abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120285822
Ja Unicef, dan noem je ook wat. Weet zeker dat er genoeg goede doelen in de rij hadden gestaan, al was het maar voor een half jaar of een jaar. Maar goed, doet er niet toe, Blanco it is.
pi_120286796
in 4 dagen al 4 pagina's in dit draadje.
Volgens mij een record.
Volgende week overigens bij Holland Sport Docu, een documentaire over Dimitri de Fauw.
Net efkes anges
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 december 2012 @ 22:32:17 #183
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_120286871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:31 schreef TheArt het volgende:
Robert gaat de Giro rijden _O_

Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:26:14 Robert Gesink, steven kruijswijk en wilco kelderman rijden de Giro #blanco reageer retweet
Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:26:47 Kopmannen tour: Gesink, Mollema en ten dam #blanco reageer retweet
Sander_Slager twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:27:11 Plugge verwacht niet vóór de Agr een hoofdsponsor voor Team Blanco. Wel veel interesse. reageer retweet
*O*

Het lijkt mij leuk als hij nou ook eens een jaar de Tour laat schieten, en zich volledig gaat focussen op de Giro of Vuelta, waar toch een stuk minder druk op staat dan de Tour.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 december 2012 @ 22:54:37 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120287947
bramtankink twitterde op donderdag 13-12-2012 om 22:50:10 De zijkant van het shirt. Erg handig, dan kan Mart onze renners herkennen. Vanaf februari zijn ze te koop. reageer retweet
:D Bram _O-
pi_120289500
En eindelijk nog een verstandige beslissing. Robert gaat geen Waalse klassiekers rijden. Alle ballen op Mollema, Nordhaug en TJS neem ik aan.

De Giro gaat hij vol voor het klassement. Doel voor de Tour is afhankelijk van de Giro. Programma voorjaar in hoofdlijnen: Ruta del Sol, Parijs-Nice, trainingsstage, Romandië, Giro.
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 23:34:10 #186
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_120289645
Hij kan beter voor Giro en Vuelta gaan. Na 3 weken Giro gaat hij nooit top zijn in de Tour en dan kan je je het gezeik van de gemiddelde Nederlander wel weer indenken. Arme jongen, nu al.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_120289666
Ah mooi, resultaat écht gericht op Giro dus (ook met Romandië ervoor en dus geen Baskenland, waar hij vaak ook goed is). Ben benieuwd :Y
pi_120289723
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij kan beter voor Giro en Vuelta gaan. Na 3 weken Giro gaat hij nooit top zijn in de Tour en dan kan je je het gezeik van de gemiddelde Nederlander wel weer indenken. Arme jongen, nu al.
Die kritiek krijgt hij ook als hij niet in de Tour start, denk ik. Hij kan het toch nooit goed doen, tenzij hij de Tour wint..
pi_120289798
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Die kritiek krijgt hij ook als hij niet in de Tour start, denk ik. Hij kan het toch nooit goed doen, tenzij hij de Tour wint..
Precies. Robert kan het nooit goed doen. Alles minder dan top-5 en een ritzege levert hem sowieso kritiek op en al helemaal als hij überhaupt niet start. Dan wordt hij door al die Tourtokkies alleen nog maar aangezien als angsthaas en faler.

Dit zijn prima beslissingen en mijns inziens is dit het eerste echt positieve punt nu ze als ploeg van Rabobank af zijn. Het programma wordt niet meer in hoofdlijnen door de sponsor bepaalt.
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 23:41:22 #190
pi_120289966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:37 schreef TheArt het volgende:

[..]

Precies. Robert kan het nooit goed doen. Alles minder dan top-5 en een ritzege levert hem sowieso kritiek op en al helemaal als hij überhaupt niet start. Dan wordt hij door al die Tourtokkies alleen nog maar aangezien als angsthaas en faler.

Dit zijn prima beslissingen en mijns inziens is dit het eerste echt positieve punt nu ze als ploeg van Rabobank af zijn. Het programma wordt niet meer in hoofdlijnen door de sponsor bepaalt.
Dat is inderdaad ook weer zo. Af en toe heb ik gewoon medelijden met die jongen.

Het valt wel te hopen dat de programma's voor de jongens beter worden ingevuld. Slagter die eens klassiekers mag gaan fietsen in plaats van alleen maar kleine rondjes, zou ook een flinke verbetering zijn. Ben benieuwd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 december 2012 @ 23:41:31 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120289975
Mooie en gewaagde beslissing van Gesink!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120290096
Goeie zaak die Giro. En dan vooral om er ook vol voor te gaan en de klassiekers te laten schieten. Maar wat gaat hij dan in de Tour doen. Ik neem aan dat Mollema daar dé kopman wordt en hij tweede kopman.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120290118
Wel een aardige ommezwaai trouwens, dit jaar met eigenlijk alleen Slagter voor het klassement in de Giro (terwijl niemand wist wat hij precies kon op dat gebied), volgens jaar opeens Gesink en Kruijswijk als klassementsrenners en Kelderman erbij als soort "gok" _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 december 2012 @ 23:48:44 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120290292
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef marcodej het volgende:
Goeie zaak die Giro. En dan vooral om er ook vol voor te gaan en de klassiekers te laten schieten. Maar wat gaat hij dan in de Tour doen. Ik neem aan dat Mollema daar dé kopman wordt en hij tweede kopman.
Ten Dam mag zich er ook al op richten. Dus beetje loos.

Ik zou zeggen neem lekker paar weken vrij en ga lekker ook de Vuelta fietsen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120290337
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef marcodej het volgende:
Dat lijkt me ook, zeker omdat Mollema juist na de klassiekers zijn rust heeft en Robert al na Parijs-Nice.
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 23:52:36 #196
pi_120290445

De prijs voor het mooiste tenue van 2013 gaat in ieder geval niet naar Astana. Lijkt me meer iets voor een schaatsploeg ofzo. :')
  donderdag 13 december 2012 @ 23:59:14 #197
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_120290695
Wel sympathiek dat Gesink heeft gewacht op veel tijdritkilometers en waarschijnlijk aanzienlijk sterkere tegenstand dan gebruikelijk om eens in de Giro te starten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120291197
Ik hoop een frisse Gesink te zien en daarnaast hoop ik dat hij op zijn fiets blijft zitten. Ben benieuwd hoe hoog in het klassement van de Giro hij kan eindigen in goede doen.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_120291923
Ik vind het wel jammer om Gesink alleen maar in het rondewerk actief te zien. Vraag me ook af of deze nieuwe aanpak daadwerkelijk zoden aan de dijk zet, volgens mij gaat hij altijd tekort komen tegen de echt goede renners. Ook zie ik hem veel liever in de tour dan in de giro (al moet je met deze uitspraak natuurlijk uitkijken om niet als Tourtokkie weggezet te worden).
Hoop uiteraard dat het allemaal goed uit gaat pakken.
pi_120292158
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel sympathiek dat Gesink heeft gewacht op veel tijdritkilometers en waarschijnlijk aanzienlijk sterkere tegenstand dan gebruikelijk om eens in de Giro te starten.
Wiggins heeft iig al aangegeven toch voor de Tour te willen gaan. Bang geworden schijnbaar. ;)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 december 2012 @ 01:25:15 #201
284411 crew  heywoodu
pi_120292627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:39 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind het wel jammer om Gesink alleen maar in het rondewerk actief te zien. Vraag me ook af of deze nieuwe aanpak daadwerkelijk zoden aan de dijk zet, volgens mij gaat hij altijd tekort komen tegen de echt goede renners. Ook zie ik hem veel liever in de tour dan in de giro (al moet je met deze uitspraak natuurlijk uitkijken om niet als Tourtokkie weggezet te worden).
Hoop uiteraard dat het allemaal goed uit gaat pakken.
Waarom zie je hem liever in de Tour dan in de Giro?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_120292766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Waarom zie je hem liever in de Tour dan in de Giro?
Omdat ik persoonlijk de Tour verreweg de mooiste ronde in het jaar vind, en vind dat Gesink op het hoogste niveau moet acteren.
De renners, het publiek, uitstraling, tijd van het jaar, media-aandacht, De Mart, etc. maken voor mij dat de Giro en vooral de Vuelta nog niet half in de buurt komen van de Tour. Fantastisch evenement. Alleen het parcours kan soms een voorbeeld nemen aan de twee andere rondes, verder vind ik de Tour op elk vlak mooier.
  vrijdag 14 december 2012 @ 01:49:11 #203
14505 OProg
A Life in Music
pi_120292825
Ik vind het prima hoor, Gesink op deze manier. Maar ik hoop dat hij ook vol voor de kleinere rondjes gaat. California lukte ook en als je ook ziet dat een ¦pilak ook zulke prestaties daar neer kan zetten hoop ik ook dat hij een keer een Romandie of Parijs-Nice mee kan pikken. Is al in de buurt geweest en hij heeft er de capaciteiten voor. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_120292894
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Gesink van afgelopen tijd pakte juist zn winst (op andere klassementsrenners) in de tijdrit.
pi_120292918
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:43 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Omdat ik persoonlijk de Tour verreweg de mooiste ronde in het jaar vind, en vind dat Gesink op het hoogste niveau moet acteren.
De renners, het publiek, uitstraling, tijd van het jaar, media-aandacht, De Mart, etc. maken voor mij dat de Giro en vooral de Vuelta nog niet half in de buurt komen van de Tour. Fantastisch evenement. Alleen het parcours kan soms een voorbeeld nemen aan de twee andere rondes, verder vind ik de Tour op elk vlak mooier.
Prima, smaken verschillen natuurlijk. Maar het verschil is ook vechten voor een top 10 plaats vs vechten voor het podium & ritzeges.
pi_120294143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef TheArt het volgende:
En eindelijk nog een verstandige beslissing. Robert gaat geen Waalse klassiekers rijden. Alle ballen op Mollema, Nordhaug en TJS neem ik aan.

De Giro gaat hij vol voor het klassement. Doel voor de Tour is afhankelijk van de Giro. Programma voorjaar in hoofdlijnen: Ruta del Sol, Parijs-Nice, trainingsstage, Romandië, Giro.
Prima beslissing denk ik inderdaad.

Ik mag hopen dat ze Kruijswijk ook weer gaan gebruiken waar hij voor gemaakt is en geen eendagskoersen meer gaan laten rijden?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 december 2012 @ 08:25:41 #207
284411 crew  heywoodu
pi_120294332
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:43 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Wat al gezegd wordt, smaken verschillen :)

En ik zie je niet als Tourtokkie hoor, je zegt er duidelijk bij dat het je mening is in plaats van dat je het komt presenteren als een onbetwist feit, zoals Tourtokkies :+

Ik snap het qua media-aandacht vooral ook wel als je je bedenkt dat de NOS meestal alleen in het weekend live Giro en Vuelta uitzendt.
Erg jammer, want persoonlijk vind ik het vaak mooier dan de Tour, de mooiste etappes met de steilste beklimmingen heb ik volgens mij toch wel in Giro en Vuelta gezien. Sowieso ben ik meer fan van rondes met veel aankomsten bergop, in plaats van dat een mooie klim en dan nog afdalen naar de finish in plaats van gewoon bovenop de finish hebben :P

Zelf heb ik trouwens al een tijd het idee dat het voor Gesink sowieso wel goed is om zich een keer volledig op Giro of Vuelta te focussen en daar een geweldig resultaat neer te zetten in plaats van zich steeds zo hard op de Tour te richten dat de druk misschien te hoog is en hij bijvoorbeeld weer onderuit gaat ofzo.
pi_120295104
Blijkt wel weer dat Rabobank echt een dikke vinger in de pap had qua programma van de toprenners.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_120296356
Gesink gaf ook voor het stoppen van Rabobank al aan dat hij graag een keer de Giro wilde rijden toch? Daarbij kan het natuurlijk ook zijn dat Gesink juist door het stoppen van Rabo nog meer is gaan nadenken over de Giro. Met een goede Giro heeft hij eind 2013 in ieder geval een goede onderhandelingspositie voor een eventuele nieuwe ploeg. Als hij alles op de Tour zet, is die kans een stuk kleiner.
pi_120296431
quote:
Het wordt een ander jaar voor Gesink. Geen Amstel Gold Race, geen Luik-Bastenaken-Luik, wel de Ronde van Italië met veel ambitie. 'Er wordt altijd verwacht dat ik iets in de Tour laat zien, maar voorlopig heb ik ook in de Vuelta en de Giro nog nooit op het podium gestaan. Laat ik dat nu eerst maar eens proberen.' .

http://www.volkskrant.nl/(...)ad-met-fietsen.dhtml
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')