Ga je neuken?quote:
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Maar is het bij jou thuis of bij LL en cry?
Die is er even uitgehaald, mensen die komen en op onder voorbehoud staan zijn welkom. Meer mensen kan ik niet kwijt. Mocht het zo zijn dat er veel afmeldingen komen kan het altijd nog in terug in de OPquote:Op maandag 10 december 2012 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Wats met de Hoorn meet gebeurd trouwens?
Klinkt goedquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar een meet. Chillen met een paar mensen.
Thanksquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt goedveel plezier alvast
Wooh yeah.quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.
Hoiquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is bij LL thuis, en mensen die te lang moeten reizen mogen bij mij blijven slapen als ze dat willen.
Groot gelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is er even uitgehaald, mensen die komen en op onder voorbehoud staan zijn welkom. Meer mensen kan ik niet kwijt. Mocht het zo zijn dat er veel afmeldingen komen kan het altijd nog in terug in de OP
Ik begreep dat sommige dat nogal raar vonden. Maar ik geef geen fuck, tis mijn huis en ik ga niet hutje mutje zitten
Grote kans dat ik 's avonds weer weg ga.quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
waarvan is de meet?quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Is een meet met meerdere mensen. Wel met leuke dames
Waarquote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Is een meet met meerdere mensen. Wel met leuke dames
Maar na een afscheidszoen dan hihiquote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grote kans dat ik 's avonds weer weg ga.
Je staat er niet in, en het is 26/27quote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
Mja ik weet totaal niet meer wanneer het is en of ik in dat lijstje sta..
17 januari oid?
Je laat me nog blozenquote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar na een afscheidszoen dan hihi
26/27. Of je er bij staat weet ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
17 januari oid?
Krijg ik er ook 1quote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar na een afscheidszoen dan hihi
26 januariquote:Op maandag 10 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
17 januari oid?
JA DUSquote:
Ik heb KT via FB uitgenodigd omdat hij geen pm/dm kon ontvangenquote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Je staat er niet in, en het is 26/27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |