Bij mij geen relatie tussen voer en klachten, helaas.quote:Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef Tinkepink het volgende:
Hmmmm, wat zegt dat? toch maar wat ongezonder gaan eten dan?
Dat was een grapjequote:Op maandag 10 december 2012 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij geen relatie tussen voer en klachten, helaas.
Oh, ik lees verkeerd, ongezonder eten, why?
Mijn grapjescentrum is een beetje stukquote:
Nee, ik ben gewoon niet grappig op het momentquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn grapjescentrum is een beetje stukVoel me vrij mannelijk op het moment.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
* MevrouwPuff niet!
Zes dagen vrij nu jwtz
Haha, nee, meer een week bijkomen van een hele dag bakken en meer dan 30 man aan familie over de vloerquote:
Nee. Offerte geschreven, plan van aanpak gemaakt, overplaatsing naar ander bedrijfsonderdeel geregeld.quote:Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef loveli het volgende:
Heb je nou die jurkjes al gegoogled/-eBayd?
Voor de lange termijn wel beter. Andere locatie ook?quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Offerte geschreven, plan van aanpak gemaakt, overplaatsing naar ander bedrijfsonderdeel geregeld.
Nee. Betekent verder alleen maar dat ik niet DIRECT op zoek hoef naar een nieuwe baan. Wel tof team met leuke mensenquote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de lange termijn wel beter. Andere locatie ook?
quote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de lange termijn wel beter. Andere locatie ook?
XM, weet je al wat het wordt?
http://topvintage.nl/nl/v(...)ue-flare-girls-dress
T: 2 kop koffie, 1 koninckquote:Op maandag 10 december 2012 12:53 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen
Dagje langer in het ouderlijk huis zitten want collegevrij, grote skypevergaderingen met koffie natuurlijk in de ochtend. Valt mee, ik lag in bad en ben gaan brunchen in m'n eentje.
B: 4 boterhammen, 2 gekookt ei, 2 bekers melk
T: kop koffie
Zo met een vriend van me even koffie drinken in de stad en dan vanavond ??? eten.
Dat zorgt toch ook wel voor een smile hierquote:Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef MarMar het volgende:
Ik heb net met snot en tranen en een big smile van oor tot oor gefietst van het ziekenhuis naar huis (5,7 km)!!!!
RHAAAA
Zelfs de fietsbrug lukte!
We waren naar schoonmams, met haar gaat het goed! En ik vond het koud op de scootmobiel, dus ik heb geruild met lief, die nu snapt waarom ik het steeds zo koud heb op de scootmobiel.
Heb niks in huis wat dat betreft, wel een goed idee! Ga ik dat morgenvroeg halen (ben nu kapot van wat autorijden en op visite gaan, en ben net bij de winkel geweest voor avondeten, had pinpas vergeten dus kon niks meer kopen). Pak ik de wandelwagen en loop ik met Saartje; heb ik meteen mijn beweging gehadquote:Op maandag 10 december 2012 17:29 schreef Perruche het volgende:
Coco, ik zou nog een laatste T doen met iets van yoghurt met fruit (en dan geen moes, maar gewoon in stukjes... sinaasappel of ananas ofzo?)
Wat gaaf!!!!quote:Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef MarMar het volgende:
Ik heb net met snot en tranen en een big smile van oor tot oor gefietst van het ziekenhuis naar huis (5,7 km)!!!!
RHAAAA
We waren naar schoonmams, met haar gaat het goed! En ik vond het koud op de scootmobiel, dus ik heb geruild met lief, die nu snapt waarom ik het steeds zo koud heb op de scootmobiel.
Jij bent er ook zoeentje die overal mee wegkomt omdat 'ie leuk is, maar dan zonder hoepeloorbellen (that I know of).quote:Op maandag 10 december 2012 17:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
T: 2 kop koffie, 1 koninck
D: volgens mij preitaart
Zal ik nog een rondje lopen? Wel zo'n snotneus maar goed....
http://www.runningteamnotenboom.nl/Griep_en_Verkoudheid.htmlquote:Bij verkoudheid.
Verminder je inspanningen. Probeer je weerstand te verhogen (minder km, lage intensiteit, voeding). neemt de verkoudheid toch toe of komt er koorts bij, stop de trainingen. Op het moment dat de verkoudheid en/of de koorts 48 uur over is, kun je rustig opbouwen.
Je kunt een verkoudheid niet weg sporten!!!
Preitaart is toch nog wel redelijk gezondquote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij bent er ook zoeentje die overal mee wegkomt omdat 'ie leuk is, maar dan zonder hoepeloorbellen (that I know of).
[..]
http://www.runningteamnotenboom.nl/Griep_en_Verkoudheid.html
Beter ga je fatsoenlijk eten en drink je een keer thee.
Ik was al van plan stiekem gewoon evy5km les 1 te lopen, omdat die arts zei dat ik rustig aan moest doen. Misschien wat overdreven, maarja hij had ook al commentaar op het feit dat ik redelijk snel weer naar school was gegaanquote:Op maandag 10 december 2012 18:08 schreef loveli het volgende:
Preitaart en lopen is ok, flink inspannen niet. En echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Doe je nog wel rustig aan, mevrouw ik ga na m'n keizersnede dweilen?quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb niks in huis wat dat betreft, wel een goed idee! Ga ik dat morgenvroeg halen (ben nu kapot van wat autorijden en op visite gaan, en ben net bij de winkel geweest voor avondeten, had pinpas vergeten dus kon niks meer kopen). Pak ik de wandelwagen en loop ik met Saartje; heb ik meteen mijn beweging gehad
Edit: Oh! Volgens mij hebben we wel nog appels in huis. Zo even checken of die nog lekker zijn
Dat is een treffende omschrijving van een zieke manquote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef the85mc het volgende:
Als ik ziek ben kan ik helemaal niks, alleen liggen en wachten tot het over is. Meestal ben ik binnen een dag weer fit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is een treffende omschrijving van een zieke man
Het leuke isf trouwens dat ik nu ons projectje zelf ten uitvoer kan gaan brengen.!quote:Op maandag 10 december 2012 17:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tink, hopelijk zit je snel weer lekker in je mooie vel
quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst afgewezen worden voor een opdracht omdat je te dik bent is niet leuk
Ah niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd TheMC, treffende beschrijving van zieke man![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst afgewezen worden voor een opdracht omdat je te dik bent is niet leuk
Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef loveli het volgende:
Sarabi, je bent tig kilo kwijt en een maatje 34 zul je niet worden, maar (schop me maar als ik de foto moet weghalen) je ziet eruit alsof je aan het genieten bent. Kut dat je om je gewicht bent afgewezen, aan je sprankel ligt het niet.
Iets strakker je eten in de gaten houden is een optie, maar ach what the heck, kijk eens:
[ afbeelding ]
Dat. Ik zag de foto langskomen in US, mooie fotoquote:Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef loveli het volgende:
Sarabi, je bent tig kilo kwijt en een maatje 34 zul je niet worden, maar (schop me maar als ik de foto moet weghalen) je ziet eruit alsof je aan het genieten bent. Kut dat je om je gewicht bent afgewezen, aan je sprankel ligt het niet.
Iets strakker je eten in de gaten houden is een optie, maar ach what the heck, kijk eens:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 12:43 schreef An24 het volgende:
Hij is binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de foute ondergoedrandjes![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oh! Hoe tofquote:Op maandag 10 december 2012 18:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het leuke isf trouwens dat ik nu ons projectje zelf ten uitvoer kan gaan brengen.!
Korte of lange broek aan?quote:Op maandag 10 december 2012 18:47 schreef LieLie het volgende:
Ik moet eigenlijk nog hardlopen, maar lig met de poezel op schoot en buiten is het koud en het sneeuwt een beetje
Wauw!quote:Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef MarMar het volgende:
RHAAAA
Lange! Wintertight want brrrrrquote:Op maandag 10 december 2012 18:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Korte of lange broek aan?
Volgens mij zat je aardig in de lappenmand! Wat was er aan de hand?quote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik was al van plan stiekem gewoon evy5km les 1 te lopen, omdat die arts zei dat ik rustig aan moest doen. Misschien wat overdreven, maarja hij had ook al commentaar op het feit dat ik redelijk snel weer naar school was gegaan
He bah!quote:Op maandag 10 december 2012 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... heftige dag gehad. Lange schooldag, en er 's ochtends achter komen dat mijn banden weer eens waren lek gestoken (dank je wel ex). Toch nog op tijd op school gekomen gelukkig
O. 2 boterhammen, 1 met jam en 1 met eiersalade
L. 3 boterhammen met pindakaas
D. Aardappelen, bieten en een vegaburger
T. Grote smoothie met yoghurt, banaan, aardbeien en frambozen (lang leve diepvriesfruit)
T. Warme chocolade
Pracht meid dusquote:Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Idd... gelukkig nog maar de derde keer in een kleine vier maandenquote:
FOK! heeft ook een zoekfunctie!quote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef oLexie het volgende:
Hallo,
iemand had mij gisteren een linkje naar een crossfit topic gegeven maar ik kan hem niet meer vinden.![]()
Heeft iemand weer een linkje voor me? Dank.
Nou, dit is wel een geval apart als ik het zo lees. Je steekt toch niet zomaar iemand banden lekquote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Idd... gelukkig nog maar de derde keer in een kleine vier maanden
Maja... mannen vinden het sowieso lastig als je gelukkig zonder hen kan zijn
fixed.quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maja... mannen vinden mijn ex vindt het sowieso lastig als je gelukkig zonder hen kan zijn
Klopt, toen kwam ik wel in dat topic maar dacht dat het een andere was. Stom van mijquote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
FOK! heeft ook een zoekfunctie!
Ja hoi, banden prikken is nogal over de lijn, wat zegt de politie ervan, hoe is het met je dossier en op welke manier communiceer je nog met ex?quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maja... mannen vinden het sowieso lastig als je gelukkig zonder hen kan zijn
Over het algemeen wel. Hij weet dat ik hem fysiek goed aan kan, dus daar waagt hij zich niet aan. En andere stalkgedragingen poog ik te negeren.quote:Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dit is wel een geval apart als ik het zo lees. Je steekt toch niet zomaar iemand banden lek. Ik 'hoop' dat het bij dat soort dingen blijft?
Je bedoelt dat je zoveel foto's van halfnaakte vrouwen zag dat je je afvroeg wat dat topic in sport deed?quote:Op maandag 10 december 2012 20:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Klopt, toen kwam ik wel in dat topic maar dacht dat het een andere was. Stom van mij
Ik communiceer niet met hem (naja, negeren is natuurlijk ook een vorm van communicatie).quote:Op maandag 10 december 2012 20:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoi, banden prikken is nogal over de lijn, wat zegt de politie ervan, hoe is het met je dossier en op welke manier communiceer je nog met ex?
Nouja, ik zou het blijven melden en 'bewijs' blijven verzamelen. Kan je misschien een beetje een dossier opbouwen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik communiceer niet met hem (naja, negeren is natuurlijk ook een vorm van communicatie).
En de politie kan niks doen zeggen ze, de incidenten worden genoteerd en daar blijft het bij.
Negeren is het beste. Hoe weet je dat het je ex is? Banden leksteken is een soort geweld, ventielen losdraaien is een pesterij en in verhouding onschuldiger. Heb je een logboek van alle akkefietjes?quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik communiceer niet met hem (naja, negeren is natuurlijk ook een vorm van communicatie).
En de politie kan niks doen zeggen ze, de incidenten worden genoteerd en daar blijft het bij.
^^quote:Op maandag 10 december 2012 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, ik zou het blijven melden en 'bewijs' blijven verzamelen. Kan je misschien een beetje een dossier opbouwen.
Huuu, net ook wat hagel en naast een thermoshirt, hoodie, sjaal en muts natuurlijk een korte broek aanquote:Op maandag 10 december 2012 19:06 schreef loveli het volgende:
Vroeger, toen ik nog een bikkel was, voetbalde ik altijd in korte broek. 1 keer met hagel ofzo m'n blauwe benen in een (geleende) joggingbroek gevlijd, heerlijk was dat toen
Stofzuigen, niet dweilenquote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe je nog wel rustig aan, mevrouw ik ga na m'n keizersnede dweilen?
*ondanks hoepeloorbellen streng kijkt*
Echt, eerst goed genezen van een zware operatie, dan fanatiek achter de kinderwagen hollen.
Ben jij dan zo extreem sterk voor een vrouw of is hij zo'n extreem watje op fysiek vlak? De gemiddelde vrouw zal het vrijwel nooit van de gemiddelde man kunnen winnen.quote:Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over het algemeen wel. Hij weet dat ik hem fysiek goed aan kan, dus daar waagt hij zich niet aan.
Nee, het is Fok! he.quote:Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zoveel foto's van halfnaakte vrouwen zag dat je je afvroeg wat dat topic in sport deed?
De discussie is wel eens vaker ter sprake gekomen in onze vrienden/kennissenkring, en heel vaak vinden andere vrouwen dat het niet zo is. Althans, dat is mijn ervaring. Vandaar de vind ik op 't eind.quote:
Je hebt wel gelijk daarin, maar ik heb de nodige vechtsport ervaring en ben in de relatie ook wel eens op de vuist met hem geraakt. We zijn daarin beiden een beetje extreem. Ik ben in mijn leven nogal bang geworden voor mannen (klinkt erg gênant), en heb daardoor standaard een mes in mijn bed (kan niet eens slapen zonder, moest vroeger van mijn moeder in verband met mijn broerquote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Stofzuigen, niet dweilen
Maar ik doe rustig hoor, de supermarkt is op loopafstand. Rustig wat wandelen zou geen probleem moeten zijn. En als ik met de wagen ga, kan ik daar wat boodschappen in gooien, hoef ik niet te slepen
Sarabi, wat een ontzettend mooie foto van je!
Damn CotS, fijn, zo'n ex.
[..]
Ben jij dan zo extreem sterk voor een vrouw of is hij zo'n extreem watje op fysiek vlak? De gemiddelde vrouw zal het vrijwel nooit van de gemiddelde man kunnen winnen.
Ik vind mezelf best sterk voor een vrouw; zeker vroeger: heb in het verleden gebokst en kon toen hard slaan, was in aardig goede conditie, netjes afgetraind, maar dan nog. Van een gemiddelde -boze- kerel zul je het meestal niet winnen als vrouw (als hij echt wil), zelfs als je in goede conditie bent.
Uiteraard hoop ik dat het niet verder gaat dan het leeg prikken van je banden, wat al erg genoeg is. Maar ik vind het vaak wat naïef/zorgwekkend als ik andere vrouwen hoor zeggen dat ze een man fysiek goed aan zouden kunnen. Misschien dat je hem kunt afschrikken door een hoop kabaal te maken of te krabben ofzo, maar dat is niet hetzelfde als fysiek aan kunnen, mocht zo iemand wél doorslaan.
Mgoed. Dat vind ik
Dat is zeker waar. Ik heb minder spierkracht en ben zo'n twintig kilo lichter. Dat is gewoon een feit.quote:
Volgens mij niet om te intimideren, maar om te laten zien dat hij nog een bepaalde controle in haar leven heeft. Zijn actie - haar reactie.quote:Op maandag 10 december 2012 20:31 schreef An24 het volgende:
Lees ik er nu overheenVraag het toch maar: hoe weet je dat het je ex was? Zag je hem het doen?
Ook zat er iets raars in je post. Als een ex stalkt, doet hij dat uit wrok en om je te intimideren. Als hij zou weten dat je hem fysiek aan kunt, zou hij je ook niet intimideren, omdat hij zou weten dat dit toch geen zin heeft.
Ik snap je posts dus niet helemaal![]()
Verder is het wel vervelend als het gebeurt natuurlijk.
Iemand die geen plek in je leven heeft, maar op de achtergrond wel invloed heeft op jouw doen en laten is volgens mij de kern van stalken.quote:Het wetsartikel luidt: “Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie”
Dit klopt echt voor geen meter. In een relatie moet geen geweld (fysiek/verbaal) worden gebruikt, door mannen niet en door vrouwen niet. Het zijn vaker vrouwen die hun man fysiek iets doen, het zijn vaker vrouwen die doodgaan aan geweld binnen een relatie. Jij trapt geen deuk in een pakje boter, als hij boos is trapt hij je de deur door (bij wijze van). Dat fysieke verschil is er, maar in een relatie met een 'normaal' mens is het iets waar je je geen zorgen over moet maken.quote:Op maandag 10 december 2012 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk daarin, maar ik heb de nodige vechtsport ervaring en ben in de relatie ook wel eens op de vuist met hem geraakt. We zijn daarin beiden een beetje extreem. Ik ben in mijn leven nogal bang geworden voor mannen (klinkt erg gênant), en heb daardoor standaard een mes in mijn bed (kan niet eens slapen zonder, moest vroeger van mijn moeder in verband met mijn broer), en een geslepen priem in mijn tasje en bij de deur liggen. Dat weet hij ook en ik denk dat het hem wel afschrikt. En ik weet verder hoe er gedacht wordt over wapens, maar ja... zonder durf ik ook niet (en ik heb ze nooit gebruikt, sterker nog, nooit uit mijn tas gehaald).
En ik weet dat hij lichamelijk sterker is, maar ik ben gemener (denk ik)...maar ik hoop echt niet dat het ooit zo ver komt, want dan kan het echt lelijk worden.
Voor het nog steeds willen hebben van controle moet hij het vaker doen dan drie keer in vier maanden, zeker als CotS zegt niet meer met hem te communiceren.quote:Op maandag 10 december 2012 20:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij niet om te intimideren, maar om te laten zien dat hij nog een bepaalde controle in haar leven heeft. Zijn actie - haar reactie.
[..]
Iemand die geen plek in je leven heeft, maar op de achtergrond wel invloed heeft op jouw doen en laten is volgens mij de kern van stalken.
Het is absoluut ook niet voor de lol dat ik in relaties beland waarin ik geslagen wordt (al heb ik inmiddels ook door waaraan het ligt, maar goed). Bij de relatie had ik zoiets van, dat gebeurd me niet weer en ik sloeg terug. Dat heeft toen redelijk geholpen, want zijn handen hield hij daarna thuis. Het hoort inderdaad niet zo, maar het gebeurd helaas wel vaak. In elk geval blijf ik vrijgezel totdat ik met mezelf genoeg vrede heb gemaakt om dit te voorkomen. Ik faal hier gewoon keihardquote:Op maandag 10 december 2012 21:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit klopt echt voor geen meter. In een relatie moet geen geweld (fysiek/verbaal) worden gebruikt, door mannen niet en door vrouwen niet. Het zijn vaker vrouwen die hun man fysiek iets doen, het zijn vaker vrouwen die doodgaan aan geweld binnen een relatie. Jij trapt geen deuk in een pakje boter, als hij boos is trapt hij je de deur door (bij wijze van). Dat fysieke verschil is er en in een relatie met een 'normaal' mens is het iets waar je je geen zorgen over moet maken.
Dat is waar... en ik hoop van harte dat mijn ex en ik niet in die situatie terecht komenquote:Of je met een wapen onder je kussen slaapt moet jij weten. Vechtsport is zo leuk als Coco zegt, tegen een man met een woedeaanval begin je niks. Ik ook niet. En mensen met een woedeaanval zijn niet voor rede vatbaar, dus als jij die ook weleens hebt, pak dat aan.
Nee, maar het komt wel goedquote:Op maandag 10 december 2012 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En heb je hier ook al professionele hulp voor gezocht COTS?
Want je klinkt alsof je behoorlijk met jezelf in de knoop ligt.
Ik zou het maar doen als ik jou was.quote:Op maandag 10 december 2012 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar het komt wel goed
Dat!quote:Op maandag 10 december 2012 21:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen als ik jou was.
Dit soort dingen los je niet alleen op.
Thanksquote:Op maandag 10 december 2012 18:34 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Dquote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Eindstand
O: bakje kwark met havermout/lijnzaad/muesli
T: 2 kleine boterhammen pindakaas, appeltje
L: 2 boterhammen salami, cup a soup tomaat
T: gekookt eitje, handje amandelen, banaan, paar dropjes
D: 2 wraps met kip, champignons en zelfgemaakte guacamole en salsa
T: thee en stuk chocola
balen!quote:Op maandag 10 december 2012 21:56 schreef V1z0R het volgende:
Shit! Kut! Damnit!
Weer de snert vergeten bij m'n ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bloot flabberbuikje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofd is ook wat boller, en onderkin meer aanwezig. Al valt deze foto mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mgoed, ik ben momenteel dus gewoon niet heel erg happy. Gelukkig ga ik daar gewoon mooi verandering in brengen! En zijn er heel lieve Slankies hier![]()
![]()
5 weken is kort schat. Jij gaat dat echt wel flikken en daarvan gaat ook nog meer "vanzelf" gaan dan je denkt![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je dat niet fijn vindt Coco! Zo ziet mijn buik er ook uiten dat zonder geworpen te hebben. Maar het is bij jou in korte tijd gegaan, dus krijg je het er echt ook wel weer af!
Ja doei.![]()
Wat Mar zegt. Daarnaast is dat shirt veel te groot en straal je met je Saar in je armenquote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef MarMar het volgende:
5 weken is kort schat. Jij gaat dat echt wel flikken en daarvan gaat ook nog meer "vanzelf" gaan dan je denkt
Maar natuurlijk worden de after foto's tien keer zo tof![]()
![]()
*hamer alvast in de auto legt voor de babymeet*
9 maanden van zwanger zijn, 9 maanden om weer te herstellen. Daarna mag je klagen...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
5 weken pas, en ik zag die 39-weken-foto in OUD! Dan ben je sowieso al flink geslonken, meer dan een hele Saar in ieder geval![]()
Wangen tevensEn dat mag ik zeggen, want heb ze zelf ook
![]()
Kan me voorstellen dat het naar is als je inderdaad gewend bent om dunner te zijn, dat wel. Maar 5 weken is denk ik kort toch (moeders hier? xD)? Ook gewoon omdat je moet wennen aan mamma zijn en dus een nieuw gezond ritme moet leren?
En wat loveli zegt, geen strepenIk heb heul geen baby en zelfs al een aantal strepen aan de onderkant van mn buik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Coco, ik plemp ze ook hier neer, sites met niet sexueel getinte foto's van vrouwenlijven:
http://theshapeofamother.com/
http://www.007b.com/
(vaiz, boobs in laatste linkje)
Gewoon, zodat mensen weten hoe echte vrouwen eruit zien.crap in = crap out![]()
Thx Mar! Ik hoop maar dat het nog wat strakker wordt vanzelf, qua vel.Mwoah, dat zal toch wel meevallen? Of heb je 'vel over' door veel af te zijn gevallen ofzo? Op de foto's is het niet heel duidelijk, maar ik heb echt een hangend afdakje. Het litteken zie je ook niet omdat het in de plooi zitquote:Op maandag 10 december 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kan me voorstellen dat je dat niet fijn vindt Coco! Zo ziet mijn buik er ook uiten dat zonder geworpen te hebben. Maar het is bij jou in korte tijd gegaan, dus krijg je het er echt ook wel weer af!
Ik weet niet goed hoe ik me moet kleden momenteelquote:Op maandag 10 december 2012 22:16 schreef An24 het volgende:
Wat Mar zegt. Daarnaast is dat shirt veel te groot en straal je met je Saar in je armen
Maar natuurlijk worden de after foto's tien keer zo tof![]()
Alles wat maar een beetje strakkig is, is voor mijn gevoel flubber-accentuerend. Ben nog zoekende wat dat betreft.
Ga je mijn flubbers weer in de plooi meppen meppen?quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef V1z0R het volgende:
*hamer alvast in de auto legt voor de babymeet*
9 maanden van zwanger zijn, 9 maanden om weer te herstellen. Daarna mag je klagen...![]()
@ loveli: geen striae, dat is inderdaad wel fijn![]()
![]()
Spiegeltje tikje
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Het is meer een kledingprobleem dan een uiterlijk-probeem? Heb je tuniekjes/jurkjes met hoge taille? Bedoel eigenlijk meteen onder je boobs uitlopend zodat je geen taille nodig hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik me moet kleden momenteelAlles wat maar een beetje strakkig is, is voor mijn gevoel flubber-accentuerend. Ben nog zoekende wat dat betreft.
crap in = crap out![]()
Maria, wangen --> niks mis mee. Zijn meer al die extra glimlachjes waar ik wat problemen mee heb
Vaiz, ooohhhh...Die link had ik even niet gelegd. Was al bang dat je me voor mn kop wilde meppen
Mo: die afdakjes zijn in ieder geval wel lekker warm in bed. Een soort extra dekentje om om je heen te slaan![]()
![]()
![]()
Heb je daar wel boobs voor nodig? Want anders hebben we nog steeds een probleemquote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Tuniekjes/jurkjes met hoge taille? Bedoel eigenlijk meteen onder je boobs uitlopend zodat je geen taille nodig hebt.![]()
![]()
Te traag met editen. Ik heb ook een paar van die tuniekjes. Is dat antwoord genoeg?quote:Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je daar wel boobs voor nodig? Want anders hebben we nog steeds een probleemcrap in = crap out![]()
Hoge taille jurkjes en een goede bodystocking doet ook wonderen
En ik heb niet gewoon een beetje strae, maar gewoon een compleet tijgervelmotief op mijn buik.. gij mazzelaarster.
Overigens is mijn rustdag minder rustig geworden
Ik voeg een B/S toe alsin 5.7 km fietsen, inclusief hoge fietsbrug en een B: de basisschool in kerstsfeer helpen brengen. Ik heb een boom versierd en geschilderd op raam, keileuk!![]()
Lijkt me ook erg lastig, ik zou hetzelfde hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik me moet kleden momenteelAlles wat maar een beetje strakkig is, is voor mijn gevoel flubber-accentuerend. Ben nog zoekende wat dat betreft.
![]()
Maar ik wilde er meer mee zeggen dat je shirtje je groter doet lijken dan je bent. Je hebt een prachtijf en kan echt wel iets strakker dan dit hebben. Vaak werken korte jasjes van een zachte/ soepele stof erg goed. En die kan je zowel op spijkerbroeken als op rokjes enzo goed dragen.![]()
![]()
Kleding-advies van een buikjes-expert?Al ben ik dan weer geen modegoeroe, maar het is goed bedoeld zuwwemaarzegge.
Ik draag meestal idd strakkig rond taille/middenrif en dan uitlopend, omdat empire-achtig zo om mn bips valt dat de springmaarachterop wegvalt en ik 2x zo breed lijk en helemaal strak worstig wordt
Ik vind juist dat die uitlopende dingen me altijd nóg vadsiger maken. Heb wel zo'n truitje met een band net onder m'n tetten en dan wijd uitlopend, maar dan ben ik altijd een propje in als ik dat aandoe. Dus ik doe 'm nooit aan. Probeer het wel eens, maar dan gooi ik 'm altijd weer terug in de kast_!
Ja doei.![]()
Qua lijf --> vooral kledingprobleem (ik snap ook wel dat het even duurt voordat alles weer een beetje ok is, en ik heb geen haast)quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is meer een kledingprobleem dan een uiterlijk-probeem? Heb je tuniekjes/jurkjes met hoge taille? Bedoel eigenlijk meteen onder je boobs uitlopend zodat je geen taille nodig hebt.
Qua hoofd --> uiterlijkprobleem. Ik word gewoon niet blij van mijn hoofd als ik in de spiegel kijk of foto's terugzie. Meestal word ik er juist verdrietig van.
Loveli, maar jij bent ook gewoon helemaal een ranke dame! Alles is mooi in verhouding bij jouMaar ik ga het eens proberen, kijken of ik wat van dat soort dingetjes kan scoren
Mar, ik wil inderdaad zo'n bodyding kopen (vind ze alleen zo duur!).
En wauw, wat een beweging vandaag!!![]()
![]()
En lolol @ buikjesdeken![]()
Ik heb wel dat als ik op mn zij lig dat ik hem zo voel liggen soms ja![]()
Zo *flop*. *Blub*.
+1 herkenbaar. En flinchen als Mr.Mo er dan ineens in de buurt komtquote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo *flop*. *Blub*.
![]()
Ja doei.![]()
Lekker!quote:
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
An & Maria: ik ga dat ook eens allemaal in mijn achterhoofd houden. Morgen eens wat online gaan winkelen. Tis voor een goed doel![]()
![]()
![]()
Iedereen wordt blij van je hoofd en jij zelf niet, hoe kan dat nou?quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Qua lijf --> vooral kledingprobleem (ik snap ook wel dat het even duurt voordat alles weer een beetje ok is, en ik heb geen haast)
Qua hoofd --> uiterlijkprobleem. Ik word gewoon niet blij van mijn hoofd als ik in de spiegel kijk of foto's terugzie. Meestal word ik er juist verdrietig van.
Loveli, maar jij bent ook gewoon helemaal een ranke dame! Alles is mooi in verhouding bij jouMaar ik ga het eens proberen, kijken of ik wat van dat soort dingetjes kan scoren
Mar, ik wil inderdaad zo'n bodyding kopen (vind ze alleen zo duur!).
