abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120178083
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Ma'an News - Sky News - Ynetnews

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

[ Bericht 5% gewijzigd door Voorschrift op 11-12-2012 11:00:46 ]
pi_120178091
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 01:31 schreef Dibble het volgende:
Wat zou er gebeuren als je voor de grap met en hakenkruis op je rug zou rondlopen in tel-aviv?
Hetzelfde als met die neonazi's, oftewel, de gevangenis in.
Dat is wel duidelijk lijkt me zo.
  dinsdag 11 december 2012 @ 01:33:39 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_120178102
Sharon is een oorlogsmisdadiger.
pi_120178105
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 december 2012 01:33 schreef remlof het volgende:
Sharon is een oorlogsmisdadiger.
Jouw mening.
Van alle Israelische premiers was hij zo'n beetje het dichtst bij vrede.
pi_120178245
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 02:55 schreef havanagila het volgende:
Genocide...oh lord...

Voor alle "de joden zijn de bron van al het kwaad" fokkers: loop voor de lol eens met een Palestijnse vlag door Israël, en vervolgens met een keppeltje door Palestina.

Kijken wie er dan voor gewelddadig, landjepikker, onderdrukker of genocide pleger wordt uitgemaakt. (mits je lijk niet binnen 5 minuten door de straten van gaza wordt geparadeerd natuurlijk)
Dan hoef je niet eens met een Palestijnse vlag door Israel te lopen hoor. Een Palestijnse vlag van je balkon hangen leverde in Nederland al genoeg problemen op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Voorschrift op 11-12-2012 11:37:50 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_120178377
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

De geallieerde bombardementen op Duitse steden vind ik te rechtvaardigen en is zelfs een onderdeel van de winst geweest, geen echte aanslag en de burgers waren ook niet onschuldig, maar wel burgers.

[..]

Ik zeg dat het doel de middelen kan heiligen dat is dus al iets heel anders en daarom is een nuancering vaak ook belangrijk, niet altijd, wel vaak.

Terreur was in mijn ogen niet nodig om de Israelische staat te realiseren, maar dan heb ik het over terreur tegen burgers, niet zo zeer aanslagen tegen Britse soldaten en dat soort zaken. Ook hebben die groepen veel meer gedaan dan slechts aanslagen tegen burgers want we hebben het hier over jaren. Terreur is in mijn ogen niet een bouwsteen van de Israelische staat. Sterker nog, Israel heeft daar al vanaf de begindagen afstand van genomen, net als de grote leiders van Zionistische bewegingen en de Israelische politiek in het begin. Er zijn later wel andere bijgekomen.
Tja.
Waarom zijn de bananen krom.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_120178465
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 02:04 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Tja.
Waarom zijn de bananen krom.
Omdat ze naar de zon toe groeien zeggen ze ergens.
pi_120178489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 01:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dan hoef je niet eens met een Palestijnse vlag door Israel te lopen hoor. Een Palestijnse vlag van je balkon hangen leverde in Nederland al genoeg problemen op.
Achterlijke idiJoden.
Haar buren hadden er last van, vervolgens maakte ze antisemitische opmerkingen, maar de vlag heeft ze nooit hoeven verwijderen dat heeft ze zelf gedaan. Misschien kan je in je overweging nemen dat haar man president toentertijd was van een EU-bank, dat staat toch wel raar als ook aan zijn huis, zo'n vlag hangt maar zelfs toen hoefde deze niet verwijderd te worden, verder is die opmerking weer kinderachtig als je je zo stoort aan het woord 'Pallies' laat dat soort termen die jij hierboven gebruikt dan weg dat snap je toch ook hopelijk.
pi_120178515
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 02:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat ze naar de zon toe groeien zeggen ze ergens.
Volgens Andre van Duin omdat ze anders zo moeilijk in hun schil passen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_120178521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 02:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgens Andre van Duin omdat ze anders zo moeilijk in hun schil passen.
Maar bij Andere van Duin staat er dan ook een paard in de gang dus wat dat betreft.
pi_120178888
Titel :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:54:31 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_120182746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 01:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jouw mening.
Van alle Israelische premiers was hij zo'n beetje het dichtst bij vrede.
:')

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariel_Sharon#Sabra_en_Shatila
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:04:56 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120183036
Tyf nou eens op met dat uitlokken in de TT. Ik begin het nu goed zat te worden
Laffe huichelaar
pi_120183186
Ach, als Arafat de terroristenleider een Nobelprijs voor de vrede kan krijgen dan mag Sharon op zijn beurt toch ook minstens een held genoemd worden. Its all in the eye of the beholder.

Maar goed, neutrale TT is wel zo prettig verder.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120183685
quote:
Wat een ongelooflijk uitgekauwd argument. Sharon heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en is afgetreden, beetje zoals Kok en Sebrenica.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_120183807
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 01:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Goed gevonden man :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Voorschrift op 11-12-2012 11:38:07 ]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Moderator dinsdag 11 december 2012 @ 11:33:43 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120183883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijk uitgekauwd argument. Sharon heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en is afgetreden, beetje zoals Kok en Sebrenica.
toen was hij ook gewoon geen premier, dat hij niet zo'n sterke minister van defensie was sluit niet uit dat hij als premier dicht bij vrede was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_120184078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Sharon was voor Sabra en Shatila wat Mladic voor Srebrenica was. Hoewel ik daar Mladic mee tekort doe want die liet vrouwen en kinderen in leven en liet een beetje ordelijk executeren ipv ze door wilde beesten te laten afslachten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator dinsdag 11 december 2012 @ 11:41:36 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120184101
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sharon was voor Sabra en Shatila wat Mladic voor Srebrenica was. Hoewel ik daar Mladic mee tekort doe want die liet vrouwen en kinderen in leven en liet een beetje ordelijk executeren ipv ze door wilde beesten te laten afslachten.
nee, 2 totaal onvergelijkbare situaties
pi_120184144
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee, 2 totaal onvergelijkbare situaties
De Serven zijn geen uitverkoren volk?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator dinsdag 11 december 2012 @ 11:43:45 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120184165
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De Serven zijn geen uitverkoren volk?
harharhar :')

lees wat over Srebrenica, dan leg ik het uit als ik vanmiddag terug ben
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:21:49 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120185433
South African Church Delegation shocked by Israeli Apartheid ‘ambush’

quote:
We did not expect the extent to which Israel violates international laws to oppress the Palestinian people. Our exposure to the Palestinian East Jerusalem and the Israeli-Occupied West Bank was overwhelming, one which traumatised us. However, even though we experienced that the Palestinians live in open-air prisons, they were still able to inspire us with their dignity and their commitment for a just peace based on human dignity for both themselves and Israelis. “We want more than human rights,” they told us, “we want our human dignity and reconciliation”.

Being South African, it felt like walking into another apartheid ambush. We witnessed violations of international human rights law and international humanitarian law on so many levels – the multiple Israeli house demolitions, the discriminatory Israeli legal system, the daily intimidation of Palestinians by the Israeli Defence Forces, the Israeli Apartheid Wall and its associated regime of restrictions on movement and access for Palestinians, the damage to Palestinian olive groves, the imprisonment of a large percentage of Palestinians including children, the ongoing confiscation of Palestinian water and land, the closure of previously bustling Palestinian streets and businesses, separate pavements for Israelis and Palestinians and a system whereby the colour of Palestinian vehicles’ number plates restrict them to certain roads.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120186077
Schromelijk overdreven, bovendien moeten Zuid-Afrikanen niet zeiken, die zijn net zo hard bezig met Apartheid terug te krijgen naar hun eigen hand tegenwoordig.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_120187231
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
Schromelijk overdreven, bovendien moeten Zuid-Afrikanen niet zeiken, die zijn net zo hard bezig met Apartheid terug te krijgen naar hun eigen hand tegenwoordig.
Schromelijk overdreven? Het verschilt anders niet van wat elke mensenrechten-organisatie zegt over de situatie van de Palestijnen, incluis de Israëlische. Voor de rest negeer je even wie dat zegt, en wat die hebben gedaan in Zuid-Afrika, toen en nu?
pleased to meet you
pi_120192832
zojuist het boek "het zijn het mensen" van Joris Luyendijk gelezen. hoewel het hoofdonderwerp veel meer een kritiek op de media in het algemeen is, komt de palestina en israel-kwestie ook duidelijk naar voren.

ik zou iedereen die een uitgesproken mening over deze kwestie heeft willen aanraden het boek te lezen, om meer duidelijk te krijgen wat er waar en niet waar is van de feiten die je uiteindelijk in het nieuws te zien krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')