SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Raene op 10-12-2012 20:28:46 ]But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
MIquote:Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben weer verzadigd tot volgend weekend!
![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat een meets zeg.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Heel goedquote:
Ka-ching.quote:Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
24 euro voor 3 vellen kerst postzegels
Eens met TT.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik deed het niet expresquote:Op maandag 10 december 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
Raene, jouw woordspeling van je lapo?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wats met de Hoorn meet gebeurd trouwens?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil naar die kartmeet, naar dan heb ik al een andere meet[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Andere meet verzettenquote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil naar die kartmeet, naar dan heb ik al een andere meet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Die is uit de OP gehaald omdat het vol isquote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Wats met de Hoorn meet gebeurd trouwens?. Je staat er nog wel bij als ovb
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Geen idee vraag het aan Engelquote:14 SHADES OF GREY
Nogal jaquote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje te... En kort op elkaar ook maar goed
Is dit niet de R&P SC? Dafuq?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Oke. Maar is het bij jou thuis of bij LL en cry?quote:Op maandag 10 december 2012 19:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Die is uit de OP gehaald omdat het vol is. Je staat er nog wel bij als ovb
.
Wat ga je doen dan?quote:14 SHADES OF GREY
Ga je neuken?quote:
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Maar is het bij jou thuis of bij LL en cry?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Die is er even uitgehaald, mensen die komen en op onder voorbehoud staan zijn welkom. Meer mensen kan ik niet kwijt. Mocht het zo zijn dat er veel afmeldingen komen kan het altijd nog in terug in de OPquote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Wats met de Hoorn meet gebeurd trouwens?
Ik begreep dat sommige dat nogal raar vonden. Maar ik geef geen fuck, tis mijn huis en ik ga niet hutje mutje zitten![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar een meet. Chillen met een paar mensen.veel plezier alvast
14 SHADES OF GREY
Thanksquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt goedveel plezier alvast
![]()
![]()
Wooh yeah.quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoiquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.![]()
![]()
Groot gelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is er even uitgehaald, mensen die komen en op onder voorbehoud staan zijn welkom. Meer mensen kan ik niet kwijt. Mocht het zo zijn dat er veel afmeldingen komen kan het altijd nog in terug in de OP
Ik begreep dat sommige dat nogal raar vonden. Maar ik geef geen fuck, tis mijn huis en ik ga niet hutje mutje zitten[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mja ik weet totaal niet meer wanneer het is en of ik in dat lijstje sta..
17 januari oid?Rustig aan.![]()
Grote kans dat ik 's avonds weer weg ga.quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.
waarvan is de meet?quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Is een meet met meerdere mensen. Wel met leuke dames
Waarquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Is een meet met meerdere mensen. Wel met leuke dames
?
Maar na een afscheidszoen dan hihiquote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grote kans dat ik 's avonds weer weg ga.![]()
Je staat er niet in, en het is 26/27quote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
17 januari oid?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Je laat me nog blozenquote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar na een afscheidszoen dan hihi
26/27. Of je er bij staat weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
17 januari oid?
Krijg ik er ook 1quote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar na een afscheidszoen dan hihi?
26 januariquote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
17 januari oid?
Ovb?![]()
JA DUSquote:!? Ik heb ook gevoel
!
Ik heb KT via FB uitgenodigd omdat hij geen pm/dm kon ontvangenquote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Je staat er niet in, en het is 26/27
Forum Opties Forumhop: Hop naar: