Ze zullen vast wel een sterke zaak hebben, maar ben zeker wel benieuwd wat de reden is.quote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef marcodej het volgende:
Grote vraag is nu: Wat weet de UCI wat de rest van de wereld niet weet?
twitter:dnlbenson twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:04:43Katusha say they have no idea why they've missed out on the WorldTour reageer retweet
twitter:dnlbenson twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:14:23Called the UCI: "katusha know why they don't have a license" reageer retweet
Man, man, man.twitter:dnlbenson twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:19:16UCI just called back: "actually, the katusha team don't know. They'll know soon, in the next few day" reageer retweet
Daarna hebben ze terug gebeld.twitter:dnlbenson twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:14:23Called the UCI: "katusha know why they don't have a license" reageer retweet
Wederom: UCIquote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef Zelva het volgende:
Man, man, man.twitter:dnlbenson twitterde op maandag 10-12-2012 om 18:19:16UCI just called back: "actually, the katusha team don't know. They'll know soon, in the next few day" reageer retweet
quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef Zelva het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef Zelva het volgende:
http://inrng.com/2012/10/aigcp-cpa-mpcc-invisible/quote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef marcodej het volgende:
Is Katusha lid van het MPCC? Anders ook geen uitnodiging voor de grote rondes.
Niet geheel up to date want White Label is inmiddels weer lid.quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://inrng.com/2012/10/aigcp-cpa-mpcc-invisible/
Thanks to Wikipedia we know that Ag2r-La Mondiale, Bretagne-Schuller, Cofidis, Team Europcar, FDJ-BigMat, Garmin-Sharp, Lotto-Belisol, IAM, Netapp, Saur-Sojasun and Argos-Shimano are members. I think Orica-Greenedge are joining too.
Volgens dit niet dus...
Oh ja, dit artikel schoot me gelijk te binnen, vandaarquote:Op maandag 10 december 2012 18:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet geheel up to date want White Label is inmiddels weer lid.
Is Rodriguez betrapt ergens ofzo ?quote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef marcodej het volgende:
Grote vraag is nu: Wat weet de UCI wat de rest van de wereld niet weet?
Dat lijkt me wel te doen nog. Keuze zal gemaakt worden uit het lijstje Katusha, Crelan (opvolger Landbouwkrediet), Topsport Vlaanderen, Accent-Wanty, IAM, Vini Fantini en MTN.quote:Op maandag 10 december 2012 20:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben nu wel benieuwd wie dan de wildcards krijgt in bv AGR of de Eneco. Was Argos toch altijd wel een zekerheid.
Je zou toch zeggen dat er dan iets goed fout is.quote:Op maandag 10 december 2012 21:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij wel af of Rodriguez nu nog bij Katusha gaat blijven eigenlijk ? Toch wel uniek dat de ploeg van de World Tour winnaar géén World Tour licentie krijgt ...
De vraag is wat natuurlijk ... De UCI kennende kan Katusha evengoed doodgewoon een of andere fax vergeten te beantwoorden zijn , maar kan het evengoed zijn dat er binnen de maand een dopingzaak rond Rodriguez uitbreekt ...quote:Op maandag 10 december 2012 21:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er dan iets goed fout is.
Dat klopt. Maar als het een vergeten document is lijkt me dat je dat dan nog op een iets andere manier oppakt. Tenzij ze bij de UCI echt zelf nog stommer zijn dan ik voor mogelijk hou.quote:Op maandag 10 december 2012 21:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De vraag is wat natuurlijk ... De UCI kennende kan Katusha evengoed doodgewoon een of andere fax vergeten te beantwoorden zijn , maar kan het evengoed zijn dat er binnen de maand een dopingzaak rond Rodriguez uitbreekt ...
twitter:HansenAdam twitterde op maandag 10-12-2012 om 20:50:52This was @AndreGreipel face just minutes before @Lotto_Belisol was announced WorldTour Licence. http://t.co/dWRaWNtk reageer retweet
UCI heeft gezegd dat ze alleen teams in de Pro Tour willen die de zaken op orde hebben? Misschien dat er op dat vlak iets aan schort.quote:Op maandag 10 december 2012 21:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij wel af of Rodriguez nu nog bij Katusha gaat blijven eigenlijk ? Toch wel uniek dat de ploeg van de World Tour winnaar géén World Tour licentie krijgt ...
Waar hij terecht kan ? Bij elk World Tour team zeker ? Hij is volgens mij de enige in het peloton die én met een Gilbert in topvorm kan wedijveren én tegelijk top 5 a 10 in een Grote Ronde kan rijden (In de Tour top 10 , in de andere top 5 tot zelfs top 3) ... (los van eventuele dopingproblematiek natuurlijk)quote:Op maandag 10 december 2012 23:22 schreef Marcoss het volgende:
De vraag is ook waar Rodriguez terecht kan natuurlijk. Misschien heeft Bakala ergens nog wat geld liggen?
Wie heeft er nu nog ruimte in het team (en budget) om Rodriguez in te lijven?quote:Op maandag 10 december 2012 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar hij terecht kan ? Bij elk World Tour team zeker ? Hij is volgens mij de enige in het peloton die én met een Gilbert in topvorm kan wedijveren én tegelijk top 5 a 10 in een Grote Ronde kan rijden (In de Tour top 10 , in de andere top 5 tot zelfs top 3) ... (los van eventuele dopingproblematiek natuurlijk)
Meer ploegen dan je denkt wellicht ... Als Rodriguez in z'n eigen kunnen gelooft zou die wel eens opeens héél goedkoop qua basis-salaris kunnen worden én als hij écht presteert door bv opnieuw een klassieker te winnen haal je het premiebedrag er door de sponsorgelden toch weer meteen uit ...quote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wie heeft er nu nog ruimte in het team (en budget) om Rodriguez in te lijven?
Dat bericht van Euskaltel is wat overtrokken. Niet hoofdsponsor Euskaltel, maar stoppend co-sponsor Euskadi verkeert in financiële problemen. Volgend jaar gaat Euskaltel de kar alleen trekken. Het financiële probleem schijnt overigens ook iets met de verkoop van oude teambussen te maken te hebben, maar dat ligt vrij ingewikkeld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Meer ploegen dan je denkt wellicht ... Als Rodriguez in z'n eigen kunnen gelooft zou die wel eens opeens héél goedkoop qua basis-salaris kunnen worden én als hij écht presteert door bv opnieuw een klassieker te winnen haal je het premiebedrag er door de sponsorgelden toch weer meteen uit ...
Overigens, ook Euskaltel zit in financieel vieze papieren blijkbaar ... Straks komt zelfs ook SamSan misschien ook nog vrij ..
Ging mij niet om de renner zelf (die kan overal terecht inderdaad), maar om ploegen die ruimte en vooral nog budget hebben, zoals marcodej al zegt. En dat zou, zoals je al zegt, opgelost kunnen worden als Rodri vooral op premiebasis gaat fietsen, maar vraag me af of hij dat risico wil nemen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waar hij terecht kan ? Bij elk World Tour team zeker ? Hij is volgens mij de enige in het peloton die én met een Gilbert in topvorm kan wedijveren én tegelijk top 5 a 10 in een Grote Ronde kan rijden (In de Tour top 10 , in de andere top 5 tot zelfs top 3) ... (los van eventuele dopingproblematiek natuurlijk)
Ben ik het dan toch niet helemaal mee eens. Wanneer je de interviews met de ploegleiding van een vijftal jaar terug bekijkt zie je ze zeggen dan ze zich toen ook al niet zagen als Nederlandse ploeg, maar meer als een (West-) Europese ploeg. Daar is op verder gegaan, maar ik snap verder je punt wel mbt het aankopen van punten. Maar zit wel een verschil met Euskaltel, dat juist besloot om niet enkel meer met Basken te gaan werken om in de WT te blijven en zodoende punten in te gaan kopen.quote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Buitenlanders aantrekken terwijl er waarschijnlijk ook wel landgenoten waren met evenveel talent, maar zonder RV punten.
Enige verschil is dat ze bij Argos jonger zijn en die het nog kunnen verkopen als algemene investering in beloftevolle jeugd (en dus verderzetting van wat ze deden met Degenkolb en Kittel), terwijl dat bij Euskaltel al moeilijker is, want die gaan plots tegen hun oude principes in.
Maar in essentie vind ik het vrij gelijkaardig, alleen is bij Argos wat slimmer/sluwer.
work in progressquote:Op dinsdag 11 december 2012 07:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
de OP mag dus ook langzaam aan vervangen worden/
quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:17 schreef heywoodu het volgende:
Leuk artikeltje met Koen de Kort
http://www.cyclingtips.com.au/2012/12/ask-koen-de-kort/
quote:Another big one I have seen lately is not passing the salt from hand to hand at the dinner table. If the salt gets passed on at the table it always needs to be put back on the table before someone else picks it up. Furthermore, dropping the salt shaker is apparently the worst thing in the world. We only had 2 riders on the team ‘believing’ in it at first but after 2 riders threw the salt to another rider across the table and crashed badly the next day everyone is keeping to this superstition now and I have heard of a similar situation on other teams. Apparently it originated in Italy and Italian teams but I have no idea what the original superstition comes from, would love to hear the reason behind this!
Zien er inderdaad goed uit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:01 schreef TheArt het volgende:
Wow, de kampioenentruitjes van Champion System
[ afbeelding ]
Erg gaaf!quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:01 schreef TheArt het volgende:
Wow, de kampioenentruitjes van Champion System(rechts het standaard truitje)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:01 schreef TheArt het volgende:
Wow, de kampioenentruitjes van Champion System(rechts het standaard truitje)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |