Dann ziehen Sie bitte die Notbremsequote:Op dinsdag 11 december 2012 18:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dan moet die KUT trein wel stoppen!!!!!!!!
Ja. Niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:04 schreef Kwaliteit het volgende:
oke iemand kan mij uitleggen hoe ik morgen SNEL naar Antwerpen kan gaan vanaf Dordrecht met de trein?
Slim planquote:dan pak ik de auto maar
Zelf kom ik uit Zwijndrecht, en ga gewoon via Roosendaal.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja handig de Fyra, moet ik eerst helemaal naar Rotterdam reizen (kost me 20 minuten) om daar vervolgens weer op mijn trein te moeten wachten en nog extra betalen ook. Ik ben niet achterlijk
Ja, behalve als vlakbij het voormalige Kapellenbos die AM75 onder 37 jaar onderhoudsgebrek en een Super Heavy Crush Load aan reizigersaanbod, finaal in elkaar knettert, en daar geen telefoon in de buurt is om ook maar een vervangende bus op te trommelen, laat staan dat die bus daar kan KOMENquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Zelf kom ik uit Zwijndrecht, en ga gewoon via Roosendaal.
Via Roosendaal naar Antwerpen is maar een kwartier langer uit Zwijndrecht, vanuit Dordrecht maar 10 minuten langer als de Fyra
Dit zegt toch al genoeg? Met de IC was ik er in nog geen 45 minuten, reizen voelde aan als halfuurtje. Nu hele omwegen.... wat denken ze hiermee te bereiken?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Zelf kom ik uit Zwijndrecht, en ga gewoon via Roosendaal.
Via Roosendaal naar Antwerpen is maar een kwartier langer uit Zwijndrecht, vanuit Dordrecht maar 10 minuten langer als de Fyra, omdat je eerst naar Rotterdam moet én daar een beroerde overstap hebt.
Zoveel mogelijk reizigers in die stinkfyra krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dit zegt toch al genoeg? Met de IC was ik er in nog geen 45 minuten, reizen voelde aan als halfuurtje. Nu hele omwegen.... wat denken ze hiermee te bereiken?
Reizigers pesten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dit zegt toch al genoeg? Met de IC was ik er in nog geen 45 minuten, reizen voelde aan als halfuurtje. Nu hele omwegen.... wat denken ze hiermee te bereiken?
Ja, toen er drie man en een halve kip in zat ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef greavy het volgende:
Die AM75 is betrouwbaarder als de Fyra hoor Fles
Is bij Riekerpolder Aansluiting.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef zoem het volgende:
Ze waren het bijna vergeten, maar de dagelijkse (wissel)storing rond Schiphol is weer van de partij.
En zou dat geholpen hebben dan, bij een tijdelijk geplaatst sein wegens werkzaamheden?quote:109 Teletekst di 11 dec
***************************************
Raad:rood sein A'dam niet opgemerkt
***************************************
` Bij het treinongeluk op 21 april in
Amsterdam heeft niemand opgemerkt dat
één van de twee treinen door een rood
sein was gereden.Het werd niet gezien
door de machinist,de verkeersleiding en
de beveiligingstechnologie,stelt de
Onderzoeksraad voor Veiligheid.
Toen de machinist een sein miste dat er
vanwege werkzaamheden was geplaatst,
kwam zijn trein op hetzelfde spoor als
een andere.Een frontale botsing volgde,
waarbij 1 dode en 190 gewonden vielen.
De raad merkt op dat de NS geen systeem
heeft dat waarschuwt als een machinist
door een rood sein rijdt.In een reactie
heeft de NS zo'n systeem aangekondigd.
**********************zie ook 110 *****
volgende nieuws weer&verkeer sport
NS gaat nu een systeem inbouwen in alle treinen die dat opmerkt. Best wel gek eigenlijk dat dat er nooit is geweest..quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zou dat geholpen hebben dan, bij een tijdelijk geplaatst sein wegens werkzaamheden?
Kost vast goedkoper dan een plee in een SLT.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:28 schreef b2py het volgende:
[..]
NS gaat nu een systeem inbouwen in alle treinen die dat opmerkt. Best wel gek eigenlijk dat dat er nooit is geweest..
Kost goedkoper?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kost vast goedkoper dan een plee in een SLT.
Daarvoor wordt het normale wijzigings- en terugwijzigingstraject gevolgd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zou dat geholpen hebben dan, bij een tijdelijk geplaatst sein wegens werkzaamheden?
Sorry hoor, maar dat is nogal wat, wat daar staatquote:110 Teletekst di 11 dec
***************************************
Verscherpt toezicht op NS,ProRail
***************************************
[..]
De ILT zegt dat het veiligheidssysteem
van NS en ProRail niet voldoet aan de
wet en dat niet goed is gereageerd op
aanbevelingen na eerdere ongelukken.
Behalve als je tegen een rood sein aan staat te pissen danquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Kost goedkoper?
Allebei komt eraan dus heb geduld, van het een merken we direct wat, van het andere niet
Is dat dat ding dat "niet voldoet aan de wet" volgens ILT?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:31 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Daarvoor wordt het normale wijzigings- en terugwijzigingstraject gevolgd.
Er wordt hetzelfde mee omgegaan als bij het verplaatsen of nieuw plaatsen van seinen. Inclusief het bijbehorende papierwerk naar de vervoerders en treindienstleiders. Dat is best een hoop.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
je zou juist bij tijdelijke seinen extra maatregelen verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |