Bij mij is het precies andersom. (als het daadwerkelijk zo wordt).quote:Op woensdag 12 december 2012 10:45 schreef TargaFlorio het volgende:
De naam Blanco - Giant is suf maar het tenue vind ik niks mis mee.
Vreselijk voor hem. Nu is ie al zijn resultaten in het veldrijden kwijt.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:09 schreef Leatherface het volgende:
Scarponi met terugwerkende kracht drie maanden geschorst door het CONI.
quote:Op woensdag 12 december 2012 17:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vreselijk voor hem. Nu is ie al zijn resultaten in het veldrijden kwijt.
En dat was in hun nieuwe outfit dus?quote:Op donderdag 13 december 2012 00:04 schreef Wombcat het volgende:
Rabobank zit sinds afgelopen zondag op fuerteventura, ik zat in hetzelfde vliegtuig
Vandaag ze een paar keer tegengekomen, meestal reden ze de andere kant op. Garate kwam me wel voorbijgevlogen op een steile klim.
Volgens mij heb ik ook de Sky-ploeg gezien, maar dat weet ik niet helemaal zeker (ze kwamen me tegemoet terwijl ik met 60 een berg afreed en dus vooral oplette hoe de weg liep).
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 december 2012 12:03 schreef Alleskids het volgende:
George Baker wordt de nieuwe ploegleider van Una Paloma Blanco Pro Cycling Team
Je bedoelt in dit interview: http://nos.nl/video/450518-situatie-katjoesja-en-argos-vaag.htmlquote:Op donderdag 13 december 2012 12:11 schreef Alleskids het volgende:
is Rusvelo verbonden aan Katusha? Egon van Kessel, de teamleider van Rusvelo, is wel erg kritisch/negatief/afbrekend naar Argos toe, ne tof er een wrok is dat Argos wel een licentie heeft en Katusha niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |