SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Raene op 10-12-2012 20:28:46 ]But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
MIquote:Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben weer verzadigd tot volgend weekend!
![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat een meets zeg.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Heel goedquote:
Ka-ching.quote:Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
24 euro voor 3 vellen kerst postzegels
Eens met TT.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik deed het niet expresquote:Op maandag 10 december 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
Raene, jouw woordspeling van je lapo?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wats met de Hoorn meet gebeurd trouwens?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil naar die kartmeet, naar dan heb ik al een andere meet[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Andere meet verzettenquote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil naar die kartmeet, naar dan heb ik al een andere meet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Die is uit de OP gehaald omdat het vol isquote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Wats met de Hoorn meet gebeurd trouwens?. Je staat er nog wel bij als ovb
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Geen idee vraag het aan Engelquote:14 SHADES OF GREY
Nogal jaquote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje te... En kort op elkaar ook maar goed
Is dit niet de R&P SC? Dafuq?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Oke. Maar is het bij jou thuis of bij LL en cry?quote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Die is uit de OP gehaald omdat het vol is. Je staat er nog wel bij als ovb
.
Wat ga je doen dan?quote:14 SHADES OF GREY
Ga je neuken?quote:
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Maar is het bij jou thuis of bij LL en cry?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Die is er even uitgehaald, mensen die komen en op onder voorbehoud staan zijn welkom. Meer mensen kan ik niet kwijt. Mocht het zo zijn dat er veel afmeldingen komen kan het altijd nog in terug in de OPquote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Wats met de Hoorn meet gebeurd trouwens?
Ik begreep dat sommige dat nogal raar vonden. Maar ik geef geen fuck, tis mijn huis en ik ga niet hutje mutje zitten![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar een meet. Chillen met een paar mensen.veel plezier alvast
14 SHADES OF GREY
Thanksquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt goedveel plezier alvast
![]()
![]()
Wooh yeah.quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoiquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.![]()
![]()
Groot gelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is er even uitgehaald, mensen die komen en op onder voorbehoud staan zijn welkom. Meer mensen kan ik niet kwijt. Mocht het zo zijn dat er veel afmeldingen komen kan het altijd nog in terug in de OP
Ik begreep dat sommige dat nogal raar vonden. Maar ik geef geen fuck, tis mijn huis en ik ga niet hutje mutje zitten[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mja ik weet totaal niet meer wanneer het is en of ik in dat lijstje sta..
17 januari oid?Rustig aan.![]()
Grote kans dat ik 's avonds weer weg ga.quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.
waarvan is de meet?quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Is een meet met meerdere mensen. Wel met leuke dames
Waarquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Is een meet met meerdere mensen. Wel met leuke dames
?
Maar na een afscheidszoen dan hihiquote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grote kans dat ik 's avonds weer weg ga.![]()
Je staat er niet in, en het is 26/27quote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
17 januari oid?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Je laat me nog blozenquote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar na een afscheidszoen dan hihi
26/27. Of je er bij staat weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
17 januari oid?
Krijg ik er ook 1quote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar na een afscheidszoen dan hihi?
26 januariquote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
17 januari oid?
Ovb?![]()
JA DUSquote:!? Ik heb ook gevoel
!
Ik heb KT via FB uitgenodigd omdat hij geen pm/dm kon ontvangenquote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Je staat er niet in, en het is 26/27![]()
quote:kusje op je gevoel
14 SHADES OF GREY
Kusje op je tepelquote:
Van jou hoef ik geen kusjequote:.
Geyl.quote:quote:.
Al wezen relaxen?quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik ga wel weer terug in mijn hoekjequote:
14 SHADES OF GREY
Welke leuke dames dan?quote:
Nog nietquote:We waren van het weekend druk met andere dingen
.
Braaf, ik vul je waterbak wel weer omdat je braaf bent.quote:Op maandag 10 december 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga wel weer terug in mijn hoekjeRustig aan.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga wel weer terug in mijn hoekjeop je wang.
Ahh okquote:Op maandag 10 december 2012 19:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Nog nietWe waren van het weekend druk met andere dingen
.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
promisionxexposed?quote:Op maandag 10 december 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een aantalmaar jij bent wel leuker
Dank je ik heb dorstquote:Op maandag 10 december 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Braaf, ik vul je waterbak wel weer omdat je braaf bent.
14 SHADES OF GREY
Jouw Loesje quote.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goedzo jongen, drink maar lekker op.
14 SHADES OF GREY
Mijn kusje hoef je niet.quote:
Ondankbaar stuk vreten is het.quote:Het is maar wat hij liever heeft.quote:Op maandag 10 december 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die jongen had dorst... Geef hem wat tijd joh.Oké.quote:![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die komt ook, ja. Maar haar bedoel ik niet.wie dan?
Daar ben ik te verlegen voorquote:
14 SHADES OF GREY
quote:
Dat geloof ik bestquote:hier op Fok! is wel inderdaad leuk, ik ben wel benieuwd hoe ze IRL is
14 SHADES OF GREY
oke.quote:Op maandag 10 december 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een paar andere. Ik DM je zo. Even laptop aangooien.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Verlegen... Verlegen...quote:
Leuk woord voor iets van iemand willen maar niet durven te vragen denk ik. Right?Rustig aan.![]()
Leuker nogquote:Op maandag 10 december 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geloof ik besthier op Fok! is wel inderdaad leuk, ik ben wel benieuwd hoe ze IRL is
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ben IRL niet leuk. Op FOK! ook niet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Niet waar.quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben IRL niet leuk. Op FOK! ook niet.![]()
Oef, dan passen wij wel bij elkaar.quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben IRL niet leuk. Op FOK! ook niet.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat weet jij niet.quote:
Coolquote:
14 SHADES OF GREY
Komt goed uit dus.quote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oef, dan passen wij wel bij elkaar.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
* TheGirlNextDoor ruikt een uitgegooide haakquote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben IRL niet leuk. Op FOK! ook niet.
Je bent wel leuk!!
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||![]()
Gelukkig ben je een lekker wijf, dat compenseert een hoopquote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben IRL niet leuk. Op FOK! ook niet.![]()
![]()
Geen idee of ik leuk ben.quote:
14 SHADES OF GREY
Eigenlijk compenseert het nooit, als iemand een kut wijf is dan wil ik er niks mee te maken hebben, hoe mooi ze ook is.quote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een lekker wijf, dat compenseert een hoop
Rustig aan.![]()
Ik ben voor sommige mensen leuk. Hoewel ik bij jou ook niet helemaal optimaal was trouwens.quote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor ruikt een uitgegooide haak
Je bent wel leuk!!quote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een lekker wijf, dat compenseert een hoop
quote:Op maandag 10 december 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je braaf bent ben je leuk.* tijnbrein gaat weer naar zijn hoekje
14 SHADES OF GREY
Mind the PI honeyquote:Op maandag 10 december 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk compenseert het nooit, als iemand een kut wijf is dan wil ik er niks mee te maken hebben, hoe mooi ze ook is.![]()
![]()
Brave jongen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]* tijnbrein gaat weer naar zijn hoekje
* kingtoppie aait over bolletjeRustig aan.![]()
Ik weet het schat, ik praat gewoon over ''het algemeen''quote:
Een kut karakter is een dooddoener
Zoiets wat ik op mijn eisenlijstje heb staan op dit moment bijvoorbeeld
Rustig aan.![]()
Gelukkig ken jij mij niet, want dan zou je wel weten dat ik geen kutwijf ben.quote:Op maandag 10 december 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk compenseert het nooit, als iemand een kut wijf is dan wil ik er niks mee te maken hebben, hoe mooi ze ook is.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Brave jongen.
* kingtoppie aait over bolletjegaat kwispelen met zijn staartje
14 SHADES OF GREY
Als jij geen kut wijf bent dan vind ik het jammer dat ik je niet ken.quote:Op maandag 10 december 2012 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig ken jij mij niet, want dan zou je wel weten dat ik geen kutwijf ben.
Niet persoonlijk bedoelt allemaal DW.
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet het schat, ik praat gewoon over ''het algemeen''
Een kut karakter is een dooddoener
Zoiets wat ik op mijn eisenlijstje heb staan op dit moment bijvoorbeeld![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Ik ben een selectief kutwijf, voor veel mensen ben ik niet aardig.quote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij geen kut wijf bent dan vind ik het jammer dat ik je niet ken.
Niet persoonlijk bedoelt allemaal DW.![]()
Ligt eraan waarop je selecteert of ik je dan een leuk mens vind of niet.quote:Op maandag 10 december 2012 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben een selectief kutwijf, voor veel mensen ben ik niet aardig.Rustig aan.![]()
Hangt er vanaf hoe jij je gedraagt ten opzichte van mij.quote:Op maandag 10 december 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan waarop je selecteert of ik je dan een leuk mens vind of niet.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:![]()
Zo lang je de hond maar niet in de pot stopt![]()
14 SHADES OF GREY
Ja maar mensen die mij dan opeens op FB hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HaiIs het niet iets om een FB-groep te maken voor die meet?
Als een aardige rustige jongen die soms wat introvert gedrag vertoont maar soms ook wel redelijk uitbundig kan zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe jij je gedraagt ten opzichte van mij.Rustig aan.![]()
Kloon?quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar mensen die mij dan opeens op FB hebben![]()
* kingtoppie stopt hond in een potquote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Zo lang je de hond maar niet in de pot stopt
Rustig aan.![]()
Neequote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HaiIs het niet iets om een FB-groep te maken voor die meet?
![]()
Wat voor pot?quote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie stopt hond in een pot14 SHADES OF GREY
bloempotquote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Oke.quote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen op FB
Daarbij hoef ik ook niet iedereen op FB![]()
Krijg ik toch een keer bloemenquote:
14 SHADES OF GREY
hoe werd je wakkerquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Faxie het volgende:
Zo lekker middagdutje gedaan en gegeten
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
een natte kut dan .quote:Op maandag 10 december 2012 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd liever wakker gemaakt met een kut jaI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik werd liever wakker gemaakt met een kut jaGet a room.quote:![]()
Anders krijg je schaafwonden.quote:
Liefquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lekkere warme knuffel, want jij hebt het koud.dank je
![]()
![]()
Ook uit eigenbelang hoor, ik wil je gewoon graag knuffelen.quote:
Goed excuus vind ik het wel.
Rustig aan.![]()
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, zoietsquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Niet ideaal, vind ik. Uit jezelf nat zijn is toch fijner.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook uit eigenbelang hoor, ik wil je gewoon graag knuffelen.
Goed excuus vind ik het wel.![]()
KT die mij wil knuffelen![]()
![]()
Ik snap 'm nietquote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, zoiets.
![]()
![]()
Geen ervaring mee, maar lijkt me wel jaquote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet ideaal, vind ik. Uit jezelf nat zijn is toch fijner.![]()
![]()
En het gaat alweer over kutten.C'est la vie
Waarom verbaasd mij dat niets?quote:14 SHADES OF GREY
Trust me.quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar lijkt me wel ja
70% van de users hier heeft er ook één.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Da's niet vaak dat de verhouding zo goed isquote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
70% van de users hier heeft er ook één.![]()
![]()
Beetje voorspelbaar Fax.quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je vrijgezel was had ik gevraagd of je me het verschil kon laten voelen![]()
Benieuwd hoeveel procent er meer dan één heeft.quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
70% van de users hier heeft er ook één.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik heb het idee dat er in deze SC meer vrouwen komen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet vaak dat de verhouding zo goed is
quote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel procent er meer dan één heeft.![]()
![]()
![]()
Ik vind het een beetje lullig.quote:C'est la vie
Scherpquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel procent er meer dan één heeft.![]()
![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er in deze SC meer vrouwen komen.![]()
Nog steeds is het beter om één dan een te zeggen in die zin.quote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel procent er meer dan één heeft.
Nevermind. Wat mankeert mij.
Geen idee, ik word nooit nat.quote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
Niet ideaal, vind ik. Uit jezelf nat zijn is toch fijner.Rustig aan.![]()
Geen voorvocht?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee maar het valt mij vaak op dat het volgende scenario zich vaker afspeelt.quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
70% van de users hier heeft er ook één.
"wat een kutdag zeg poeh"
"was het maar kut"
En dan gaat het weer over kutten, het is een doorlopend deja vu.C'est la vie
Ik denk dat het wel gelijk oplooptquote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er in deze SC meer vrouwen komen..
Tof concert gisteren, ik vond Alcest wel de moeite waard eigenlijkquote:14 SHADES OF GREY
Poll houden?quote:Op maandag 10 december 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel gelijk oploopt.
Ik denk dat je wel een lijstje kan maken van de mannen en vrouwen die hier komen en dan naast elkaar zettenquote:.
Serieus? Nja oke dat kanquote:Op maandag 10 december 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tof concert gisteren, ik vond Alcest wel de moeite waard eigenlijk![]()
![]()
quote:Dan ben ik al bijna 7 jaar niet geil genoeg, interessant.quote:C'est la vie
Hahaquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 10 december 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik al bijna 7 jaar niet geil genoeg, interessant.
14 SHADES OF GREY
Ik vind het leuk als jij er eens niet TE diepquote:Op maandag 10 december 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind jij het leuk als je gelijk krijgt?![]()
op ingaat
![]()
![]()
Wel makkelijk opruimenquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb nog nooit voorvocht gehad, hoe minder troep hoe beter.quote:C'est la vie
Bijvoorbeeldquote:
14 SHADES OF GREY
Kwestie van smaakquote:Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik vond het nogal matige muzikanten
14 SHADES OF GREY
Ik wil gewoon graag de diepte in,quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als jij er eens niet TE diepop ingaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag de diepte in,Met je 25 cm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Dat is in jouw geval ook niet zo raar.quote:Op maandag 10 december 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik al bijna 7 jaar niet geil genoeg, interessant.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee vind ik niet. Ik heb het over het technische aspect... ze maakten nogal wat foutjes. Klonk heel rommelig zo. Maarja misschien hadden ze hun dag niet ofzo...quote:![]()
Leugens.quote:
Het sneeuwt hier weerEen beetje dan.
quote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag de diepte in,Ik kam dat niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo ver ik kon horen speelde ze redelijk strak Alcestquote:Op maandag 10 december 2012 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Ik heb het over het technische aspect... ze maakten nogal wat foutjes. Klonk heel rommelig zo. Maarja misschien hadden ze hun dag niet ofzo...14 SHADES OF GREY
Ontken maar niet, voortaan gaan de penisgrappen over jou.quote:Heyquote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval ook niet zo raar.Ik zou zeggen ga op onderzoek uit.quote:C'est la vie
Nou bij mij nietquote:Op maandag 10 december 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver ik kon horen speelde ze redelijk strak Alcest![]()
En ik vond de liedjes ook niet zo boeiend maar da's inderdaad smaak
Wat vond je van Junius trouwens?![]()
Baarmoederbeuken
Die vond ik gaaf, zeker een band die ik vaker wil zien.quote:Op maandag 10 december 2012 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou bij mij niet![]()
En ik vond de liedjes ook niet zo boeiend maar da's inderdaad smaak
Wat vond je van Junius trouwens?
14 SHADES OF GREY
Ik kan daar niet goed tegenquote:. Mijn baarmoeder is te gevoelig en gaat dan wel eens bloeden
.
Doet dat geen pijn?quote:14 SHADES OF GREY
Ja hequote:Op maandag 10 december 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vond ik gaaf, zeker een band die ik vaker wil zien.
Ik zag ze 2 jaar geleden in Belgie nog. Dunk festival in Zottegem. Volgend jaar is het 30 maart dacht ik. Veel relatief onbekende bands, weinig echte publiekstrekkers volgens mij.![]()
Ik weet zeker dat ik het niet kan en of ik het wel zou willen eigenlijk,quote:C'est la vie
Ik geloof je nietquote:Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het niet kan en of ik het wel zou willen eigenlijk,![]()
![]()
Bij jou is alles ook te gevoelig he?quote:Op maandag 10 december 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan daar niet goed tegen. Mijn baarmoeder is te gevoelig en gaat dan wel eens bloeden
.
Als het goed gebeurd niet. Als ik ongesteld moet zijn is het ook veel gevoeliger.quote:Waarom niet?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat zijn wel leuke festivalsquote:Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja he
Ik zag ze 2 jaar geleden in Belgie nog. Dunk festival in Zottegem. Volgend jaar is het 30 maart dacht ik. Veel relatief onbekende bands, weinig echte publiekstrekkers volgens mij.
14 SHADES OF GREY
Over het eerste of het tweede?quote:
C'est la vie
Red dat niet denk ik... nooit wat over gehoord in ieder geval...quote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij jou is alles ook te gevoelig he?
[..]
Als het goed gebeurd niet. Als ik ongesteld moet zijn is het ook veel gevoeliger.
[..]
Waarom niet?
Maar oke elke vrouw is anders enzo natuurlijk![]()
![]()
Hoe moet dat goed of slecht gaan?quote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Als het goed gebeurd niet. Als ik ongesteld moet zijn is het ook veel gevoeliger.Rustig aan.![]()
Heuj, dawwissiknie. Interessant om te weten.quote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij jou is alles ook te gevoelig he?
[..]
Als het goed gebeurd niet. Als ik ongesteld moet zijn is het ook veel gevoeliger.
[..]
Waarom niet?![]()
Hoezoquote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij jou is alles ook te gevoelig he?? Ik voel er zelf niet zoveel van, maar een bed vol bloed is niet fijn
.
Ja idd, er komen wel genoeg bands die ik ken, en die erg goed zijnquote:Veel diversiteit ook deze keer
![]()
![]()
Ik was er amperquote:Op maandag 10 december 2012 20:12 schreef muhahaha het volgende:
5 deeltjes in 2 dagen? Hoe kan dat nou.
Hoi![]()
![]()
Oh dat is wel leuk, althans als je iets kan met die bands.quote:Op maandag 10 december 2012 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja idd, er komen wel genoeg bands die ik ken, en die erg goed zijnVeel diversiteit ook deze keer
14 SHADES OF GREY
Komt een band die ik eens bij toeval zag en die me erg beviel. Had niet verwacht die nog eens terug te zien, zeker niet op een post rock festival. Maar die komen dus ookquote:Op maandag 10 december 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, althans als je iets kan met die bands.![]()
![]()
Dat is wel tof danquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt een band die ik eens bij toeval zag en die me erg beviel. Had niet verwacht die nog eens terug te zien, zeker niet op een post rock festival. Maar die komen dus ook
14 SHADES OF GREY
Dat klopt, ik was er niet, dat zeg ik netquote:Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even gespytooled, er is niet over me gesproken.
![]()
![]()
Jij bent de enige die over de roddelt dusquote:Op maandag 10 december 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klopt, ik was er niet, dat zeg ik net.
![]()
Kan die kartmeet niet verplaatst worden?quote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent de enige die over de roddelt dus.
![]()
Er staat geen datum voor vastquote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan die kartmeet niet verplaatst worden?.
![]()
Laten we hopen van niet voor Faxmanquote:14 SHADES OF GREY
Huh wat?quote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet voor Faxman![]()
![]()
Ik ben er nu toch mee aan het muizen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is niet je faphand neem ik aan? ..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik daar jan/feb van had gemaakt.
Wanneer is die dan? Want de 4e kan ik niet.quote:![]()
Ik roddel niet, ik zeg alleen maar positieve dingenquote:Op maandag 10 december 2012 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent de enige die over de roddelt dus.
![]()
![]()
Zeg lolaaa.quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik roddel niet, ik zeg alleen maar positieve dingenRustig aan.![]()
Wel in de spoilertekstquote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
[..]
Wanneer is die dan? Want de 4e kan ik niet.![]()
Er is nog geen datum voor dus. Ligt eraan wanneer de meeste kunnen.Nou, iig niet over mij....quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik roddel niet, ik zeg alleen maar positieve dingen![]()
![]()
Ik was er ook nietquote:!
Ah, kijk dat is goed nieuws.quote:Op maandag 10 december 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel in de spoilertekst![]()
Er is nog geen datum voor dus. Ligt eraan wanneer de meeste kunnen.
[..]
Nou, iig niet over mij....![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzal jou ff laatste avondmaal.
dus![]()
Toevallig dit weekend niet ....quote:Op maandag 10 december 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel in de spoilertekst![]()
Er is nog geen datum voor dus. Ligt eraan wanneer de meeste kunnen.
[..]
Nou, iig niet over mij....![]()
![]()
Keuzes keuzesquote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben er nu toch mee aan het muizen.![]()
![]()
Lijkt me best vervelend als je echt 40 centimeter hebt er net op de helft in zit en je al in haar baarmoeder zit te stompen. Ik heb toch liever mijn eigen lul.quote:
C'est la vie
3e Prober ik. Is de PM niet aangekomen? ...quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
[..]
Wanneer is die dan? Want de 4e kan ik niet.![]()
Jawel, maar geen zin om te openenquote:Op maandag 10 december 2012 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
3e Prober ik. Is de PM niet aangekomen? ...![]()
![]()
Spytool geeft alleen maar quote hitsquote:Op maandag 10 december 2012 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toevallig dit weekend niet ....![]()
![]()
Van wat ik gezien heb moet je dat wel redden hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Red dat niet denk ik... nooit wat over gehoord in ieder geval...
Maar oke elke vrouw is anders enzo natuurlijkOmdat je mannen hebt die er wild tegenaan beuken, maar ook mannen die dat met beleid doen, die gaan er ook meer langs dan ertegenaan. En dat isquote:Op maandag 10 december 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet dat goed of slecht gaan?!
Je clitquote:Op maandag 10 december 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ik voel er zelf niet zoveel van, maar een bed vol bloed is niet fijn
.
Of was jij dat niet?
Kan ik me iets bij voorstellen ja
Weet ikquote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spytool geeft alleen maar quote hits![]()
![]()
Veel oefenen en regelmatig feedback nodig als je al die dingetjes wilt leren.quote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Omdat je mannen hebt die er wild tegenaan beuken, maar ook mannen die dat met beleid doen, die gaan er ook meer langs dan ertegenaan. En dat is!
Rustig aan.![]()
Tjaquote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar geen zin om te openen![]()
![]()
Ik zal het eens proberen danquote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb moet je dat wel redden hoor.
[..]
Omdat je mannen hebt die er wild tegenaan beuken, maar ook mannen die dat met beleid doen, die gaan er ook meer langs dan ertegenaan. En dat is!
[..]
Je clitOf was jij dat niet?
Kan ik me iets bij voorstellen ja
Nu nog een slachtoffer...![]()
![]()
Jongen ik was er dit weekend amper...quote:Op maandag 10 december 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus je liegt gewoon glashard tegen me.
Wat wil je nou?
Ik kan toch geen positieve dingen zeggen als ik er nie ben?![]()
![]()
Maar het woord bekt in ieder geval belachelijk goed.quote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Baarmoederbeuken? Geen idee of dat ooit gelukt is.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat wel jaquote:Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het woord bekt in ieder geval belachelijk goed.![]()
![]()
Niet zozeer alleen dit weekend, dat zei je toch net. Dat je over positieve dingen roddeldequote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen ik was er dit weekend amper...
Wat wil je nou?
Ik kan toch geen positieve dingen zeggen als ik er nie ben?.
![]()
Ja, klopt. Maar dat is gevoelig gevoelig. Van baarmoederbeuken zit ik niet tegen het plafond, maar dat gaat om het kapotgaan, zeg maar.quote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb moet je dat wel redden hoor.
[..]
[..]
Je clitOf was jij dat niet?
Kan ik me iets bij voorstellen ja“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zei je gisteren ookquote:Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het woord bekt in ieder geval belachelijk goed..
quote:Op maandag 10 december 2012 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft KT een knuffel![]()
Jij lief ding.
Rustig aan.![]()
Zou hij meer opgewonden worden van het woord dan van het fenomeen zelf, denk je?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik heb heus wel eens wat positiefs gezegd over je... Misschien op TCquote:Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet zozeer alleen dit weekend, dat zei je toch net. Dat je over positieve dingen roddelde.
![]()
Of je begint eerst met neuken.quote:Op maandag 10 december 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel oefenen en regelmatig feedback nodig als je al die dingetjes wilt leren.Ook belangrijk jaquote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen dan
Nu nog een slachtoffer...Gewoon afblijven dus.quote:Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is gevoelig gevoelig. Van baarmoederbeuken zit ik niet tegen het plafond, maar dat gaat om het kapotgaan, zeg maar.
quote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb heus wel eens wat positiefs gezegd over je... Misschien op TC![]()
![]()
Gezien jouw formaat leuter, zou het me verbazen als het nooit gebeurd is.quote:Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
Baarmoederbeuken? Geen idee of dat ooit gelukt is.
quote:Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of je begint eerst met neuken.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: