreef Pheno het volgende:
Geen idee, ik ga niet eens met de trein
Geen leasequote:
Ach, een vast contract zegt tegenwoordig ook geen hol meer, geeft alleen maar een vals gevoel van veiligheid.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:41 schreef Pheno het volgende:
Ik mag al blij zijn met een driemaandencontract
True, maar geen contract is ook zo weinig.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, een vast contract zegt tegenwoordig ook geen hol meer, geeft alleen maar een vals gevoel van veiligheid.
Wat doe je eigenlijk? Ik dacht meer training?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:41 schreef Pheno het volgende:
Ik mag al blij zijn met een driemaandencontract
Je bent met je fiets tegen een boom geknald?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:41 schreef Q. het volgende:
Fiets!!
Bomen knuffelen!!
Langharig werkschuw tuig!!
Gezellige thee drinken met dekselse berberbengels!!
Al jaren niet meer. Dat bedrijf is al gefuseerd, gefuseerd en nog eens gefuseerd. Fusies, pussiesquote:Op woensdag 12 december 2012 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk? Ik dacht meer training?
Wat dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al jaren niet meer. Dat bedrijf is al gefuseerd, gefuseerd en nog eens gefuseerd. Fusies, pussies
Wederom programmeren, wat ik ervoor ook deed. maar training was wel toffer.quote:
En jezelf een baan programmeren zit er niet in?quote:Op woensdag 12 december 2012 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wederom programmeren, wat ik ervoor ook deed. maar training was wel toffer.
If baan = 0quote:Op woensdag 12 december 2012 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jezelf een baan programmeren zit er niet in?
Als ik naar buiten kijk klopt dat wel. Sneeuwquote:
Hier regent het gewoonquote:Op woensdag 12 december 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk klopt dat wel. Sneeuw
Skieeenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk klopt dat wel. Sneeuw
Sowieso worden de stores niet tegelijkertijd geüpdatet. Maar volgens mij is dat wel de bedoeling dat ie voor alle regio's beschikbaar wordt. Ik heb nog niet gekeken en nu last van een firewall als ik dat zou willenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Skieeen![]()
Is San Andreas ook in de NL PSN store sinds gisteren? Of alleen VS?
Dan gaat ie gewoon verder onder een andere nicknamequote:
Vanavond ff kijken. Ook naar de prijs. Misschien best komisch om weer even helemaal rond te spelen! Lekker op de bike door de bergen!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
Sowieso worden de stores niet tegelijkertijd geüpdatet. Maar volgens mij is dat wel de bedoeling dat ie voor alle regio's beschikbaar wordt. Ik heb nog niet gekeken en nu
Dat ben ik ook volgens de maatschappij, ik ben niet getrouwd en heb geen kinderen.quote:
Define 'hier'. BNij mij is dat tegen de grens met Duitsland aanquote:
half Nederland ligt tegen Duitsland aanquote:Op woensdag 12 december 2012 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Define 'hier'. BNij mij is dat tegen de grens met Duitsland aan
IJskoude regen!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Dit is echt Nederland op zijn best.
Ijskoude regen en een choas onderweg.
Doe eens normaalquote:Op woensdag 12 december 2012 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
IJskoude regen!!
Chaos!!
Nederland!!
Dit is normaal voor ons allerquote:
De baby is alive and kicking! Groeit goed. Mama ook daardoor.quote:
Een baby denk ik?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:38 schreef Tally het volgende:
Hoe is de baby?
De baby is alive and kicking! Groeit goed. Mama ook daardoor.
Stronteigenwijs. Mama was dat al.
Of zo een Alien uit je buik!!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
De baby is alive and kicking! Groeit goed. Mama ook daardoor.
Stronteigenwijs. Mama was dat al.
En we weten nog steeds niet wat het word! HA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |