Bij mij geen relatie tussen voer en klachten, helaas.quote:Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef Tinkepink het volgende:
Hmmmm, wat zegt dat? toch maar wat ongezonder gaan eten dan?
Dat was een grapjequote:Op maandag 10 december 2012 16:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mij geen relatie tussen voer en klachten, helaas.
Oh, ik lees verkeerd, ongezonder eten, why?
Mijn grapjescentrum is een beetje stukquote:
Nee, ik ben gewoon niet grappig op het momentquote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn grapjescentrum is een beetje stukVoel me vrij mannelijk op het moment.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
* MevrouwPuff niet!
Zes dagen vrij nu jwtz
Haha, nee, meer een week bijkomen van een hele dag bakken en meer dan 30 man aan familie over de vloerquote:
Nee. Offerte geschreven, plan van aanpak gemaakt, overplaatsing naar ander bedrijfsonderdeel geregeld.quote:Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef loveli het volgende:
Heb je nou die jurkjes al gegoogled/-eBayd?
Voor de lange termijn wel beter. Andere locatie ook?quote:Op maandag 10 december 2012 16:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Offerte geschreven, plan van aanpak gemaakt, overplaatsing naar ander bedrijfsonderdeel geregeld.
Nee. Betekent verder alleen maar dat ik niet DIRECT op zoek hoef naar een nieuwe baan. Wel tof team met leuke mensenquote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de lange termijn wel beter. Andere locatie ook?
quote:Op maandag 10 december 2012 16:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de lange termijn wel beter. Andere locatie ook?
XM, weet je al wat het wordt?
http://topvintage.nl/nl/v(...)ue-flare-girls-dress
T: 2 kop koffie, 1 koninckquote:Op maandag 10 december 2012 12:53 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen
Dagje langer in het ouderlijk huis zitten want collegevrij, grote skypevergaderingen met koffie natuurlijk in de ochtend. Valt mee, ik lag in bad en ben gaan brunchen in m'n eentje.
B: 4 boterhammen, 2 gekookt ei, 2 bekers melk
T: kop koffie
Zo met een vriend van me even koffie drinken in de stad en dan vanavond ??? eten.
Dat zorgt toch ook wel voor een smile hierquote:Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef MarMar het volgende:
Ik heb net met snot en tranen en een big smile van oor tot oor gefietst van het ziekenhuis naar huis (5,7 km)!!!!
RHAAAA
Zelfs de fietsbrug lukte!
We waren naar schoonmams, met haar gaat het goed! En ik vond het koud op de scootmobiel, dus ik heb geruild met lief, die nu snapt waarom ik het steeds zo koud heb op de scootmobiel.
Heb niks in huis wat dat betreft, wel een goed idee! Ga ik dat morgenvroeg halen (ben nu kapot van wat autorijden en op visite gaan, en ben net bij de winkel geweest voor avondeten, had pinpas vergeten dus kon niks meer kopen). Pak ik de wandelwagen en loop ik met Saartje; heb ik meteen mijn beweging gehadquote:Op maandag 10 december 2012 17:29 schreef Perruche het volgende:
Coco, ik zou nog een laatste T doen met iets van yoghurt met fruit (en dan geen moes, maar gewoon in stukjes... sinaasappel of ananas ofzo?)
Wat gaaf!!!!quote:Op maandag 10 december 2012 17:37 schreef MarMar het volgende:
Ik heb net met snot en tranen en een big smile van oor tot oor gefietst van het ziekenhuis naar huis (5,7 km)!!!!
RHAAAA
Zelfs de fietsbrug lukte!
We waren naar schoonmams, met haar gaat het goed! En ik vond het koud op de scootmobiel, dus ik heb geruild met lief, die nu snapt waarom ik het steeds zo koud heb op de scootmobiel.
Jij bent er ook zoeentje die overal mee wegkomt omdat 'ie leuk is, maar dan zonder hoepeloorbellen (that I know of).quote:Op maandag 10 december 2012 17:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
T: 2 kop koffie, 1 koninck
D: volgens mij preitaart
Zal ik nog een rondje lopen? Wel zo'n snotneus maar goed....
http://www.runningteamnotenboom.nl/Griep_en_Verkoudheid.htmlquote:Bij verkoudheid.
Verminder je inspanningen. Probeer je weerstand te verhogen (minder km, lage intensiteit, voeding). neemt de verkoudheid toch toe of komt er koorts bij, stop de trainingen. Op het moment dat de verkoudheid en/of de koorts 48 uur over is, kun je rustig opbouwen.
Je kunt een verkoudheid niet weg sporten!!!
Preitaart is toch nog wel redelijk gezondquote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij bent er ook zoeentje die overal mee wegkomt omdat 'ie leuk is, maar dan zonder hoepeloorbellen (that I know of).
[..]
http://www.runningteamnotenboom.nl/Griep_en_Verkoudheid.html
Beter ga je fatsoenlijk eten en drink je een keer thee.
Ik was al van plan stiekem gewoon evy5km les 1 te lopen, omdat die arts zei dat ik rustig aan moest doen. Misschien wat overdreven, maarja hij had ook al commentaar op het feit dat ik redelijk snel weer naar school was gegaanquote:Op maandag 10 december 2012 18:08 schreef loveli het volgende:
Preitaart en lopen is ok, flink inspannen niet. En echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.
Doe je nog wel rustig aan, mevrouw ik ga na m'n keizersnede dweilen?quote:Op maandag 10 december 2012 17:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb niks in huis wat dat betreft, wel een goed idee! Ga ik dat morgenvroeg halen (ben nu kapot van wat autorijden en op visite gaan, en ben net bij de winkel geweest voor avondeten, had pinpas vergeten dus kon niks meer kopen). Pak ik de wandelwagen en loop ik met Saartje; heb ik meteen mijn beweging gehad
Edit: Oh! Volgens mij hebben we wel nog appels in huis. Zo even checken of die nog lekker zijn
Dat is een treffende omschrijving van een zieke manquote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef the85mc het volgende:
Als ik ziek ben kan ik helemaal niks, alleen liggen en wachten tot het over is. Meestal ben ik binnen een dag weer fit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 18:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is een treffende omschrijving van een zieke man
Het leuke isf trouwens dat ik nu ons projectje zelf ten uitvoer kan gaan brengen.!quote:Op maandag 10 december 2012 17:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tink, hopelijk zit je snel weer lekker in je mooie vel
quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst afgewezen worden voor een opdracht omdat je te dik bent is niet leuk
Ah niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd TheMC, treffende beschrijving van zieke man![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst afgewezen worden voor een opdracht omdat je te dik bent is niet leuk
Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |