abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 15:47:28 #1
70532 loveli
N
pi_120151794
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
pi_120151866
Zo ziek als een kip?
Be someone that makes you happy
pi_120151925
plofkip! :7
pi_120152036
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:50 schreef Jagärtrut het volgende:
plofkip! :7
:7
Ja doei.
pi_120152050
Een topic vol zieke chicka's...
  maandag 10 december 2012 @ 16:04:51 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120152512
Hmmmm, wat zegt dat? toch maar wat ongezonder gaan eten dan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_120152521
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:53 schreef An24 het volgende:
Een topic vol zieke chicka's...
* MevrouwPuff niet!
Zes dagen vrij nu jwtz :7
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 16:06:59 #8
70532 loveli
N
pi_120152609
quote:
11s.gif Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef Tinkepink het volgende:
Hmmmm, wat zegt dat? toch maar wat ongezonder gaan eten dan?
Bij mij geen relatie tussen voer en klachten, helaas.

Oh, ik lees verkeerd, ongezonder eten, why?
crap in = crap out
  maandag 10 december 2012 @ 16:10:16 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120152754
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij mij geen relatie tussen voer en klachten, helaas.

Oh, ik lees verkeerd, ongezonder eten, why?
Dat was een grapje :')
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 16:11:07 #10
70532 loveli
N
pi_120152797
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat was een grapje :')
Mijn grapjescentrum is een beetje stuk :') Voel me vrij mannelijk op het moment.
crap in = crap out
  maandag 10 december 2012 @ 16:13:53 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120152924
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn grapjescentrum is een beetje stuk :') Voel me vrij mannelijk op het moment.
Nee, ik ben gewoon niet grappig op het moment
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 16:14:48 #12
70532 loveli
N
pi_120152971
Heb je nou die jurkjes al gegoogled/-eBayd?
crap in = crap out
pi_120153089
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

* MevrouwPuff niet!
Zes dagen vrij nu jwtz :7
_O_

Hier nog twee weken en dan een weekje vrij. Mag ook wel met die high tea die we hier gaan doen met de kerst :+
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 16:19:22 #14
70532 loveli
N
pi_120153176
Week uitbuiken?
crap in = crap out
  maandag 10 december 2012 @ 16:20:35 #15
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_120153224
Wij gaan last minute toch op wintersport met kerst geloof ik :')
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120153226
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:19 schreef loveli het volgende:
Week uitbuiken?
Haha, nee, meer een week bijkomen van een hele dag bakken en meer dan 30 man aan familie over de vloer :X
  maandag 10 december 2012 @ 16:27:22 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120153513
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef loveli het volgende:
Heb je nou die jurkjes al gegoogled/-eBayd?
Nee. Offerte geschreven, plan van aanpak gemaakt, overplaatsing naar ander bedrijfsonderdeel geregeld.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 16:35:42 #18
70532 loveli
N
pi_120153863
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Offerte geschreven, plan van aanpak gemaakt, overplaatsing naar ander bedrijfsonderdeel geregeld.
Voor de lange termijn wel beter. Andere locatie ook?

XM, weet je al wat het wordt?
http://topvintage.nl/nl/v(...)ue-flare-girls-dress
crap in = crap out
  maandag 10 december 2012 @ 16:38:25 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120153967
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee. Betekent verder alleen maar dat ik niet DIRECT op zoek hoef naar een nieuwe baan. Wel tof team met leuke mensen ^O^ Hoop dat het wordt wat ik me er van voorstel.
pi_120154514
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef loveli het volgende:

[..]

XM, weet je al wat het wordt?
http://topvintage.nl/nl/v(...)ue-flare-girls-dress
:D !
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120155472
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:53 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik kan dit bevestigen

Dagje langer in het ouderlijk huis zitten want collegevrij, grote skypevergaderingen met koffie natuurlijk in de ochtend. Valt mee, ik lag in bad en ben gaan brunchen in m'n eentje.

B: 4 boterhammen, 2 gekookt ei, 2 bekers melk
T: kop koffie

Zo met een vriend van me even koffie drinken in de stad en dan vanavond ??? eten.
T: 2 kop koffie, 1 koninck :')
D: volgens mij preitaart

Zal ik nog een rondje lopen? Wel zo'n snotneus maar goed....
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  maandag 10 december 2012 @ 17:22:37 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_120155620
O: \kwark en vla
T's, grote peer, cup a soup kerrie, halve komkommer, 2 cappuccino, boterham knoflook/brandnetelkaas (wie wil een stuk, heb een groot stuk nu thuis en we kunnen het toch niet op)
L: 2 boterhammen met gekookt ei, beetje paprika en een tomaat, kom minestronesoep met veel pasta, beker melk
T's: grote appel, sinaasappel, 2 happen huzarensalade, 6 dropjes, blokje chcoo
D: kipfilet, aardappelkroketjes, gekookte wortels, bloemkool, gevulde champignons met kaas
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_120155749
O: hardgekookt eitje, beschuit met muisjes, glas melk
T: appelmoes
T: plakje cake, chocolaatje (kraam-op-bezoek bij mijn moeder & vriendinnen), sapje
D: veel zuurkoolstamppot met spekjes & worst
T: makreel? nog meer appelmoes? soepje? beschuitje?

Niet goed:
• geen L (redelijk laat ontbijt, en daar redde ik het niet meer met Saartje flesgeven/verschonen én ook nog op tijd zijn bij kraamvisite)
• fruit ontbreekt (of telt appelmoes?)
• cake! (niet gepland, maar mama had het speciaal gemaakt enzo)

Beter:
• in ieder geval ontbeten
• nog geen cola gedronken vandaag
• er liggen me hier allerlei bonbons aan te starten, evenals chocolate chip cookies, en tot nu toe de verleiding weerstaan
• D is lekker en wel ok :)
pi_120155785
Tink, hopelijk zit je snel weer lekker in je mooie vel :*
pi_120155850
Coco, ik zou nog een laatste T doen met iets van yoghurt met fruit (en dan geen moes, maar gewoon in stukjes... sinaasappel of ananas ofzo?)
pi_120155936
Mijn final lijst (eindelijk :') dat evolueert zo lekker over de dag)

O: griekse yoghurt met kersen en blauwe bessen
T: 2 mandarijnen
L: pistoletje pesto/kaas/ei, kopje tomatensoep, 200 gr salade
T: 5 kruidnoten, 2 chocolaatjes
T: 20 gr van kokos, hazelnoten, rozijnen
B: half uurtje fietsen
D: drie gangen menu (enigszins gezond geloof ik)

In ieder geval geen grote crap. En ontbijten met yoghurt vind ik wel weer prima. Morgen vliegen, dan neem ik een wegwerp bakkie mee met yoghurt en fruitjes :D
pi_120155996
Pffft... heftige dag gehad. Lange schooldag, en er 's ochtends achter komen dat mijn banden weer eens waren lek gestoken (dank je wel ex). Toch nog op tijd op school gekomen gelukkig

O. 2 boterhammen, 1 met jam en 1 met eiersalade
L. 3 boterhammen met pindakaas
D. Aardappelen, bieten en een vegaburger
T. Grote smoothie met yoghurt, banaan, aardbeien en frambozen (lang leve diepvriesfruit)
T. Warme chocolade
pi_120156131
Ik heb net met snot en tranen en een big smile van oor tot oor gefietst van het ziekenhuis naar huis (5,7 km)!!!!

RHAAAA

*O*

Zelfs de fietsbrug lukte!

We waren naar schoonmams, met haar gaat het goed! En ik vond het koud op de scootmobiel, dus ik heb geruild met lief, die nu snapt waarom ik het steeds zo koud heb op de scootmobiel.
pi_120156188
Hier ook niet kiplekker -O- zelfs demogroeptraining van vanavond afgezegd.
pi_120156214
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef MarMar het volgende:
Ik heb net met snot en tranen en een big smile van oor tot oor gefietst van het ziekenhuis naar huis (5,7 km)!!!!

RHAAAA

*O*

We waren naar schoonmams, met haar gaat het goed! En ik vond het koud op de scootmobiel, dus ik heb geruild met lief, die nu snapt waarom ik het steeds zo koud heb op de scootmobiel.
Dat zorgt toch ook wel voor een smile hier :)
Ik weet dat ik de laatste tijd vooral lurk maar het is echt mooi om te lezen hoe goed het gaat.
pi_120156307
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:29 schreef Perruche het volgende:
Coco, ik zou nog een laatste T doen met iets van yoghurt met fruit (en dan geen moes, maar gewoon in stukjes... sinaasappel of ananas ofzo?)
Heb niks in huis wat dat betreft, wel een goed idee! Ga ik dat morgenvroeg halen (ben nu kapot van wat autorijden en op visite gaan, en ben net bij de winkel geweest voor avondeten, had pinpas vergeten dus kon niks meer kopen). Pak ik de wandelwagen en loop ik met Saartje; heb ik meteen mijn beweging gehad :Y

Edit: Oh! Volgens mij hebben we wel nog appels in huis. Zo even checken of die nog lekker zijn :)
pi_120156341
quote:

RHAAAA

*O*

Wat gaaf!!!! *O*
pi_120156415
Ik zit nog na te snikken hier haha :D thx!! O+
pi_120156652
Hoe gaat het met je buik coco, heb je nu minder last van de darmen enzo?
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 17:53:34 #35
70532 loveli
N
pi_120156692
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

T: 2 kop koffie, 1 koninck :')
D: volgens mij preitaart

Zal ik nog een rondje lopen? Wel zo'n snotneus maar goed....
Jij bent er ook zoeentje die overal mee wegkomt omdat 'ie leuk is, maar dan zonder hoepeloorbellen (that I know of).
quote:
Bij verkoudheid.
Verminder je inspanningen. Probeer je weerstand te verhogen (minder km, lage intensiteit, voeding). neemt de verkoudheid toch toe of komt er koorts bij, stop de trainingen. Op het moment dat de verkoudheid en/of de koorts 48 uur over is, kun je rustig opbouwen.
Je kunt een verkoudheid niet weg sporten!!!
http://www.runningteamnotenboom.nl/Griep_en_Verkoudheid.html

Beter ga je fatsoenlijk eten en drink je een keer thee.
crap in = crap out
pi_120156693
:') mijn vriendje :D hij was vergeten dat hij kerstfeest heeft vanavond. Dus iedereen in Pak en hij in spijkerbroek _O-
pi_120157211
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij bent er ook zoeentje die overal mee wegkomt omdat 'ie leuk is, maar dan zonder hoepeloorbellen (that I know of).

[..]

http://www.runningteamnotenboom.nl/Griep_en_Verkoudheid.html

Beter ga je fatsoenlijk eten en drink je een keer thee.
Preitaart is toch nog wel redelijk gezond :') ik zal verder wel verstandig zijn en niet lopen (geen probleem) maarja, eigenlijk is het maar net hoe je het bekijkt. Want een rondje lopen is in principe gezond en dus verstandig. Ik ben onverstandig genoeg om onverstandige dingen te doen dus waarom niet onverstandig genoeg om verstandige dingen?

Echte mannen drinken natuurlijk louter koffie, dat is al ontstaan in de tijd van Piet Hein. Ik zal nog wel wat fruit hier pakken met een kommetje yoghurt, toch gratis bij m'n ouders B-)
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 18:08:14 #38
70532 loveli
N
pi_120157298
Preitaart en lopen is ok, flink inspannen niet. En echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
crap in = crap out
pi_120157480
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:08 schreef loveli het volgende:
Preitaart en lopen is ok, flink inspannen niet. En echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Ik was al van plan stiekem gewoon evy5km les 1 te lopen, omdat die arts zei dat ik rustig aan moest doen. Misschien wat overdreven, maarja hij had ook al commentaar op het feit dat ik redelijk snel weer naar school was gegaan :')
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 18:12:38 #40
70532 loveli
N
pi_120157487
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb niks in huis wat dat betreft, wel een goed idee! Ga ik dat morgenvroeg halen (ben nu kapot van wat autorijden en op visite gaan, en ben net bij de winkel geweest voor avondeten, had pinpas vergeten dus kon niks meer kopen). Pak ik de wandelwagen en loop ik met Saartje; heb ik meteen mijn beweging gehad :Y

Edit: Oh! Volgens mij hebben we wel nog appels in huis. Zo even checken of die nog lekker zijn :)
Doe je nog wel rustig aan, mevrouw ik ga na m'n keizersnede dweilen?
*ondanks hoepeloorbellen streng kijkt*
Echt, eerst goed genezen van een zware operatie, dan fanatiek achter de kinderwagen hollen.
crap in = crap out
pi_120157500
Beetje laat, maar wow An ^O^

Huisgenoot is ziek, ikben gelukkig na mn dipje gister weer fit. Hij had wel film enzo gekeken vandaag :?
Als ik ziek ben kan ik helemaal niks, alleen liggen en wachten tot het over is. Meestal ben ik binnen een dag weer fit.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 18:15:40 #42
70532 loveli
N
pi_120157616
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef the85mc het volgende:
Als ik ziek ben kan ik helemaal niks, alleen liggen en wachten tot het over is. Meestal ben ik binnen een dag weer fit.
Dat is een treffende omschrijving van een zieke man oO<
crap in = crap out
pi_120157725
Voor het eerst afgewezen worden voor een opdracht omdat je te dik bent is niet leuk -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120157735
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is een treffende omschrijving van een zieke man oO<
:D
  maandag 10 december 2012 @ 18:24:30 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120158015
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tink, hopelijk zit je snel weer lekker in je mooie vel :*
Het leuke isf trouwens dat ik nu ons projectje zelf ten uitvoer kan gaan brengen.!
pi_120158141
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst afgewezen worden voor een opdracht omdat je te dik bent is niet leuk -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah niet leuk :*

En idd TheMC, treffende beschrijving van zieke man :P
  maandag 10 december 2012 @ 18:29:32 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120158230
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:

SPOILER
Wtf.
pi_120158437
Dank Mc :*

Sarabi, wat bizar :X
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 18:34:36 #49
70532 loveli
N
pi_120158468
Sarabi, je bent tig kilo kwijt en een maatje 34 zul je niet worden, maar (schop me maar als ik de foto moet weghalen) je ziet eruit alsof je aan het genieten bent. Kut dat je om je gewicht bent afgewezen, aan je sprankel ligt het niet.

Iets strakker je eten in de gaten houden is een optie, maar ach what the heck, kijk eens:

crap in = crap out
pi_120158754
Als je ziet watvoor ballerina's soms afgewezen worden omdat ze meer dan cup A hebben (ja dat is helaas bij sommige scholen nogsteeds zo)..
Ik denk dat het duizend keer belangrijker is dat je blij bent met jezelf.
pi_120158770
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef loveli het volgende:
Sarabi, je bent tig kilo kwijt en een maatje 34 zul je niet worden, maar (schop me maar als ik de foto moet weghalen) je ziet eruit alsof je aan het genieten bent. Kut dat je om je gewicht bent afgewezen, aan je sprankel ligt het niet.

Iets strakker je eten in de gaten houden is een optie, maar ach what the heck, kijk eens:

[ afbeelding ]
O+ lekker ding!
pi_120158881
quote:

[ afbeelding ]
Dat. Ik zag de foto langskomen in US, mooie foto :) :Y
Ja doei.
pi_120158905
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:43 schreef An24 het volgende:
Hij is binnen :9

SPOILER
Let niet op de foute ondergoedrandjes :')

*O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120158957
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het leuke isf trouwens dat ik nu ons projectje zelf ten uitvoer kan gaan brengen.!
Oh! Hoe tof :D *O*
pi_120159043
Ik moet eigenlijk nog hardlopen, maar lig met de poezel op schoot en buiten is het koud en het sneeuwt een beetje :')
pi_120159374
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:47 schreef LieLie het volgende:
Ik moet eigenlijk nog hardlopen, maar lig met de poezel op schoot en buiten is het koud en het sneeuwt een beetje :')
Korte of lange broek aan?
pi_120159380
quote:

RHAAAA

*O*

Wauw! *O* Wat ga je goed!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120159475
An!! Wauw, die jurk staat je geweldig!! Wat heb je een prachtig figuur :9~

Mar wat fijn O+

ik heb de bel niet gehoord ;( dus mijn jurkje komt morgen
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_120159620
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Korte of lange broek aan?
Lange! Wintertight want brrrrr
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 19:06:35 #60
70532 loveli
N
pi_120159830
Vroeger, toen ik nog een bikkel was, voetbalde ik altijd in korte broek. 1 keer met hagel ofzo m'n blauwe benen in een (geleende) joggingbroek gevlijd, heerlijk was dat toen O+
crap in = crap out
pi_120159900
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik was al van plan stiekem gewoon evy5km les 1 te lopen, omdat die arts zei dat ik rustig aan moest doen. Misschien wat overdreven, maarja hij had ook al commentaar op het feit dat ik redelijk snel weer naar school was gegaan :')
Volgens mij zat je aardig in de lappenmand! Wat was er aan de hand?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120160006
Sarabi :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120160207
Virtual spinning + buikspierkwartiertje :D
Worry is a misuse of imagination
pi_120160832
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... heftige dag gehad. Lange schooldag, en er 's ochtends achter komen dat mijn banden weer eens waren lek gestoken (dank je wel ex). Toch nog op tijd op school gekomen gelukkig

O. 2 boterhammen, 1 met jam en 1 met eiersalade
L. 3 boterhammen met pindakaas
D. Aardappelen, bieten en een vegaburger
T. Grote smoothie met yoghurt, banaan, aardbeien en frambozen (lang leve diepvriesfruit)
T. Warme chocolade
He bah!
  maandag 10 december 2012 @ 19:37:14 #65
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_120161339
Hallo,

iemand had mij gisteren een linkje naar een crossfit topic gegeven maar ik kan hem niet meer vinden. :+

Heeft iemand weer een linkje voor me? Dank. :*
Bay of Plenty
pi_120162213
Geen idee wat voor topic dat is. Misschien een idee om even je post in het topic van gisteren te zoeken?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120162494
quote:

[ afbeelding ]
Pracht meid dus O+
pi_120162530
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 19:27 schreef Probability het volgende:

[..]

He bah!
Idd... gelukkig nog maar de derde keer in een kleine vier maanden

Maja... mannen vinden het sowieso lastig als je gelukkig zonder hen kan zijn
pi_120162547
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef oLexie het volgende:
Hallo,

iemand had mij gisteren een linkje naar een crossfit topic gegeven maar ik kan hem niet meer vinden. :+

Heeft iemand weer een linkje voor me? Dank. :*
FOK! heeft ook een zoekfunctie!
Ja doei.
pi_120162621
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nou, dit is wel een geval apart als ik het zo lees. Je steekt toch niet zomaar iemand banden lek :X . Ik 'hoop' dat het bij dat soort dingen blijft?
pi_120162708
quote:

[..]

Maja... mannen vinden mijn ex vindt het sowieso lastig als je gelukkig zonder hen kan zijn
fixed.
Ja doei.
  maandag 10 december 2012 @ 20:06:01 #72
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_120162834
quote:
3s.gif Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

FOK! heeft ook een zoekfunctie!
Klopt, toen kwam ik wel in dat topic maar dacht dat het een andere was. Stom van mij :)
Bay of Plenty
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 20:08:31 #73
70532 loveli
N
pi_120162982
quote:

[..]

Ja hoi, banden prikken is nogal over de lijn, wat zegt de politie ervan, hoe is het met je dossier en op welke manier communiceer je nog met ex?
crap in = crap out
pi_120163019
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, dit is wel een geval apart als ik het zo lees. Je steekt toch niet zomaar iemand banden lek :X . Ik 'hoop' dat het bij dat soort dingen blijft?
Over het algemeen wel. Hij weet dat ik hem fysiek goed aan kan, dus daar waagt hij zich niet aan. En andere stalkgedragingen poog ik te negeren.

Maar goed, ik zal wel weer aangifte doen en weer te horen krijgen dat ze niks voor me kunnen betekenen.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 20:09:22 #75
70532 loveli
N
pi_120163022
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:06 schreef oLexie het volgende:

[..]

Klopt, toen kwam ik wel in dat topic maar dacht dat het een andere was. Stom van mij :)
Je bedoelt dat je zoveel foto's van halfnaakte vrouwen zag dat je je afvroeg wat dat topic in sport deed?
crap in = crap out
pi_120163083
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hoi, banden prikken is nogal over de lijn, wat zegt de politie ervan, hoe is het met je dossier en op welke manier communiceer je nog met ex?
Ik communiceer niet met hem (naja, negeren is natuurlijk ook een vorm van communicatie).
En de politie kan niks doen zeggen ze, de incidenten worden genoteerd en daar blijft het bij.
pi_120163093
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

fixed.
Een zekere vorm van true
pi_120163246
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik communiceer niet met hem (naja, negeren is natuurlijk ook een vorm van communicatie).
En de politie kan niks doen zeggen ze, de incidenten worden genoteerd en daar blijft het bij.
Nouja, ik zou het blijven melden en 'bewijs' blijven verzamelen. Kan je misschien een beetje een dossier opbouwen.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 20:14:28 #79
70532 loveli
N
pi_120163297
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Negeren is het beste. Hoe weet je dat het je ex is? Banden leksteken is een soort geweld, ventielen losdraaien is een pesterij en in verhouding onschuldiger. Heb je een logboek van alle akkefietjes?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 20:14:42 #80
70532 loveli
N
pi_120163314
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, ik zou het blijven melden en 'bewijs' blijven verzamelen. Kan je misschien een beetje een dossier opbouwen.
^^
crap in = crap out
pi_120163317
Yep, morgen heb ik ook een afspraak bij de politie. Al was het maar dat, mocht-ie doorslaan, al bekend is met dergelijke neigingen.
pi_120163720
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef loveli het volgende:
Vroeger, toen ik nog een bikkel was, voetbalde ik altijd in korte broek. 1 keer met hagel ofzo m'n blauwe benen in een (geleende) joggingbroek gevlijd, heerlijk was dat toen O+
Huuu, net ook wat hagel en naast een thermoshirt, hoodie, sjaal en muts natuurlijk een korte broek aan :9 prima te doen. Les 1, prima :')
pi_120164334
Lees ik er nu overheen :? Vraag het toch maar: hoe weet je dat het je ex was? Zag je hem het doen?

Ook zat er iets raars in je post. Als een ex stalkt, doet hij dat uit wrok en om je te intimideren. Als hij zou weten dat je hem fysiek aan kunt, zou hij je ook niet intimideren, omdat hij zou weten dat dit toch geen zin heeft.

Ik snap je posts dus niet helemaal :P

Verder is het wel vervelend als het gebeurt natuurlijk.
pi_120164347
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Doe je nog wel rustig aan, mevrouw ik ga na m'n keizersnede dweilen?
*ondanks hoepeloorbellen streng kijkt*
Echt, eerst goed genezen van een zware operatie, dan fanatiek achter de kinderwagen hollen.
Stofzuigen, niet dweilen :P

Maar ik doe rustig hoor, de supermarkt is op loopafstand. Rustig wat wandelen zou geen probleem moeten zijn. En als ik met de wagen ga, kan ik daar wat boodschappen in gooien, hoef ik niet te slepen :)

Sarabi, wat een ontzettend mooie foto van je!

Damn CotS, fijn, zo'n ex.
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over het algemeen wel. Hij weet dat ik hem fysiek goed aan kan, dus daar waagt hij zich niet aan.
Ben jij dan zo extreem sterk voor een vrouw of is hij zo'n extreem watje op fysiek vlak? De gemiddelde vrouw zal het vrijwel nooit van de gemiddelde man kunnen winnen.

Ik vind mezelf best sterk voor een vrouw; zeker vroeger: heb in het verleden gebokst en kon toen hard slaan, was in aardig goede conditie, netjes afgetraind, maar dan nog. Van een gemiddelde -boze- kerel zul je het meestal niet winnen als vrouw (als hij echt wil), zelfs als je in goede conditie bent.

Uiteraard hoop ik dat het niet verder gaat dan het leeg prikken van je banden, wat al erg genoeg is. Maar ik vind het vaak wat naïef/zorgwekkend als ik andere vrouwen hoor zeggen dat ze een man fysiek goed aan zouden kunnen. Misschien dat je hem kunt afschrikken door een hoop kabaal te maken of te krabben ofzo, maar dat is niet hetzelfde als fysiek aan kunnen, mocht zo iemand wél doorslaan.

Mgoed. Dat vind ik :+
  maandag 10 december 2012 @ 20:32:58 #85
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_120164441
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je zoveel foto's van halfnaakte vrouwen zag dat je je afvroeg wat dat topic in sport deed?
Nee, het is Fok! he. ;)
Bay of Plenty
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 20:37:51 #86
70532 loveli
N
pi_120164769
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jij niet alleen. Het is zo.
crap in = crap out
pi_120165017
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:37 schreef loveli het volgende:

[..]

De discussie is wel eens vaker ter sprake gekomen in onze vrienden/kennissenkring, en heel vaak vinden andere vrouwen dat het niet zo is. Althans, dat is mijn ervaring. Vandaar de vind ik op 't eind.

Maar idd, eigenlijk zwak ik het af door die 'vind ik' erbij, en dat zou niet moeten.
pi_120165079
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Stofzuigen, niet dweilen :P

Maar ik doe rustig hoor, de supermarkt is op loopafstand. Rustig wat wandelen zou geen probleem moeten zijn. En als ik met de wagen ga, kan ik daar wat boodschappen in gooien, hoef ik niet te slepen :)

Sarabi, wat een ontzettend mooie foto van je!

Damn CotS, fijn, zo'n ex.

[..]

Ben jij dan zo extreem sterk voor een vrouw of is hij zo'n extreem watje op fysiek vlak? De gemiddelde vrouw zal het vrijwel nooit van de gemiddelde man kunnen winnen.

Ik vind mezelf best sterk voor een vrouw; zeker vroeger: heb in het verleden gebokst en kon toen hard slaan, was in aardig goede conditie, netjes afgetraind, maar dan nog. Van een gemiddelde -boze- kerel zul je het meestal niet winnen als vrouw (als hij echt wil), zelfs als je in goede conditie bent.

Uiteraard hoop ik dat het niet verder gaat dan het leeg prikken van je banden, wat al erg genoeg is. Maar ik vind het vaak wat naïef/zorgwekkend als ik andere vrouwen hoor zeggen dat ze een man fysiek goed aan zouden kunnen. Misschien dat je hem kunt afschrikken door een hoop kabaal te maken of te krabben ofzo, maar dat is niet hetzelfde als fysiek aan kunnen, mocht zo iemand wél doorslaan.

Je hebt wel gelijk daarin, maar ik heb de nodige vechtsport ervaring en ben in de relatie ook wel eens op de vuist met hem geraakt. We zijn daarin beiden een beetje extreem. Ik ben in mijn leven nogal bang geworden voor mannen (klinkt erg gênant), en heb daardoor standaard een mes in mijn bed (kan niet eens slapen zonder, moest vroeger van mijn moeder in verband met mijn broer :')), en een geslepen priem in mijn tasje en bij de deur liggen. Dat weet hij ook en ik denk dat het hem wel afschrikt. En ik weet verder hoe er gedacht wordt over wapens, maar ja... zonder durf ik ook niet (en ik heb ze nooit gebruikt, sterker nog, nooit uit mijn tas gehaald).

En ik weet dat hij lichamelijk sterker is, maar ik ben gemener (denk ik)...maar ik hoop echt niet dat het ooit zo ver komt, want dan kan het echt lelijk worden.
pi_120165127
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Ik heb minder spierkracht en ben zo'n twintig kilo lichter. Dat is gewoon een feit.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 20:54:55 #90
70532 loveli
N
pi_120165993
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef An24 het volgende:
Lees ik er nu overheen :? Vraag het toch maar: hoe weet je dat het je ex was? Zag je hem het doen?

Ook zat er iets raars in je post. Als een ex stalkt, doet hij dat uit wrok en om je te intimideren. Als hij zou weten dat je hem fysiek aan kunt, zou hij je ook niet intimideren, omdat hij zou weten dat dit toch geen zin heeft.

Ik snap je posts dus niet helemaal :P

Verder is het wel vervelend als het gebeurt natuurlijk.
Volgens mij niet om te intimideren, maar om te laten zien dat hij nog een bepaalde controle in haar leven heeft. Zijn actie - haar reactie.

quote:
Het wetsartikel luidt: “Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie”
Iemand die geen plek in je leven heeft, maar op de achtergrond wel invloed heeft op jouw doen en laten is volgens mij de kern van stalken.
crap in = crap out
pi_120166144
Ik zou juist geen wapens bij me willen hebben. Kan ook tegen je gebruikt worden.. Maar misschien heb ik makkelijk praten als man.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 21:02:26 #92
70532 loveli
N
pi_120166508
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk daarin, maar ik heb de nodige vechtsport ervaring en ben in de relatie ook wel eens op de vuist met hem geraakt. We zijn daarin beiden een beetje extreem. Ik ben in mijn leven nogal bang geworden voor mannen (klinkt erg gênant), en heb daardoor standaard een mes in mijn bed (kan niet eens slapen zonder, moest vroeger van mijn moeder in verband met mijn broer :')), en een geslepen priem in mijn tasje en bij de deur liggen. Dat weet hij ook en ik denk dat het hem wel afschrikt. En ik weet verder hoe er gedacht wordt over wapens, maar ja... zonder durf ik ook niet (en ik heb ze nooit gebruikt, sterker nog, nooit uit mijn tas gehaald).

En ik weet dat hij lichamelijk sterker is, maar ik ben gemener (denk ik)...maar ik hoop echt niet dat het ooit zo ver komt, want dan kan het echt lelijk worden.
Dit klopt echt voor geen meter. In een relatie moet geen geweld (fysiek/verbaal) worden gebruikt, door mannen niet en door vrouwen niet. Het zijn vaker vrouwen die hun man fysiek iets doen, het zijn vaker vrouwen die doodgaan aan geweld binnen een relatie. Jij trapt geen deuk in een pakje boter, als hij boos is trapt hij je de deur door (bij wijze van). Dat fysieke verschil is er, maar in een relatie met een 'normaal' mens is het iets waar je je geen zorgen over moet maken.

Of je met een wapen onder je kussen slaapt moet jij weten. Vechtsport is zo leuk als Coco zegt, tegen een man met een woedeaanval begin je niks. Ik ook niet. En mensen met een woedeaanval zijn niet voor rede vatbaar, dus als jij die ook weleens hebt, pak dat aan.
crap in = crap out
pi_120166745
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens mij niet om te intimideren, maar om te laten zien dat hij nog een bepaalde controle in haar leven heeft. Zijn actie - haar reactie.

[..]

Iemand die geen plek in je leven heeft, maar op de achtergrond wel invloed heeft op jouw doen en laten is volgens mij de kern van stalken.
Voor het nog steeds willen hebben van controle moet hij het vaker doen dan drie keer in vier maanden, zeker als CotS zegt niet meer met hem te communiceren.

Als het verhaal klopt is er sowieso meer aan de hand, zeker als CotS zo maar op een forum vertelt hoe zij met wapens om gaat en zij en ex aan elkaar gewaagd zijn. Ook heeft ze vechttraining gehad. Zij zou als geen ander weten dat zij geen wapens moet/ mag gebruiken ofwel in de buurt mag hebben. Het rammelt gewoon een beetje.
pi_120166887
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Dit klopt echt voor geen meter. In een relatie moet geen geweld (fysiek/verbaal) worden gebruikt, door mannen niet en door vrouwen niet. Het zijn vaker vrouwen die hun man fysiek iets doen, het zijn vaker vrouwen die doodgaan aan geweld binnen een relatie. Jij trapt geen deuk in een pakje boter, als hij boos is trapt hij je de deur door (bij wijze van). Dat fysieke verschil is er en in een relatie met een 'normaal' mens is het iets waar je je geen zorgen over moet maken.
Het is absoluut ook niet voor de lol dat ik in relaties beland waarin ik geslagen wordt (al heb ik inmiddels ook door waaraan het ligt, maar goed). Bij de relatie had ik zoiets van, dat gebeurd me niet weer en ik sloeg terug. Dat heeft toen redelijk geholpen, want zijn handen hield hij daarna thuis. Het hoort inderdaad niet zo, maar het gebeurd helaas wel vaak. In elk geval blijf ik vrijgezel totdat ik met mezelf genoeg vrede heb gemaakt om dit te voorkomen. Ik faal hier gewoon keihard

quote:
Of je met een wapen onder je kussen slaapt moet jij weten. Vechtsport is zo leuk als Coco zegt, tegen een man met een woedeaanval begin je niks. Ik ook niet. En mensen met een woedeaanval zijn niet voor rede vatbaar, dus als jij die ook weleens hebt, pak dat aan.
Dat is waar... en ik hoop van harte dat mijn ex en ik niet in die situatie terecht komen
pi_120167060
En heb je hier ook al professionele hulp voor gezocht COTS?
Want je klinkt alsof je behoorlijk met jezelf in de knoop ligt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_120167112
Laat maar

@An24: Er zijn geen standaard gedragingen voor dit soort situaties. Ik ben bang en heb gewoon een sterker vecht dan vlucht instinct. En we zijn niet aan elkaar gewaagd, maar de gedachte van gelijkwaardigheid geeft me een beter gevoel.
pi_120167245
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En heb je hier ook al professionele hulp voor gezocht COTS?
Want je klinkt alsof je behoorlijk met jezelf in de knoop ligt.
Nee, maar het komt wel goed :)
pi_120167787
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, maar het komt wel goed :)
Ik zou het maar doen als ik jou was.
Dit soort dingen los je niet alleen op.
Doe wat je niet durft.
pi_120168056
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zou het maar doen als ik jou was.
Dit soort dingen los je niet alleen op.
Dat!
pi_120168512
De enige reden waarom ik misschien ooit zou kunnen winnen van een manmens is omdat ik wanneer ik echt flip ook écht flip. Maar als de manspersoon dat dan ook doet, maak ik kwa kracht geen schijn van kans.

En verder wat HPKW zegt.. ik weet dat je een boel gewend bent in je leven, althans, dat haal ik wel uit de heftige shizzle die je soms zo tussen neus en lippen door even zegt, dat wil nog niet zeggen dat je alles maar alleen kan en moet doen.
pi_120168660
Eindscore:

O: Een gekookt eitje en een mandarijn
L: twee kommen verse pompoensoep
T: bak thee
T: ik denk nog een bak thee met twee rijstwafels met kaas of pindakaas
T: een mandarijn en thee met melk
D: Waarschijnlijk een AVGtje volkorenwrap met mexicaans prutje van gehakt, ui, tomaat, courgette en champignons. Met kaas, verse Guacamole en creme fraiche. Een ranja.
T: als ik nog trek heb een stukje pure chocola of wat kwark kruidenthee
pi_120168978
Eindstand

O: bakje kwark met havermout/lijnzaad/muesli
T: 2 kleine boterhammen pindakaas, appeltje
L: 2 boterhammen salami, cup a soup tomaat
T: gekookt eitje, handje amandelen, banaan, paar dropjes
D: 2 wraps met kip, champignons en zelfgemaakte guacamole en salsa
T: thee en stuk chocola
pi_120169053
Ik verlies met stoeien altijd van de Duutser. Ben tien cm groter, en zeker tien kilo zwaarder, doe meer aan sport en heb een redelijke basiskracht. Och verlies ik altijd.

Verder vind ik, als alles wat CoTs tussen neus en lippen door, in subscript en tussen haakjes, verteld heeft tot nu toe waar is, ze hulp moet zoeken, want dan klinkt het in mijn oren als een schreeuw voor hulp. Alsof ze een zetje nodig heeft. Als het niet waar is, lijkt het me ook handig om hulp te zoeken.
pi_120169173
quote:

[ afbeelding ]
Ik wil zeker ook wel iets afvallen maar size zero ga ik toch never nooit niet worden (wil ik ook niet)

Verder mag de 'klant' natuurlijk zijn wensen doorgeven, hij is diegene die betaalt.
En helaas is het orientaalse plaatje wat ze zoeken vaak superslank.
pi_120169260
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Eindstand

O: bakje kwark met havermout/lijnzaad/muesli
T: 2 kleine boterhammen pindakaas, appeltje
L: 2 boterhammen salami, cup a soup tomaat
T: gekookt eitje, handje amandelen, banaan, paar dropjes
D: 2 wraps met kip, champignons en zelfgemaakte guacamole en salsa
T: thee en stuk chocola
Onze D :o
pi_120169275
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 18:41 schreef An24 het volgende:

[..]

O+ lekker ding!
:@

Bedankt voor de complimentjes allemaal.
Ik geniet ook echt als ik op het podium sta.
pi_120169482
Shit! Kut! Damnit!

Weer de snert vergeten bij m'n ouders :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_120170296
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:56 schreef V1z0R het volgende:
Shit! Kut! Damnit!

Weer de snert vergeten bij m'n ouders :{
balen!

dat vind ik het enige nadeel van met de duutser samenwonen (nou ja, een van de weinige nadelen), dat hij vegetarisch eet. Toen ik alleen woonde maakte ik dat soort dingen wel voor mezelf, maar nu zou dat betekenen twee gerechten te moeten koken. Heb deze winter ook nog geen stoofpot op! -O-
pi_120170314
Oh, ik heb net wat foto's neergeplempt in het andere topic, nu even hier, voor het beeld. Dan hebben jullie een idee van hoe ik er nu uitzie.

Vandaag, 5 weken na de ks -->

Met -gunstige- kleding aan:
SPOILER
En bloot flabberbuikje: :+
SPOILER
Hoofd is ook wat boller, en onderkin meer aanwezig. Al valt deze foto mee.
SPOILER
Mgoed, ik ben momenteel dus gewoon niet heel erg happy. Gelukkig ga ik daar gewoon mooi verandering in brengen! En zijn er heel lieve Slankies hier O+
pi_120170535
5 weken is kort schat. Jij gaat dat echt wel flikken en daarvan gaat ook nog meer "vanzelf" gaan dan je denkt :*
pi_120170640
Kan me voorstellen dat je dat niet fijn vindt Coco! Zo ziet mijn buik er ook uit :') en dat zonder geworpen te hebben. Maar het is bij jou in korte tijd gegaan, dus krijg je het er echt ook wel weer af! :*
Ja doei.
pi_120170644
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef MarMar het volgende:
5 weken is kort schat. Jij gaat dat echt wel flikken en daarvan gaat ook nog meer "vanzelf" gaan dan je denkt :*
Wat Mar zegt. Daarnaast is dat shirt veel te groot en straal je met je Saar in je armen O+

Maar natuurlijk worden de after foto's tien keer zo tof *O*
pi_120170660
*hamer alvast in de auto legt voor de babymeet*

9 maanden van zwanger zijn, 9 maanden om weer te herstellen. Daarna mag je klagen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:18:48 #114
70532 loveli
N
pi_120170730
Mooie buik, ook geen striae!! Dat komt echt wel goed hoor.
Die laatste foto O+
crap in = crap out
  maandag 10 december 2012 @ 22:21:58 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120170917
5 weken pas, en ik zag die 39-weken-foto in OUD! Dan ben je sowieso al flink geslonken, meer dan een hele Saar in ieder geval :+

Wangen tevens O+ En dat mag ik zeggen, want heb ze zelf ook :+

Kan me voorstellen dat het naar is als je inderdaad gewend bent om dunner te zijn, dat wel. Maar 5 weken is denk ik kort toch (moeders hier? xD)? Ook gewoon omdat je moet wennen aan mamma zijn en dus een nieuw gezond ritme moet leren?

En wat loveli zegt, geen strepen :o Ik heb heul geen baby en zelfs al een aantal strepen aan de onderkant van mn buik :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:24:30 #116
70532 loveli
N
pi_120171056
Coco, ik plemp ze ook hier neer, sites met niet sexueel getinte foto's van vrouwenlijven:
http://theshapeofamother.com/
http://www.007b.com/

(vaiz, boobs in laatste linkje :9~)

Gewoon, zodat mensen weten hoe echte vrouwen eruit zien.
crap in = crap out
pi_120171089
Thx Mar! Ik hoop maar dat het nog wat strakker wordt vanzelf, qua vel.

quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kan me voorstellen dat je dat niet fijn vindt Coco! Zo ziet mijn buik er ook uit :') en dat zonder geworpen te hebben. Maar het is bij jou in korte tijd gegaan, dus krijg je het er echt ook wel weer af! :*
Mwoah, dat zal toch wel meevallen? Of heb je 'vel over' door veel af te zijn gevallen ofzo? Op de foto's is het niet heel duidelijk, maar ik heb echt een hangend afdakje. Het litteken zie je ook niet omdat het in de plooi zit :')

quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 22:16 schreef An24 het volgende:
Wat Mar zegt. Daarnaast is dat shirt veel te groot en straal je met je Saar in je armen O+

Maar natuurlijk worden de after foto's tien keer zo tof *O*
Ik weet niet goed hoe ik me moet kleden momenteel -O- Alles wat maar een beetje strakkig is, is voor mijn gevoel flubber-accentuerend. Ben nog zoekende wat dat betreft.

quote:
16s.gif Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef V1z0R het volgende:
*hamer alvast in de auto legt voor de babymeet*

9 maanden van zwanger zijn, 9 maanden om weer te herstellen. Daarna mag je klagen...
Ga je mijn flubbers weer in de plooi meppen meppen? :D :+

@ loveli: geen striae, dat is inderdaad wel fijn :Y
pi_120171137
*afdakjesboks* :+ :') maar heus, komt goed! :Y
Ja doei.
pi_120171139
Spiegeltje tikje B-)
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:27:31 #120
70532 loveli
N
pi_120171250
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik me moet kleden momenteel -O- Alles wat maar een beetje strakkig is, is voor mijn gevoel flubber-accentuerend. Ben nog zoekende wat dat betreft.
Het is meer een kledingprobleem dan een uiterlijk-probeem? Heb je tuniekjes/jurkjes met hoge taille? Bedoel eigenlijk meteen onder je boobs uitlopend zodat je geen taille nodig hebt.
crap in = crap out
pi_120171289
Maria, wangen --> niks mis mee. Zijn meer al die extra glimlachjes waar ik wat problemen mee heb :+

Vaiz, ooohhhh... :D Die link had ik even niet gelegd. Was al bang dat je me voor mn kop wilde meppen :P

Mo: die afdakjes zijn in ieder geval wel lekker warm in bed. Een soort extra dekentje om om je heen te slaan :D :')
pi_120171314
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Tuniekjes/jurkjes met hoge taille? Bedoel eigenlijk meteen onder je boobs uitlopend zodat je geen taille nodig hebt.
Heb je daar wel boobs voor nodig? Want anders hebben we nog steeds een probleem :+
pi_120171380
Mensch _O- :')
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:30:05 #124
70532 loveli
N
pi_120171450
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je daar wel boobs voor nodig? Want anders hebben we nog steeds een probleem :+
Te traag met editen. Ik heb ook een paar van die tuniekjes. Is dat antwoord genoeg?
crap in = crap out
pi_120171483
Hoge taille jurkjes en een goede bodystocking doet ook wonderen :)
En ik heb niet gewoon een beetje strae, maar gewoon een compleet tijgervelmotief op mijn buik.. gij mazzelaarster.

Overigens is mijn rustdag minder rustig geworden :P
Ik voeg een B/S toe alsin 5.7 km fietsen, inclusief hoge fietsbrug en een B: de basisschool in kerstsfeer helpen brengen. Ik heb een boom versierd en geschilderd op raam, keileuk!
pi_120171588
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lijkt me ook erg lastig, ik zou hetzelfde hebben :Y

Maar ik wilde er meer mee zeggen dat je shirtje je groter doet lijken dan je bent. Je hebt een prachtijf en kan echt wel iets strakker dan dit hebben. Vaak werken korte jasjes van een zachte/ soepele stof erg goed. En die kan je zowel op spijkerbroeken als op rokjes enzo goed dragen. O+
  maandag 10 december 2012 @ 22:32:23 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120171614
Kleding-advies van een buikjes-expert? :+ Al ben ik dan weer geen modegoeroe, maar het is goed bedoeld zuwwemaarzegge.

Ik draag meestal idd strakkig rond taille/middenrif en dan uitlopend, omdat empire-achtig zo om mn bips valt dat de springmaarachterop wegvalt en ik 2x zo breed lijk en helemaal strak worstig wordt :P
pi_120171665
Ik vind juist dat die uitlopende dingen me altijd nóg vadsiger maken. Heb wel zo'n truitje met een band net onder m'n tetten en dan wijd uitlopend, maar dan ben ik altijd een propje in als ik dat aandoe. Dus ik doe 'm nooit aan. Probeer het wel eens, maar dan gooi ik 'm altijd weer terug in de kast :')_!
Ja doei.
pi_120171711
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is meer een kledingprobleem dan een uiterlijk-probeem? Heb je tuniekjes/jurkjes met hoge taille? Bedoel eigenlijk meteen onder je boobs uitlopend zodat je geen taille nodig hebt.
Qua lijf --> vooral kledingprobleem (ik snap ook wel dat het even duurt voordat alles weer een beetje ok is, en ik heb geen haast)
Qua hoofd --> uiterlijkprobleem. Ik word gewoon niet blij van mijn hoofd als ik in de spiegel kijk of foto's terugzie. Meestal word ik er juist verdrietig van.

Loveli, maar jij bent ook gewoon helemaal een ranke dame! Alles is mooi in verhouding bij jou :Y Maar ik ga het eens proberen, kijken of ik wat van dat soort dingetjes kan scoren :)

Mar, ik wil inderdaad zo'n bodyding kopen (vind ze alleen zo duur!).

En wauw, wat een beweging vandaag!! *O*
  maandag 10 december 2012 @ 22:34:23 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120171712
En lolol @ buikjesdeken _O-

Ik heb wel dat als ik op mn zij lig dat ik hem zo voel liggen soms ja ;( _O- Zo *flop*. *Blub*.
pi_120171736
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik heb wel dat als ik op mn zij lig dat ik hem zo voel liggen soms ja ;( _O- Zo *flop*. *Blub*.
+1 herkenbaar. En flinchen als Mr.Mo er dan ineens in de buurt komt :') :@
Ja doei.
pi_120171758
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 21:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Onze D :o
Lekker! :9~
pi_120171792
An & Maria: ik ga dat ook eens allemaal in mijn achterhoofd houden. Morgen eens wat online gaan winkelen. Tis voor een goed doel ;) :+
pi_120171809
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Qua lijf --> vooral kledingprobleem (ik snap ook wel dat het even duurt voordat alles weer een beetje ok is, en ik heb geen haast)
Qua hoofd --> uiterlijkprobleem. Ik word gewoon niet blij van mijn hoofd als ik in de spiegel kijk of foto's terugzie. Meestal word ik er juist verdrietig van.

Loveli, maar jij bent ook gewoon helemaal een ranke dame! Alles is mooi in verhouding bij jou :Y Maar ik ga het eens proberen, kijken of ik wat van dat soort dingetjes kan scoren :)

Mar, ik wil inderdaad zo'n bodyding kopen (vind ze alleen zo duur!).

En wauw, wat een beweging vandaag!! *O*
Iedereen wordt blij van je hoofd en jij zelf niet, hoe kan dat nou? ;)
pi_120171839
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

+1 herkenbaar. En flinchen als Mr.Mo er dan ineens in de buurt komt :') :@
Dan zijn je wangetjes al naar binnen getrokken voor hij kan zeggen: "zuigen kreng"!? :+
pi_120171879
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef An24 het volgende:

[..]

Dan zijn je wangetjes al naar binnen getrokken voor hij kan zeggen: "zuigen kreng"!? :+
Oh, wauw. Ik ben echt even stil van een dergelijk opmerking door An :D _O-

O+
pi_120171897
Ik zag volgens mij zowel in de folders van de Hema als die van het kruidvat corrigerend ondergoed in de aanbieding. :)
Wat verder ook helpt (en wat bij mij vaak een probleem is dankzij mijn lengte :{) is shirtjes dragen die lang genoeg zijn. Bij mij is het vaak net aan qua lengte en dat maakt het er niet charmanter op.
Verder: beter een maat groter dragen dan net te krap. Toont echt veeeeeeeeeel slanker en niemand die de kledingmaat ziet. :)
Doe wat je niet durft.
pi_120171914
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef An24 het volgende:

[..]

:') Mensch! _O-
Ja doei.
pi_120171936
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag volgens mij zowel in de folders van de Hema als die van het kruidvat corrigerend ondergoed in de aanbieding. :)
Wat verder ook helpt (en wat bij mij vaak een probleem is dankzij mijn lengte :{) is shirtjes dragen die lang genoeg zijn. Bij mij is het vaak net aan qua lengte en dat maakt het er niet charmanter op.
Verder: beter een maat groter dragen dan net te krap. Toont echt veeeeeeeeeel slanker en niemand die de kledingmaat ziet. :)
^^

Al vind ik corrigerend ondergoed dus echt helemaal niks. :N
pi_120171953
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, wauw. Ik ben echt even stil van een dergelijk opmerking door An :D _O-

O+
Ik blij verrast! :)
pi_120171984
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik blij verrast! :)
:') :D _O-
  maandag 10 december 2012 @ 22:40:11 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120171992
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
An & Maria: ik ga dat ook eens allemaal in mijn achterhoofd houden. Morgen eens wat online gaan winkelen. Tis voor een goed doel ;) :+
Mn post was weg :(

Ik heb nog wel wat jurkjes die mij momenteel wat te klein zijn, dus misschien kan ik wat meenemen voor je? Des noods laat je ze wat innemen ofzo als je ze leuk vindt!

En je hebt zoveel tofs aan je hoofd! Femme fatale ogen en fancymevrouwen-wenkbrauwen en een happyface O+ Ik help V1z wel die spiegel even in elkaar te trimmen.

En ik snap de post van An niet :@ :') Billenwangen of hoofdwangen? Wat heeft het met buikflub te maken? Zoveel vragen!
pi_120172046
V en D heeft wel betaalbare bodies, voor een tientje of 3 heb je een knappe. Hij hoeft niet per sé corrigerend te zijn om tóch te corrigeren :)
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:41:36 #144
70532 loveli
N
pi_120172065
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kijk dan in de camera ipv in de spiegel, want wij worden er echt oprecht wel vrolijk van.
quote:
Loveli, maar jij bent ook gewoon helemaal een ranke dame! Alles is mooi in verhouding bij jou :Y
Tx! Maar dat van die verhoudingen is niet waar, vraag maar aan Henk hoe succesvol kledingshoppen met mij is. Heb dit lijf nu zo'n 15 jaar en inmiddels weet ik het redelijk te kleden *kijkt beschaamd naar zwarte sportsokken, klusspijkerbroek, zwarte coltrui en legergroene fleece*. Jij hebt het nog geen 5 weken en het is nog volop in verandering.
crap in = crap out
pi_120172070
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

Heb ik ook!!
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:42:14 #146
70532 loveli
N
pi_120172099
An :') _O-
crap in = crap out
pi_120172106
Ik doe trouwens ook vaak shirts die bovenaan wel strak zitten en onderaan wat losser :@
pi_120172132
Ja, ik hou me te vaak in, sorry :')
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:43:04 #149
70532 loveli
N
pi_120172134
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

^^

Trinny en Susannah kunnen er anders aardig goed mee overweg.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:44:01 #150
70532 loveli
N
pi_120172175
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik doe trouwens ook vaak shirts die bovenaan wel strak zitten en onderaan wat losser :@
Ze hebben ook corrigerend ondergoed voor mannen, ik ga ff googelen!
crap in = crap out
pi_120172194
Even los van het jurkje, maar misschien is zo'n model wel leuk voor jou Coco? Net iets losser bij je buik, dat je je daar niet zo onzeker over hoeft te voelen?

pi_120172221
Hema, Kruidvat, V&D: check. Morgen even een body uitzoeken maar. Al moet je er natuurlijk geen wonderen van verwachten (wat ik stiekem wel doe).

Maria: graag! Al is het om gewoon te proberen wat lekker zit. Al weet ik niet of wij überhaupt zoveel schelen qua maat (van tevoren al, bedoel ik). Zit niet veel verschil tussen, denk ik. Maar proberen kan altijd, graag! O+

Zo, ik ga nu lekker mijn bed opzoeken. Vandaag al met al een slechte dag! Tips qua kleding, slechts een klein glaasje cola gedronken, alweer stukjes auto gereden en awesome slankies hiero.

Welterusten allen & tot morgen :*
pi_120172226
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Trinny en Susannah kunnen er anders aardig goed mee overweg.
Ik heb één keer zo'n hemdje gedragen, nou, pas toen ik 'm weer uitdeed had ik het gevoel dat ik weer flink kon ademhalen.

Ik doe voortaan gewoon wat minder strakke kleding aan. Werkt prima voor mij. :') :D
pi_120172263
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

^^

Bij H&M hebben ze mooie!
pi_120172346
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 22:45 schreef Probability het volgende:

[..]

Bij H&M hebben ze mooie!
Oh, ik kom nooit op de afdeling lingerie bij de H&M, volgens mij hebben zij mijn BH maat niet! :D Maar kan altijd even rondkijken, ze hebben soms wel leuk spul wat snel weer uit kan zeg maar. :')
pi_120172377
Ok, ook H&M checken morgen :Y

Loveli, true. Ik moet misschien ook nog gewoon flink wennen. Komt vast goed :)

Goodbye, mooi jurkje inderdaad! O+

En nu écht slapen. Tot morgen!
pi_120172395
Trusten Coco, morgen voel je je vast weer beter! :*
pi_120172435
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Ze hebben ook corrigerend ondergoed voor mannen, ik ga ff googelen!
:D :P niet nodig, ben wel content op het moment, langzaam maar zeker slinkt 'ie nog dus komt ooit goed.
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:49:42 #159
70532 loveli
N
  maandag 10 december 2012 @ 22:50:05 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120172457
Op zoek naar foto's van potentiële leenjurkjes kwam ik ook dit weer tegen :') _O-
pi_120172480
pi_120172496
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op zoek naar foto's van potentiële leenjurkjes kwam ik ook dit weer tegen :') _O-
:D :'( :D
pi_120172538
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik kom nooit op de afdeling lingerie bij de H&M, volgens mij hebben zij mijn BH maat niet! :D Maar kan altijd even rondkijken, ze hebben soms wel leuk spul wat snel weer uit kan zeg maar. :')
Knalroze corrigerend rokje. Kun je je eigen BH aan
pi_120172561
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die was geniaal! _O_
  maandag 10 december 2012 @ 22:56:26 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120172749
Meer uit de slankie-archieven:

De trouwerij van Bink en de Koek toen ik de genders verkeerd had. O+ En toen ik ze goed had :+

De kat van Claudia, de kat-die-bloemen-omsmeet van Ewelina en de hula-McArmy photosoep voor Muizel!

Conclusie: ik had vroeger regelmatig tijd over :') En ik heb te vaak kledingadvies gevraagd :')
pi_120172789
:D :'( :D

Binkie en Koek! O+ Bink leeft helaas niet meer ;( .
pi_120172830
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 22:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Knalroze corrigerend rokje. Kun je je eigen BH aan
  Vis een optie? maandag 10 december 2012 @ 22:58:46 #168
70532 loveli
N
pi_120172836
O+ _O-
crap in = crap out
pi_120172916
>:O
Ja doei.
pi_120173014
Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken, welterusten allemaal! :*
  maandag 10 december 2012 @ 23:07:49 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120173192
Ik vond ook nog zulke klassiekers als:

Edit: *insert lijst* :+

Etcetera *O* Fijn, zulke archieven van nuttige tijdsbestedingen :Y

Nu bedtijd! Morgen weer veel te doen :+

[ Bericht 13% gewijzigd door MariaEtcetera op 10-12-2012 23:20:03 ]
pi_120173904
Ga ook zo slapen, maar niet voor gezegd te hebben:
Coco, je ziet er prima uit! En dat al zo kort na de bevalling!
Loveli: mannenkorsetten :N Ik heb 1 strak iets en dat is mn surfpak. En daar ben ik een keer uitgescheurd :o op mn schouderbladen gelukkig :D

En ik zag een oud topic van uniek over haar lensimplantaten. Met een foto hoe het was geworden. Ik moet zeggen dat ik een ander resultaat verwacht na een oogoperatie, er stond namelijk een kerstboom als resultaat :D _O-
LIF / Lens implantatie
pi_120176347

Heb het echte resultaat gezien Mc, best freaky :@

:') Dat programma op Net5...
Gebaseerd op waargebeurde verhalen waar een 16jarige gehoereerd wordt door d'r vriend.
Eindigen ze dan ook zo met "Sex is iets waarmee je moet wachten tot je de juiste vind die je vertrouwd, bla bla bla" ze vertrouwde hem juist, maar teveel... Nee, je moet je kinderen gewoon duidelijk maken dat wanneer iemand je probeert te hoereren dat het een misbaksel is. Je laat dan vervolgens z'n benen even breken.
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 01:36:56 #174
70532 loveli
N
pi_120178135
Mc

SPOILER
:W trusten
crap in = crap out
pi_120178797
Li }:|

Weet iemand hoe het nu met Syreen gaat?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 11 december 2012 @ 06:49:55 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120178920
Dat vsn syrena vroeg ik me ook af.

En coco, heb geduld. Neem er zeker 1, 5 tot 2 jaar de tijd voor en heel voorzichtig mrt je buik.
pi_120179352
Morning!

Coco, knapperd! Met je mooie kindje en je leuke man :D

Straks gesprek met leidinggevende over mn persoonlijke ontwikkeling >:O
pi_120179489
Ah, altijd gezellig zulke gesprekken Nallie. :P

En verder: een kerstliedje! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_120179491
Co je bent net geopereerd! Eerst moet dat genezen, dan kan je buik weer platter worden
pi_120179823
Mogge!

O: havermout met een lepel honing
S: 2,5 km lopen, uurtje krachttraining, 15 min. hometrainer
T: banaan
S: 2.5 m lopen
L: 2 rijstwafels met kaas, gekookt eitje, kwark met kokos
B: als een malle door het huishouden
T: cappuccino, worteltjes, komkommer
D: hutspot van gister, nog nader te bepalen vleesje
T: warme appel met kaneel

Nu weg naar de sportschool :) :W
pi_120179967
Morning :W
Vandaag een rustig dagje want ik voel mezelf nog steeds niet 100% en ik moet over 3 dagen wel beter zijn als ik op vakantie ga }:|

Ben nu aan het wachten tot de meneer van de modem komt......
En daarna mag ik een uurtje met de kinderen buiten gaan spelen.
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 09:05:13 #182
70532 loveli
N
pi_120179981
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:27 schreef Probability het volgende:
Co je bent net geopereerd! Eerst moet dat genezen, dan kan je buik weer platter worden
^^ Volgens mij is er ook verschil hoe snel een 'natuurlijk' bevallen baarmoeder terugplooit vs. die na een keizersnede. Had ik al benadrukt dat een ks een zware operatie is?
crap in = crap out
pi_120180047
Misschien nog niet genoeg?
pi_120180121
Keizersnee is toch die operatie waarbij ze het buikvlies doorsnijden, dan de baarmoeder opensnijden en dan de boel provisorisch weer dichtplakken in de hoop dat het wel weer vastgroeit?

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 11-12-2012 09:23:04 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120180263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, altijd gezellig zulke gesprekken Nallie. :P

En verder: een kerstliedje! *O*
Het is eigen verzoek dus dat scheelt :D

En ik vind dat je wel wat meer mag eten met al dat gesport Mar!
pi_120180321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Nallie het volgende:

[..]

^^

Volgens mij sport jij inmiddels meer dan ik, Mar. Beter geef ik mezelf weer even een schop onder den reet. :7
pi_120180422
Oh ja nog even mijn D van gister :9

Voor: gerookte zalm met bieslookcreme, een gepocheerd eitje, sneetje brood
Hoofd: gebakken roodbaarsfilet met vongole, knolselderijpuree, spinazie en gepofte kerstomaatjes
Na: stoofpeertjes met hangop en vanille/kaneel ijs

Omnomnom :)

Planning voor vandaag:

O: havermout, banaan, cacao
T: koffie verkeerd, 2 mandarijnen
L: 2 bh geitenkaas, kleintje met pindakaas, salade tomaat/kikkererwt
T: handje nootjes en een paar mulberries
D: vissticks, paar aardappeltjes en spinazie denk ik
S: uur boksen
T: kwark
pi_120180458
Oeh, je voorgerecht zou ik nu al wel lusten! :9~
pi_120180502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:30 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, je voorgerecht zou ik nu al wel lusten! :9~
Ja die was misschien wel t lekkerst van alles, van Frank's Smoke House :7
pi_120180572
Het is dat ik hier op 't werk nog een stuk sockeye zalm heb liggen, anders had ik je lijstje vervloekt Nallie! :P
pi_120181832
Planning voor deze dag:
O. 2 boterhammen met kaas en een glas zelf geperst sap
L. 2 boterhammen met ei
T. Schoolkoekje
D. Pasta + groenteprutje
T. Appel in yoghurt met kaneel
pi_120181848
Henk! Tof lied he :s)
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:13 schreef sigme het volgende:
Keizersnee is toch die operatie waarbij ze het buikvlies doorsnijden, dan de baarmoeder opensnijden en dan de boel provisorisch weer dichtplakken in de hoop dat het wel weer vastgroeit?
Gelukkig wordt er ook eea gehecht.
Een eindzwangere baarmoeder is zo week dat hechten de boel alleen maar meer vernaggelt.
pi_120182061
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Henk! Tof lied he :s)

[..]

Gelukkig wordt er ook eea gehecht.
Een eindzwangere baarmoeder is zo week dat hechten de boel alleen maar meer vernaggelt.
Ik weet wel dat er gehecht wordt, maar een hechting is een provisorische reparatie in de hoop dat de boel wel weer vastgroeit. :).
pi_120182119
Gaat sneller dan het niet hechten. Heb wel bijna 2 maand rondgelopen voordat m'n open wond helemaal dicht gegroeid was :{
pi_120182143
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet wel dat er gehecht wordt, maar een hechting is een provisorische reparatie in de hoop dat de boel wel weer vastgroeit. :).
Wil je een foto van een buik waarin de hechtingen het niet hielden? Ik schrok de eerste keer dat ik het zag.

Coco moet vootzichtig zijn met zichzelf, maar ook niet bang om op te staan.
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 10:36:13 #197
70532 loveli
N
pi_120182199
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wil je een foto van een buik waarin de hechtingen het niet hielden? Ik schrok de eerste keer dat ik het zag.
Nope.
crap in = crap out
pi_120182307
Ohai!

Vandaag weer onderweg...planning:
O: griekse yoghurt met kersen en bosbessen
T: vliegtuigsnack
L: salade of broodje
T: appel
B: fitness in hotelgym
D: pasta of vis
T: 3 dinosaurus koekjes zonder chocolade
pi_120182346
Raar gezicht eigenlijk wanneer ze een baby via keizersnede eruit halen :@
Gaat er ook ruiger aan toe dan ik had verwacht eigenlijk...
pi_120182359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:41 schreef V1z0R het volgende:
Jij googelt ook alles he? O+
pi_120182482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:41 schreef V1z0R het volgende:
Ruig voor de moeder of voor de baby?
pi_120182509
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Coco moet vootzichtig zijn met zichzelf, maar ook niet bang om op te staan.
Ergens begrijp je niet wat ik wou zeggen. Nee, ik ben niet geinteresseerd in bloederige foto's, dank je. Ik betwijfel of cocotrimonium bang wordt om op te staan omdat ik erop wijs dat een hechting niet een heel stevige verbinding is. Erop wijzen dat haar buikvlies doorgesneden is was de vorige keer wel nuttige informatie. Voor haar.
pi_120182631
Gewoon de hele operatie, CotS...
Hoe snel het snijwerk en zo gaat, hoe ze die baby eruit halen met die tangen en hoe ze die pipet in de baby z'n strot jassen om de vloeistoffen eruit te halen. :')
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij googelt ook alles he? O+
Ik was wel benieuwd hoe zoiets nou in ze werking gaat :@
pi_120182700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:51 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon de hele operatie, CotS...
Hoe snel het snijwerk en zo gaat, hoe ze die baby eruit halen met die tangen en hoe ze die pipet in de baby z'n strot jassen om de vloeistoffen eruit te halen. :')

[..]

Ik was wel benieuwd hoe zoiets nou in ze werking gaat :@
Niet schamen. Hele goede eigenschap!
pi_120182836
Planning (maar ik ben thuis vandaag, dus dat kan zomaar veranderen)

O: boterham zelfgemaakte kip-kerrie salade, beschuitje extra pure hagelslag
T: handje amandelen, 2 zoute dropjes
L: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: 2 kiwi's en een appeltje met wat kwark
D: zuurkoolstamppot met worst :9~
T: bakje peeryoghurt oid
pi_120182863
Oh, en ik kocht gisteren 'ready-to-eat' avocado's bij de AH, omdat de gewone nog niet rijp waren.. Kom ik thuis, waren die uit mijn verpakking ook nog best hard! Met een beetje moeite wel guacamole van kunnen maken, maar toch. }:|
pi_120182986
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Ergens begrijp je niet wat ik wou zeggen. Nee, ik ben niet geinteresseerd in bloederige foto's, dank je. Ik betwijfel of cocotrimonium bang wordt om op te staan omdat ik erop wijs dat een hechting niet een heel stevige verbinding is. Erop wijzen dat haar buikvlies doorgesneden is was de vorige keer wel nuttige informatie. Voor haar.
Ik gebruikte dat van het bloederige plaatje omdat ik het idee kreeg dat je coco wil doordringen van de risico's. Wb het opstaan dat was een hyperbool;
Dat van het buikvlies was al eerder benoemd dus en coco zegt nu zelf ook dat ze rustig moet doen.
Herhaling daarin is niet erg (zo doen we hier al jaren), maar het woord provisorisch impliceert amateurisme.
pi_120182995
Maar veel nederlanders houden van harde avocado's, gbtje! Daar moet jij nu voor boeten. Avocado's :9
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:07:05 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120183090
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef Perruche het volgende:
Maar veel nederlanders houden van harde avocado's, gbtje! Daar moet jij nu voor boeten. Avocado's :9
Ik snap dat niet, dan kan ik toch niet goed prakken! }:|

Tevens Googleboks met V1z! Tijdens het live appverslag van Cocoface ook lopen Googelen omdat ik er toen achter kwam dat ik eigenlijk niks wist van keizersnedes en de verdere implicaties!
pi_120183117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik snap dat niet, dan kan ik toch niet goed prakken! }:|

^^ }:|

Heb de andere nu bij m'n bananen gelegd, die kan ik morgen wel gebruiken, denk ik!
pi_120183136
Ik had trouwens gedroomd dat we een grootse Slankie-meet hadden in the middle of nowhere. Dus ik had geappt of iemand me van het station wilde halen, maar niemand reageerde! :'( *kras*.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:14:01 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120183255
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik had trouwens gedroomd dat we een grootse Slankie-meet hadden in the middle of nowhere. Dus ik had geappt of iemand me van het station wilde halen, maar niemand reageerde! :'( *kras*.
Als ik een auto had zou ik je ophalen hoor *;
pi_120183298
O: beker melk, 2 boterhammen, gekookt ei
L: 4 boterhammen pindakaas
T: appel, koffie
D:???
pi_120183351
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als ik een auto had zou ik je ophalen hoor *;
Pfieuw! *;
pi_120183540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: beker melk, 2 boterhammen, gekookt ei
L: 4 boterhammen pindakaas
T: appel, koffie
D:???
Wat een prachtlijst, jij rolmodel, jij!
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 11:26:26 #216
70532 loveli
N
pi_120183630
Mijn pa O+
crap in = crap out
pi_120183658
Je hebt nieuw gereedschap gekregen?! :o
pi_120183761
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat een prachtlijst, jij rolmodel, jij!
Ekt?
pi_120183859
quote:
Mwoah. Je levert (bijna altijd) halfaffe lijstjes af. Misschien beter om ze dan 's avonds laat te posten, zodat het beter te beoordelen valt.
pi_120183980
Oh Co, ik zat het Thailand topic trouwens te lezen net en Koh Chang is leuk! Zeker als je een scooter huurt! O+
pi_120184035
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Mwoah. Je levert (bijna altijd) halfaffe lijstjes af. Misschien beter om ze dan 's avonds laat te posten, zodat het beter te beoordelen valt.
Ja baas
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 11:39:24 #223
70532 loveli
N
pi_120184047
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Je hebt nieuw gereedschap gekregen?! :o
Oud gereedschap O+
crap in = crap out
pi_120184759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:20 schreef Nallie het volgende:

[..]

Calorieënchecker zegt dat je gelijk hebt inderdaad. Ik ga gewoon lekker lunchen en kijken wat ik op kan en dan nog eens mijn daglijstje onder de loep nemen.
pi_120185297
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Oud gereedschap O+
^O^ maar voor jou is het nieuw natuurlijk :+
pi_120185390
Mijn lijstje gister:
O 2 bth pindakaas, appel, 2 gekookte eitjes
L 4 bth kip, smeerkaas
T 2 mandarijnen
D stamppot andijvie, stuk rookworst, wat gekookte prei
T 1 mandarijn, 8 walnoten

Vandaag weet ik nog niet, ga eten met vrienden. Ontbijt en lunch zijn 7 boterhammen en een appel.
pi_120186112
iig nog 1 rijstwafel met kaas erbij en vanmiddag een pitabroodje met feta, verse munt en ui als tussendoortje.
Vanavond een stuk zalm bij de D.

Komt in de buurt zo :)
pi_120186163
Coco! Dat trekt wel weer bij joh. :* En goede kleding doet een hoop.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:47:55 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120186343
Brrr frisjes hier. Lunch = champignonsoep! :9
pi_120186447
Hoi!

IJzel :(
Ja doei.
pi_120186496
Hier is het stralend weer O+ En ik heb vrij vandaag! *O*
pi_120186556
Oh, hier ook een strakblauwe lucht inmiddels. Maar te koud om de ijzel te laten smelten. Eens zien of ik nog kan hardlopen later vandaag O+ ;(
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 12:53:59 #233
70532 loveli
N
pi_120186579
Of schaatsen.
crap in = crap out
pi_120186663
Heb geen schaatsen ;( anders was dat wel dé manier geweest om naar 't werk te komen vanochtend _O-
Ja doei.
pi_120186764
Om half 1 de deur opendoen voor de pakjesbezorger in je roze-met-zwart geruite pyama broek en een coltrui is toch best wel gênant. :') Nu maar even gauw opgefrist en aangekleed, want als het goed is komen er later nog buren hun pakketje ophalen. :+
pi_120186805
Ik kan voor geen meter schaatsen (althans, ik word altijd een beetje gek van de snelle schaatsers die je links en rechts inhalen op een klein geveegd paadje }:| ), maar toch hoop ik dat we in januari weer kunnen schaatsen! :D
pi_120186940
Ik kan niet schaatsen :@
/nepnederlander
pi_120186947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Goodbye het volgende:
Om half 1 de deur opendoen voor de pakjesbezorger in je roze-met-zwart geruite pyama broek en een coltrui is toch best wel gênant. :') Nu maar even gauw opgefrist en aangekleed, want als het goed is komen er later nog buren hun pakketje ophalen. :+
Zeggen dat je nachtdienst hebt :+
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:06:08 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120186999
Ik kan wel schaatsen, maar ik sla dit jaar uit veiligheidsoverwegingen maar even over geloof ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120187016
Ik kan het wel, maar niet op noren :')
Ja doei.
pi_120187028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:04 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan niet schaatsen :@
/nepnederlander
Dat zei ik ook altijd. Gewoon proberen! Wel makkelijk dat ik goede schaatsen kon lenen, dat wel. Mijn schoonmoeder heeft een mooi paar gekocht 2 jaar geleden waar alleen ik nog maar op heb geschaatst :D :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:06:56 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120187038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan het wel, maar niet op noren :')
Oja, dat ook. Kunstschaatsen ftw!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120187093
Noren met hoge schoen werken ook prima! Dan kan je tenminste nog een aardige slag maken (of gaat dat op kunstschaatsen ook?)

Mijn vriend heeft klapschaatsen, die kan echt super goed schaatsen! O+
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:10:11 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120187157
Ik heb noren een paar keer geprobeerd, maar ik lág meer op het ijs dan dat ik er op stond. Not my cup of tea.
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 13:13:13 #245
70532 loveli
N
pi_120187247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Goodbye het volgende:
Noren met hoge schoen werken ook prima! Dan kan je tenminste nog een aardige slag maken (of gaat dat op kunstschaatsen ook?)

Mijn vriend heeft klapschaatsen, die kan echt super goed schaatsen! O+
Die had zeker eerder schaatsen dan schoenen of lag er die jaren net geen ijs?
crap in = crap out
pi_120187286
update:
T: vliegtuigsnack (soort wafel)
L: salade met pasta en kip, klein stokbroodje, schweppes "light"
T: dinosaurus-koekjes
B: fitness, beetje
D: uit, even kijken hoe & wat, hopelijk gewoon vlees of vis en groente
T: yoghurt met mango
pi_120187312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Die had zeker eerder schaatsen dan schoenen of lag er die jaren net geen ijs?
Die heeft in zijn jeugd wel veel geschaatst ja. Tochten over het IJsselmeer enzo! :D Al ben ik niet jaloers als ik die verhalen hoor, moet ijskoud zijn geweest. Zijn oma had een warm bad voor hem gemaakt na thuiskomst, daar kon mooi een sloot koud water bij voor hij er in kon stappen _O-
pi_120187329
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:14 schreef Perruche het volgende:
update:
T: vliegtuigsnack (soort wafel)
L: salade met pasta en kip, klein stokbroodje, schweppes "light"
T: dinosaurus-koekjes
B: fitness, beetje
D: uit, even kijken hoe & wat, hopelijk gewoon vlees of vis en groente
T: yoghurt met mango
Mooi lijstje voor een dagje onderweg. Maar wtf zijn dinosauruskoekjes? _O-
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 13:16:34 #249
70532 loveli
N
pi_120187366
Lijstje:
O: kaki + ibu + vit C shizzle
L: idem zonder ibu
D: bio tomatensoep in zak van appie
T: fruit + shizzle

Eten is overrated :')
crap in = crap out
pi_120187396
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mooi lijstje voor een dagje onderweg. Maar wtf zijn dinosauruskoekjes? _O-
Hoe kan je die niet kennen!!

Foto zoeken.

En als je ze niet kent; Stay Away! Ze zijn verslavend :@ Je kan ze niet meer kopen in Nederland, dus ik haal ze alltijd in belgie :')
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:17:38 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120187413
Ik ken ze ook niet. Maybe that's a good thing...
pi_120187434
Schaatsen <3!
Toch maar even wachten op iets dikker ijs ;)
pi_120187453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef loveli het volgende:
Lijstje:
O: kaki + ibu + vit C shizzle
L: idem zonder ibu
D: bio tomatensoep in zak van appie
T: fruit + shizzle

Eten is overrated :')
Nog steeds zo beroerd, joh? :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe kan je die niet kennen!!

Foto zoeken.
Weet ik veel, ik kreeg vroeger liga's of sultana's :') :D .
pi_120187520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat zei ik ook altijd. Gewoon proberen! Wel makkelijk dat ik goede schaatsen kon lenen, dat wel. Mijn schoonmoeder heeft een mooi paar gekocht 2 jaar geleden waar alleen ik nog maar op heb geschaatst :D :')
Nee }:|

Dat er dan weer ijs ligt...
Met hun "Oh zo heerlijk geschaatst"... Heerlijk? HEERLIJK?
Rot op met je heerlijk!
Je hebt een paar uur in de vrieskou rondjes lopen maken afgewisseld met op je snufferd gaan. :{w
In m'n onderbroek lekker warm in huis zitten en ongegeneerd aan m'n ballen kunnen krabben, das pas heerlijk!

:')
pi_120187521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nog steeds zo beroerd, joh? :o

[..]

Weet ik veel, ik kreeg vroeger liga's of sultana's :') :D .
Li, wat heb je dan?

Liga's :{w tssssk.

Je hebt ze in 3 soorten; pure chocolade, melkchocolase en "cereales".
pi_120187533
Dino koekjes *O*

Je ging toch naar de dokter Li?
pi_120187539
Nee, zegt me helemaal niets. Ik blijf er wel van weg ja, ik ken al genoeg lekkere koekjes helaas :') . Ik had gisteren bijna een pak gangmakers met 35% korting meegenomen. Tot ik zag dat die krengen per stuk 250 kcal bevatten. Had ik kunnen weten natuurlijk, maar met koekjes is ignorance soms bliss. :P
pi_120187583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee }:|

Dat er dan weer ijs ligt...
Met hun "Oh zo heerlijk geschaatst"... Heerlijk? HEERLIJK?
Rot op met je heerlijk!
Je hebt een paar uur in de vrieskou rondjes lopen maken afgewisseld met op je snufferd gaan. :{w
In m'n onderbroek lekker warm in huis zitten en ongegeneerd aan m'n ballen kunnen krabben, das pas heerlijk!

Nou, je schaatst, dus je krijgt het warm. En ik ben vorig jaar geen één keer gevallen! *)

En anders ga je met stoel! :D :'( :D :7
pi_120187616
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, je schaatst, dus je krijgt het warm. En ik ben vorig jaar geen één keer gevallen! *)

als je niet kan schaatsen ga je niet snel genoeg om warm te worden. Ook en/of zeker niet met stoel ;(
pi_120187617
Dinosauruskoekjes O+ Wat een nostalgie!
pi_120187630
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Nee, zegt me helemaal niets. Ik blijf er wel van weg ja, ik ken al genoeg lekkere koekjes helaas :') . Ik had gisteren bijna een pak gangmakers met 35% korting meegenomen. Tot ik zag dat die krengen per stuk 250 kcal bevatten. Had ik kunnen weten natuurlijk, maar met koekjes is ignorance soms bliss. :P
Nee gangmakers vind ik niet lekker. Dinokoekjes zijn wel het summum, eigenlijk. Plus, ze zijn net zo lekker als in mijn herinnering!

Edit; nou ja, cake en choco enzo is al gauw lekker, dus gangmakers ook, maar niet zo lekker als O+ dino koekjes O+.

Ik moet weer naar een meeting :O.

Raar woord, "gangmakers".
pi_120187669
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee gangmakers vind ik niet lekker. Dinokoekjes zijn wel het summum, eigenlijk. Plus, ze zijn net zo lekker als in mijn herinnering!
Gangmakers kan ik ook prima van afblijven hoor, maar ik ben een sucker voor 35%-kortingstickers :') .
pi_120187736
heb leren schaatsen op rechte sloten en meren. Met als resultaat dat ik wel rechtdoor kan schaatsen, maar niet kan overstappen. Als ik dat doe lig ik gegarandeerd op mn bek..
pi_120187779
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik het geprobeerd heb kon ik 3 weken lang niet lopen ;)
SPOILER
Maar een dom iets dat schaatsen, zoveel moeite doen om op dezelfde plek weer terecht te komen :{w
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 13:27:46 #265
70532 loveli
N
pi_120187781
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:21 schreef Nallie het volgende:
Dino koekjes *O*

Je ging toch naar de dokter Li?
Ja, nu afspraak, die gaat volgens het protocol zeggen dat ik het uit moet zitten en wat ik kan doen om te verlichten, ongeveer wat ik al doe.

Damn google.
crap in = crap out
  dinsdag 11 december 2012 @ 13:29:32 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120187850
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef V1z0R het volgende:

Maar een dom iets dat schaatsen, zoveel moeite doen om op dezelfde plek weer terecht te komen :{w
Voetbal ook. Achter een bal aanrennen, desperate om 'm te krijgen en 'm dan meteen weer wegschoppen om er vervolgens weer achteraan te gaan.
pi_120187872
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, nu afspraak, die gaat volgens het protocol zeggen dat ik het uit moet zitten en wat ik kan doen om te verlichten, ongeveer wat ik al doe.

Damn google.
Of je zegt dat je het al uit hebt gezeten en liever wat verder onderzoek wil!
pi_120187948
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Damn google.
die andere dokter ook?
pi_120187982
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Voetbal ook. Achter een bal aanrennen, desperate om 'm te krijgen en 'm dan meteen weer wegschoppen om er vervolgens weer achteraan te gaan.
Precies! }:|
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 13:32:47 #270
70532 loveli
N
pi_120187983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Of je zegt dat je het al uit hebt gezeten en liever wat verder onderzoek wil!
Uitzitten duurt gelukkig max 6 weken, maar vandaag is iig de eerste dag dat ik me beter voel dan de voorgaande.
crap in = crap out
pi_120188027
Beterschap Li!
pi_120188040
Mijn dokter zei ook een keer dat mn hoest moest slijten... 2 weken later had ik 'toch' bronchitis, toen ik flauwgevallen was in een hoestbui :')
pi_120188374
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik het geprobeerd heb kon ik 3 weken lang niet lopen ;)
SPOILER
Rare sport, ja! :D

:*
pi_120189476
Even klagen hoor... Ik ben nu al vijf uur bezig met het zoeken naar de juiste literatuur voor een studievraag die in maximaal vijfhonderd woorden beantwoord mag worden (dus amper wat). De essay die ik moest schrijven heb ik allang af en dit wil gewoon niet.

*zucht* straks maar de docent mailen erover...
(het gaat over de "bekakte r". Veel meer dan over mensen die het taalverloedering vinden is er echt niks over te vinden dat nuttig is)
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:16:55 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_120189775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:20 schreef V1z0R het volgende:

Ik moest knorlachen :') _O-

Dinosauruskoekjes :o Wat tof! Waarom ken ik dat nog niet!

quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Suske en Wiske :7
pi_120190374
Le Lijstje:

O: gekookt eitje, 45 gram franse kaas
L: Indisch gemarineerde en gegrilde kipfilet, coleslaw
S: hardlopen
T: wodka, gekookt eitje verdeeld over wat knabbelbacon met lik mayo
D: zalm met groentenpakketje uit de oven
T: volle kwark met citroensap en zoetstof
pi_120190507
Lekker lijstje, Co. Gaat hardlopen een beetje met low carb?
pi_120190854
Vorige week wel! Nu moet nog blijken. :P

Oh en Koh Chang tips, graag! Welk strand zaten jullie?
pi_120190955
Ik doe ook mee met de ziekenboeg. Kop vol snot, licht koortsig, slecht geslapen, koud en zo labiel als een ongestelde puber O+. Gelukkig moet ik vanavond verplicht leuk doen met medestudenten en is dit de enige keer per jaar dat ik niet af kan zeggen, anders was ik nu lekker naar huis gegaan en onder de dekens gaan liggen met de wens pas over een paar maanden weer wakker te worden.

Oeh Co ook naar Thailand? Staat hier ook op de planning voor komende zomer O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_120191329
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:46 schreef Chicolate het volgende:
Ik doe ook mee met de ziekenboeg. Kop vol snot, licht koortsig, slecht geslapen, koud en zo labiel als een ongestelde puber O+. Gelukkig moet ik vanavond verplicht leuk doen met medestudenten en is dit de enige keer per jaar dat ik niet af kan zeggen, anders was ik nu lekker naar huis gegaan en onder de dekens gaan liggen met de wens pas over een paar maanden weer wakker te worden.

Oeh Co ook naar Thailand? Staat hier ook op de planning voor komende zomer O+.
Ik vlieg op Bangkok ja, en wil dan even een paar dagen op een eiland in een hangmat, maar daarna ga ik naar Cambodja, Vietnam en Laos. En dan misschien op het einde nog een eiland ergens in Thailand, maar dat weet ik nog niet zeker.
pi_120191334
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Vorige week wel! Nu moet nog blijken. :P

Oh en Koh Chang tips, graag! Welk strand zaten jullie?
Dit is meer dan vier jaar geleden, ik weet het allemaal niet meer precies. Wij zijn zes dagen op Koh Chang geweest (2 dagen naar het dichtbijgelegen Koh Wat, dat is helemaal uitgestorven, geweldig! :D ). We zaten voor vier euro per nacht in een hele nette kamer met een tuintje die door mensen verhuurd werd, stranden bezochten we met de scooter. Lonely beach was niet zo heel lonely meer, maar wel gezellig en er hing een chill sfeertje.
pi_120191343
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vlieg op Bangkok ja, en wil dan even een paar dagen op een eiland in een hangmat, maar daarna ga ik naar Cambodja, Vietnam en Laos. En dan misschien op het einde nog een eiland ergens in Thailand, maar dat weet ik nog niet zeker.
Ga je ook naar O+ Hoi An O+ ?
pi_120191419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ga je ook naar O+ Hoi An O+ ?
Ja, heb dat gegoogeld na jouw tip en lijkt me haske fijn plaatsje!
pi_120191544
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, heb dat gegoogeld na jouw tip en lijkt me haske fijn plaatsje!
Yeah O+ Schattig, gemoedelijk plaatsje. Overdag kan je fietsend of met de scooter naar een megawit strand, en vlak bij heb je My Son.

En een zaakje met super lekkere taartjes en broodjes :') :D
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 15:05:51 #285
70532 loveli
N
pi_120191643
kutpostkantoor :') weet iemand een brievenbus in de regio die niet dicht zit tegen vuurwerk?

Ben goedgekeurd door huisarts, wel meteen iets meegekregen voor een ander ongemak.
crap in = crap out
pi_120191760
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:05 schreef loveli het volgende:
kutpostkantoor :') weet iemand een brievenbus in de regio die niet dicht zit tegen vuurwerk?

Ben goedgekeurd door huisarts, wel meteen iets meegekregen voor een ander ongemak.
Nope, had hetzelfde probleem met een envelop vd huisarts vmorgen.
Die heb ik gewoon afgegeven waar hij moest zijn.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_120191820
WTF :? Maar het is nog maar de elfde?
pi_120191864
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:10 schreef V1z0R het volgende:
WTF :? Maar het is nog maar de elfde?
Ja zelfs hier zitten ze al dicht..
pi_120192005
gut, ik heb het in m'n kop gekregen dat ik iets zoets wil, en nu kan ik me niet concentreren, omdat ik iets zoets wil. beuh!
pi_120192146
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:05 schreef loveli het volgende:

Veen Primera's, Bruna's en AH's zijn ook postkantoor en daar kun je dus ook je post versturen. Even kijken op http://www.postnl.nl/voorthuis/postkantoor/
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 15:20:20 #291
70532 loveli
N
pi_120192198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Veen Primera's, Bruna's en AH's zijn ook postkantoor en daar kun je dus ook je post versturen. Even kijken op http://www.postnl.nl/voorthuis/postkantoor/
De baliedoos deed moeilijk over de afmetingen :')
crap in = crap out
pi_120192217
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Te dik? :D
Doe wat je niet durft.
pi_120192221
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:20 schreef loveli het volgende:

[..]

kerstboom?
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 15:22:37 #294
70532 loveli
N
pi_120192289
jurk voor chico
crap in = crap out
pi_120192419
_O- baliedoos :D

Er is een foto van mij in omloop waarop ik iemand een handkus toeblaas, chantagemateriaal 2.0 :')
pi_120192590
Enne inpakken in een plastic tas omwikkelt met voldoende tape?
pi_120192608
Als je nou naaktfoto's rondstuurt kunnen ze je met die foto niet echt meer chanteren :+
pi_120192685
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef V1z0R het volgende:
Als je nou naaktfoto's rondstuurt kunnen ze je met die foto niet echt meer chanteren :+
_O- laat ik dat maar niet doen :+
  Vis een optie? dinsdag 11 december 2012 @ 15:33:11 #299
70532 loveli
N
pi_120192691
De manier waarop ze me 'succes' wenste doet me vermoeden dat hij bij haar niet door de balottage komt.
crap in = crap out
pi_120192693
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:30 schreef Ml-etje het volgende:
Enne inpakken in een plastic tas omwikkelt met voldoende tape?
Brievenbuspost mag niet dikker zijn dan 3,2 cm. Een stevige envelop gebruiken kan hierbij nog wel eens helpen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_120192756
Mijn methode:

- Alstublieft!
- Ja maar dat past niet
- Klopt de ontvanger betaald de eventuele bijkomende kosten
- Ok

Nooit een ontvanger gehad die dat daadwerkelijk moest doen.
Bovenstaande naar bekenden met een bak als brievenbus of MP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')