En wauw, wat een beweging vandaag!!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Dan zijn je wangetjes al naar binnen getrokken voor hij kan zeggen: "zuigen kreng"!?quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. En flinchen als Mr.Mo er dan ineens in de buurt komt![]()
![]()
![]()
Oh, wauw. Ik ben echt even stil van een dergelijk opmerking door Anquote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan zijn je wangetjes al naar binnen getrokken voor hij kan zeggen: "zuigen kreng"!?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag volgens mij zowel in de folders van de Hema als die van het kruidvat corrigerend ondergoed in de aanbieding.
Wat verder ook helpt (en wat bij mij vaak een probleem is dankzij mijn lengte) is shirtjes dragen die lang genoeg zijn. Bij mij is het vaak net aan qua lengte en dat maakt het er niet charmanter op.
Verder: beter een maat groter dragen dan net te krap. Toont echt veeeeeeeeeel slanker en niemand die de kledingmaat ziet.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan zijn je wangetjes al naar binnen getrokken voor hij kan zeggen: "zuigen kreng"!?Mensch!
Ja doei.![]()
^^quote:Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag volgens mij zowel in de folders van de Hema als die van het kruidvat corrigerend ondergoed in de aanbieding.
Wat verder ook helpt (en wat bij mij vaak een probleem is dankzij mijn lengte) is shirtjes dragen die lang genoeg zijn. Bij mij is het vaak net aan qua lengte en dat maakt het er niet charmanter op.
Verder: beter een maat groter dragen dan net te krap. Toont echt veeeeeeeeeel slanker en niemand die de kledingmaat ziet.
Al vind ik corrigerend ondergoed dus echt helemaal niks.
Ik blij verrast!quote:Op maandag 10 december 2012 22:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wauw. Ik ben echt even stil van een dergelijk opmerking door An![]()
![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Mn post was wegquote:Op maandag 10 december 2012 22:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
An & Maria: ik ga dat ook eens allemaal in mijn achterhoofd houden. Morgen eens wat online gaan winkelen. Tis voor een goed doel![]()
![]()
Ik heb nog wel wat jurkjes die mij momenteel wat te klein zijn, dus misschien kan ik wat meenemen voor je? Des noods laat je ze wat innemen ofzo als je ze leuk vindt!
En je hebt zoveel tofs aan je hoofd! Femme fatale ogen en fancymevrouwen-wenkbrauwen en een happyfaceIk help V1z wel die spiegel even in elkaar te trimmen.
En ik snap de post van An niet![]()
Billenwangen of hoofdwangen? Wat heeft het met buikflub te maken? Zoveel vragen!
V en D heeft wel betaalbare bodies, voor een tientje of 3 heb je een knappe. Hij hoeft niet per sé corrigerend te zijn om tóch te corrigeren![]()
![]()
Kijk dan in de camera ipv in de spiegel, want wij worden er echt oprecht wel vrolijk van.quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Qua lijf --> vooral kledingprobleem (ik snap ook wel dat het even duurt voordat alles weer een beetje ok is, en ik heb geen haast)
Qua hoofd --> uiterlijkprobleem. Ik word gewoon niet blij van mijn hoofd als ik in de spiegel kijk of foto's terugzie. Meestal word ik er juist verdrietig van.Tx! Maar dat van die verhoudingen is niet waar, vraag maar aan Henk hoe succesvol kledingshoppen met mij is. Heb dit lijf nu zo'n 15 jaar en inmiddels weet ik het redelijk te kleden *kijkt beschaamd naar zwarte sportsokken, klusspijkerbroek, zwarte coltrui en legergroene fleece*. Jij hebt het nog geen 5 weken en het is nog volop in verandering.quote:Loveli, maar jij bent ook gewoon helemaal een ranke dame! Alles is mooi in verhouding bij jou
crap in = crap out![]()
Heb ik ook!!quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo *flop*. *Blub*.
Worry is a misuse of imagination![]()
Ik doe trouwens ook vaak shirts die bovenaan wel strak zitten en onderaan wat losser
Trinny en Susannah kunnen er anders aardig goed mee overweg.quote:Op maandag 10 december 2012 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Al vind ik corrigerend ondergoed dus echt helemaal niks.crap in = crap out![]()
Ze hebben ook corrigerend ondergoed voor mannen, ik ga ff googelen!quote:Op maandag 10 december 2012 22:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik doe trouwens ook vaak shirts die bovenaan wel strak zitten en onderaan wat lossercrap in = crap out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |