SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareh, hoe vond ie de sneeuw tliciouz? Ik weet nog dat Sjors en Sjimmie na iedere stap hun pootjes af gingen likken![]()
Hahaha wat een heerlijke foto's weer! Dat kerstpakje, het blijft echt hilarischquote:Op maandag 10 december 2012 16:30 schreef tliciouz het volgende:
En om er wat nieuwe foto's in te gooien.
Voor de eerste keer in de sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als bonus.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 16:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze? Ik hoor beweging hier.
Hey dushi, sup? (Miauwt Sjors)
[ afbeelding ]
Ze is zo genoemd door haar allereerste baasje, die vond haar denk ik een beetje Saai, zeker in vergelijking met de Savannah katten die ze ook had rondlopen waarschijnlijk (en die Saai dus helemaal in elkaar mepten). Maar Saai is allesbehalve saai!quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Knap mensWaarom heet ze 'Saai' (ik heb wellicht iets gemist?)
quote:Op maandag 10 december 2012 16:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Die Bram in de OP blijf ik ook een enorme bazenkat vinden hoor. Hij heeft een klein beetje dezelfde blik als Tard, maar ook zo'n heerlijk dik knuffelbaar lijf.Haha ah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareh, hoe vond ie de sneeuw tliciouz? Ik weet nog dat Sjors en Sjimmie na iedere stap hun pootjes af gingen likkenHij vond het echt leuk, ging er vrijwillig in. En gooide wat sneeuw voor zijn neus naar beneden en probeerde het op te happen.
Neequote:quote:Op maandag 10 december 2012 16:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Hahaha wat een heerlijke foto's weer! Dat kerstpakje, het blijft echt hilarisch.
Gister mocht ik dan eindelijk van Saai het pakje bij haar aandoen. Voordat ik mijn camera kon pakken, had ze zich er alweer uitgewurmd. Denk dat het wel mooi geweest is zo.
Het was te proberen.
All good things are wild and free.
Ooooooh die middelste fotoquote:Op maandag 10 december 2012 16:30 schreef tliciouz het volgende:
En om er wat nieuwe foto's in te gooien.
Voor de eerste keer in de sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als bonus.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ah!Hij vond het echt leuk, ging er vrijwillig in. En gooide wat sneeuw voor zijn neus naar beneden en probeerde het op te happen.
Ach jee. Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:35 schreef Messina het volgende:
Onze Xeneau wordt met spoed geopereerd... Blaasgruis.
Hij is weer thuis, nu goed in de gaten houden of 'ie wel naar de bak gaat. Hij heeft gegeten en drinkt veel, maar nog geen plasje.quote:
Fijn dat ie al zo snel weer thuis wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:36 schreef Messina het volgende:
Hij is weer thuis, nu goed in de gaten houden of 'ie wel naar de bak gaat. Hij heeft gegeten en drinkt veel, maar nog geen plasje.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fijn dat ie al zo snel weer thuis wasGaat het al beter met hem nu? En de hamvraag: heeft hij geplast?
quote:
Die foto's zijn geweldig!quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:23 schreef snkr-xxx het volgende:
Sorry als ik teveel post hier, maar ik heb weer twee kiekjesEn een tip!
Saai is helemaal verzot op 'catsitter' videos op YouTube. Echt hilarisch om haar te zien kijken, ze is er zeker een kwartier mee onder de pannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kijkt dit filmpje:
Da's veel belangrijker nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil het met Loki ook eens proberen, alleen ligt meneer nu te tukken
Mijn god, wat een cutie is het ookquote:Op woensdag 23 januari 2013 13:23 schreef snkr-xxx het volgende:
Sorry als ik teveel post hier, maar ik heb weer twee kiekjesEn een tip!
Saai is helemaal verzot op 'catsitter' videos op YouTube. Echt hilarisch om haar te zien kijken, ze is er zeker een kwartier mee onder de pannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kijkt dit filmpje:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:32 schreef SEMTEX het volgende:
Kom ik vol verwachting thuis, leg de iPad op de grond voor meneer Loki. iPad wordt straal genegeerd, meneer vindt het filmpje totaal niet boeiend. Ben benieuwd naar jullie beesten
Die van mij is een luie donderstraal
Dankquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn god, wat een cutie is het ook
Mooie vaas trouwens, wat zit er in? Ben nog op zoek naar een niet giftig iets. Elke plant of bloem die ik mooi vind blijkt giftig te zijn.
Leeuwen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]Je zal er maar moe van worden hè. Moet wel zeggen dat Saai perse vogeltjes, vissen of leeuwen wil zien. Muisjes en eekhoorntjes vindt mevrouw niks aan
[..]
Dank. Het is een nepperd
. Alles wat echt is gaat eraan en ik durf ook niet zo goed ivm giftigheid. De echte plantjes staan hier dan ook hoog. Ik was altijd gek op lelies maar die komen er niet meer in!
Wat een heerlijk beestje! Mag ik 'm hebben?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef purplenarcis het volgende:
Dit meneertje:
[ afbeelding ]
is half Brits, zijn moeder was een Brit.
Vader was weer half pers, dus apart mengelmoesje..
Ik vind dat hij echt die typisch lekkere mollige "brittenpootjes"heeft
Nee, van mij!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:43 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een heerlijk beestje! Mag ik 'm hebben?
lijkt wel bijna ragdollquote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef purplenarcis het volgende:
Dit meneertje:
[ afbeelding ]
is half Brits, zijn moeder was een Brit.
Vader was weer half pers, dus apart mengelmoesje..
Ik vind dat hij echt die typisch lekkere mollige "brittenpootjes"heeft
Dan is er maar één oplossing: drie kittens nemen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:25 schreef Snowbells het volgende:
Aw de fokster vraagt welke kleur brit ik mooi zou vindenik twijfel tussen blauw, crème of lilac
Je kan toch deze drie opties doorgeven als voorkeur!quote:Op maandag 28 januari 2013 13:25 schreef Snowbells het volgende:
Aw de fokster vraagt welke kleur brit ik mooi zou vindenik twijfel tussen blauw, crème of lilac
Spijtig dat je je ervoor moet aanmeldenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:20 schreef tliciouz het volgende:
Normaal vraag ik dit eigenlijk nooit, maar zouden jullie deze foto willen ''love''en. Dus niet liken hehe.
http://www.goodlife24.com(...)ction/UserPhoto/1654
Hihi, onze Xeen was de laatste uit het nest en ze leek er maar niet vanaf te komen. Dus wij hebben ook iets minder betaald dan 'gewoonlijk'. Echter had ik ook best de volle pond willen betalen, maar ja, dat zeg je dan toch niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:20 schreef Snowbells het volgende:
Dat is waar!. Als het een groot nestje heeft, haalt ze wat van de prijs af voor mij
!
Gedaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:20 schreef tliciouz het volgende:
Normaal vraag ik dit eigenlijk nooit, maar zouden jullie deze foto willen ''love''en. Dus niet liken hehe.
http://www.goodlife24.com(...)ction/UserPhoto/1654
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |