doet erg garmin aan..quote:
@blancogiant is vandaag geregistreerd op Twitter en blanco-giant.nl staat op naam van Richard Pluggequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:21 schreef TheArt het volgende:
Dit zou heel misschien het nieuw tenue van White Label kunnen zijn. Alleen de naam Blanco lijkt me vrij sterk.
[ afbeelding ]
Zoiets dus:quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef 99.999 het volgende:
In vergelijkbare stijl van Giant vind ik dit aardiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn snel tevreden blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat zou wel erg tegenstrijdig zijn met de positieve reacties van de renners.
De taffes, daar zou je je hond nog niet mee rond laten lopen.
Jose Been is een machtig persoon in het wielrennen, onderschat dat niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:00 schreef TheArt het volgende:
Zou overigens zomaar kunnen dat het tenue niet klopt. Lijkt me vrij sterk dat ze met alle macht proberen om het niet te laten uitlekken en dat Jose Been vervolgens zo'n officieel ding opeens in haar mailbox krijgt.
Het valt te hopen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:00 schreef TheArt het volgende:
Zou overigens zomaar kunnen dat het tenue niet klopt. Lijkt me vrij sterk dat ze met het hele team alles proberen om het niet te laten uitlekken en dat Jose Been vervolgens zo'n officieel ding opeens in haar mailbox krijgt.
Voor de bekendmaking van Argos inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het valt te hopen.
Dat geintje met geregistreerde sites hebben we volgens mij al eerder gezien, dat hoeft niet veel te zeggen. Dwaalspoortje.
Wow supermooi zegquote:
Zou ook gek zijn als het anders zou zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:09 schreef heywoodu het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)st-female-road-rider
Vrij duidelijk![]()
Uiteraard, maar ik vind het toch wel mooi om te zien hoe overduidelijk het ook voor de rest van de wereld isquote:Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als het anders zou zijn.
Ja, das helemaal waarquote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Omdat Vos overwinning na overwinning pakt is ze in eigen land natuurlijk bij een breed publiek bekend, maar in het buitenland is dat natuurlijk niet. Die daar van haar prestaties weet heeft een bovengemiddelde interesse in wielrennen en zal haar prestaties dus ook waarderen.
daarnaast is en blijft de belangstelling voor vrouwenwielrennen natuurlijk erg klein.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Omdat Vos overwinning na overwinning pakt is ze in eigen land natuurlijk bij een breed publiek bekend, maar in het buitenland is dat natuurlijk niet. Die daar van haar prestaties weet heeft een bovengemiddelde interesse in wielrennen en zal haar prestaties dus ook waarderen.
In Engeland schijnt ze dankzij de spelen nog best bekend te zijn en populairquote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor iemand die de OS won, twee keer wereldkampioen werd, de Giro won en nog tal van andere grote wedstrijden valt 51% best nog tegen.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:09 schreef heywoodu het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)st-female-road-rider
Vrij duidelijk![]()
That bitch from Holland!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Engeland schijnt ze dankzij de spelen nog best bekend te zijn en populair
nummer 2 18 % en daarna de volgende 4%quote:Op woensdag 12 december 2012 12:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor iemand die de OS won, twee keer wereldkampioen werd, de Giro won en nog tal van andere grote wedstrijden valt 51% best nog tegen.
ja maar waarom krijgt de nummer 2 nog 18% denk ik dan, 1 % voor iedereen achter Vos zou al teveel zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nummer 2 18 % en daarna de volgende 4%
that's what i saidquote:Op woensdag 12 december 2012 13:47 schreef TheArt het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam voor iemand anders stemmen dan diegene die de OS, het WK, Giro Donne, WB en 3 WB-wedstrijden heeft gewonnen en daarnaast nog met een mega voorsprong 1e staat op de UCI-ranglijst
Je vergeet het WK veldrijdenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:47 schreef TheArt het volgende:
Hoe kan je in hemelsnaam voor iemand anders stemmen dan diegene die de OS, het WK, Giro Donne, WB en 3 WB-wedstrijden heeft gewonnen en daarnaast nog met een mega voorsprong 1e staat op de UCI-ranglijst
http://www.bbc.co.uk/sport/0/cycling/20551012quote:Op woensdag 12 december 2012 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Engeland schijnt ze dankzij de spelen nog best bekend te zijn en populair
Bij mij is het precies andersom. (als het daadwerkelijk zo wordt).quote:Op woensdag 12 december 2012 10:45 schreef TargaFlorio het volgende:
De naam Blanco - Giant is suf maar het tenue vind ik niks mis mee.
Vreselijk voor hem. Nu is ie al zijn resultaten in het veldrijden kwijt.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:09 schreef Leatherface het volgende:
Scarponi met terugwerkende kracht drie maanden geschorst door het CONI.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vreselijk voor hem. Nu is ie al zijn resultaten in het veldrijden kwijt.
En dat was in hun nieuwe outfit dus?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:04 schreef Wombcat het volgende:
Rabobank zit sinds afgelopen zondag op fuerteventura, ik zat in hetzelfde vliegtuig
Vandaag ze een paar keer tegengekomen, meestal reden ze de andere kant op. Garate kwam me wel voorbijgevlogen op een steile klim.
Volgens mij heb ik ook de Sky-ploeg gezien, maar dat weet ik niet helemaal zeker (ze kwamen me tegemoet terwijl ik met 60 een berg afreed en dus vooral oplette hoe de weg liep).
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:03 schreef Alleskids het volgende:
George Baker wordt de nieuwe ploegleider van Una Paloma Blanco Pro Cycling Team
Je bedoelt in dit interview: http://nos.nl/video/450518-situatie-katjoesja-en-argos-vaag.htmlquote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef Alleskids het volgende:
is Rusvelo verbonden aan Katusha? Egon van Kessel, de teamleider van Rusvelo, is wel erg kritisch/negatief/afbrekend naar Argos toe, ne tof er een wrok is dat Argos wel een licentie heeft en Katusha niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |